تکواندوکار ایران در المپیک به نفر اول جهان رسید  + شاهکار برخورداری نیمه ماند، جوان شایسته ایرانی نقره ای شد

تکواندوکار ایران در المپیک به نفر اول جهان رسید 

تکواندوکار ایران در المپیک به نفر اول جهان رسید. کاروان ایران در المپیک توانسته در رشته های مختلف ورزشی مدال های مختلفی را دریافت کند. بازیکنان ایرانی در رشته تکواندو نیز افتخار آفرین بوده اند. به طوری که تعداد بسیاری زیادی از بازیکنان این رشته موفق به کسب مدال های مختلف شده اند. هم اکنون تکواندوکار ایران در المپیک به نفر اول جهان رسید. یکی از چهره های شاخص و محبوب تکواندو در ایران آقای مهران برخورداری می باشد.

وی تاکنون توانسته رقباء خود را در رقابت های مختلف شکست دهد. ایشان در مسیر صعود به فینال قرار گرفتند. برخورداری تنها با کسب برد در بازی فینال می توانست مدال طلا را به دست بیاورد. مهران برخورداری در مسابقات مختلف داخلی و حتی بین المللی نیز مدال های مختلفی را کسب کرده است.

به طوری که ایشان در رده بازیکنان حرفه ای المپیک قرار دارند. آقای برخورداری به صورت جدی تمرینات خود را ادامه می دهد. برخی از کارشناسان فعال در این زمینه نیز ادعا کرده اند، که آقای مهران برخورداری به یکی از ستاره های تکواندو تبدیل خواهد شد. ایشان با کسب مدال نقره جایگاه تکواندو ایران را در دنیا تغییر دادند.

شاهکار برخورداری نیمه ماند، جوان شایسته ایرانی نقره ای شد

به صراحت می توان ادعا کرد مهران برخورداری جزء تکواندوکاران شاخص و محبوب ایرانی می باشد. وی در روزهای گذشته بارها با رقباء خود از کشورهای مختلف به رقابت پرداخته است. آخرین مسابقه فینال وی با یک بازیکن از کشور ایتالیا خواهد بود. با یک بررسی ساده می توان متوجه شد، که این بازیکن ایتالیایی نیز سوابق درخشانی در زمینه تکواندو دارد.

همچنین مهران برخورداری به صورت تمام قد خود را برای مسابقه فینال آماده کرده بود. در ساعات گذشته مسابقه فینال برگزار شد. مهران برخورداری در دقایق اول بازی بهترین عملکرد ممکن را از خود ثبت کرد. در نیمه های پایانی بازی بازیکن ایتالیایی با اجرای یک تکنیک خاص توانست؛ مجموع امتیازهای خود را افزایش دهد.

به طوری که در نهایت این جوان شایسته ایرانی موفق به کسب مدال نقره شد. برخورداری پس از کسب مدال نقره اعلام کرد که در دوره بعدی بیشتر آماده خواهم شد. همچنین در المپیک بعدی با تمرین بیشتر می توانم مدال طلا را به دست بیاورم. وی با کسب مدال نقره توانست، در جدول بازیکنان افتخار آفرین تکواندو قرار بگیرد.

تکواندوکار ایران در المپیک به نفر اول جهان رسید 

شاهکار مهران در تکواندو المپیک؛ صعود به نیمه نهایی

برخلاف تمامی باورهای رایج مهران برخورداری با کسب مجموع امتیازهای بسیار بالایی توانست، به نیمه نهایی دست پیدا کند. وی در مسابقه فینال نیز با یک بازیکن از کشور ایتالیا به رقابت خواهد پرداخت. بررسی های کارشناسی ثابت کرده است، که این بازیکن ایتالیایی نیز از مهارت قابل توجهی در زمینه تکواندو برخوردار می باشد.

شب گذشته بازی فینال با حضور مهران و بازیکن ایتالیایی برگزار شد. در جریان مسابقات مدام نتایج و امتیازها در حال جا به جایی بودند. نفس ها در سینه طرفداران هر دو تیم حبس شده بود. در نهایت پس از چند دقیقه نتیجه نهایی اعلام شد. بازیکن ایتالیایی تنها با کسب دو امتیاز بیشتر توانست؛ مهران برخورداری را شکست دهد.

در نهایت مهران نیز در سکوی دوم قرار گرفت. این خبر واکنش های مختلفی را به همراه داشت. همچنین ایشان با کسب مدال نقره جدول افتخارات تکواندو کاران ایرانی در المپیک را تکمیل کردند. ایشان در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد برای دوره بعدی المپیک برای مدال طلا به صورت جدی تلاش خواهم کرد.

همچنین وی از مردم ایران به دلیل تشویق و همراهی تمام عیار تشکر کرد. مهران برخورداری اشاره کرد، که تمامی بازیکنان در رشته های مختلف با کسب مدال های رنگی به دنبال نشاندن لبخند شادی روی لب های ملت ایران هستند.

مهران برخورداری با مبارزه ای تماشایی قهرمان جهان را شکست داد

مهران برخورداری از برجسته ترین بازیکنان تکواندو کار ایرانی شناخته می شود. وی در سال جاری نیز با شرکت در مسابقات مختلف توانسته مدال های مختلفی را کسب کند. وی شب گذشته در یک قدمی طلا قرار داشت. حریف ایتالیایی وی نیز از مهارت فوق العاده بالایی برخوردار بود. به طوری که برخی از کارشناسان فعال ادعا کردند؛ این بازیکن یکی از ابر قهرمانان تکواندو در دنیا می باشد.

همچنین در رقابت های قبلی مهران برخورداری به راحتی توانست؛ یکی از قهرمانان جهان را شکست دهد. وی در تمامی رقابت ها با کسب امتیاز بیشتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد. ایشان در تمامی مسابقات تکنیک های اصولی را جهت برد اجرا می کردند. در نهایت موفق به صعود به مرحله نهایی شدند.

در آخرین مسابقه نیز به دلیل شکست در مقابل حریف مدال نقره المپیک را به دست آوردند. این مدال نیز برای کاروان ایران بسیار ارزشمند می باشد. همچنین سایر تکواندوکاران ایرانی نیز مدال های رنگی مختلفی کسب کرده اند. امسال المپیک برای بازیکنان رشته تکواندو سرشار از افتخارات مختلف بود.

مهران برخورداری

مهران برخورداری راهی فینال تکواندو المپیک شد

مهران برخورداری در مجموع با کسب بالاترین امتیازها توانست به فینال راه پیدا کند. ایشان با کسب بالاترین امتیازها در مسابقات قبلی توانستند، در مسیر کسب مدال طلا قرار بگیرند. مهران برخورداری در مسابقه فینال با یک حریف ایتالیایی رقابت خود را به صورت جدی ادامه خواهد داد. حریف وی از بازیکنان برجسته تکواندو در وزن 80_ کیلوگرم شناخته می شود.

قبل از حضور در المپیک نیز این بازیکن بارها در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال طلا شده بود. شب گذشته مهران برخورداری به صورت جدی رقابت خود را ادامه داد. در نهایت یک اختلاف امتیاز بسیار ناچیز باعث عدم موفقیت مهران در مسیر کسب مدال طلا شد. کارنامه پرافتخار ایشان در المپیک نیز با کسب مدال نقره بسته شد.

این بازیکن سرشناس پس از کسب مدال نقره از تمامی افرادی که در این مسیر وی را همکاری و همراهی را داشته اند؛ صمیمانه تلاش کرد. مهران در آخرین مصاحبه خود ادعا کرد، که از طلای دوره بعدی مسابقات در چنگال من است. وی در این دیدار حساس به صورت حرفه ای فعالیت خود را ادامه داد.

از لحاظ جثه بدنی بازیکن ایتالیایی قد بلندتری داشت. به همین دلیل توانست در این بازی مهران را شکست دهد. کسب مدال نقره در چنین مسابقات حساس و بسیار ویژه ای بسیار ارزشمند می باشد. وی پس از کسب این مدال ادعا کرد، که دور بعدی مسابقات فعالیت خود را به صورت حرفه ای دنبال خواهد کرد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات