بیوگرافی کیم ووجین + اتهامات

کیم ووجین خواننده و بازیگر اهل بوچئون، استان گیونگی کره جنوبی می باشد. او با JYP Entertainment قرارداد امضا کرد و یکی از اعضای گروه پسرانه استری کیدز (Stray Kids) بود. در میان تبدیل شدن به یک نوازنده، او با اتهامات سوء رفتار جنسی توسط کاربران ناشناس در وب سایت رسانه اجتماعی توییتر مواجه شد. او این اتهامات را رد کرد و تحقیقات به اشکال مختلف ساختگی از متهمان دست یافت. بیوگرافی کیم ووجین را می توانید در ادامه این مطلب و سایت مجله شانس مشاهده و بررسی کنید و او را بهتر بشناسید.

بیوگرافی کیم ووجین

کیم ووجین متولد 8 آوریل 1997 که به نام ووجین نیز شناخته می‌ شود، خواننده و بازیگر اهل بوچئون استان گیونگی کشور کره جنوبی است. او از مدرسه هنرهای نمایشی سئول فارغ التحصیل شد. فعالیت های هنری خود را از سال 2017 آغاز کرد. او به مدت یک سال زیر نظر SM Entertainment کارآموزی کرد، جایی که با شاگردهای دیگر تمرین کرد که به عنوان بخشی از NCT شروع به کار کردند. در 11 اکتبر 2017، کیم به عنوان یک کارآموز JYP Entertainment معرفی شد. او در شوی بقای واقعیت Mnet با نام استری کیدز شرکت کرد تا به عنوان خواننده عضو گروه پسرانه استری کیدز شود. در بحبوحه رقابت، گروه تک آهنگ “هلیتور” را از طریق فروشگاه های موسیقی دیجیتال در 1 نوامبر در دسترس قرار داد.

کیم ووجین
کیم ووجین

کیم قبل از رکورد انفرادی خود، اولین تک آهنگ دیجیتالی “هنوز رویا” را در 8 ژوئیه 2021 منتشر کرد. او اولین مینی آلبوم خود The Moment: A Minor و تک آهنگ اصلی آن “Ready Now” را در آگوست 2021 منتشر کرد. در ماه نوامبر، او آهنگ “به خاطر این که تویی” را برای موسیقی متن درام تلویزیونی بگذار شوالیه تو باشم ارائه کرد.

کیم اولین تور جهانی 2022 خود را با عنوان “هنوز رویا” آغاز کرد که با نمایش هایی در اروپا از جولای تا آگوست شروع شد. او نقش اصلی سریال فانتزی عاشقانه آینده HBO Max را بازی خواهد کرد و اولین بازیگر کره جنوبی خواهد بود که در پروژه جهانی این شرکت انتخاب می شود.

نام و نام خانوادگی کیم ووجین
محل تولد بوچئون، استان گیونگی (کره جنوبی)
تاریخ تولد 8 آوریل 1997
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام (1M) woooojin0408
بیوگرافی کیم ووجین

اتهامات

در سپتامبر 2020، کیم به آزار جنسی توسط زنان ناشناس در پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر متهم شد. یکی از متهمان ادعا کرد که علی‌ رغم امتناع از رویکرد او کیم سعی کرده است او و دوستش را لمس کند. کاربر دیگری نیز عکسی از بطری های الکل را بین خود و تنه مردی در مقابل او که کیم نام داشت، آپلود کرد. کیم این اتهامات را رد کرد و اظهار داشت که حتی هرگز آن ها را ملاقات نکرده و هرگز به مکان هایی که آنها ذکر کرده اند نرفته است. او علیه این افراد به دلیل افترا به آژانس پلیس متروپولیتن سئول شکایت کرد. در جولای 2021، 10x Entertainment مستندی با عنوان قاتل انگشتی منتشر کرد که به بررسی اتهامات نادرست آزار جنسی علیه کیم می‌ پردازد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات