بیوگرافی یانگ یو سوب + آهنگ های یو سوب

یانگ یو سوب خواننده و بازیگر مشهور اهل کشور کره جنوبی است و طرفدار های فوق العاده زیادی در این کشور دارد. یو سوب این روز ها علاوه بر خوانندگی در گروه موسیقی هایلایت، به عنوان بازیگر نیز فعالیت می کند. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از مجله شانس با زندگی شخصی و آثار یو سوب بیش تر آشنا شوید.

بیوگرافی یانگ یو سوب

یو سب خواننده و عضو گروه موسیقی کره ای هایلایت است. او در 5 ژانویه سال هزار و نه صد و نود متولد شد و به عنوان یکی از خوانندگان اصلی گروه هایلایت در آهنگ‌ها شناخته می‌شود. یو سوب در خانواده ای چهار نفره بزگ شد و یک خواهر کوچک تر از خودش دارد.

نام و نام خانوادگی یانگ یو سوب
تاریخ تولد 5 زانویه 1990
محل تولد سئول، کره جنوبی
شغل خواننده و بازیگر
اینستاگرام yysbeast (1M)
بیوگرافی یانگ یو سوب

آهنگ های یو سوب

آهنگ کافئین یکی از آهنگ‌ های محبوب از آلبوم اولین گروه هایلات است که یو سوب آن را به زیبایی اجرا کرد. Though I نیز از آلبوم اولین فصل گروه هایلات است که توسط یوسوب اجرا شد. صدای قوی و احساسی وی در این آهنگ بسیار دلنشین است.الان به من نگاه کن نیز نام آهنگی از اولین آلبوم گروه هایلایت است که یوسوب خوانندگی آن را بر عهده داشت. The Divine Move و Where I Am Gone نیز دو آهنگ دیگر با صدای یو سوب هستند که همه ی آن ها به زیبایی هر چه تمام تر اجرا شدند.

فعالیت یو سوب در گروه هایلایت

گروه موسیقی کره ای هایلایت یک گروه پسرانه است که در سال 2009 تشکیل شد. اعضای اصلی این گروه شامل یون دو جون، یو سوب، لی گی کوانگ و سون دونگ وون هستند. در سال 2016، جون هیونگ از گروه جدا شد. اعضای گروه فعالیت هنری خود را به عنوان هنرمندان تکی نیز ادامه داده‌ اند. اعضای گروه موسیقی هایلایت در حوزه بازیگری نیز فعال هستند و در سریال ها و فیلم های زیادی حضور دارند. آن‌ها با توانایی هنری و جذابیت ظاهری خود، جمعیت زیادی طرفدار به خود جلب کرده‌اند و به یکی از گروه‌های محبوب در صنعت سرگرمی کره ای تبدیل شده‌ اند.

فعالیت یو سوب در اینستاگرام

یو سوب در اینستاگرام فعالیت های زیادی دارد. شما می‌توانید به اکانت شخصی یو سوب مراجعه کنید و از حساب شخصی او دیدن کنید. او در اینستاگرام عکس‌ها و ویدیوهای مربوط به زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را به اشتراک می‌گذارد و با طرفداران خود در ارتباط است. همان طور که ممکن است بدانید اکانت شخصی یو سوب در اینستاگرام این روز ها دارای حدود 1 میلیون فالوور است.

حواشی زندگی یو سوب

متاسفانه اطلاعات کامل و دقیقی درباره زندگی شخصی و خصوصی یو سوب در دسترس عموم قرار ندارد. اغلب هنرمندان کره‌ای به دلیل حفظ حریم شخصی خود، جزئیات زیادی در مورد زندگی خصوصی خود منتشر نمی‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل