بیوگرافی کیم یونگ وون + علت شهرت و محبوبیت کانگین

کیم یونگ وون خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره ی جنوبی است که طرفدار های زیادی در سرتاسر جهان دارد. همان طور که ممکن است بدانید یونگ وون در گروه موسیقی سوپر جونیور فعالیت می کرد و توانست به واسطه ی آن طرفدارهای زیادی به دست آورد. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله ی شانس با زندگی شخصی و آثار یونگ وون بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی کیم یونگ وون

یونگ وون که با نام هنری کانگ این شناخته می شود، خواننده، بازیگر و مجری تلویزیونی کره‌ جنوبی است. او در تاریخ ۱۷ ژانویه سال هزار و نه صد و هشتاد و پنج در کره جنوبی به دنیا آمد. کانگین عضو گروه موسیقی سوپر جونیور بود و تا سال ۲۰۱۹ با آن‌ ها فعالیت می‌ کرد. او در سال ۲۰۰۵ به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه سوپر جونیور به صورت رسمی با انتشار آلبوم Super Junior 05 به دنیای موسیقی وارد شد.

کانگین به عنوان یک خواننده و رقاص در گروه شناخته شد و در برنامه‌ های تلویزیونی معروفی همچون سوپر جونیور شو حضور داشت. کانگین در عرصه بازیگری نیز فعالیت داشته است. او در سریال‌ های تلویزیونی محبوبی همچون رادیو رومانس و دکتر چم به ایفای نقش پرداخته است. بازیگری او توانست توجه بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند.

نام و نام خانوادگی کیم یونگ وون
تاریخ تولد 17 ژانویه 1985
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام kanginleeoficial (5M)
بیوگرافی کیم یونگ وون

علت شهرت و محبوبیت کانگین

کانگین به عنوان یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی سوپر جونیور شناخته شد. این گروه یکی از موفق‌ ترین و محبوب‌ ترین گروه‌ های پسر کره‌ ای است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. عضویت در سوپر جونیرو و فعالیت در آن باعث شد تا محبوبیت کانگین نیز به طور قابل توجهی افزایش یابد. کانگین به عنوان خواننده و رقاص در گروه سوپر جونیور شناخته شد.

کیم یونگ وون
کیم یونگ وون

استعداد صوتی و رقص او در اجراهای زنده و برنامه‌ های تلویزیونی قابل توجه بوده است. بازیگری کانگین نیز توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. کانگین با ظاهری جذاب و خوش‌ فرم در میان طرفداران خود شهرت دارد. وی به عنوان یکی از خوانندگان پسر مورد توجه و مورد علاقه بسیاری از طرفداران خانم قرار گرفته است.

عضویت کانگین گروه موسیقی سوپر جونیور

گروه موسیقی سوپر جونیور یک گروه پسر کره‌ ای است که در سال ۲۰۰۵ تشکیل شد. این گروه از ۱۳ عضو تشکیل شده است و به عنوان یکی از موفق‌ ترین و محبوب‌ ترین گروه‌ های پسر کره‌ ای در دنیا شناخته می‌ شود. اعضای گروه سوپر جونیور شامل لیتوک، هیچول، کانگین، شیندونگ، یسونگ، شیوان، دونگ هه، ریووک، کیوهیون، سونگمین، سیون، ایونهیوک و هانگ گی است. این گروه در سبک‌ های موسیقی پاپ، رپ و الکترونیک فعالیت می‌ کند. گروه سوپر جونیور با آلبوم اول خود به نام SuperJunior05 و اجرای آهنگ Miracle موفقیت بسیاری را در کره جنوبی کسب کرد. این گروه با آلبوم‌های بعدی خود مانند Don’t Don و Sorry Sorry، به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی شین دونگ هی؛ خواننده کره ای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل