بیوگرافی کیم نام جون + عمل جراحی

کیم نام جون ترانه سرا، رپر و تهیه کننده موسیقی اهل کره جنوبی می باشد. او فعالیت های هنری خود را از سال 2010 آغاز نمود و رهبر گروه محبوب بی تی اس (BTS) است. در ژوئیه 2021 او و اعضای BTS توسط رئیس جمهور مون جائه این به عنوان فرستاده ویژه ریاست جمهوری برای نسل های آینده و فرهنگ منصوب شدند تا به رهبری برنامه جهانی برای نسل های آینده، مانند رشد پایدار و توسعه و گسترش تلاش های دیپلماتیک کره جنوبی کمک کنند. در ادامه بهتر است با مجله شانس همراه باشید تا با زندگی کیم نام جون بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم نام جون

کیم نام جون در 12 سپتامبر سال 1994 در دونگجاک سئول کشور کره جنوبی متولد شد. اما در ناحیه ایلسان، گویانگ، جایی که خانواده اش زمانی که او چهار یا پنج ساله بود به آنجا نقل مکان کردند، بزرگ شد. او یک خواهر کوچکتر دارد. در کودکی، او تا حد زیادی انگلیسی را با تماشای کمدی آمریکایی دوستان با مادرش آموخت. او در دوران دانشجویی فعالانه شعر می سرود و اغلب جوایزی را برای نوشتن خود دریافت می کرد. تقریباً یک سال کار خود را در یک وب‌ سایت شعر آنلاین پست کرد، جایی که توجه متوسطی را به خود جلب کرد. هنگامی که دوازده ساله بود، چهار ماه در نیوزلند تحصیل کرد.

به عنوان یک دانشجو دارای ضریب هوشی 148 بود. در امتحانات ورودی دانشگاه برای زبان، ریاضی، زبان خارجی و مطالعات اجتماعی در 1% برتر کشور امتیاز کسب کرد. والدینش به دلیل موفقیت های تحصیلی اش به شدت با علاقه او به حرفه موسیقی مخالف بودند، در ابتدا تصمیم گرفت موسیقی را کنار بگذارد تا روی تحصیلاتش تمرکز کند. او سرانجام مادرش را متقاعد کرد که به او اجازه دهد خواننده رپ شود. از او پرسید که آیا می‌ خواهد پسری داشته باشد که رپر رتبه اول باشد یا دانش‌آموز رتبه 5000 باشد.

در مارس 2019، پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه جهانی سایبر در رشته پخش و سرگرمی، در برنامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه سایبری هانیانگ در تبلیغات و رسانه ثبت نام کرد. نام هنری او آر ام (RM) می باشد. او اولین حضور رسمی انفرادی خود را در سال 2022 با انتشار آلبوم استودیویی خود Indigo انجام داد. این آلبوم تبدیل به آلبومی با بالاترین نمودار توسط یک تک‌ نواز کره‌ ای در تمام دوران شد.

نام و نام خانوادگی کیم نام جون (RM)
محل تولد دونگجاک سئول (کره جنوبی)
تاریخ تولد 12 سپتامبر1994
شغل رپر، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی
اینستاگرام (119K) kim.namjoon
بیوگرافی کیم نام جون

عمل جراحی

RM به دلیل انحراف تیغه بینی خود در سال 2018 تحت عمل سپتوپلاستی قرار گرفت. پس از عمل به طور موقت از فعالیت های هنری کناره گیری کرد اما پس از گذشت مدتی فعالیت های خود را از سر گرفت.

شروع فعالیت

در سن 11 سالگی پس از شنیدن آهنگ Epik High با نام “پرواز” به موسیقی هیپ هاپ علاقه مند شد. او که متوجه شد این آهنگ به او آرامش می دهد، تصمیم گرفت بیشتر به این ژانر نگاه کند. توسط معلم مدرسه اش با موسیقی رپر آمریکایی امینم آشنا شد، که برای اولین بار باعث علاقه RM شد. او اشعاری را که احساس می کرد خوب بودند چاپ می کرد و با دوستانش به اشتراک می گذاشت. RM در آن زمان شروع به ترانه سرایی کرد و اظهار داشت که شعر او زمانی که با موسیقی ترکیب می شود به شعر تبدیل می شود. در سال 2007 به عنوان دانش آموز سال اول راهنمایی، رپ را در محافل هیپ هاپ آماتور محلی آغاز کرد. اولین آهنگ ضبط شده خود را با برنامه Adobe Audition ایجاد کرد و بعداً در اولین کنسرت خود در سال 2008 شرکت کرد.

ادامه فعالیت ها

در 17 مارس 2015 اولین میکس تیپ انفرادی خود، RM را منتشر کرد. این میکس در میان 50 تا از بهترین آلبوم هیپ هاپ 2015 در رتبه 48 قرار گرفت. میکس به موضوعات مختلفی مانند گذشته RM در آهنگ صدا و این ایده که “تو تو هستی و من من هستم” در قطعه “آیا تو” می‌ پردازد. فرآیند تولید میکس تپ حدود چهار یا پنج ماه به طول انجامید و RM در بین فعالیت های BTS روی آن کار می کرد.

کیم نام جون
کیم نام جون

در مارس 2017، RM با رپر آمریکایی ویل در یک آهنگ اجتماعی ویژه به نام تغییر همکاری کرد. RM در 23 اکتبر سال 2018 دومین میکس‌ تپ خود را با نام Mono منتشر کرد که از آن به عنوان «لیست پخش» یاد کرد، او اولین هنرمند کره‌ ای بود که با انتشار آن رتبه اول را در نمودار هنرمندان نوظهور در ایالات متحده کسب کرد. این لیست پخش با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد، که RM را به دلیل بیان نا امنی عمیق خود در مورد آهنگ هایی مانند “توکیو” و “سئول” تحسین کردند. آهنگ “سئول” توسط گروه موسیقی دو نفره الکتروپاپ بریتانیایی Honne تولید شد، که اولین بار پس از دیدن او به موسیقی خود در توییتر، RM را کشف کرد و در نهایت او را در سئول پس از یکی از کنسرت های خود ملاقات کرد.

در طول جشن نهمین سالگرد BTS در ژوئن 2022، RM به زمان نیاز برای فکر کردن در مورد مسیر خود به عنوان عضو BTS و به عنوان یک فرد اشاره کرد. بر اساس اعلامیه همراه مبنی بر اینکه گروه توجه بیشتری را به تلاش‌ های فردی در آینده اختصاص خواهد داد آنها مدت کوتاهی بعد از اکثر فعالیت‌ های گروهی استراحت کردند.

دومین آلبوم انفرادی

RM برای الهام گرفتن برای دومین آلبوم انفرادی در سال 2023 به اسپانیا سفر کرد. زمانی که در آنجا بود، در مصاحبه ای با EFE که در ماه مارس منتشر شد پس از پیروی از دستورات روندهای کی پاپ در مورد جستجوی هویت خود فکر کرد.

برنامه های تلوزیونی

RM به‌ عنوان یک نفر معمولی در برنامه ورایتی کره‌ ای با عنوان مردان مشکل ساز انتخاب شد، که در آن به اعضای بازیگران، معماها و مسائل مختلفی می دادند تا با بحث درباره افکار و تجربیات خود حل و فصل کنند. RM بعد از 22 قسمت به دلیل تور جهانی Red Bullet در سال 2015 بی تی اس نمایش را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی جئون بورام؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات