بیوگرافی کیم سانگ هو + فعالیت های بازیگری از سال 2001 تا سال 2012

کیم سانگ هو بازیگر اهل کره جنوبی می باشد. او در سینما، تلویزیون و تئاتر ظاهر می شود. کیم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در جوایز فیلم اژدهای آبی در سال 2007 برای بازی در زندگی شاد دریافت کرد. با مجله شانس همراه باشید تا با فعالیت های هنری کیم سانگ هو آشنا شوید.

بیوگرافی کیم سانگ هو

کیم سانگ هو متولد 24 ژوئیه 1970 یک بازیگر اهل کره جنوبی است. کیم سانگ هو فعالیت های هنری خود را از سال 1994 آغاز نمود. او به دلیل بازی در سریال های شکارچی شهر و امپراطور بادها بسیار معروف شد.

نام و نام خانوادگی کیم سانگ هو
محل تولد کره جنوبی
تاریخ تولد 24 ژوئیه 1970
شغل بازیگر
اینستاگرام ( 21.3K) kimsangho71
بیوگرافی کیم سانگ هو

فعالیت های بازیگری از سال 2001 تا سال 2012

سال 2001 در فیلمی با نام آخرین شاهد نقش یک زندانی فراری را بازی کرد. او در سال های 2003 و 2004 به ترتیب در فیلم های پسر موت و کلاهبرداری بزرگ به ایفای نقش پرداخت. سال 2005 در فیلم هایی با نام های آخرین انفجار رئیس جمهور، او در حال انجام وظیفه است در نقش کارآگاه کانگ و تو آفتاب من هستی در نقش کیم کیونگ بائه بازی نمود. در سال 2006 بسیار پر کار بود و در فیلم های بر فراز مرز، کارآگاه آقای گونگ در نقش کارآگاه جی، کله قند در نقش رئیس هونگ و بین عشق و نفرت در نقش کارگردان جئون بازی کرد.

سال 2007 نیز در فیلم های باغ قدیمی، زندگی شاد در نقش هیوک سو و حمله بانکی ایفای نقش نمود. در سال 2008 در دو فیلم با نام های آخرین هدیه او در نقش یونگ تائه، کارگردان پسر بازی کرد. همچنین سریال معروف امپراطور بادها در نقش ارباب ما هوانگ را نیز بازی کرد. سال 2009 در فیلم های یک میلیون، باران خوب می داند در نقش رئیس جمهور جی، جئون ووچی جادوگر تائوئیست در نقش یک کشیش ظاهر شد. در همین سال سریالی با عنوان سه گانه را بازی کرد. سال 2010 در دو فیلم با نام های تیغه های خون، خزه در نقش جئون سئوک من نقش ایفا کرد. در سریال پرنسس دادستان هم در نقش نا جونگ سوک بازی کرد.

او در سال 2011 بسیار پر کار بود و در فیلم های تپش قلب، در عشق و جنگ، قهرمان در نقش یک کلانترو مشت ایفای نقش کرد. همچنین در سریال هایی با عنوان چشمک زدن در نقش پارک جونگ هیوک، شکارچی شهر و تیم امور ویژه TEN در نقش باک دو شیک بازی کرد. در سال 2012 در سریالی با نام شوهرم خانواده داره بازی نمود.

کیم سانگ هو
کیم سانگ هو

فعالیت های بازیگری از سال 2013 تا سال 2023

سال 2013 در دو فیلم مرد دونده، امید در نقش گوانگ شیک بازی کرد. همچنین در سریال های تیغ و گلبرگ و فصل دوم تیم امور ویژه TEN در نقش باک دو شیک ایفای نقش کرد. سال 2014 فیلم مه دریا را با نقش هو یونگ بازی نمود. همین سال سریال های روز فوق العاده در نقش کیم سانگ شیک، دکتر استنجر در نقش یانگ جونگ هان و درام ویژه پارکینگ غیرقانونی را بازی کرد. در سال 2015 فیلم های کابوس شگفت انگیز در نقش رئیس لی، زیبایی درون در نقش وو جین و ببر: به داستان یک شکارچی پیر در نقش چیل گو را بازی کرد.

سال 2016 در فیلم های آنجا خواهی بود و اثبات بی گناهی بازی کرد. در سریال های هی روح بیایید بجنگیم در نقش راهب میونگ چول و عاشقانه خوش شانس نیز ایفای نقش کرد. در سال 2017 نیز در فیلم های شهر ساخته شده در نقش ما دیوک سو، آدم عادی در نقش چو جائه جین نقش ایفا کرد. همین طور سریال های گم شده 9 در نقش هوانگ جائه گوک و نگهبانان در نقش اوه کوانگ هو بازی نمود. سال 2018 در فیلم های مذاکره در نقش آن هیوک سو، شاهد در نقش جائه یوپ و اژدهای یاکینیکو در نقش یونگ گیل به ایفای نقش پرداخت. در سال 2019 فیلم سایه های قلب را در نقش سونگ ها و سریالی با نام گل نوکدو بازی کرد.

سال 2020 نیز در فیلم تعطیلات طلایی در نقش کیم یونگ بائه و سریال آلیس بازی نمود. سال 2021 در سریالی با نام انعکاس تو در نقش یون سانگ هو بازی کرد. در سال 2022 نیز در دو سریال با نام های خودی در نقش موک جین هیونگ و دادستان بد در نقش پارک جائه کیونگ ایفای نقش نمود. در سال 2023 در فیلم جاده به بوستون در نقش باک نام هیون و همچنین سریال های نه دیگران با نقش پارک سانگ گو و روز آدم ربایی با نقش پارک چول وون ظاهر شد.

جوایز

در سال 2007 در بیست و هشتمین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم زندگی شاد دریافت کرد. سال 2012 در بخش جوایز درام KBS جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای سریال شوهرم خانواده داره دریافت نمود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات