جدول بیوگرافی ربکا قادری + ربکا قادری کیست؟

یکی از سلبریتی های اینستاگرام که امروزه به دلیل این که با آرتا وانتونز در ارتباط بود بسیار مشهور شد، ربکا قادری می باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به بیوگرافی این فرد و مسائلی که در زندگی احساسی و هنری او وجود دارد بپردازیم. پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با این دختر جوان موفق بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید؛ بیوگرافی کوروش وانتونز و هلیا گلبین راد به همراه میزان درآمد این رپر و حواشی ایجاد شده برای آن ها که صدر اخبار می باشند.

ربکا قادری کیست؟

جدول بیوگرافی ربکا قادری

آخرین حواشی او: قطع ارتباط با آرتا وانتونز، دوست پسر جدید ربکا قادری
مدرک تحصیلی ربکا قادری: لیسانس رشته طراحی لباس و مد
شغل ربکا قادری: طراح و مدل
تاریخ تولد ربکا قادری: 22 فروردین 1377

ربکا قادری کیست؟

ربکا قادری متولد ماه فروردین در سال 1377 می باشد. او از کودکی بسیار علاقمند به مدلینگ بوده و به گفته خود همواره با انواع پارچه ها برای خودش لباس های بلند می ساخته است. او در خانواده ای بزرگ شد که همواره او را در جهت رسیدن به خواسته هایش حمایت می کنند. وی در ایران تحصیلاتش را در رشته گرافیک گذراند و با مهاجرتش به ترکیه در زمینه طراحی مد و لباس در دانشگاه شروع به فعالیت کرد تا بتواند رویای خود را تبدیل به واقعیت کند.

جالب است بدانید برخی همواره به دنبال اسم اصلی ربکا قادری می گردد و فکر می کنند که نام او در اصل ربکا نیست؛ اما این موضوع اشتباه است. او اشاره کرده است که نام اصلی من ربکا می باشد و این نام را دوست دارم. وی زمانی که در ایران بود به دلیل این که بسیار علاقمند بود تا در زمینه های مختلف تبلیغاتی و یا سینمایی فعالیت کند و در آینده خود را به عنوان آینده یک سلبریتی می دانست، در تبلیغات تلویزیونی بسیاری دیده شد و هم چنین در فیلم هایی مانند رحمان 1400 و نهنگ عنبر در نقش های کوتاهی حضور داشت.

وی پس از این که به ترکیه مهاجرت کرد با آرتا در گروه وانتونز آشنا شد و این دو شخص به مدت طولانی ای است که با یک دیگر در رابطه هستند و ویدیوهای بسیاری در کنار یک دیگر منتشر می کنند. در ادامه مطلب به دیگر مواردی که در زندگی این فرد اتفاق افتاده است و باعث پیشرفت او بوده اشاره می کنیم.

عکس ربکا قادری

اگر می خواهید عکس های این شخص را به راحتی مشاهده کنید تا بتوانید از استعداد او در زمینه مدلینگ آگاه شوید، بهترین روش مراجعه کردن به صفحه رسمی اینستاگرام وی می باشد. از این طریق می توانید به راحتی تعداد بسیاری از عکس های این فرد مشهور را مشاهده کنید. در ادامه مطلب به نحوه ورود به اینستاگرام وی اشاره می کنیم. روش بعدی نیز جست و جو نام وی و یا عبارت های خاصی در قسمت تصاویر گوگل می باشد. این عبارت ها مانند عکس ربکا قادری قبل عمل، عکس ربکا قادری و آرتا و یا عکس ربکا قادری در ایران می باشد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

پیج اینستاگرام ربکا قادری چیست؟

پیج اینستاگرام ربکا قادری چیست؟

همان طور که اشاره کردیم، این فرد در اینستاگرام به صورت اختصاصی درحال فعالیت می باشد. برای این که بتوانید وارد صفحه رسمی اینستاگرام ربکا قادری شوید، بهترین راه جست و جو نام وی به صورت لاتین در این اپلیکیشن و یا جست و جو آیدی او می باشد. با جست و جو rebeccaghaderi در اینستاگرام می توانید وارد صفحه رسمی این شخص شوید. این صفحه بالای 800 هزار دنبال کننده دارد و تماما از عکس های او و فیلم هایش می باشد.

توییتر ربکا قادری

ربکا قادری در توئیتر یک اکانت دارد، اما در حدود 4 سال است که فعالیتی در این شبکه اجتماعی ندارد. او در سپتامبر 2019 و زمانی که هنوز در تهران زندگی می کرد، این اکانت را برای خود ساخت و تنها چند عکس از خودش منتشر کرد. اما بعد از آن دیگر پستی منتشر نکرد، اما اکانتش همچنان در توئیتر موجود است. با وجود فعال نبودن توئیتر ربکا قادری، این اکانت 72 دنبال کننده دارد.

اگر قصد دنبال کردن او را دارید، بهتر است به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید. او در این شبکه اجتماعی فعالیت زیادی دارد و عکس های زیادی از خود به اشتراک می گذارد. ربکا قادری یکی از اینستاگرامرهای محبوب است و 1.5 میلیون نفر او را در این شبکه اجتماعی دنبال می کنند.

ربکا قادری در کلاب هاوس هم فعالیت دارد؟

کلاب هاوس هم یکی از شبکه های اجتماعی است که برخی افراد مشهور به منظور صحبت کردن با مخاطبان خود در مورد موضوعات مختلف از آن استفاده می کنند. برخی از آن ها فعالیت زیادی در این شبکه اجتماعی دارند و از آن برای کسب شهرت بیشتر استفاده می کنند. ربکا قادری هم در کلاب هاوس فعالیت دارد و برای مخاطبان خود ویس هایی منتشر می کند.

شغل ربکا قادری چیست؟

این فرد همان طور که اشاره کردیم در زمینه طراحی لباس فعالیت دارد. او در ترکیه برند خود را به نام Rebecca Ghaderi Collection تاسیس کرده است. این برند بر روی این موضوع تاکید دارد که کمربند در استایل بسیار مهم است و او به تولید کالکشن های متعدد از کمربند می پردازد. شغل دیگر این فرد که به گفته خودش از کودکی آرزو این کار را داشته است، مدلینگ می باشد. او با برندهای بسیار متعددی همکاری داشته است. وی در یکی از مصاحبه هایش که با مجله پل بوده به این اشاره کرده است استقلال مالی برای او بسیار اهمیت دارد و حتی به داشتن شغل سوم نیز فکر می کند.

آنفالو کردن اعضای وانتونز توسط ربکا قادری

آنفالو کردن اعضای وانتونز توسط ربکا قادری

ربکا قادری قبل از جدایی از آرتا وانتونز رابطه بسیار صمیمی با اعضای این گروه داشت. او به خصوص با هلیا گلبین راد دوست دختر کوروش وانتونز و همین طور رها وانتونز خواننده زن گروه و همسر سامی لو وقت زیادی می گذراند. این را می توان از عکس های سه نفره آن ها که قبل از این در صفحات اینستاگرامشان به اشتراک می گذاشتند، فهمید.

اما مدتی پس از جدایی ربکا و آرتا از یکدیگر، رابطه این مدل جوان ایرانی که مدت زیادی به عنوان دوست دختر آرتا وانتونز شناخته می شد با دیگر اعضای گروه وانتونز هم تیره و تار شد. تا جایی که بعد از آنفالو کردن ربکا و رها وانتونز، ربکا و هلیا هم یکدیگر را آنفالو کردند.

این مدل چه حاشیه هایی داشته است؟

حواشی این مدل بسیار پایین است؛ زیرا ربکار قادری همواره سعی بر این داشته که خود را از این زمینه ها دور نگهدارد. تنها حاشیه او بر می گردد به زمانی که به یک باره توسط فردی ناشناس عکس های قبل عمل این شخص منتشر شد و باعث شد تا سیل عظیمی از کامنت های منفی سمت او سرازیر شود.

جالب است بدانید که افرادی که این کامنت های منفی را داده بودند، خود دارای عمل های زیبایی بودند! این نوع رفتار البته همواره با سلبریتی ها همراه می باشد. این که افراد چیز هایی که برای خودشان دارند را اشتباه نمی دانند اما اگر همان برای سلبریتی ها باشد، موضوعی کاملا غلط و اشتباه است.

از مهم ترین حاشیه های دیگر ربکا قادری داشتن سایت شرط بندی بتووین به همراه دوست پسر سابقش می باشد. البته بیان می شود این سایت که اصلی ترین بازی آن بازی انفجار می باشد متعلق به تمام گروه وانتونز می باشد.

درآمد این مدل چقدر است؟

درآمد این مدل چقدر است؟

این فرد، درآمد نسبتا بالایی را برعهده دارد. وی علاوه بر این که به مدلینگ می پردازد و از طریق کالکشن خودش کسب درآمد می کند، از طریق یوتیوب نیز درآمد بسیاری را برای خود جذب کرده است. نمی توان گفت که مقدار این درآمد دقیقا چقدر می باشد؛ زیرا این مدل تا به امروز به مقدار درآمد اشاره ای نداشته است اما این طور که به نظر می آید، با این تعداد منبع درآمد، وی باید درآمد بسیار بالایی را برای خود داشته باشد و این درآمد حداقل به چند هزار دلار می رسد.

همسر ربکا قادری کیست؟

این مدل تا به امروز هنوز ازدواج نکرده است. تمامی اخباری که تا به امروز درمورد ازدواج این شخص منتشر شده است، همگی تنها شایعه می باشند. اگر صفحه رسمی این فرد را دنبال کنید مشاهده می کنید که وی در این صفحه از تمامی اخبار روزمره خود استوری می گذارد و از این رو می توانید مطمئن شوید که وی ازدواج نکرده است. در ادامه این مطلب به رابطه او با آرتا اشاره می کنیم؛ اما خبری از ازدواج این دو شخص و یا ربکا با فردی دیگر نیست.

ربکا قادری کجا زندگی می کند؟

این فرد پس از این که دبیرستان خود را به پایان رساند، به ترکیه مهاجرت کرد و در حال حاضر نیز در همین کشور زندگی می کند. در پست های اینستاگرامی او مشاهده می کنید که وی ساکن شهر آنتالیا ترکیه یکی از بهترین و گران ترین شهرهای این کشور می باشد.

ربکا قادری چگونه معروف شد؟

ربکا قادری چگونه معروف شد؟

تقریبا می توان گفت رابطه او با آرتا وانتونز باعث شد تا به معروفیت برسد. قبل از این که با این شخص رابطه ای نداشته باشد، فقط تعداد کمی بودند که به عنوان یک مدل ایرانی ربکا قادری را می شناختند. اما زمانی که این فرد با آرتا وارد رابطه شد، تقریبا هر کسی دیگر نام ربکا قادری را می شناخت و می دانست که در چه زمینه ای در حال فعالیت است.

آیا ربکا قادری بیماری خاصی داشته است؟

این مدل و طراح لباس برتر ایرانی تا به امروز به هیچ بیماری خاصی مبتلا نشده است و در سالم ترین حالت ممکن در حال فعالیت می باشد. وی انرژی بسیار بالایی دارد و در تمامی ویدیوهای او نیز می توانید این موضوع را مشاهده کنید که چقدر دختر با انرژی ای می باشد و همواره در حال تلاش کردن برای رسیدن به اهداف خودش است.

نسبت ربکا قادری و آرتا وانتونز چیست؟

نزدیک به پنج سال است که ربکا قادری و آرتا میر حسینی که به نام آرتا وانتونز مشهور است با یک دیگر در رابطه هستند. این دو شخص در یک مهمانی هم دیگر را ملاقات کردند و به گفته خود در ابتدا اصلا از یک دیگر خوششان نیامده است و سپس با دیدارهای بسیاری این رابطه شکل بهتری گرفته است و تا به امروز نزدیک به پنج سال است که از رابطه این دو فرد می گذرد.

برای مشاهده کردن عکس های این دو نفر می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام ربکا قادری و یا صفحه اینستاگرام آرتا وانتونز تمامی این عکس ها را با کیفیتی بسیار عالی مشاهده کنید. هم چنین می توانید از جست و جو تصاویر گوگل نیز در این جهت استفاده کنید و از این طریق نیز عکس های با کیفیتی را از این دو شخص مشاهده کنید.

فعالیت ربکا قادری در یوتیوب

فعالیت ربکا قادری در یوتیوب

احتمالا تا به اکنون نام ربکا قادری بلاگر ایرانی را شنیده اید و یا این که او را می شناسید. ربکا یکی از مدل های معروف اینستاگرام است که در این شبکه اجتماعی فالووران زیادی دارد و هم چنین دوست دختر سابق آرتا وانتونز خواننده معروف گروه وانتونز نیز بوده است. این مدل معروف مدتی است که فعالیت خود را در یوتیوب آغاز کرده است و با توجه به فعالیت گسترده ای که در این شبکه اجتماعی انجام می دهد، به همین دلیل به عنوان یوتیوبر هم شناخته می شود و سابسکرایب های زیادی هم دارد. یوتیوب یک شبکه اجتماعی محبوب به شمار می‌ رود که با توجه به تعداد بازدید ویدیو های کاربرانش به آن ها مبلغی را پرداخت می کند. به همین دلیل این روز ها اکثر چهره های معروف اینستاگرام و یا حتی خوانندگان و رپران در این شبکه اجتماعی فعالیت می کنند.

حال ربکا که از معروف ترین یوتیوبرها می باشد؛ هر چند وقت یکبار ویدیوهای مختلفی را ضبط می کند و در چنل یوتیوب خود آپلود می کند که خیلی از ویدیوهای او از تعداد بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده اند و به این گونه‌ او توانسته از طریق یوتیوب یک منبع درامد عالی برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می کند. حال اگر می‌ خواهید آدرس یوتیوب ربکا قادری را پیدا کنید کافیست به قسمت سرچ این شبکه مراجعه نمایید. شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب ربکا و فعال کردن زنگوله می توانید هر زمانی که او ویدیو جدیدی را در چنل خود آپلود کرد آن را با کیفیت بالا مشاهده نمایید.

دلیل جدایی ربکا قادری از آرتا چه بود؟

آرتا وانتونز یکی از خوانندگان رپ ایرانی است که در سبک رپ فعالیت می کند و عضو گروه وانتونز نیز می باشد. حال بهتر است بدانید که آرتا و ربکا قادری مدت زمان نسبتا طولانی با یکدیگر در رابطه بودند و از کاپل های دوست داشتنی فضای مجازی به شمار می‌ رفتند که فن پیج های بسیار زیادی هم داشتند. البته ناگفته نماند که رابطه این دو چهره معروف مدتی است که به جدایی ختم شده است و علت جدایی ربکا و آرتا هم خیانت این خواننده معروف به ربکا عنوان شده است. پس از این که کاربران متوجه شدند که آرتا به ربکا خیانت کرده است، این موضوع باعث شد تا آرتا در فضای مجازی هیت های زیادی را دریافت کند و در مقابل به محبوبیت ربکا در فضای مجازی افزوده شد.

آرتا چه آهنگی برای وی خوانده است؟

جالب است که بدانید پس از مدت کوتاهی که از جدایی آرتا و ربکا گذشت، آرتا آهنگی به نام ازت بدم میاد را دیس به ربکا منتشر کرد که این موضوع با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به‌ رو شد و کاربران انتقاد های زیادی از آرتا کردند و این خواننده در فضای مجازی برای بار دیگر هیت های زیادی را دریافت کرد. هم چنین خیلی از فن پیج های ربکا بیان کردند با این که آرتا به ربکا خیانت کرده است و به جای این که از او عذرخواهی کند دیس ترک برای او منتشر می‌ کند جالب است! هم چنین برخی از کاربران دیگر به حالت تمسخر بیان کردند که قرار است به زودی ازت بدم میاد 2 هم منتشر شود. با این حال ربکا هیچگونه واکنشی نسبت به این دیس ترک از خود نشان نداده است.

ربکا قادری چگونه معروف شد؟

حاشیه ربکا با برادرانش

مدتی قبل حواشی در پیرامون ربکا و برادرانش به وجود آمد. ربکا دو برادر دارد که مدتی قبل برای دیدن خواهرشان و این که او را از تنهایی در بیاورند به استانبول سفر کردند. پس از آن ربکا در طول روز عکس های متعددی را در کنار برادرانش به صورت استوری و یا پست با مخاطبانش به اشتراک می گذاشت. حال مدتی قبل ربکا عکس جنجالی از خود در کنار برادرانش را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این عکس با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به رو شد و مورد انتقاد خیلی از کاربران قرار گرفت. در این باره بهتر است بدانید که در این عکس ربکا لباس شنا پوشیده است و برادرانش دست های خود را بر روی قسمت های خصوصی او گرفته اند که این موضوع با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به‌ رو شد.

البته ناگفته نماند که ربکا پس از مدتی ویدیویی را در چنل یوتیوب خود منتشر کرد و در این باره بیان کرد که برادرانش با او شوخی می‌ کردند و این عکس هیچ موردی ندارد و خیلی از سلبریتی های خارجی نیز از این مدل عکس ها در صفحات خود دارند و از انتقاد شدید کاربران به شدت ناراحت شده است.

ربکا قادری قبل از عمل

اگر تا به اکنون عکس های ربکا را مشاهده کرده باشید، متوجه چهره زیبا و خاص او شده اید. البته ناگفته نماند که ربکا چهره زیبایش را مدیون عمل های زیبایی است که تا به اکنون انجام داده است. بیان شده است که ربکا تا به اکنون عمل لیفت شقیقه و عمل بینی انجام داده است و هم چنین تزریقات ژل بر روی گونه، چانه و لب هم انجام داده است. البته ناگفته نماند با توجه به این که او تا به اکنون هیچ گونه عکسی از قبل از عمل خود در فضای مجازی منتشر نکرده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده تصاویر قبل از عمل او کار سخت و دشواری است.

ربکا قادری در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

مدتی قبل اخباری در رابطه با این که ربکا مدل معروف اینستاگرامی زمانی که ساکن ایران بوده است، در برخی از فیلم های ایرانی به عنوان بازیگر حضور داشته است در فضای مجازی منتشر شد. پس از آن خیلی از کاربران کنجکاو شدند تا در این باره اطلاعات بیشتری را بدست آورند. بهتر است بدانید که ربکا تا به اکنون در هیچ فیلمی بازی نکرده است و تنها به عنوان مدل در اینستاگرام فعالیت می کند و هم چنین این روز ها به عنوان یوتیوبر هم شناخته می شود، چرا که در حال حاضر او فعالیت گسترده ای در یوتیوب انجام می دهد و سابسکرایب های زیادی هم دارد.

ربکا قادری در مجله پل

مجله پل مجله ای بین المللی است که به زبان فارسی منتشر می شود و با مدل ها و بلاگرهای معروف ایرانی مصاحبه می کند. یکی از این مصاحبه ها که بر روی سایت این مجله هم موجود است، مصاحبه ای با ربکا قادری بود. او در این مصاحبه به سوالاتی در مورد مشکلاتی که در ابتدای راه مدل شدن داشت و مشکلاتی که در حال حاضر با آن روبرو است، پاسخ داد.

او در این مصاحبه همچنین گفت ایران چهره های زیبا و با استعداد زیادی در زمینه مدلینگ دارد، اما به این دلیل که از آن ها حمایت نمی شود به خوبی دیده نمی شوند. اما شما می بینید مدل های ایرانی وقتی از ایران خارج می شوند چقدر پیشرفت می کنند و حتی به مدل های بین المللی تبدیل می شوند.

دوست پسر جدید ربکا قادری کیست؟

دوست پسر جدید ربکا قادری کیست؟

عکس ها و نام های زیادی به عنوان دوست پسر جدید ربکا قادری مطرح می شود، اما او هنوز هیچ کسی را به عنوان دوست پسر جدیدش پس از آرتا وانتونز معرفی نکرده است. مثلا مدتی پیش در فضای اجتماعی کسی به عنوان دوست پسر جدید او معرفی شد که بعدا مشخص شد که او برادر ربکا قادری است. رضا شیرازی برادر ربکا است و هر دو از یک مادر متولد شدند اما پدرشان یکی نیست.

اما حقیقت ماجرا این است که او هنوز رابطه ای جدی و عاشقانه برقرار نکرده است. یا اگر هم با کسی در رابطه باشد، این رابطه چندان برایش جدی نیست که آن را با دنبال کنندگان خود در میان بگذارد. حتی ممکن است او وارد رابطه ای جدی شده باشد، اما فعلا نمی خواهد این رابطه را علنی کند.

البته او خودش در ویدئویی که همراه با دیگر بلاگر جوان یعنی مدگل منتشر کرده بود، گفت که قصد ندارد تا مدتی رابطه ای جدید را شروع کند. شاید دلیل این تصمیم ربکا این باشد که او پس از جدایی از آرتا وانتونز روزهای بسیار بدی را گذراند و نیاز دارد تا به روزهای عادی زندگی اش برگردد.

برادر ربکا قادری

ربکا قادری دو برادر دارد که مدتی پیش عکس های سه نفری آن ها در کنار استخر، حاشیه های زیادی به پا کرد. در این عکس ها او بیکینی پوشیده بود و دو برادرش هم با دست های خود سینه های ربکا که از لباسش بیرون زده بود را پوشانده بودند.

ربکا قادری دو برادر دارد که یکی رضا و دیگری حمیدرضا نام دارند. البته یکی از برادران ربکا قادری یعنی رضا با فامیلی شیرازی، برادر ناتنی و در واقع پسر مادرش از پدری دیگر است. اما حمیدرضا برادر تنی ربکا است و رابطه بسیار خوب و صمیمی با هم دارند.

انتشار عکس های خواهر برادری آن ها در پیج اینستاگرام ربکا با انتقادات زیادی از سوی دنبال کنندگان او و دیگر کاربران فضای مجازی مواجه شد. اما ربکا قادری توجهی به این حرف ها نداشت و علاوه بر اینکه عکس ها را حذف نکرد، آن ها را بیمار و دارای فکرهای مسموم عنوان کرد.

آیا ربکا با اعضای وانتونز هنوز دوست است؟

ربکا قبلا زمانی که با آرتا وانتونز زندگی می کرد، با هلیا دوست دختر کوروش وانتونز و همچنین رها وانتونز رابطه ای بسیار صمیمی داشت. با توجه به اینکه او همراه با آرتا در مهمانی های این گروه شرکت می کرد، با پسران گروه هم رابطه خوبی داشت. اما پس از کات کردن با او دیگر رابطه او با دوستان آرتا هم مانند سابق نبود.

همانطور که می دانید آرتا وانتونز به ربکا خیانت کرد و با دختر دیگری دوست شد. جدایی ربکا از آرتا هم به دلیل خیانتی بود که به او شده بود و تا مدت ها حال خوبی نداشت. علاوه بر این آرتا مدتی پیش آهنگی خواند که در آن به ربکا توهین کرد و این بیشتر باعث آزار و ناراحتی ربکا شد.

به هر حال تمام این موضوعات و ماجرای کات کردن این زوج با هم، باعث شده بود که رابطه ربکا قادری با دیگراعضای گروه هم به هم بخورد. او حتی دیگر با رها وانتونز و هلیا گلبین راد دوست دختر کوروش وانتونز رابطه ای ندارد و حتی یکدیگر را در اینستاگرام آنفالو کردند.

سوالات متداول

  1. آیا ربکا قادری اینستا دارد؟

    این فرد در اینستاگرام دارای یک صفحه رسمی می باشد که در آن عکس های خود را به همراه استوری های روزمره اش قرار می دهد. این صفحه rebeccaghaderi نام دارد.

  2. بیوگرافی مختصر این فرد چیست؟

    وی متولد فروردین 1377 در تهران می باشد. ربکا قادری قد 167 و وزنی 58 کیلوگرمی دارد. او در زمینه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و دوست پسر او آرتا وانتونز است.

  3. چگونه می توان عکس های این شخص را مشاهده کرد؟

    برای مشاهده کردن عکس ربکا قادری می توانید به صفحه اینستاگرام این فرد مراجعه کنید و یا با جست و جو نام این فرد در قسمت تصاویر گوگل می توانید بسیاری از عکس های این شخص را با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید.

  4. آیا این شخص بازیگری نیز کرده است؟

    این فرد در دو فیلم سینمایی معروف به نام رحمان 1400 و نهنگ عنبر ایفای نقش کرده است. می توانید با جست و جو ربکا قادری در نهنگ عنبر و یا ربکا قادری در رحمان 1400 عکس های او در این فیلم را مشاهده کنید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات