بیوگرافی کیم هیونگ جون + نقش آفرینی

کیم هیونگ جون خواننده، بازیگر و مدل اهل سئول کره جنوبی می باشد. او فعالیت هنری خود را از سال 2005 به عنوان یکی از اعضای گروه خوانندگی SS501 آغاز کرد. به دلیل اینکه کوچک ترین عضو این گروه بود به او لقب baby را دادند. در ژوئن 2005 اولین آلبوم این گروه با عنوان هشدار منتشر شد. دومین مینی آلبوم آنها یعنی شاهزاده برفی، در اواخر سال 2005، پنج ماه پس از اولین عرضه آنها منتشر شد. این گروه فوراً محبوبیت خود را به دست آورد زیرا جوایز بسیاری را پس از اولین آلبوم خود به دست آوردند. بیوگرافی کیم هیونگ جون را می توانید در این بخش و در سایت مجله شانس مطالعه و مشاهده بفرمایید و به صورت دقیق با زندگی هنری او آشنا بشوید.

بیوگرافی کیم هیونگ جون

او متولد 3 اوت 1987 می باشد، خانواده او متشکل از پدر و مادرش و یک برادر کوچک به نام کیم کیبوم می باشد. در کارنامه هنری خود اجرای تئاتر موزیکال کافئین که یک داستان عاشقانه در رابطه با یک کارگر ساختمان با دقت می باشد را دارد. در ژوئن 2010، پس از انقضای قرارداد SS501 با DSP Media، او با S-Plus Entertainment در آگوست 2010 قرارداد امضا کرد تا حرفه انفرادی خود را آغاز کند. سال 2011، کیم با Avex Entertainment برای فعالیت های ژاپنی خود قرارداد امضا کرد.

کیم هیونگ جون
کیم هیونگ جون

او فعالیت خوانندگی سولوی خود را با انتشار آلبومی با عنوان دخترم در سال 2011 آغاز کرد. یکی از معروف ترین کارهای او اجرای تیتراژ سریال پسران فراتر از گل به همراه دو عضو از گروه SS501 به نام های کیم هیونگ جون و کیم کیو جونگ می باشد، آن ها به خاطر این تیتراژ جایزه بهترین آهنگ ماه را از سی‌ و‌ دومین جشنواره Cyworld Digital Music Awards دریافت‌ کردند. او در سال 2010 با همراهی برادر کوچک تر خود به نام کیم کیبوم شرکت HnB را راه اندازی کرد. در فوریه سال 2011 اعلام شد که کیم اولین کنسرت انفرادی خود را در کره جنوبی برای بزرگداشت دومین سالگرد خود از زمان اولین حضور انفرادی خود برگزار کرد. او در آپریل سال 2017 به خدمت سربازی رفت.

نام و نام خانوادگی کیم هیونگ جون
محل تولد سئول (کره جنوبی)
تاریخ تولد 3 اوت 1987
شغل خواننده، بازیگر و مدل
اینستاگرام (699K) hyungjunking
بیوگرافی کیم هیونگ جون

نقش آفرینی

در سال 2012، کیم در اولین نقش اصلی خود به عنوان کانگ مین در فیلم دختر درخشان من که ازشبکه KBS Drama پخش شد بازی کرد. همچنین در همین سال در درام دیگری بازی کرد که بر اساس کمیک محبوب کانگ فول بود که قبلاً به فیلم تبدیل شده بود و داستان عشق بین افراد مسن را روایت می کرد و اولین درام بلند SBS Plus بود که در داخل تولید شد. در این سریال کیم نقش شخصیت Jung Min-chae، یک افسر خدمات عمومی هوشمند را بازی کرد. سال 2013 برای بازی در درام شبکه MBC انتخاب شد. در همین سال کیم به عنوان بازیگر اصلی در ملودی عشق از KBS انتخاب شد.

جوایز

کیم هیونگ جون اولین جایزه خود را در سال 2012 در جوایز ستاره K-Drama دریافت کرد که در آن جایزه ستاره در حال ظهور برای درام Late Blossom به او داده شد. در اوایل سال 2013، کیم در مراسم جوایز مدل آسیایی شرکت کرد، او جایزه Fashionista را در 15 ژانویه در سالن المپیک در پارک المپیک سئول دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پارک سابین؛ خواننده کره جنوبی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات