ترلان پروانه کیست؟ + ترلان پروانه و ارسلان قاسمی هنوز هم با هم دوست اند؟

در ادامه قرار است بیوگرافی ترلان پروانه از بازیگران به نام و سلبریتی های اینستاگرام را در اختیار شما قرار دهیم. حرفه بازیگری از زمان های قدیم تا امروزه در بین تمام رشته های هنری جایگاه ویژه ای دارد و همه ساله افراده زیادی برای فعالیت در آن وارد دانشگاه می شوند، کلاس های تئاتر می روند و یا تست بازیگری می دهند. برخی از این افراد توانایی انجام بازیگری را ندارند و رد می شوند، برخی دیگر اما بسیار در کار خود پیشرفت می کنند. یکی از این هنرمندان موفق خانم ترلان پروانه است که از کودکی این هنر را دنبال می کند و در کنار بازیگران بزرگی چون محمد رضا شریفی نیا، مریلا زارعی و بسیاری دیگر دیده شده است و همین موضوع باعث شد که او روز به روز در حرفه خود پیشرفت کند.

این بازیگر تا کنون نقش های مختلفی را بازی کرده است. در کودکی نقش دختر بچه ای مهربان و در بزرگ سالی انواع کاراکتر هایی چون دختری عاشق، دختری سرکش و انواعی دیگر را به درستی برای بینند اجرا کرده است. ترلان پروانه علاوه بر این که هنرمندی حرفه است شخصیتی مردمی و مهربان نیز دارد که با مخاطبان و طرفداران خود به بهترین شکل برخورد می کند و همین امر باعث می شود که محبوبیت بیشتری به دست آورد. در ادامه می خواهیم بیشتر درمورد او، زندگی حرفه ای و شخصی اش توضیح دهیم تا به طور کامل با وی آشنا شوید.

ترلان پروانه کیست؟

ترلان پروانه کیست؟

ترلان پروانه از پولدارترین سلبریتی های ایران متولد 18 تیر 1377 است. او، پدر و مادرش اصالتا اهل شیراز هستند اما از زمان تولد ترلان تا کنون در تهران زندگی می کنند. وی فعالیت خود را در حوضه بازیگری از سال 1382 شروع کرده است و قبل از آن به پیشنهاد شخصی برای تبلیغات تلویزیونی در مقابل دوربین آماده شد. خانواده ترلان از همان ابتدا مشوق دختر خود بودند چرا که مادر و پدرش علاقه زیادی به تئاتر و سینما دارند. هم چنین ترلان در خانواده ای چهار نفره به دنیا آمده است و تنها یک برادر بزرگ دارد. ترلان پروانه تحصیلات خود را نیز در دانشکده هنر گذراند و فارق التحصیل رشته گرافیک در مقطع لیسانس می باشد.

این بازیگر هنرمند اولین تجربه سینمایی خود را در سن پنج سالگی برای فیلم بچه های خیابان داشته است و به دلیل استعداد خوب و چهره زیبایی که دارد به سرعت مورد توجه همه قرار گرفت و روز به روز پیشنهادهای کاری او بیشتر شد. ترلان پروانه در این خصوص می گوید من بچه سینما هستم چرا که قبل این که بتوانم بفهمم این هنر را دوست دارم یا خیر وارد آن شدم اما خدا را شکر می کنم که با کمک خانواده ام در مسیر درستی قرار گرفتم. هم چنین در سال های اخیر این بازیگر با ایفای نقش در سریال سیاوش سبک جدیدی از هنر خود را به ببیننده ها نشان داد و این مورد باعث شد پیشنهاد های بهتری به او برای حضور در فیلم های حرفه ای تر بشود.

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی هنوز هم با هم دوست اند؟

ارسلان قاسمی یکی از بازیگران جوان و موفق ایرانی است که از سال 1381 فعالیت خود را در عرصه بازیگری شروع کرده است. حال با توجه به این که ارسلان و ترلان در یک بازه زمانی فعالیت شان را در بازیگری شروع کرده اند و در برخی سریال‌ ها و فیلم‌ ها با یکدیگر همکاری داشته اند. به همین دلیل تا به اکنون حاشیه های بسیار زیادی در رابطه با این که ارسلان قاسمی و ترلان به صورت پنهانی با یکدیگر در رابطه بوده اند در فضای مجازی منتشر شده است. با این حال ارسلان و ترلان تا اکنون به این حاشیه‌ ها واکنشی نشان نداده اند. هم چنین ناگفته نماند اگر رابطه ای هم بین آن ها بوده به قدیم برمی‌ گردد و در حال حاضر هیچگونه رابطه عاشقانه ای با یکدیگر ندارند.

ماجرای ترلان پروانه و شروین حاجی پور چیست؟

ماجرای ترلان پروانه و شروین حاجی پور چیست؟

مدتی است اخباری در رابطه با این که این بازیگر مشهور با شروین حاجی پور خواننده معروف ایرانی وارد رابطه شده است در فضای مجازی مشاهده می شود. البته با توجه به این که ترلان و شروین این اخبار را تایید نکرده‌ اند. به همین دلیل خیلی از کاربران فضای مجازی بر این باور بودند که این اخبار دروغی بیش نمی باشد که توسط عده‌ ای برای بالا بردن بازدید پیجشان منتشر شده است.

اما با این حال بعد از گذشت مدتی تصاویر پنهانی از شروین حاجی پور به همراه ترلان که در یک رستوران در کنار یکدیگر حضور داشتند توسط پاپاراتزی ها گرفته شد و این تصاویر در فضای مجازی منتشر شدند. حال با وجود این عکس ها تمام اخباری که در رابطه با دوستی این دو سلبریتی منتشر شده بود تایید شد. البته با این حال ترلان و شروین تا به اکنون به صورت رسمی به این اخبار واکنشی نشان نداده اند.

باتوجه به این که در پیرامون روابط شخصی ترلان حاشیه‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. هم چنین هر از گاهی اخباری در رابطه با این که ترلان با یکی از چهره‌ های معروف وارد رابطه شده است در فضای مجازی منتشر می‌ شود. به همین دلیل این روزها هشتگ های متعددی از ترلان پروانه شروین حاجی پور، ترلان پروانه و میلاد کی مرام و یا حتی ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده در اینستاگرام به وجود آمده است. این هشتگ‌ ها نشان دهنده رابطه این بازیگر با این افراد معروف و حاشیه هایی که در پیرامون آن ها وجود داشته می باشد.

آیا شروین حاجی پور این بازیگر را کتک زده است؟

در پیرامون رابطه ترلان پروانه و شروین حاجی پور حاشیه‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود. حال گفتنی است مدتی قبل توییت‌ هایی از ترلان پروانه منتشر شد که نشان می‌ دهد این بازیگر از سمت حاجی‌ پور خواننده ایرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. هم چنین این بازیگر جوان تصویری از دستش که قسمتی از آن کبود شده و گوشی شکسته شده‌ اش را منتشر کرد که بسیار حاشیه ساز شد.

ترلان پروانه و سعید عزت اللهی

ترلان پروانه و سعید عزت اللهی

مدت‌ ها قبل حاشیه‌ هایی در رابطه با این که سعید عزت اللهی فوتبالیست معروف ایرانی با ترلان پروانه در ارتباط بوده است در فضای مجازی منتشر شد. ترلان به این حواشی واکنشی نشان نداد اما سعید عزت اللهی مدتی قبل در یکی از مصاحبه‌ های خود بیان کرد با ترلان دوست بوده است. اما دیگر اهمیتی ندارد و برایش مهم نیست چرا که ترلان ایده‌ آل او نبوده است. صحبت‌ های سعید عزت اللهی در رابطه با ترلان برای این بازیگر بسیار گران تمام شد. به همین دلیل ترلان نیز از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تیکه انداختن به سعید عزت اللهی پرداخت.

معروف ترین فیلم هایی که ترلان پروانه در آن ها ایفای نقش کرده کدامند؟

ترلان پروانه تا به امروز در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است که برخی آن ها در سطح معمولی با استقبال کمی رو به رو بوده و برخی دیگر اما بسیار حرفه ای و استقبال بی نظیری از آن ها شده است. این فیلم ها شامل آثار سینمایی، سریال های تلویزیونی و هم چنین نمایش های خانگی میشود. در ادامه می خواهیم به معرفی چند مورد از فیلم های این بازیگر بپردازیم تا با بهترین اجراهای او آشنا شوید.

فیلم نصف مال من نصف مال تو

این فیلم در سال 1385 به کارگردانی وحید نیک خواه آزاد اکران شد و موضوع آن در مورد دو خواهر نا تنی است که نمی دانند با هم چه نسبتی دارند و بعد از این که متوجه این موضوع می شوند سعی دارند مادر هایشان بویی از قضیه نبرند. نصف مال من نصف مال تو یکی از فیلم های محبوب ترلان پروانه است که هنوز بعد از گذشت سال ها طرفداران زیادی دارد.

فیلم به خاطر پونه

این فیلم نیز در لیست بهترین فیلم های ترلان قرار می گیرد که در آن موضوع فیلم حول زندگی خواهرش پونه می باشد. پونه در زندگی شخصی با همسرش دچار مشکل می شود و سعی می کند تا همسر خود را از دام اعتیاد رها کند. به خاطر پونه در سال 1391 به کارگردانی هاتف علی مردانی اکران شد.

مردن به وقت شهریور

مردن به وقت شهریور داستان پسر نوجوانی است که زندگی خانوادگی خوبی ندارد و پدرش او را در رشته هنری که علاقه دارد حمایت نمی کند و همین موضوع باعث می شود که او از خانواده دور و درگیر مشکلاتی با دوستان خود شود. ترلان پروانه حضور بسیار کمی در این فیلم دارد و فقط در یک الی دو سکانس از آن می باشد. این فیلم در سال 1392 به کارگردانی هاتف علی مردانی روی پرده سینما رفت.

فراری

فراری در سال 1394 به کارگردانی علیرضا داوود نژاد و اجرای بازیگرانی چون محسن تنابنده و ترلان پروانه ساخته شد. این فیلم در مورد دختری است که از خانه فرار کرده و فکر می کند قرار است به رویاهایش برسد چرا که رویای او داشتن ماشین های لوکس می باشد اما متاسفانه اتفاق های خوبی در انتظارش نیست. فراری یکی از بهتری آثاری است که ترلان در آن حضور دارد.

گربه سیاه

داستان فیلم گربه سیاه در مورد دختری است که عاشق یکی از بازیگران معروف می باشد و هر طور که شده می خواهد او را ببیند و قرارهای خود را در اینستاگرام منتشر کند تا از این راه نیز در فضای مجازی دیده شود، هم چنین گربه سیاه در رابطه با آثار مخرب اینستاگرام بر زندگی کاربران است. این فیلم در سال 1398 به کارگردانی کریم امینی ساخته شد و بعد از اکران با استقبال زیادی رو به رو بود.

ترلان پروانه در چه سریال هایی بازی کرده است؟

ترلان پروانه در چه سریال هایی بازی کرده است؟

ترلان پروانه از جمله بازیگرانی است که از سنین کودکی با حضور در فیلم ها و سریال های مختلف به شهرت رسید. سپس ترلان با فعالیت گسترده اش به عنوان بازیگر توانست در نوجوانی و پس از آن در جوانی شهرت خود را حفظ کند. از او به عنوان یکی از بازیگران آینده‌ دار سینمای ایران یاد می شود. حال در ادامه قرار است به معرفی فیلمها و نمایشهای تلویزیونی ترلان پروانه بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

کوبار

کوبار نام مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است و محصول سال 1397 می باشد. در این سریال بازیگرانی همچون: پژمان بازغی، مهران غفوریان، مهران رجبی، پیام دهکردی، ترلان پروانه، سیروس گرجستانی و برخی دیگر حضور دارند.

چرخ فلک

چرخ فلک نام سریال ایرانی به کارگردانی بهرام عظیم‌ پور، عزیزالله حمید نژاد و احسان عبدی‌ پور و هم چنین تهیه‌ کنندگی مجید مولایی محصول شبکه یک سیما است. موضوع اصلی سریال یک مفهوم اخلاقی است و بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی تبدیل می‌ شوند. از بازیگران اصلی این سریال می توان به: بهناز جعفری، حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند و لاله صبوری اشاره کرد. ترلان نیز در کنار این بازیگران در سریال چرخ فلک به نقش آفرینی پرداخته است.

گذر از رنج‌ ها

گذر از رنج‌ ها عنوان یک سریال ایرانی به کارگردانی فریدون حسن‌ پور است که در سال 1393 از شبکه یک سیما پخش گردید. در این سریال بازیگرانی همچون: بیژن امکانیان، بابک حمیدیان، پیام دهکردی، ترلان پروانه، جعفر دهقان، مهران رجبی، داود فتحعلی‌ بیگی، شیوا طاهری، هستی مهدوی و مجید پتکی بازی کرده اند.

عکس های ترلان پروانه

عکس های ترلان پروانه را در کجا مشاهده کنیم؟

ترلان پروانه از آن دسته بازیگرانی است که به عکاسی و عکس علاقه زیادی دارد؛ چرا که رشته اصلی او در دانشگاه نیز گرافیک می باشد و هنر در خون او است بنابراین طبیعی می باشد که عکس های زیاد و زیبایی از خود برای طرفداران منتشر کند.

علاوه بر همه این ها هنگامی که افراد به شهرت می رسند حجم زیادی از تصاویر شخصی و حرفه ای آن ها در فضای مجازی یا بر روی بیلبوردها و مجلات منتشر می شود. ترلان پروانه نیز عکس های زیادی در فیسبوک، اینستاگرام و گوگل دارد که برخی از این عکس ها توسط فن پیج هایش منتشر می شود. اگر به پیج اینستاگرام این خانم مراجعه کنید شاهد تصاویر بسیار زیبایی از او خواهید بود.

عکاسی و انتشار عکس های حرفه ای در بین سلبریتی ها معمولا بسیار رایج است چرا که برای حرفه ای چون بازیگری ظاهری زیبا و مناسب لازمه کار است اما با این حال باز هم ما شاهده تصاویری از برخی سلبریتی ها در حال کار یا استراحت هستیم که بسیار ساده می باشند. برخی افراد مشهور با این موضوع مخالف هستند و برخی دیگر نیز آن چنان با طرفدارانشان راحت هستند که خود منتشر می کنند و آن ها را در جریان زندگی که دارند قرار می دهند.

درآمد ترلان پروانه چقدر است؟

این بازیگر به دلیل این که از کودکی در حرفه خود فعالیت داشته همیشه مستقل بوده و منبع درآمد خود را نیز دارد. وی برای حضور در فیلم های مختلف نسبت به نقشی که به او داده می شود مبلغی را دریافت می کند. از طرفی ترلان پروانه بار ها در پروژه های تبلیغاتی نیز حضور داشته که این خود راهی دیگر برای کسب درآمد می باشد. این هنرمند چند باری هم در فضای مجازی به طور محدود برای برخی بیزینس ها و شرکت های معتبر تبلیغاتی انجام داده است و مبالغ قابل توجهی دریافت کرده است.

اما فراتر از همه این ها ترلان پروانه مزونی در تهران دارد که طراحی لباس ها را خودش انجام می دهد و به دلیل شهرت و استقبال طرفداراش بسیار پر فروش می باشد. این خانم مانند هر سلبریتی دیگری چندین منبع درآمد دارد که از هر کدام مبالغ خوبی به دست می آورد که این ها همه نتیجه تلاش هایش است. درمورد مشاغل و نوع درآمده او تنها همین اطلاعات در دسترس می باشد اما متاسفانه تا کنون صحبتی از درآمد کلی خود نکرده و کسی نیز اطلاعی ندارد.

آدرس پیج اینستاگرام ترلان پروانه چیست؟

همه از تاثیر زیاد اینستاگرام بر روی کاربران و محبوبیت بی نظیر آن آگاه هستیم. در ابتدا این برنامه تنها یک سرگرمی برای افراد به حساب می آمد اما کم کم با ایجاد قابلیت هایی باعث شد که کاربران از طریق انتشار پست و استوری دنبال کننده جذب کنند و به نوعی معروف شوند. سپس از طریق تبلیغات به درآمد های خوبی برسند و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر اینستاگرام شد بنابراین واضح است سلبریتی هایی که در خارج از فضای مجازی معروف هستند هم در این فضا صفحه ای شخصی داشته باشند.

ترلان پروانه نیز در اینستاگرام پیج شخصی خود را دارد که از طریق این صفحه با مخاطبان و طرفداران خود ارتباط برقرار می کند. وی به طور متداول پست ها و استوری هایی از زندگی شخصی و یا کاری خود در اختیار دنبال کننده های خود قرار می دهد. هم چنین تعداد زیادی فن پیج نیز به نام او فعالیت می کنند. اگر می خواهید پیج اصلی این بازیگر را از فن پیج ها تشخیص دهید حتما به تیک آبی کنار اسم او دقت کنید چرا که تنها پیج شخصی او این تیک را دارد. وی اکنون حدود دو میلیون و چهارصد دنبال کننده دارد که روز به روز به تعداد آن ها اضافه می شود.

  • اینستاگرام ترلان پروانه

ترلان پروانه چه حاشیه هایی داشته است؟

همه بازیگران از ترلان پروانه تا هر هنرمند دیگری همیشه در زندگی خود با حواشی مواجه هستند چرا که این افراد به دلیل محبوبیت و شهرت به شدت مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند و با کوچک ترین حرکتی حواشی زیادی برایشان به وجود می آید. البته این موضوع را همه سلبریتی ها می دانند و هنگامی که مسیر خود را انتخاب می کنند تمام این مشکلات و محدودیت ها را به جان می خرند. برخی از سلبریتی ها به دلیل شخصیتی که دارند بیشتر با این شایعات مواجه هستند اما برخی دیگر نیز ممکن است با هیچ گونه اخبار یا حواشی مواجه نباشند.

خانم ترلان پروانه چون از کودکی در سینمای ایران حضور داشته اند هنگامی که به سنین نوجوانی و جوانی رسیدند خبر ها و شایعاتی برایشان به وجود آمد. از جمله این حواشی می توان به موضوع عمل های جراحی او اشاره کرد چرا که برخی خبر رسانی ها می گویند او عمل زیبایی انجام داده اما خود این خانم چنین اخباری را رد کرده است.

هم چنین یکی از جنجالی ترین حواشی های او مربوط می شود به سعید عزت اللهی. مدتی ترلان و سعید عزت اللهی فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام یکدیگر را فالو داشتند و روی پست های هم نظر می گذاشتند تا این که اخبار رابطه آن ها پخش شد و سعید در برنامه ای وقتی از او در مورد ترلان سوال پرسیدند، گفت من با این خانم ارتباطی ندارم و ترلان پروانه هم با یک استوری به طور غیر مستقیم جوابش را داد و بعد یکدیگر را آنفالو کردند.

ازدواج ترلان پروانه

ترلان پروانه ازدواج کرده است؟

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده و با وجود تمام شایعاتی که برای او به وجود آمد بار ها اعلام کرده است با فردی نه رابطه عاشقانه ای دارد نه قصد ازدواج دارد. این خانم در مصاحبه هایی گفته است که فعلا تصمیم ندارم ازدواج کند و با وجود پیشنهادهایی که داشته ترجیح می دهد فعلا مجرد باشد تا بتواند تمرکز خود را بیشتری روی حرفه و هنرش بگذارد. او هم چنین معتقدر است که خانواده اش نیز فعلا با ازدواج او موافق نیستند؛ چرا که به نظر آن ها ترلان هنوز برای این تصمیم جوان است و زمان زیادی دارد.

چندی پیش به دلیل اخبار نا معتبری که از او منتشر شد وی در اینستاگرام خود پستی با این مضمون که در یک قرار عاشقانه است منتشر کرد اما در این پست تنها عکس از میز و صندلی کافی شاپ بود. به دنبال این اتفاق همه منتظر بودند که این خانم عکس همسر خود را نشان دهد که ناگهان او پست دیگر از یک عروسک خرس در همان کافی شاپ منتشر کرد.

او در کپشن با ایموجی خنده نوشت این تنها قرار عاشقانه من است و همه متوجه شدند این قضیه جدی نیست. در این زمان بود که برخی از پیج ها معتقد بودند ترلان با بهزاد لیتو رابطه دارد و ممکن است با یکدیگر ازدواج کنند اما تمام این اخبار توسط خود ترلان پروانه رد شد.

ترلان پروانه و فرشاد احمد زاده

بعد از اتفاقات بین ترلان پروانه و سعید عزت اللهی این بار اما فیلمی از این خانم در کنار فرشاد احمد زاده فوتبالیست ایرانی منتشر شد و چون در این دوران فرشاد حلقه ای در دست چپ داشت همه معتقد بودند که این دو حتما با هم نامزد هستند تا این که خود فرشاد در کانال تلگرامش اعلام کرد که با کسی رابطه ای ندارد.

بعد از آن این قضیه کم رنگ شد تا این که فرشاد احمد زاده در مسابقه ای وقتی جام قهرمانی را روی سر خود می گیرد حواسش نیست بک گراند گوشی اش که عکس ترلان است دیده می شود و دوباره موجی از حواشی و خبر در رابطه با این زوج منتشر شد. این بار اما کامنت های صفحه این دو سلبریتی بسته بود و کسی نمی توانست متوجه شود این دو با هم هستند یا نه و بازار اخبار داغ بود تا این که کم کم با بی توجهی کردن هر دو آن ها به این حواشی، قضیه کم رنگ تر شد اما هم چنان همه از این اتفاقات خبر دارند و برخی ترلان را دختری پر حاشیه و درد سر ساز می دانند.

ترلان پروانه کجا زندگی می کند؟

ترلان پروانه اصالتا شیرازی است اما در تهران به دنیا آمده و تمام سال های زندگی خود را نیز در این شهر بود. وی بارها از علاقه اش به شیراز گفته و ما شاهد سفر های زیادی از او به شیراز هستیم اما وی به خاطره شغلش مجبور است در تهران بماند. وی تا کنون درمورد مهاجرت صحبتی نکرده چون علاقه زیادی به حرفه خود دارد و نمی خواهد با مهاجرت آن را از دست بدهد.

ترلان پروانه در رابطه با زندگی در تهران این گونه می گوید که زندگی در این شهر واقعا سخت است، ترافیک های سنگین، شلوغی و خیلی موارد دیگر واقعا آرامش را از انسان می گیرد. اما به خاطره حرفه ام مجبورم تهران بمانم و از طرفی چون تمام سال های زندگی ام این جا بودم واقعا عادت کردم و بعید می دانم رفتن از تهران به همین سادگی ها باشد. او به جز شیراز عاشق رشت، یزد و اصفهان می باشد چرا که همیشه برای سفر این سه شهر را انتخاب می کند.

اولین فیلم ترلان پروانه

اولین فیلم ترلان پروانه چه بود؟

ترلان پروانه در سال 1382 زمانی که تنها 5 سال داشت با بازی در فیلم بچه های خیابان تجربه کرد. این فیلم اولین سریال همایون اسعدیان بود که از طرف مردم نمره 3 از 10 را کسب کرد. داستان فیلم در رابطه با پسری نویسنده به نام سامان است که به خاطر کتابش جایزه دریافت می کند اما هنگامی که با مژگان ازدواج می کند متوجه می شود که از زندگی اصلی خود دور شده است. ترلان پروانه در این فیلم نقش دختر بچه ای با نمک را دارد.

با وجود این که این فیلم آن چنان مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت اما بازی خوب ترلان باعث شد که به او پیشنهاد های بهتری بدهند. از همان سال ها تا کنون بعد از گذشت حدود 20 سال این خانم بازی های زیادی در فیلم های مختلف داشته است و همه ما شاهده این موضوع هستیم که او روز به روز در این حرفه پیشرفت می کند. در این میان اما برخی معتقدند که ترلان پروانه بازی خوبی ندارد و از کودکی به دلیل زیبایی که دارد وارد سینما شده و این موضوع همیشه باعث ناراحتی ترلان می شود زیرا او می گوید من برای رسیدن به جایگاهی که دارم بسار تلاش کردم.

ترلان پروانه جایزه ای هم در عرصه بازیگری کسب کرده است؟

این خانم با توجه به فعالیت های زیادی که در سینما داشته با این حال آن طور که باید از او تقدیر نشده و جوایزه زیادی دریافت نکرده است و در این رابطه می توان به دو مورد اشاره کرد، یکی دریافت پروانه زرین از بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در سال 1390 و دیگری برگزیده همایش نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

با این حال در سال های اخیر ترلان به اندازه ای پیشرفت کرد که در دو فیلم فراری و گربه سیاه به عنوان نقش اصلی انتخاب شد و واقعا هم خوش درخشید. این هنرمند در مصاحبه ای گفته است این که تا کنون نتوانسته ام جایزه ویژه ای دریافت کنم اما همین که از کودکی در کنار بازیگران بزرگ و پر سابقه سینمای ایران حضور داشتم برای من با ارزش است.

این بازیگر در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد؟

این بازیگر به این دلیل که از کودکی در سینما حضور داشته و از طرفی درگیر مدرسه و درس نیز بوده آنچنان زمانی برای حضور در صحنه تئاتر نداشته است و تجربه او در این زمینه بسیار کم می باشد. وی نخستین اجرای حرفه ای خود را در تئاتر هفتمین جان سگ نماشاخانه سپند داشته است و با بهنام شرفی و مهدی کوشکی هم بازی شد.

ترلان پروانه در خصوص تجربه اش روی صحنه تئاتر می گوید گرچه من عاشق سینما هستم اما اگر بتوانم به عقب برگردم حتما تئاتر را نیز بسیار حرفه ای و جدی دنبال می کنم چرا که تئاتر واقعی تر بوده و بیشتر استعداد بازیگر را نشان می دهد. او همچنین گفت که مخاطبانم حتما بازی های بیشتری از من بر روی صحنه تئاتر خواهند دید و از آن ها می خواهم که بیشتر به دیدن این اجرا ها بیایند.

ترلان پروانه در پدرخوانده

نمایش خانگی پدرخوانده با کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1401 به نمایش درآمده است. حال گفتنی است که در این نمایش خانگی ترلان پروانه نیز حضور داشته است. این بازیگر با حضورش در این نمایش خانگی توانست برای بار دیگر نامش را بر سر زبان‌ ها بیندازد و به شهرت خوبی رسید. برای مشاهده قسمت‌ هایی از نمایش خانگی پدرخوانده با حضور این بازیگر کافی است تا به اینترنت و یا یکی از پلتفرم های ویدیویی مراجعه نمایید.

ترلان پروانه در خندوانه

خندوانه یک برنامه تلویزیونی محبوب و پرطرفدار با اجرای رامبد جوان است. حال گفتنی است که در هر قسمت از این برنامه یکی از چهره‌ های مشهور ایرانی به عنوان مهمان حضور داشته است و رامبد نیز با آن ها به گفتگو می‌ پرداخته است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در سال 1397 و در قسمت سیزدهم این برنامه ترلان به عنوان مهمان حضور داشته است. در این قسمت رامبد جوان به گفتگو با این بازیگر معروف پرداخته و ترلان در یکی از بازی های این برنامه شرکت کرده است که باعث جذابیت بیشتر این قسمت از خندوانه شده است.

ترلان پروانه کجا زندگی می کند؟

مدتی قبل حاشیه‌ هایی در رابطه با مهاجرت ترلان پروانه به خارج از کشور در فضای مجازی و رسانه‌ ها منتشر شد. البته این حاشیه ها دروغی بیش نمی باشند و ترلان در حال حاضر ساکن ایران و شهر تهران است و در تهران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد. هم چنین ناگفته نماند که این بازیگر معروف تا به اکنون بارها در صحبت‌ های خود بیان کرده است که عاشق ایران است و تحت هیچ شرایطی قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد.

حال اگر صفحه ترلان پروانه اینستاگرام او را دنبال کنید باتوجه به لوکیشن‌ پست های این بازیگر متوجه خواهید شد که او در حال حاضر ساکن تهران است. هم چنین ناگفته نماند که با دنبال کردن صفحه اینستاگرام این بازیگر می توانید اطلاعات کاملی در رابطه با فیلم ترلان پروانه در علفزار هم بدست آورید.

بررسی اعضای خانواده ترلان پروانه

بررسی اعضای خانواده ترلان پروانه

ترلان در سال 1377 در شیراز و در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و بزرگ شده است. قد ترلان پروانه 165 است و تنها یک برادر دارد. حال در مورد خانواده این بازیگر معروف بهتر است بدانید پدر ترلان مهندس و مادرش پریسا فروغی خانه دار است. گفتنی است که علاقه پریسا فروغی به بازیگری باعث شد تا او به حمایت و پشتیبانی فرزندش ترلان بپردازد و فرزندش را به حرفه بازیگری سوق دهد. ترلان با تمام اعضای خانواده خود به ویژه مادرش رابطه بسیار خوبی دارد و تا به اکنون در خیلی از مراسمات مهم به همراه مادرش حضور پیدا کرده است.

دوستی ترلان پروانه و لیتو

با توجه به این که ترلان پروانه مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی دارد. به همین دلیل هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود لایو برگزار می‌ کند تا به این گونه بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد. حال مدتی قبل این بازیگر مشهور یک لایو برگزار کرد و در این لایو به گفتگو با مخاطبانش پرداخت. پس از مدتی که از این لایو گذشت بهزاد لیتو رپر مشهور ایرانی نیز در این لایو حضور پیدا کرد و در این لایو با یک استیکر اعلام حضور کرد.

حضور بهزاد لیتو در لایو ترلان باعث به وجود آمدن حواشی بسیار زیادی شد. پس از آن خیلی از افراد بیان کردند که به طور حتم رابطه ای بین این دو چهره معروف وجود دارد و در غیر این صورت لیتو در لایو ترلان حضور پیدا نمی کرد. البته ترلان تمام این حاشیه‌ ها را تکذیب کرد و در این باره بیان کرد با این شخص هیچگونه رابطه ای ندارد.

سوالات متداول

  1. ترلان پروانه چند سال دارد؟

    وی متولد 1377 می باشد و اکنون 25 سال دارد.

  2. ترلان پروانه چند فرزند دارد؟

    این بازیگر تا کنون ازدواج نکرده و فرزندی هم ندارد.

  3. نخستین تجربه کاری ترلان پروانه در چه سالی بود؟

    نخستین تجربه او در سال 1382 با بازی در فیلم بچه های خیابان بود.

5/5 – (1 امتیاز)

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات