ترکیب ژل شستشو ضد جوش با سایر محصولات پوستی برای درمان جوش

ترکیب ژل شستشو ضد جوش با سایر محصولات پوستی برای درمان جوش را با هم در شبناک مشاهده میکنیم

ژل شست و شوی ضد جوش یکی از موثرترین محصولات برای بهبود جوش صورت است. افرادی که پوست مستعد جوش دارند بهتر است از ژل شست و شوی ضد جوش نیز در کنار سایر محصولات مراقبتی استفاده کنند تا شاهد بهبودی این مشکل باشند. ترکیبات موجود در ژل شست و شوی ضد جوش با اثرگذاری بر فعالیت سلول ها ترشح چربی را کنترل کرده و مانع تجمع مواد زاید در منافذ سلولی می شود. ما در این مقاله قصد داریم به فواید استفاده از ژل شست و شوی ضد جوش بپردازیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید

خرید انواع ژل شست و شوی صورت خارجی از طریق سایت ارس خرید:

https://araskharid.com/product-tag/%DA%98%D9%84-%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D8%B4%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%B4/

روتین مراقبت از پوست موثر برای پوست جوش دار باعث چه اثری بر پوست می شود

روتین پوستی افرادی که پوست جوش دار و چرب دارند با سایر افراد متفاوت است. چرا که پوست های مستعد جوش و آکنه نیاز به مراقبت ویژه ای دارند و باید در طول روز به آن رسیدگی شود. پوست چرب باید حداقل یک بار و حداکثر دوبار در طول روز به صورت عمیق شست و شو داده شود. شوینده هایی که سبب بر هم زدن اسیدیته پوست شوند خود زمینه ساز ایجاد جوش بوده و مناسب پوست چرب و جوش دار نخواهند بود. پس باید از شوینده مخصوص مانند ژل شستشوی ضد جوش استفاده شود. در ادامه به چند تاثیر مثبت استفاده از این ژل ها اشاره می کنیم:

کاهش تولید چربی

سلول های پوست چرب به دلایل ارثی یا اکتسابی بیش از پوست معمولی تولید چربی می کنند. علاوه بر آن منافذ باز بوده و ترشح چربی به سطح پوست زیاد است. این مسئله سبب می شود افراد دارای پوست چرب همیشه احساس سنگینی روی صورت داشته باشند و ماندگاری مواد آرایشی روی پوستشان کم باشد. در این حالت لازم است که شرایط نرمالی برای سلول ها ایجاد شود که تولید چربی آن ها تحت کنترل قرار گیرد. ژل شستشو موادی دارد که با اثرگذاری بر سلول ها تولید چربی را کنترل می کند. همچنین می تواند با تغییر اندازه منافذ سلولی خروج چربی ها را کاهش دهد بدون آنکه سبب ایجاد جوش و آکنه شود.

از بین بردن باکتری ها

پوست با هوای آزاد در تماس مستقیم است. علاوه بر آن دست های ما در طول روز با پوست تماس می یابد و میکروب ها به سطح پوست راه پیدا می کنند. برخی از میکروب ها که شامل باکتری هستند از منافذ سلولی عبور کرده و در آن جای می گیرند. فعالیت و تکثیر این باکتری ها موجب مسدود شده منافذ و محبوس ماندن چربی در این قسمت می شود. در نهایت جوش ها دردناک یا آکنه پدید می آید که ظاهر نازیبایی را روی پوست صورت ایجاد می کند. ژل شست و شوی ضد جوش موادی دارد که خواص آنتی باکتریالی داشته و پوست را کاملا ضدعفونی می کنند. بنابراین استفاده منظم از ژل شستشوی ضد جوش موجب کاهش جوش های صورت خواهد شد.

کاهش التهاب

افزایش تولید چربی در افرادی که پوست چرب دارند ممکن است باعث ایجاد خشکی شدید شود. وقتی رطوبت پوست کاهش یابد سلول ها ضعیف شده و انعطاف خود را از دست می دهند. در نتیجه ترک های پوستی ایجاد می شود که می تواند با قرمزی و سوزش همراه باشد. ژل شستشوی ضد جوش رطوبت سلول ها را تامین می کند و مانع ایجاد التهاب در سطح پوست می شود.

اثر گذاری ژل شستشو ضد جوش به چه صورت است؟

ژل شستشوی ضد جوش سبب پاکسازی سطح پوست از سلول ها مرده و مواد زاید می شود. پاکسازی از تجمع آلودگی در منافذ پوست جلوگیری کرده و مانع از جوش و آکنه می شود. ترکیبات این ژل ها تسکین دهنده هستند و التهابات را کم می کنند. رطوبت رسانی ژل شستشوی ضد جوش به عمق پوست انجام می شود و همزمان میکروب و عوامل بیماری زا از بین می روند.

انواع محصولات ضد جوش

محصولات ضد جوش متنوع بوده و متناسب با ویژگی های پوستی افراد مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر ژل ضد جوش سه نوع محصول کاربردی دیگر در این زمینه تولید می شود که شامل موارد زیر است:

تونر ضد جوش

تونر محلول رقیق است که می توان آن را در روتین روزانه جای داد. تونر به پاکسازی و لایه برداری پوست کمک کرده و انسداد منافذ سلول را باز می کند.

کرم ضد جوش

کرم های ضد جوش تولید چربی سلول ها را کنترل می کنند و مانع از خشک شدن پوست می شوند. برخی از کرم های ضد جوش اثر فوری داشته و جوش صورت را محو می کنند.

سرم ضد جوش

سرم ضد جوش سرشار از مواد مغذی مورد نیاز سلول هاست که به مرور باعث شادابی پوست شده و جوش و آکنه را از بین می برد

سرم ها قدرت نفوذ پذیری بالایی داشته و اثر مثبتی روی پوست دارند. اگر پوست چربی دارید حداقل ماهی یکبار از سرم های ضد جوش جهت تقویت سلول های ضعیف شده استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل