تاثیر رابطه جنسی بر روی طول عمر  + فواید رابطه جنسی زیاد چیست؟

تاثیر رابطه جنسی بر روی طول عمر 

در این پست، درمورد تاثیر رابطه جنسی بر روی طول عمر صحبت می کنیم. سلامتی خوب به سیستم عصبی خودمختار بستگی دارد و خوشبختانه برای ما، یک راه عالی برای سالم ماندن به طور خودکار، شادابی است.

 

پس کمربندهای ایمنی خود را ببندید، زیرا افزایش رابطه جنسی، می تواند زندگی شما را نجات دهد. به گفته یک متخصص، داشتن رابطه جنسی بیشتر می تواند زندگی شما را نجات دهد.

 

داشتن تندرستی توسط عوامل مختلفی تعیین می شود، اما یکی از چیزهای کلیدی این است که بدانید سیستم عصبی خودمختار چقدر خوب عمل می کند. این دو شاخه دارد – یکی با افزایش ضربان قلب، تنفس و دسترسی شما به انرژی، به بلند شدن و رفتن شما کمک می کند. همچنین عملکردهای نگهداری مانند هضم را کند می کند.

 

فواید رابطه جنسی زیاد چیست؟

از نظر علمی، این سیستم به عنوان سیستم عصبی سمپاتیک (REV) شناخته می‌شود و اطمینان می‌دهد که شما برای هر لحظه آماده هستید. این اساساً و تضمین می کند که همیشه برای شروع کار آماده هستید. اما، با توجه به این واقعیت که اغلب وقت بسیار تنگ است، می تواند انرژی را کاهش دهد و همچنین می تواند باعث استرس شود.

تاثیر رابطه جنسی بر روی طول عمر 

به همین دلیل است که شاخه اتونومیک دیگر (RESTORE) برای حفظ عملکرد اولیه سیستم های ترمیمی شما برای کمک به آرام کردن آن کار می کند. این به پاسخ استرس کمک می کند و به بازیابی سایر منابع فیزیولوژیکی مانند گلیکوژن، مایعات بدن و جریان خون کمک می کند. اما، بسیار بیشتر از این نیز انجام می دهد. زیرا به مواردی مانند هضم، ادرار، تحریک جنسی و آرامش ضربان قلب کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: پیش بینی هوش مصنوعی از پوزیشن های رابطه جنسی در آینده + عکس

 

علاوه بر این، رابطه جنسی به خلاقیت ما اجازه می دهد تا شکوفا شود. زیرا فضای امنی را برای ذهن شما برای پرسه زدن و خلق کردن رویاها ارائه می دهد. این به شما امکان می‌دهد تا زمانی را برای کاهش استرس و دوباره پر کردن کارهای بعدی پیدا کنید. اما مواردی وجود دارد که می‌توانید خود را در وضعیت عدم تعادل خودمختار بیابید، که منجر به به هم ریختگی کل سیستم می‌شود.

 

نداشتن رابطه جنسی چه مشکلاتی برای بدن ایجاد می کند؟

عدم تعادل اتونومیک را می توان با مسائلی مانند فشار خون بالا، گلوکز بالا، چربی بالا و افزایش ضربان قلب در حالت استراحت تعیین کرد. همچنین با بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت نوع 2 و سرطان مرتبط است. هنگامی که بدن شما تحت استرس، خسته یا نامناسب است، به این معنی است که قلب باید سخت تر کار کند تا اطمینان حاصل شود که خون به گردش خود ادامه می دهد.

فواید رابطه جنسی زیاد چیست

این بدان معنی است که ضربان قلب افزایش می یابد و مطالعات نشان داده اند که افزایش ضربان قلب در حالت استراحت می تواند منجر به مرگ زودرس شود. یک مطالعه نشان داد که افزایش هر 10 ضربه در دقیقه قلب در حال استراحت، نشان می‌دهد که احتمال مرگ افراد تا 20 درصد بیشتر است. کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به این مشکل انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید: ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف از زبان متخصص روابط جنسی

 

چرا رابطه جنسی فواید زیادی دارد؟

سارا مدنیک متخصص روابط جنسی، فکر می کند رابطه جنسی می تواند فواید زیادی داشته باشد. او در نوشتن برای مدیوم، گفت که تندخویی می تواند “تنظیم کننده اصلی” در کمک به این موضوع باشد. او گفت: اول، در مراحل اولیه روشن شدن، سیستم RESTORE بدن و ذهن را برای رابطه جنسی گرم می کند، زیرا هر گونه افکار یا احساسات دعوا یا گریز می تواند یک جنجال واقعی باشد.

چرا رابطه جنسی فواید زیادی دارد

ولی در حالی که RESTORE برای برانگیختگی بسیار مهم است. مکانیسم هایی مانند نعوظ و گرفتگی کلیتورال، REV با گرم شدن همه چیز، افزایش ضربان قلب، فشار خون، تولید عرق و گشاد شدن مردمک چشم، کنترل می شود. این آخرین علامت یک سیگنال جهانی برای “بیا و بگیر” است. REV همچنین تورم سینه‌ها، دیواره‌های واژن و بیضه‌ها را کنترل می‌کند.

 

همه این اقدامات تا فشار نهایی REV به سمت آلت تناسلی ادامه می‌یابد. O بزرگ. ادعا شده است که داشتن رابطه جنسی بیشتر می تواند زندگی شما را نجات دهد. این متخصص ادامه داد: بازگشت عظیم RESTORE پس از تمام تلاش‌ها، ارگاسم را به داروی دروازه‌ای برای رسیدن به سعادت عمیق بد حالت تبدیل می‌کند. پس از بله!، RESTORE تمام بدن شما را با آرامش پوشش می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید: روابط جنسی عجیب و غریب میلیونر معروف آمریکایی + عکس

 

رابطه جنسی راه حل تمام مشکلات است

مغز متفکر شما، که در طول نمایش آتش بازی، فشار زیادی ایجاد کرد، به چیزهای زیادی نیاز دارد. زیرا در یک حمام گرم از اکسی توسین تسهیل کننده دلبستگی و سروتونین غوطه ور می شود. و برای همه شما که بی خواب هستید، افراد مستعد اضطراب که ساعت ها به نشخوار فکری می پردازند، برای هرکسی که مدام احساس خستگی می کند، چه خوب بخوابد یا نه – رابطه جنسی راه حل است.

 

به عبارت دیگر، رابطه جنسی می تواند برای شما بسیار خوب باشد. اگر با ورود به دهه 80 و 90 زندگی جنسی فوق العاده سالمی داشته باشید، برای ذهن شما معجزه می کند. مطالعات حتی ثابت کرده‌اند که عملکرد اجرایی در افرادی که در اواخر زندگی بیشتر شهوتی می‌شوند، بالاتر است. پس برای چی منتظر هستید؟ همین حالا بروید و یک رابطه جنسی خوب داشته باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات