تجاوز به تاکسیران شهوتی  + سکس زوری تاکسیران شهوتی به دختری ۱۹ ساله «+جزئیات»

تجاوز یا همان سکس زوری یک مرد تاکسیران در ماشین بـه دختری جوان باکره بسیار دردناک بود در ادامه با سکس زوری تاکسیران شهوتی بـه دختری ۱۹ ساله «+جزئیات» سایت هاتم بت را دنبال کنید .

 

تجاوز به تاکسیران شهوتی 

حمید مردی کـه راننده تاکسی بود گرفتار وسوسه شیطان شد و دست بـه ربودن دختر 21 ساله زد ودر مکانی خلوت بـه وی تجاوز جنسی نمود.

سکس زوری تاکسیران شهوتی به دختری ۱۹ ساله «+جزئیات»

راننده تاکسی زرد رنگ در اقدامی شیطانی دخترجوانی را هدف سناریوی شیطانی اش قرار داد.ساعت 10 شامگاه یکشنبه 5 دی ماه سال جاری دخترجوانی با حضور در کلانتری 11 شهر آبادان در حالی‌که اشک می ریخت پرده از اقدام شیطانی راننده تاکسی زرد رنگی برداشت.

 

مریم 21 ساله گفت: ساعت 20:30 دقیقه در میدان مجسمه منتظر تاکسی بودم تا بـه خانه بروم و هر چه منتظر ماندم خودرویی نیامد تا این کـه وادار شدم جلوی خودروی پراید تاکسی زرد رنگی دست بلند کنم و بـه صورت دربستی بـه خانه بروم.

 

بیشتر بخوانید: زن فاحشه ایرانی که در شب عروسی اش لو رفت!!! «+عکس»

 

سکس زوری تاکسیران شهوتی به دختری ۱۹ ساله «+جزئیات»

راننده خودرو مرد جوانی بود کـه جلوی پایم توقف کرد و وقتی شنید میخواهم بـه صورت دربستی بـه منطقه امیرآباد بروم درباره کرایه صحبت کردیم و پس از رضایت سوار بر خودرویش شدم.

 

همه ی چیز عادی بـه نظر می‌رسید و چون سوار پراید تاکسی شده بودم با خیال راحت داخل خودرو بودم و سرگرم بازی با گوشی ام بودم کـه ناگهان دیدم راننده جوان مسیرش را تغییر داد.

 

وی افزود: بـه راننده پراید اعتراض کردم اما بی فایده بودو شروع بـه جیغ و فریاد کردم و التماسش می‌کردم کـه خودرو را متوقف کند اما مرد جوان توجهی بـه حرفهایم نمیکرد.درهای خودرو قفل شد و شیشه هاي‌ عقب خودرو دستگیره نداشت تا این کـه از داخل داشبورد خودرویش یک سرنگ بیرون آورد و ادعا کرد داخل ان اسید اسـت و اگر ساکت نشوم ان را بـه من تزریق می‌کند.

 

تجاوز به دختری باکره توسط تاکسیران شهوتی

مریم در حالی کـه اشک می ریخت ادامه داد: مرد شیطان Evil صفت دریک خیابان خلوت در منطقه 700 هکتاری خودرویش را متوقف کرد و با تهدید سرنگ اسیدی نقشه سیاهش را بـه اجرا رساند و هیچ راهی جز تسلیم شدن نداشتم.

 

وی افزود: راننده ارابه شیطان پس از اجرای نقشه اش مرا در خیابانی تاریک در پشت دانشگاه آزاد از خودرو پیاده کرد و زمانیکه تصمیم گرفتم شماره پلاک خودرویش را بردارم متوجه شدم تاکسی پراید پلاک ندارد.بدین ترتیب تیمی ازماموران دایره جنایی پلیس Police آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه و دستگیری عامل این سناریوی سیاه وارد عمل شدند.

تجاوز به تاکسیران شهوتی 

بیشتر بخوانید: تعرض جنسی پرستار مرد به جسد سردخانه های زن «+عکس »

 

کارآگاهان دراین مرحله بـه بررسی دوربین هاي‌ مداربسته پرداختند تا تصویر راننده شیطان صفت را شناسایی کنند اما ردی از متهم بـه دست نیامد.در ادامه ماموران بـه بررسی پرونده هاي‌ رانندگان تاکسی و سوابق هایشان پرداختند تا این کـه دراین مرحله دختر جوان با دیدن عکس حمید 30 در پرونده هاي‌ راننده ها، وی را همان راننده شیطان صفت معرفی کرد.

 

همین سرنخ کافی بود تا ماموران با شناسایی مخفیگاه حمید در منطقه سده آبادان صبح روز جمعه 24 دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه این راننده شیطانی را دستگیر کنند.حمید ابتدا خودرا بی گناه میدانست اما وقتی در برابر مریم قرار گرفت بـه ناچار لب بـه اعتراف گشود.

 

حمید بـه ماموران گفت: مدتی بود کـه شیطان مرا تسخیر کرده بود تا با رابطه شیطانی را بـه اجرا برسانم تا این کـه روز حادثه Incident دیگر قدرتی برای بازرسی خودم نداشتم و ابتدا پلاکم را از روی خودرو برداشتم.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز در حمام به بلاگر معروف تیک تاکی «+عکس»

 

تجاوز به دختری باکره توسط تاکسیران شهوتی

وی افزود: در خیابان پرسه می زدم تا این کـه دخترجوانی را دیدم کـه منتظر تاکسی بود بـه همین خاطر وی را سوار بر خودرویم کردم و سپس با سرنگ کـه داخلش آب بود بـه دروغ ادعا کردم کـه داخل ان اسید اسـت.

 

متهم جوان ادامه داد: پس از اجرای نقشه ام دختر جوان را در خیابان تاریک رها کردم و خیلی زود از کاری کـه کردم پشیمان شدم.بنا بـه این گزارش، بازپرس پورعسکر دراین مرحله حمید را راهی زندان Prison کرد و تحقیقات دراین پرونده سیاه در پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد

تجاوز در تاکسی

تجاوز در تاکسی

اتهام حمید مردی کـه بـه دختری ۱۹ ساله در ماشین تاکسی اش بـه او تجاوز کرده بود ۵ سال زندان و ۱۲۰ ضربه شلاق محکووم شده بودو این خبر بازم حانواده متجاوز را ارام نمی کند تجاوز بـه دختری باکره توسط تاکسیران شهوتی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات