ترفند مچ گیری خیانت همسر  + ترفند جدید مچ گیری همسر خیانتکار

ترفند مچ گیری خیانت همسر 

در این پست، جدیدترین ترفند مچ گیری خیانت همسر را به شما خواهیم گفت. برخی از افراد می دانند که زن زندگی شان در حال خیانت به آنهاست اما درمورد آن دودل هستند. از یک سو خودشان را مقصر و شکاک و از سوی دیگر همسرشان را خیانتکار می بینند. بهترین راه این است که ترفندهایی را پیدا کنید که بوسیله آنها بتوانید همانند یک متخصص، از خیانت پرده برداری کنید.

 

البته هنوز دلیل علمی محکمی برای این ادعا وجود ندارد. این تنها بخش هایی از گفت و گوی یک متخصص روابط جنسی با چند پادکستر است. برای اینکه جوابدهی این ترفند تایید شود، نیاز است تا متخصصان بیشتری روی آن کار کنند. اما این متخصص جوان تاکید دارد که این روش می تواند دست زن خیانتکار را رو کند. وی همچنین ترفندی هم برای مچ گیری مرد خیانتکار ارائه داده است.

 

بیشتر بخوانید: خیانت فوتبالیست معروف به همسرش وقتی به مسافرت رفته بود!

 

ترفند جدید مچ گیری همسر خیانتکار

یک متخصص روبط جنسی فاش کرده که می‌توانید با نگاه کردن به نوک سینه‌ها متوجه شوید که همسرتان خیانت می‌کند یا خیر. او می گوید: اگر تا به حال مشکوک بوده اید که همسرتان ممکن است به شما خیانت کند، راه جدیدی برای کشف این موضوع وجود دارد. این متخصص نشان داد که پاسخ ممکن است فقط در نوک سینه زنان باشد، البته اگر با دقت به آنها نگاه کنید.

ترفند مچ گیری خیانت همسر 

گاه و بیگاه همه ما نگران خیانت شریکمان هستیم. این چیزی است که می تواند از ذهن هر کسی عبور کند و منجر به انواع سوء ظن ها می شود. اما یک متخصص ادعا کرده است که یک راه آسان برای فهمیدن اینکه آیا معشوق شما کار کثیفی می کند یا نه وجود دارد – و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به نوک سینه های او نگاه کنید.

 

بیشتر بخوانید: همسرم خیانتکار است اما به من می گوید شکاک هستم!

 

سینه های زن خیانتکار مدرک جرم هستند

این متخصص با پادکست سکس و روابط Outlandish با یک رسانه روانی در مورد آنچه می توانید از یک فرد با نگاه کردن به قسمت های مختلف بدن او کشف کنید صحبت کرد. لیزا نش و ملانی کامرون مجریان برنامه درباره توانایی لارا ولز در “سینه خواندن” صحبت کردند. مشخص شد که موقعیت نوک سینه های یک زن در صورت خیانت به شریک زندگی می تواند مدرک جرم باشد.

روش و ترفند مچ گیری خیانت همسر 

می گویند چشم ها دریچه روح هستند و با یک نگاه ساده عواطف و احساسات درونی را آشکار می کنند. خوب، معلوم می شود، این فقط چشم ها نیستند که آنچه را که یک فرد انجام می دهد، نشان می دهد. اکنون مشخص شده است که سینه‌های یک زن بیش از هر عضو دیگری راز دارد. جهتی که نوک سینه‌ها به سمت آن می‌روند می‌تواند نشانه‌ای از مشکوک بودن به خیانت همسرتان باشد.

 

بیشتر بخوانید: اعتیاد به رابطه جنسی با دوست همسر برای مرد خیانت کار دردسرساز شد!

 

نحوه شناسایی زن خیانتکار از روی نوک سینه های او

مجریان پادکست، زن لیزا نش و ملانی کامرون، با لارا ولز، مدیوم روانشناس درباره توانایی او در “سینه خوانی” صحبت کردند. او گفت: “من عکس هایی از شریک زندگی افراد زیادی گرفته ام، و آنها مشکوک هستند که خیانت کرده اند.” لارا توضیح داد: معمولاً در خانم ها نوک پستان های آنها در جهت های مختلف به سمت یکدیگر است.

ترفند مچ گیری خیانت همسر در خانه

یعنی، نوک سینه ها در یک راستا با چشم قرار نمی گیرند. به گفته لارا، این حالت نوک سینه ها، نشانگر این است که “دو قسمت مغز به طور مستقل کار می کنند و با یکدیگر کار نمی کنند.” نش که از این مکاشفه شوکه شده بود، از متخصص “سینه خوان” پرسید که آیا می توان تشخیص داد که آیا مردی به روشی مشابه خیانت می کند یا خیر، و پاسخ بسیار تعجب آور بود.

 

او پاسخ داد: در مردها، معمولاً بیضه‌ها نزدیک‌تر و کوچک‌تر هستند. او آنها را “متشنج و آماده تر برای شلیک سریع اسپرم” توصیف کرد. به گفته او، بیضه‌های مرد «به بدن نزدیک‌تر می‌شوند، بنابراین آنها دائماً احساس می‌کنند که می‌خواهند همیشه رابطه جنسی داشته باشند». بنابراین، اگر به شوهرتان مشکوک هستید، ممکن است بخواهید نگاه دقیق تری به بیضه های او بیندازید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات