ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف  + چگونه علایق جنسی افراد را شناسایی کنیم؟

ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف 

متخصص سکس معروف، ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف را به علاقه مندان آموزش داده است. او می گوید: من یک متخصص سکس هستم و باید بدانید که همه یک فتیش دارند – حتی اگر آن را نپذیرند. این متخصص روابط جنسی می گوید: همه افراد یک عادت یا فانتزی (فتیش) جنسی خاص دارند که می توان به راحتی آن را پیدا کرد. او در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه داده است.

 

خانم بابی بیدوچکا یک جامعه شناس جنسی است که چیزهای زیادی در مورد فتیش ها می داند. او اعتراف کرد که همه ما فتیش خاص خود را داریم، حتی اگر آشکارا در مورد آن صحبت نکنیم. وی تاکید می کند که: همه ما دوست داریم گره خورده باشیم – حداقل در برخی شکل ها یا فرم ها. این یعنی تمام افراد یک فانتزی خاص دارند که بوسیله آن شدیدا تحریک می شوند.

 

بیشتر بخوانید: استخدام بادیگارد به خاطر جذابیت جنسی زیاد + عکس

 

چگونه علایق جنسی افراد را شناسایی کنیم؟

یک جامعه شناس جنسی درباره اینکه چرا همه ما عادات جنسی خود را داریم، حتی اگر دوست نداریم آن را بپذیریم، صحبت کرده است. برخی از افراد ممکن است از بحث در مورد فانتزی های جنسی خود خودداری کنند، اما او گفت که همه ما فتیش های عجیب و غریبی داریم. بابی بیدوچکا، کارشناس و نویسنده، 48 ساله، از کانادا، تنها چند سالی است که در این صنعت کار می کند.

ترفند شناخت عادات جنسی افراد مختلف 

اما در این مدت چیزهای زیادی در مورد آن یاد گرفته است. او تصمیم گرفت بعد از جنبش (می تو) درگیر شود و کتابی به همین نام نوشت. بابی گفت که مردم ممکن است از صحبت کردن در مورد فتیش احساس ناراحتی کنند. زیرا هنوز یک “انگ” در اطراف آن وجود دارد، اما او توضیح داد که همه اینها بخشی طبیعی از انسان بودن است.

 

این متخصص ادعا کرد که همه ما ویژگی‌های متفاوت خود را داریم، و این چیزی نیست که از آن خجالت بکشیم. این کارشناس که به طور انحصاری با یک شبکه خبری معتبر صحبت می‌کرد، گفت: فکر می‌کنم این چیزی است که همه ما تا حدی باید آن را داشته باشیم. درک این موضوع است که (اینها چیزهایی هستند که مرا از نظر جنسی تحریک می‌کنند).

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زوج جوان در استادیوم فوتبال + عکس

 

مردان فانتزی های جنسی زیادی دارند

بابی می گوید: مردم فانتزی های جنسی بسیار زیادی دارند – بنابراین فکر نکنید که شما تنها فردی هستید که فانتزی جنسی دارید. ما می خواهیم مردم بر این شرم غلبه کنند. پس بدان که: تو خیلی تنها نیستی. هرگز نمی‌توانی تنها باشی. افرادی هستند که همینطور هستند. بابی همچنین توضیح داد که بسیاری از فتیش های رایج وجود دارد که کارشناسان با آنها مواجه می شوند.

نحوه شناخت عادات جنسی افراد مختلف 

و در حالی که برخی از فانتزی های جنسی رایج تر هستند، برخی دیگر ممکن است شما را شگفت زده کنند. «پیچیدگی‌های» کلیشه‌ای زیادی وجود دارد که افراد به آن اعتراف می‌کنند، مانند زنان یا مردان مطیع در اتاق خواب. “مبک زدن” و “شلاق زدن” نیز چیزهایی هستند که معمولاً مطرح می شوند.

 

او همچنین گفت که اخیراً روابط زناشویی خارج از ازدواج هم افزایش یافته است. جایی که یک زن با مردان خارج از ازدواج خود می خوابد. بابی گفت: اینها چیزهای بسیار رایجی هستند که ما می بینیم، اما به سختی می توان گفت که آیا آنها محبوب هستند. زیرا فقط برخی مردم روابط خارج از ازدواج را دوست دارند. به این دلیل که می خواهند یک فتیش داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی و درآمد بیشتر! + عکس

 

فتیش های خاص جنسی

این متخصص جنسی می گوید: علاقه به روابط جنسی تری سام (3 نفره) نیز رشد کرده است – من فکر می‌کنم این به توانمندسازی زنان مربوط می‌شود. سه نفره‌ها هنوز هم بزرگ هستند، اگرچه این یک فتیش محسوب نمی‌شود. او گفت که اکنون بسیاری از چیزها به مردم کمک می کند تا روابط جنسی خود را کشف کنند.

راه های شناخت عادات جنسی افراد مختلف 

از فناوری گرفته تا کتاب‌هایی که چنین موضوعاتی را بررسی می‌کنند – چیزهای زیادی برای کمک به مردم برای شناخت بیشتر فانتزی های جنسی شان وجود دارد. ناگفته نماند، مردم آزادی بسیار بیشتری برای کشف آنچه دوست دارند به لطف کمک اسباب‌بازی‌ها و پلتفرم‌های آموزشی دارند. بابی افزود: زمان دیگر مثل دهه 80 نیست. مردم می توانند خیلی چیزها را در خانه های خود آزمایش کنند.

 

و اگر می‌خواهید با همسرتان در مورد چیزی که می‌خواهید در اتاق خواب امتحان کنید صحبت کنید، او گفت که باید آن را با او در میان بگذارید. ارتباط کلیدی است و راه اساسی برای حرکت به جلو است. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بابی در وب سایت او پیدا کنید یا او را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. یا اینکه به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات