بیوگرافی یو جه یون + سال های فعالیت

یو جه یون (انگلیسی Yoo Je yoon) بازیگر، خواننده و مدل کره جنوبی است که با نقش آفرینی در درام ها و فیلم های همچون گونجینام و شغل پر خطر در بین اهالی اهل هنر معروف شد. یو در کنار بازیگری در عرصه موسیقیایی و خوانندگی نیز فعالیت های بی شماری دارد به طوری که تک آهنگ ها و آلبوم های را در بازار موسیقی منتشر کرد. او در حرفه مدلینگ نیز به صورت حرفه ای فعالیت دارد که تمام عکس های مدلینگ جه یون در فضای مجازی بسیار بازخورد دارد. با مجله شانس همراه باشید تا از بیوگرافی و آثار موسیقیایی و بازیگری یو بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی یو جه یون

یو جه یون (انگلیسی Yoo Je yoon و کره ای 유제윤) بازیگر و خواننده پرطرفدار کره جنوبی در 18 ژوئیه 1984 در سئول کره جنوبی متولد شد. یو جه تحصیلات خود را در دانشگاه ملی هنر کره گذراند و فارغ التحصیل گردید. او علاوه بر بازیگری خواننده و مدل خیلی معروف در کره جنوبی می باشد. یو جه در کره جنوبی طرفداران زیادی دارد و سعی می کند تا هوادارانش را با بازی خوبش راضی نگه دارد.

بیوگرافی یو جه یون

نام و نام خانوادگی یو جه یون (Yoo Je yoon)
تاریخ تولد 18 ژوئیه 1984
ملیت کره جنوبی
شغل بازیگر، خواننده و مدل
تاهل مجرد
بیوگرافی یو جه یون

سال های فعالیت

یو جه یون فعالیت هنری خود را از سال 2008 آغاز نمود و در فیلم و سریالهای زیادی نقش آفرینی کرد. او در حال حاضر با داشتن 39 سال سن هنوز به فعالیت خود ادامه می دهد و جزء بازیگران و خوانندگان محبوب کره جنوبی محسوب می شود.

شهرت

یو جه یون در فیلم ها و درام های همچون گونجیام، تیمارستان تسخیر شد و شغل پرخطر حضور داشت و با نقش آفرینی خوبش بر سر زبانها افتاد. او تما نقش های خود را به خوبی ایفا نمود و طرفداران زیادی را جلب خود کرد. یون فردی جدی در کار و حرفه خود می باشد و سعی می کند که در هر سه عرصه موفقیت های را برای خود در کارنامه هنریش ثبت کند.

زندگی شخصی

یو جه یون مانند برخی از هنر دوستان از زندگی شخصی خود تاکنون فیلم و عکسی را منتشر نکرد و به نظر می رسد که او مجرد می باشد. به محض دریافت خبری که مبنی بر ازدواج جه یون باشد در همین مطلب مجله شانس اطلاع رسانی می شود.

آلبوم ها

یو جه در طول فعالیت موسیقیایی خود در خوانندگی تک آهنگ ها و آلبوم های را منتشر کرد و روانه بازار موسیقی نمود. تمام آلبوم ها و تک آهنگ های یون مورد توجه اکثر مخاطبان هنر دوست واقع گردید. آلبوم رخت شوییaundry) را در سال 2008 منتشر کرد که با استقبال خوبی روبه رو شد. از آلبوم های دیگر یو جه می توان به آلبوم می بوسمت، وغیره، اشک ودو کوچکتر اشاره نمود. آهنگساز تمام آلبوم های که به بازار موسیقی فرستاد را خود یو جه انجام داد. تمامی آهنگ های یون با استقبال بی نظیری روبه رو شدند.

آهنگ ها

  • رخت شویی
  • می بوسمت
  • و غیره
  • اشک
  • دو کوچک تر

فیلم ها

  • هیچ هایک فراموش نشدنی
  • شغل پر خطز
  • گونجیام؛ تیمارستان تسخیر شد
  • و دوباره امروز
  • فصل مرحله بعد

اینستاگرام

یو جه یون در اینستاگرام صفحه شخصی دارد او عکس ها و فیلم های را در اینستاگرام خود به اشتراگ می گذارد تمام پست ها واستوری های یو در اینستاگرام بازتاب های زیادی دارند. یو در طول فعالیت های خود چه در عرصه هنر بازیگری چه خوانندگی و مدلینگ بسیار هوادار دارد که او را در فضای مجازی اینستاگرام دنبال می کنند. او از برخی از دوستان و طرف دارانش کامنت های زیبایی را دریافت می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل