ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی  + دریافت 1000 دلار برای بازی در فیلم های جنسی

ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی 

ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی و درآمد بیشتر، هدف سوژه امروز ما کایلی راکت است. این زن جوان می گوید: من شغل مرغ فروشی خود را برای بازی در فیلم بزرگسالان رها کردم – اکنون هفته ای 11500 پوند درآمد دارم. کایلی راکت پس از بازی در یک فیلم بزرگسالان، شغل خود را ترک کرد، حالا این دختر 22 ساله در لس آنجلس زندگی می کند و هفته ای 14000 دلار می گیرد.

 

یک مدل کار خود را با 13 دلار در ساعت کار در یک مرغ فروشی ترک کرد و اکنون به عنوان یک ستاره بزرگسال هر هفته هزاران دلار در لس آنجلس درآمد دارد. خانم کایلی راکت قبل از اینکه تصمیم بگیرد چیزهای بیشتری از زندگی بخواهد، در شیفت های طولانی در یک مرغ بریان فروشی در فلوریدا کار می کرد. سپس فهمید که می تواند پول بیشتر داشته باشد.

 

دریافت 1000 دلار برای بازی در فیلم های جنسی

این زن جوان 22 ساله، سپس شروع به جستجوی مشاغل جانبی آنلاین برای کسب درآمد سریع کرد و با دریافت روزانه 1000 دلار در یک فیلم بزرگسال نقش کوچکی داشت. با این حال، شایعات در شهر کوچکش، به زودی او را مجبور به ترک شغل خود در مرغ فروشی کرد. او گفت: من یک دختر در شهر کوچکی بودم و در یک فست فود فروشی که از 15 سالگی در آن بودم کار می کردم.

ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی 

پس از سه سال حضور در یک شرکت مدلینگ و چندین بار تبلیغات، کایلی هنوز پولی برای پذیرایی از تعطیلات یا خرید لباس‌های جدید و خوب نداشت. در آن زمان او مدل های زیادی را در اینستاگرام دنبال می کرد و شروع به صحبت با مردم در مورد اینکه چگونه می تواند در این صنعت نیز کار کنند، می کرد.

 

او افزود: شخصی با من تماس گرفت و از من برای فیلمبرداری صحنه ای برای یک فیلم بزرگسال دعوت کرد. مبلغ پیشنهادی اش 1000 دلار بود. بنابراین این کار را انجام دادم اما دوباره به کار در مرغ فروشی بازگشتم که باعث ایجاد مشکلاتی برای من شد. درباره فیلم، ابتدا برای من یک کابوس بود، مردم مرا مسخره می کردند و مجبور به ترک آنجا شدم.

 

بیشتر بخوانید: درآمد باورنکردنی دختر جوان از فروش ویدیوهای جنسی خودش!

 

اخراج از فست فود فروشی برای بازی در فیلم های جنسی

کایلی می گوید، بعد از اینکه رئیس او متوجه آن فیلم شد، اعتماد خودش را به کایلی از دست داد. او می گوید: من در مورد همه چیز احساس افسردگی می کردم. از مدیر و ستاره آنها که می توانست 24 ساندویچ را در چهار دقیقه بپیچد به یک فاحشه تبدیل شدم. خانواده کایلی پس از غلبه بر شوک اولیه خود از دیدن بازی او در یک فیلم بزرگسال، اما از او حمایت کردند.

خانم کایلی گفت: مادر من از شخص دیگری فهمید و از این که به او نگفته بودم ناراحت بود. اما خواهر دوقلویم مرا تشویق کرد و بزرگترین حامی من بود. خواهرم می‌توانست ببیند که من در مورد کار جدیدم در مدلینگ چقدر ناراحتم و چگونه است. مدلینگ بر شغل رستورانی من تأثیر گذاشت، بنابراین ما برنامه ای ایجاد کردیم تا از آن کار فست فودی کنار بکشم.

 

بیشتر بخوانید: اخراج دختر جوان از خانه به خاطر فروش عکس های سکسی

 

راه اندازی پیج Onlyfans و مهاجرت به لس آنجلس

در ماه مه 2019، زمانی که کایلی 19 ساله بود، یونیفرم خود را کنار گذاشته و نامه استعفای خود را ضمیمه کرد که فوراً برای رئیسش اعمال می شود. ولی نقشه او چه بود؟ خب، کایلی برای دنبال کردن حرفه ای در حوزه مدلینگ چمدان بسته و زندگی در لس آنجلس، در میان افراد ثروتمند و مشهور را انتخاب کرد. او گفت: تنها چیزی که از مرغ فروشی نگه داشتم نشان نامم بود.

ترک شغل برای بازی در فیلم های جنسی و درآمد بیشتر

 

من به کار سختی که برای آنها انجام داده بودم افتخار می کردم و می خواستم یک نشانه برای به یاد آوردن آن روزهای سخت داشته باشم. من کار می کردم و تقاضا داشتم و احساس شهرت می کردم. سپس من پیج OnlyFans خود را راه اندازی کردم و در ژوئن 2020، در نهایت به لس آنجلس رفتم و جایگاه خودم را پیدا کردم.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن جلوی دوربین برای تامین خرج تحصیل و دانشگاه!

 

خرید بی ام دبلیو و لباس های گران قیمت

به زودی، کایلی که 351000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد، هفته ای 14000 دلار از فیلمبرداری صحنه های جنسی و به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های سکسی با طرفداران آنلاین به دست آورد. این کارگر سابق مرغ بریان فروشی، یک بی‌ام‌و Z4 28i و دو کیف لویی ویتون خریده است. و اکنون خانه‌ای سه خوابه در وودلند هیلز اجاره کرده است، جایی که با سگ‌هایش زولا و زازا، زندگی می‌کند.

 

با وجود سبک زندگی مجللی که دارد، اما کایلی اصرار دارد که هنوز مراقب پول خود است و برای آینده اش پس انداز می کند. در حالی که او به موفقیت خود افتخار می کند، اما از بازدید مکرر از زادگاهش اجتناب می کند. زیرا می تواند نوع نگاه کردن مردم را احساس کند. او می‌گوید: تحمل آن نگاه‌های قضاوت‌کننده سخت است. اما من از کسی که هستم خجالت نمی‌کشم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل