بیوگرافی یلدا علایی + تاسیس موسسه اینترنتی وای انگلیش

یلدا علایی یکی از بلاگرهای مشهور ایرانی در اینستاگرام است که در حوزه کتاب خوانی و آموزش زبان فعالیت می کند. همان طور که می دانید این روزها درصد زیادی از جوانان و نوجوانان ایرانی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. آن ها معمولا ترجیح می دهند که به جای مراجعه به کلاس های حضوری زبان، از دوره های مجازی و خودآموز استفاده کنند. خانم علایی این امکان را برای آن ها فراهم می کند و در موفقیت آن ها نقش دارد. شما می توانید در ادامه این مطلب از مجله شانس با فعالیت های یلدا در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی یلدا علایی

یلدا این روزها بلاگر کتاب و مدرس زبان انگلیسی است و طرفدارهای زیادی در اینستاگرام خود دارد. او در سال هزار و سی صد و شصت و هفت در شهر مشهد متولد شد و توانست طرفدارهای زیادی به دست آورد. خانم علایی سابقه طولانی در زمینه آموزش زبان انگلیسی دارد و کار رسمی خود را از 18 سالگی آغاز نموده است. در واقع یلدا در دانگشااه رشته ادبیات و زبان انگلیسی را انتخاب کرد و پس از تحصیل در این رشته توانست به محبوبیت زیادی در میان مردم برسد. او پس از حدود 15 سال آموزش زبان تصمیم گرفت که با همراهی همسرش، یک مجموعه اینترنتی برای آموزش زبان تاسیس کند.

نام و نام خانوادگی یلدا علایی
تاریخ تولد سال 1367
محل تولد مشهد، ایران
شغل مدرس زبان انگلیسی و بلاگر کتاب
اینستاگرام yaldarta (230K)
سایت www.yenglishtube.com

تاسیس موسسه اینترنتی وای انگلیش

همان طور که پیش تر بیان کردیم، یلدا پس از مدتی یک سایت اینترنتی برای آموزش زبان انگلیسی راه اندازی نمود. این سایت به برگذاری دوره های آموزشی مختلف می پردازد و مردم می توانند از آن برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت دوره های خودآموز استفاده کنند. این روزها مردم زیادی با سطح های سواد مختلف، از موسسه و سایت یلدا برای آموزش زبان استفاده می کنند و از دوره های او رضایت دارند.

زندگی شخصی یلدا

یلدا سال ها پیش با فردی به نام مجتبی ملکی ازدواج کرد. همان طور که می دانید مجتبی ملکی نیز یکی از مدیران و موسسان سایت وای انگلیش می باشد. در واقع خانم علایی و مجتبی با همکاری همدیگر توانستند این سایت آموزش را راه اندازی کنند و به موفقیت های فراوانی برسند.

یلدا علایی
یلدا علایی

فعالیت یلدا در اینستاگرام

همان طور که پیش تر بیان کردیم، یلدا علاوه بر تدرسی زبان انگلیسی، در اینستاگرام نیز فعال است. او در این شبکه اجتماعی به معرفی کتاب و آموزش زبان مشغول است. این روزها افراد زیادی در بازه های سنی مختلف مخاطب یلدا هستند و پیج او را فالو می کنند. یلدا این روزها حدود 230 هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد. با توجه به افزایش علاقه مردم به کتاب خوانی و آموزش زبان، به نظر می رسد که باید شاهد رشد و پیشرفت بیشتر یلدا در این پلتفرم اجتماعی باشیم.

برگزاری کمپین های کتاب خوانی

یکی از عوامل موفقیت و شهرت یلدا، برگزاری کمپین های کتاب خوانی در اینستاگرام است. در واقع یلدا در اینستاگرام کمپین هایی با نام «یلدا کتاب بخوانیم» برگزار می کند. او توانسته از طریق برگزاری این کمپین ها به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و بر تعداد دنبال کننده های خود بیفزاید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی ابوالفضل غلامی؛ بلاگر موسیقی ایرانی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات