تیم رئال مادرید آماده تکرار عنوان قهرمانی + اتلتیکو میتواند جزء مدعیان برای قهرمانی باشد

– بررسی تیم های لالیگا در فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵
– بررسی ضرایب قهرمانی تیم ها
– مدعیان اصلی برای لیگ امسال

فصل جدید لیگ برتر اسپانیا که به لالیگا شهرت دارد قرار است در تاریخ ۲۵ مرداد آغاز شود و ما در این مقاله می خواهیم نگاهی داشته باشیم به تیم هایی که ممکن است برای قهرمانی رقابت کنند.

در فصل گذشته ممکن بود یک شگفتی رخ دهد اما در نهایت این تیم رئال مادرید بود که با قدرت به قهرمانی رسید و نسب به تیم دوم جدول که بارسلونا بود ۱۰ امتیاز اختلاف داشت.

تیم خوب و یکدست خیرونا هم توانست فصل را در جایگاه سوم به پایان برساند، اما تا اواسط ژانویه صدرنشین اسپانیا بود. با این حال، در نهایت این رئال مادرید بود که تیمی قدرتمند نشان داد و از ۳۸ مسابقه ای که انجام داد در ۲۹ بازی توانست پیروز شود و تنها یک شکست داشت، قهرمانی را به دست آورد.

پس از اینکه تیم ملی اسپانیا توانست در یورو ۲۰۲۴ عنوان قهرمانی را کسب کند و یک تابستان موفقیت آمیز را پشت سر بگذارد هیجان بیشتری برای آغاز فصل جدید لیگ برتر اسپانیا در ۲۵ مرداد وجود دارد.

تیم رئال مادرید آماده تکرار عنوان قهرمانی

انگار که سلطه رئال مادرید در فصل گذشته کافی نبود، آن‌ها با یک تیم تقویت شده وارد فصل جدید می‌شوند و با یک مهاجم کلاس جهانی، کیلیان امباپه که از پاری سن ژرمن آمده است، تقویت شده‌اند. در عین حال، استعداد شگفت‌ انگیز برزیلی، اندریک نیز به تیم اضافه شده است.

با حضور وینیسیوس جونیور که یکی از نامزدهای توپ طلاست همچنین جود بلینگام، ستاره جوان انگلیسی، در تیم، ناعادلانه است که رئال مادرید را با ضریب ۱.۴۲ به عنوان قهرمان لالیگا در فصل 2024-25 در نظر نگیریم.

از فصل ۲۰۰۷ – ۲۰۰۸تاکنون، ٰرئال مادرید موفق به قهرمانی در لالیگا به‌صورت پیاپی در دو فصل نشده است، اما به نظر می رسد امسال این طلسم شکسته شود.

تیم بارسلونا با حضور بازیکنانی مانند پدری، پائو کوبارسی و لامین یامال پایه‌ی محکمی برای آینده دارد، اما با توجه به اینکه آنها سرمربی جدید استخدام کرده اند در حال ورود به یک دوران جدید تحت هدایت هانسی فلیک هستند و ممکن است مدتی طول بکشد تا به هماهنگی برسند، بنابراین توصیه میکنیم از شرط بندی روی قهرمانی این تیم با ضریب ۴.۲۸ خوداری کنید.

اتلتیکو میتواند جزء مدعیان برای قهرمانی باشد

برای کسانی که می خواهد یک شرط مخالف با رئال مادرید انتخاب کنند می توانند اتلتیکو مادرید با ضریب ۱۰.۳۳ انتخاب کنند.

اگر بخواهیم به خیرونا نیم نگاهی داشته باشیم تیمی که فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته با توجه به اینکه بهترین هافبگ خودشان را از دست داده اند و به منچستر سیتی فروخته شد تکرار عملکرد و بازی های درخشان فصل گذشته سخت به نظر می رسد و دارای ضریب ۲۴.۳۱ برای رسیدن به قهرمانی می باشد.

اگرچه تیم اتلتیکو در فصل قبل با ۹ امتیاز پایینتر نسبت به بارسلونا در جدول رده بندی قرار گرفت اما هنوز هم یکی از با ثبات ترین تیم های حاظر در لالیگا می باشد.

دیگو سیمئونه در این فصل همچنان در کنار زمین حضور دارد و آن‌ها با جذب رابین لو نورمان، ستاره یورو 2024، خط دفاعی خود را تقویت کرده‌اند و در این روند رئال سوسیداد را تضعیف کرده‌اند.

در همین حال، الکساندر سورلوث یک تقویت خوب برای خط حمله آنها محسوب می‌شود و بازیکنانی که از تیم جدا شده‌اند، به ویژه آلوارو موراتا و استفان ساویچ، احتمالاً به طور قابل‌توجهی در تیررس نگاه ها قرار نخواهند گرفت.

تیم اتلتیک بیلبائو رو هم زیر نظر داشته باشید

اگر ضریب قهرمانی اتلتیکو مادرید برای برخی از شرط‌بندان جذاب نیست، یکی دیگر از گزینه‌ ها می‌ تواند اتلتیک بیلبائو با ضریب ۲۶.۸۶ باشد.

باشگاه بیلبائو فصل گذشته برای رسید به رقابلت های جذاب لیگ قهرمانان اروپا فقط ۸ امتیاز اختلاف داشت و در جایگاه پنجم قرار گرفت. اما خیرونا ممکن است این فصل از جمع چهار تیم برتر خارج شود و بیلبائو می‌تواند از این موقعیت استفاده کند.

تیم بیلبائو با توجه به اینکه زیر نظر مربی با تجربه و کارکشته یعنی والورده است امسال می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

نگه‌داشتن نیکو ویلیامز، بازیکنی که در یورو 2024 برای اسپانیا درخشید، یک موفقیت کلیدی برای باشگاه است. علاوه بر این، اضافه شدن آلوارو دژالو از براگا، که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال درخشید، نیز باید به تقویت تیم کمک کند.

آتیم بیلبائو بیشتر ترکیب تیم خود را برای فصل جدید حفظ کرده‌اند و دفاع قابل اعتمادی دارند که در فصل گذشته تنها ۳۷ گل در ۳۸ بازی لیگ دریافت کرد.


اختصاصی وبسایت فوتبالی

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات