جدایی سامی لو و رها حقیقت دارد؟ + دلیل این جدایی خیانت سمی لو می باشد؟

چندی قبل اخباری در رابطه با جدایی سامی لو و رها خوانندگان مشهور ایرانی و اعضای گروه وانتونز در فضای مجازی منتشر شد. این اخبار حواشی زیادی را به وجود آورد و باعث ناراحتی مخاطبان و فن‌ های این زوج گردید. البته در این میان برخی از فن‌ های سامی و رها وانتونز امیدوارند که این اخبار منتشر شده شایعه باشد.

جدایی سامی لو و رها حقیقت دارد؟

جدایی سامی لو و رها حقیقت دارد؟

مدتی قبل خبر جدایی سامی لو و رها همچون بمب در فضای مجازی منتشر شد و جنجال‌ ها و حواشی بسیار زیادی را به وجود آورد. در ابتدا خیلی از افراد به ویژه فن‌ ها و طرفداران این زوج تصور می‌ کردند که این اخبار منتشر شده شایعه است و واقعیت ندارد. اما گفتنی زمانی که حاشیه‌ های جدایی این زوج به اوج خود رسید. سامی یک ویدیو در چنل یوتیوب خود آپلود کرد. او در این ویدیو بیان کرد با این که بیش از ده سال است که با رها در رابطه عاشقانه بوده است اما مدتی قبل بنا به دلایلی از یکدیگر جدا شده اند.

حال اگر تمایل دارید تا به صورت کامل به مشاهده این کلیپ جدایی سامی لو و رها بپردازید پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب سامی لو مراجعه نمایید.

دلیل این جدایی خیانت سمی لو می باشد؟

بهتر است بدانید پس از این که خبر جدایی این زوج در فضای مجازی منتشر شد. خیلی از افراد کنجکاو شدند تا دلیل این جدایی را بدانند. حال در همین خصوص برخی از پاپاراتزی‌ های اینترنتی بیان کردند که دلیل این جدایی خیانت سامی به رها بوده است. آن ها در این باره خاطر نشان شدند زمانی که رها و سامی در رابطه بودند. سامی با شخص سومی وارد رابطه عاشقانه شده و به این گونه به رها خیانت کرده است.

حال زمانی که رها متوجه خیانت سامی شده نتوانسته او را ببخشد و به همین دلیل برای همیشه از یکدیگر جدا شدند. البته بهتر است بدانید که این زوج تا به اکنون به این اخبار منتشر شده واکنشی نشان نداده اند. به همین دلیل نمی‌ توان این اخبار را به طور کامل تایید کرد.

با این حال پس از انتشار این اخبار برخی از کاربران به ویژه طرفداران ربکا قادری در این باره بیان کردند که آه ربکا دامن گیر رها وانتونز شده است. چرا که زمانی که آرتا به ربکا خیانت کرد رها به پشتیبانی دوست صمیمی‌ اش نپرداخت و حتی یک مهمانی با حضور دوست دختر جدید آرتا ترتیب داد.

در آلبوم لوکی به جدایی سامی لو و رها پرداخته شده است؟

خیلی از افراد بر این باورند که جدایی سامی و رها مربوط به الان نمی باشد و این زوج چندین ماه است که به صورت پنهانی از یکدیگر جدا شدند اما مدتی است که این جدایی را علنی کرده اند. چرا که سامی در آلبوم جدیدش به نام لوکی در یکی از ترک‌ های خود به جدایی اش از رها وانتونز اشاره کرده است.

صحبت های کوروش و هلیا در مورد جدایی این زوج

صحبت های کوروش و هلیا در مورد جدایی این زوج

گفتنی است که تا به اکنون کوروش و هلیا که از دوستان صمیمی رها و سامی لو به شمار می‌ روند در رابطه با این جدایی واکنشی از خود نشان نداده اند. به نظر می‌ رسد که آن ها ترجیح می‌ دهند تا در مورد این جدایی به صحبت نپردازند تا به این گونه حواشی پیرامون جدایی سامی و رها را بیشتر نکنند.

آیا گروه وانتونز از هم خواهد پاشید؟

یکی از حواشی جدایی سامی لو و رها در رابطه با گروه وانتونز می‌ باشد. چرا که رها و سامی هر دو از اعضای اصلی گروه وانتونز می‌ باشند. حال خیلی از طرفداران وانتونز نگران وضعیت این گروه هستند و امیدوارند که جدایی سامی و رها لطمه‌ ای به گروه وانتونز وارد نکند. اما با این حال برخی از افراد در این باره بیان کردند که هم اکنون وضعیت تمام اعضای گروه وانتونز بسیار پیچیده شده است. با توجه به این که رها و سامی هر دو از اعضای گروه وانتونز به شمار می‌ روند. به همین دلیل به نظر نمی‌ رسد که پس از این جدایی جنجالی گروه وانتونز همچون قبل به فعالیت‌ های خود ادامه دهد.

حال عده ای در این باره بیان کردند که به احتمال زیاد یا سامی و یا رها یک کدام از این خوانندگان از گروه وانتونز جدا خواهد شد تا به این گونه گروه روال عادی را در پیش گیرد. در این میان نیز عده‌ ای دیگر بر این باورند که حرفه سامی و رها ربطی به روابط شخصی‌ شان ندارد و آن ها همانند همکار در گروه به فعالیت خواهند پرداخت.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات