تجاوز پسری جوان به پیرزن ۹۰ ساله + مجازات تجاوز جنسی به پیرزن چیست ؟

تجاوز یک پسر جوان که ۱۹ سال سن دارد به پیرزن سن بالایی که ۹۰ ساله است بسیار عجیب بود در ادامه با تعرض جنسی وحشیانه مردی جوان به پیرزن 90 ساله (+جزئيات) هاتم بت را دنبال نماید . 

 

تجاوز پسری جوان به پیرزن ۹۰ ساله

بر اساس حکم قاضی پرونده دیکسون به خاطر تجاوز به پیرزن و همچنین چندین مورد سابقه تجاوزهای جنسی دیگر به 16 سال حبس محکوم شد

 

تجاوز بی رحمانه و بیشرمانه جوان 18 ساله به پیرزن 91 ساله ، پیرزن با نا امیدی به دست و پای جوان می افتد و به او التماس می نماید ذره ای رح داشته باشد و تنهایش بگذارد و به او تجاوز ننماید.این سخنان پیرزن 91 ساله ای است که مورد تجاوز جوان 18 ساله قرار گرفته است.

 

جوان 18 ساله هنگامی که از پارتی شبانه بر می گشت و در خیابان سلانه سلانه راه می رفت به در و دیوار خانه ها می کویبید.پیرزن از همه جا بیخبر با خود فکر نمود حتما کسی به دیدنش امده است.در را گشود و جوان لایعقل وارد خانه شد.

 

بیشتر بخوانید: حقایق ترسناک از پروتز واژن زنان (+عکس و جزئیات)

 

مجازات تجاوز جنسی به پیرزن چیست ؟

هر چند در عرف عامه و ادبیات رسانه های جمعی در کشور ما، از ” تجاوز جنسی ” غالبا با عنوان ” آزار و اذیت جنسی ” یاد می شود، اما ضروری است که بدانیم که دامنه آزار جنسی بسیار وسیعتر از تجاوز بوده و تجاوز جنسی صرفا یک نمونه از نمونه های آزار جنسی می باشد. بنابراین برای درک بهتر مفهوم و محدوده تجاوز جنسی بهتر آن است که نخست، به توضیح مفهوم آزار جنسی بپردازیم.

 

آزار جنسی شامل تمام رفتارهایی می شود که ماهیت جنسی و توهین آمیز داشته و با وارد کردن آسیب به شخصیت مادی یا معنوی فرد، موجبات نارحتی وی را فراهم می آورد.

 

با توجه به این تعریف، بیان جک های جنسی ولو از طریق پیامک یا پیام رسان های اینترنتی، مورد خطاب قرار دادن عابرین در خیابان با الفاظ جنسی، لمس بدن افراد در فضاهای عمومی و اجبار فرد به برقراری رابطه جنسی ناخواسته از جمله مصادیقی است که می توانند آزار جنسی قلمداد گردند.

 

 

اما تجاوز جنسی که شامل جرایم ” زنای به عنف ” و ” لواط به عنف ” می باشد، نزدیکی جنسی با فردی است که به این نزدیکی رضایت نداشته است. به عبارت دقیق تر، از نظر حقوق کیفری کشور ما، صرفا وارد کردن آلت جنسی مرد در واژن یا مقعد زن دیگر یا مقعد مرد دیگر، بدون رضایت قربانی، تجاوز جنسی تلقی شده و سایر اشکال دیگر آزار جنسی، دارای عنوان مجرمانه و مجازات جداگانه می باشند.

 

تجاوز جنسی وحشیانه مردی جوان به پیرزن 

نکته ای که باید در رابطه با مفهوم تجاوز جنسی مورد توجه قرار گیرد آن است که، عدم رضایت قربانی صرفا به معنای اجبار جسمانی او به برقراری رابطه جنسی تحت فشار و خشونت متجاوز نبوده و این عدم رضایت می تواند معنای بسیار وسیعتری را نسبت به اجبار جسمانی و فشار و خشونت متجاوز داشته باشد.

 

تبصره 2 ماده 244 قانون مجازات اسلامی در رابطه با این مساله مقرر داشته است:« هرگاه کسی با زنی که راضی به زنای با او نباشد در حال بیهوشی، خواب یا مستی زنا کند، رفتار او در حکم زنای به عنف است.

 

در زنا از طریق اغفال و فریب دادن دختر نابالغ یا از طریق ربایش، تهدید و یا ترساندن زن اگرچه موجب تسلیم شدن او شود نیز حکم فوق جاری است.»

 

قانون گذار، بیهوش کردن خود یا دیگری را به خودی خود، جرم ندانسته، اما، چنانچه فرد، عامدا، برای ارتکاب جرم، خود یا دیگری را بیهوش کند،حکم بیهوش کردن، محکومیت به مجازات جرم ارتکابی است و چنانچه شخصی، یک فرد بیهوش را در محلی رها کند، حسب مورد، به حبس یا جزای نقدی یا قصاص و دیه، محکوم می گردد

 

بنابراین مطابق این تبصره، چنانچه متجاوز، قربانی را بیهوش ، خواب یا مست نموده و سپس اقدام به برقراری نزدیکی جنسی نماید، یا اینکه با فریب دادن دختر نابالغ ولو با رضایت او، وارد رابطه جنسی با وی شده، یا اینکه پس از ربودن قربانی، او را در مقابل خود تسلیم کرده و بدون اعمال خشونت با وی نزدیکی نماید، باز هم عنوان تجاوز جنسی محقق شده و متجاوز تحت عنوان تجاوز جنسی قابل تعقیب و مجازات خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! (عجیب ترین لباس زنان دنیا)

 

تعرض جنسی وحشیانه مردی جوان به پیرزن 90 ساله (+جزئيات)

جوان 18 ساله به نام “لی جوزف دیکسون” در حالی که پیرزن با نا امیدی از وی خواهش می نمود خانه را ترک نماید گوشش بدهکار نبود و ذره ای رحم به دل نداشت و پیرزن را مورد تجاوز بی رحمانه خود قرار داد.

 

استوارت ولز کاراگاه ولز جنوبی می گوید اتفاق بسیار جدی بود.و نگرانیهای زیادی را در بین شهروندان سبب شده است.پیرزن فرتوت درون خانه اش مورد حمله سبوعانه فردی قرار می گیرد.خانواده پیرزن از حادثه بوجود امده خیلی ناراحت شده اند.

 

دادگاه نیوپورت کراون گزارش داد در 24 ماه می در ساعات اولیه شب دیکسون در حالی که در خیابان قدم می زند به صورت اتفاقی درب برخی منازل را می کوید.

 

 

عکس هایی از تجاوز به پیرزن ۹۰ ساله

هنگامی که پیرزن ۹۰ ساله در را باز می نماید دیکسون با خشونت هر چه تمام با زور وارد خانه می گردد و به وی را مورد هتک حرمت قرار می دهد.پیرزن مدت 2 هفته در بیمارستان بستری و سپس عازم خانه سالمندان شد.

بیشتر بخوانید: پرده بکارت این دختر 19 ساله باکره 2.8 میلیون دلار می ارزد (+عکس)

 

وی پس از بروز ان حادثه یارای رفتن به خانه اش را نداشته است.بر اساس حکم قاضی پرونده دیکسون به خاطر تجاوز به پیرزن و همچنین چندین مورد سابقه تجاوزهای جنسی دیگر به 16 سال حبس محکوم شد

 

تجاوز به زن ان هم پیرزن سن بالای ۹۰ ساله بسیار سخت است و همچنین میتوان گفت این تجاوز برای پسری جوان ۱۶ سال زندان داشت و خبری بسیار دردناک بود. تعرض جنسی وحشیانه مردی جوان به پیرزن 90 ساله (+جزئيات)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل