جدول بیوگرافی صدف طاهریان + صدف طاهریان کیست؟

قصد داریم پیرامون حواشی و بیوگرافی صدف طاهریان برای شما مطالب بسیار جالبی را بیان کنیم. در دنیای بازیگری و سینما و تلویزیون تعداد بسیار زیادی بازیگر زن داریم. گاهی این بازیگران به دلیل شرایط کشور و یا مسائل دیگر اقدام به مهاجرت می کنند و از ایران می روند. آن ها یا همین حرفه را در کشور مقصد دنبال می کنند و یا سراغ شغلی دیگر می روند. صدف طاهریان نیز یکی از همین افراد است. او سال هاست که از ایران مهاجرت کرده است و این مهاجرت بسیار خبرساز شد. پس از مهاجرت و کشف حجاب او یکی از سلبریتی های اینستاگرام که بسیار پرطرفدار نیز می باشد؛ شد. در ادامه بیشتر به زندگی پیرامون این بازیگر می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

صدف طاهریان کیست؟

جدول بیوگرافی صدف طاهریان

تاریخ تولد صدف طاهریان: 30 تیر 1367
شغل صدف طاهریان: بازیگر، مدل
دوست پسرهای صدف طاهریان: پویان مختاری، بنیامین جهرمی، تکه اوزگور
فیلم های معروف صدف طاهریان: پس کوچه های شمرون، هیچ کجا هیچ کس، عصر یخبندان

صدف طاهریان کیست؟

اگر از طرفداران این بازیگر باشید و یا فیلم های او را دیده باشید شاید بخواهید بیشتر بدانید که صدف طاهریان کیست. او متولد 30 تیر 1367 در تهران است و در ایران در حرفه بازیگری سینما و تلویزیون و مجری گری فعالیت داشت و بعد از مهاجرت وارد صنعت مدلینگ شد.

صدف طاهریان قد 163 سانتی متر دارد. این بازیگر در سال 1390 کار خود را با بازی در فیلم هیچ کجا هیچ کس آغاز کرد. بعد از آن نیز در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرد و تقریبا نیز معروف شده بود. اما همه چیز از آن شب شروع شد. صدف طاهریان در صفحه اینستاگرام خود به صورت کاملا تعجب برانگیز تعدادی عکس بدون حجاب پست کرد. این برای او که بازیگر بود و باید قوانین ایران را رعایت می کرد بسیار هنجار شکن بود.

از همین عکس ها می شد فهمید که صدف قصد دارد کار مهمی را انجام دهد و یا این که می خواهد از ایران مهاجرت می کند. این اتفاق در سال 1394 افتاد. بسیاری از طرفداران او تصور کردند که صفحه او هک شده است. اما بعد خود صدف اعلام کرد که این اتفاق نیوفتاده و خودش آگاهانه این عکس ها را منتشر کرده است. بعد از آن صدف از ایران خارج شد و به کشور ترکیه رفت. رسانه های خارجی ادعا کردند که این بازیگر در اعتراض به حجاب اجباری این کار را انجام داده است. بعد از آن صدف اذعان داشت که قرار است افشاگری هایی را نیز بر علیه سینمای ایران و فسادی که در آن در جریان است بکند.

پیج اینستاگرام صدف طاهریان چیست؟

پیج اینستاگرام صدف طاهریان چیست؟

اینستاگرام صدف طاهریان مانند هر فرد معروف دیگری بسیار فعال است. آدرس صفحه او sadaftaherian است که بیش از ۳ میلیون دنبال کننده دارد و هم چنین از طرف اینستاگرام نیز تیک آبی گرفته است. این بدان معنی است که حساب او معتبر است و مربوط به خود او است. او در این صفحه عکس هایی از خود به اشتراک گذاشته است و کسانی که علاقه دارند عکس های این بازیگر را ببینند می توانند از این صفحه نیز استفاده کنند. داخل این صفحه هایلایت هایی از مواردی که صدف به آن علاقه دارد نیز دیده می شود.

در قسمت استوری نیز می توانید از خبرهای جدید درباره او آگاه شوید و در کامنت ها نیز می توانید نظرات خود را درباره او و کارهایش بنویسید. در واقع صدف طاهریان یک اینفلوئنسر یا فرد تاثیر گذار شناخته می شود. این افراد معمولا معروف هستند و با تبلیغات برندها و محصولات در اینستاگرام افراد و دنبال کنندگان خود را ترغیب می کنند تا از این محصولات استفاده کنند. صدف نیز این کار را در اینستاگرام خود انجام می دهد. هم چنین اگر می خواهید پست های بیشتری را از او ببینید می توانید در قسمت اکسپلور نام صدف را به همراه هشتگ بنویسید. در این صورت تمام پست هایی که درباره او در اینستاگرام گذاشته شده است برای شما نشان داده می شود.

کلاب هاوس صدف طاهریان

کلاب هاوس یکی از جدید ترین نرم افزارهای اجتماعی است که طرفداران زیادی در مدت کوتاه به دست آورد، این برنامه در زمانی که کرونا شیوع پیدا کرده بود وارد بازار شد. همان طور که می دانید در این برنامه کاربران، فقط می توانند ازطریق صدا با یک دیگر ارتباط برقرار کنند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد. صدف طاهریان نز در این برنامه حضور دارد.

بسیاری از هنرمندان و سلبریتی ها در این برنامه فعالیت دارند و از این طریق می توانند با طرفداران خود صحبت کنند. صدف طاهریان نیز برای ارتباط با دنبال کنندگان خود در این برنامه ثت نام کرده است و در مورد مسائل گوناگون با آن ها صحبت می کند.

اما پس از کم تر شدن بیماری کرونا، فعالیت های صدف در زمینه مدلینگ و غیره افزایش پیدا کرد و حضور او در کلاب هاوس بسیار کاهش یافت. اما او در برخی از مواقع ازطریق اینستاگرام خو به مخاطبانش اطلاع می دهد که در ساعتی مشخص در کلاب هاوس حضور یابند تا دوباره بتوانند با یک دیگر صحبت کنند.

تویتتر صدف طاهریان کیست

تویتتر صدف طاهریان کیست؟

توییتر هم یکی دیگر از برنامه های پر طرفدار است که افراد می توانند با انتشار مطالب و یا تصاویر در آن فعالیت داشته باشند. صدف طاهریان نیزدر این برنامه فعالیت هایی دارد و هر از گاهی مطالبی را منتشر می کند. البته صدف در اینستاگرام و یوتیوب فعالیت بسیار بیش تری نسبت به سایر نرم افزارهای اجتماعی دارد.

برای به دست آوردن آدرس تویتر او می توانید ازمرورگر گوگل استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان به آدرس او دسترسی پیدا کنید. اگر به این هنرمند علاقه مند هستید بهتر است او را در این پلتفرم دنبال کنید و از فعالیت های او مطلع شوید.

شغل صدف طاهریان چیست؟

صدف زمانی که در ایران بود بازیگری سینما و تلویزیون را به صورت حرفه ای انجام می داد و شغل اصلی او بود. اما زمانی که از ایران خارج شد و جنجال ها در مورد او به پایان رسید در ترکیه وارد صنعت مدلینگ شد. او به دلیل چهره زیبا و پوست خوب مورد توجه برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی قرار گرفت. آن ها با صدف قرارداد بستند و عکس هایی از او با محصولاتشان گرفتند و منتشر کردند. چندی بعد صدف مجری یک برنامه در شبکه تازه تاسیس DD تی وی شد و این برنامه چند قسمت ادامه داشت.

هم اکنون او برند خود را راه اندازی کرده است و وارد کسب و کار خودش شده است. صدف لباس های زنانه مانند لباس خواب و لباس های شیک راحتی در خانه را تولید می کند و به صورت آنلاین یا حضوری این محصولات را عرضه می کند. این برند یک صفحه اینستاگرام نیز دارد و این صفحه در بیوی صفحه خود صدف نیز درج شده است. هم چنین می توانید از این آنلاین شاپ خرید را نیز انجام بدهید. سایتی برای آن موجود است و از طریق آن می توانید سفارش خود را ثبت کنید و محصول را دریافت کنید.

شغل فعلی صدف چیست؟

همان طور که گفتیم صدف طاهریان در اینستاگرم فعالیت زیادی دارد واز این طریق به درآمد بسیار خوبی رسیده است. او تبلیغات زیادی در پیج خود انجام می دهد و هزینه بالایی را دریافت می کند. البته او هر روزه برند های لوازم آرایشی را نیز معرفی می کند و از این طریق نیز پول خوبی به دست می آورد. البته صدف در زمینه مدلینگ نیز فعالیت زیادی دارد و با برندهای بسیار خوبی کار می کند.

او با جمع کردن پول خود توانسته است بیزینس خود را راه اندازی کند، او برندی به نام glossa را ایجاد کرده است و توانسته است به تعداد زیادی محصولات خود را به فروش برساند. این برند محصولات خود را در زمینه لباس خواب بانوان تولید می کند و با فروش آن ها، صدف به منبع درآمد بسیار خوبی رسیده است.

او تمامی محصولات خود را در استوری ها و پست هایش بر تن می کند و از این طریق به فروش محصولات خود کمک می کند. trendyol یکی از معتبر ترین و پر مخاطب ترین آنلاین شاپ های جهان است که صدف محصولات خود را از این طریق به فروش می رساند. برای خرید و سفارش محصولات او می توانید به سایت این آنلاین شاپ مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

این مدل در کجا زندگی می کند؟

این مدل در کجا زندگی می کند؟

همان طور که گفتیم صدف بعد از خروج از ایران برای مهاجرت دائمی کشور ترکیه را انتخاب کرد. او هم اکنون در شهر استانبول زندگی می کند. اما از این که بعد از ترکیه بخواهد وارد کشور دیگری بشود و آن جا را برای زندگی انتخاب کند اطلاعاتی در دسترس نیست. او اما مسافرت های زیادی نیز می رود که عکس های این مسافرت ها را می توانید در صفحه مجازی او مشاهده کنید. هم چنین گاهی نیز از محل زندگی خود پست و استوری قرار می دهد. صدف مدت کوتاهی نیز در دبی زندگی کرده است. اما شرایط دبی برای کار او خوب نبود و به همین خاطر تصمیم گرفت به ترکیه برگردد.

درآمد این مدل چقدر است؟

صدف در هیچ مصاحبه یا گفتگویی درباره درآمد خود صحبت نکرده است. برای این بازیگر مانند تمام افراد معروف و سلبریتی دیگر اطلاعاتی درباره درآمد و هزینه زندگی اش وجود ندارد. اما می توان حدس زد که بیشتر درآمد زندگی خود را از مدلینگ و برندی که تاسیس کرده است دارد. او هم چنین مدتی مجری بود و از این راه نیز می تواند درآمد کسب کند. اگر از عکس های صدف برای تبلیغات استفاده شود نیز این هم یک راه درآمد برای او می شود.

هم چنین او به دلیل تعداد بالای دنبال کننده در اینستاگرام نیز می تواند از راه گرفتن تبلیغ درآمد کسب کند و به نظر می رسد این کار را نیز انجام داده است. صدف کانال یوتیوب خود را نیز راه اندازی کرده است و با جستجوی نام او در این وب سایت می توانید کانال او را پیدا کنید و همان طور که می دانید یوتیوب به ویدئوها با بازدید بالا مبلغی را می دهد. اگر صدف بتواند بازدید ویدئوهای خود را بالا ببرد می تواند از این راه نیز درآمد داشته باشد. پس نتیجه می گیریم این شخص درآمد بالایی را دارد.

صدف طاهریان با چه برندهایی همکاری کرده است؟

صدف با برندهای زیادی کار کرده و آن ها را تبلیغ کرده است. اوایل او با برندهای آرایشی درجه دو یا سه ترکیه کار می کرد. چون هنوز ابتدای کارش بود و کسی او را نمی شناخت. بعد از این که شناخته شد وارد همکاری با برندهای مطرح شد. او هم اکنون هتل های معروف و بزرگ در ترکیه را تبلیغ می کند و هم چنین اگر به سفر برود معمولا هتل ها و یا برندهای آن منطقه را نیز تبلیغ می کند. اما از نام این هتل ها اطلاعاتی در دسترس نیست. مدتی بعد شرکت واتسون که بزرگترین شرکت آرایش و بهداشتی در خاورمیانه است به صدف پیشنهاد همکاری داد و از او خواست تا محصولاتش را تبلیغ کند. شما می توانید به صفحه اینستاگرام او مراجعه کنید تا در صورت گذاشتن پست های تبلیغاتی از این برندها آگاه شوید.

صدف طاهریان قبل عمل

این بازیگر و مدل به گفته خودش تا به حال عمل زیبایی انجام نداده است و اگر کاری برای زیبایی خود کرده است مربوط به عمل نمی شود. این حرف را بسیاری از سلبریتی ها و یا بازیگران می گویند و می خواهند زیبایی خود را طبیعی نشان دهند. اما با مشاهده عکس های قدیمی او و عکس های صدف طاهریان قبل کشف حجاب می توان فهمید که این بازیگر عمل زیبایی بینی را انجام داده است. اما با این حال این عمل به صورت طبیعی انجام شده است و در صورت او تغییر چندانی ایجاد نکرده است. به همین خاطر او می تواند بگوید که عمل زیبایی ندارد.

همسر صدف طاهریان کیست؟

همسر صدف طاهریان کیست؟

اطلاعاتی از این که صدف طاهریان قبل از مهاجرت به ترکیه ازدواج کرده یا جدا شده باشد در دسترس نیست. اما او بعد از ورودش به ترکیه با یکی از خوانندگان معروف ترکیه چندبار دیده شد که عده ای عقیده داشتند صدف با او در ارتباط است. اما هم صدف و هم آن خواننده این ارتباط را تکذیب کردند. بعد از آن صدف با یک پسر ترک دوست شد و عکس هایی نیز با او منتشر کرد. آن ها به مدت سه سال با هم زندگی کردند اما ازدواج نکرده بودند. بعد از سه سال از هم جدا شدند. صدف هم اکنون مجرد است و با کسی در رابطه نیست. اما همیشه گفته است که دوست دارد ازدواج کند و زندگی مشترک را به این صورت نیز تشکیل دهد.

صدف طاهریان در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

این بازیگر زمانی که در ایران فعالیت در چند فیلم و سریال بازی کرد. اما نقش های او زیاد مهم نبودند. او برای چند فیلم و سریال نیز تست داد اما یا خودش قبول نکرد که در آن ها بازی نکن و یا تست بازیگری او قبول نشد. با این حال باعث دیده شدن صدف شد و او را کمی معروف کرد. بیشتر از این فیلم ها حواشی و فعالیت های او در فضای مجازی باعث معروف شدن او شده است. اما باید گفت که شغل اول او بازیگری بوده است و این آثار در کارنامه هنری او ثبت شده است. در زیر چند نمونه از کارهایی که او انجام داده است را بررسی می کنیم.

هیچ کجا هیچ کس

این فیلم محصول سال 1391 است و درباره روابط و سوتفاهم ها است و اتفاقات زیاد و پر فراز و نشیب نیز در این فیلم انجام می شود که بیننده را به دنبال خود می کشد. صدف در این فیلم به همراه مهناز افشار، محمدرضا فروتن، رضا کیانیان و آتیلا پسیانی بازی کرده است. هر چند که نقش او کوتاه بوده است اما توانسته بازی خوبی را از خود ارائه بدهد. هم چنین شایعه شده است که بعد از این فیلم سینمایی صدف طاهریان در سریال ساختمان پزشکان نیز بازی کرده است اما این اتفاق نیوفتاده است و بازیگر دیگری در این سریال نیز مانند او کشف حجاب انجام داده است. به همین خاطر تصور می شود که صدف در این سریال بازی کرده است.

عصر یخبندان

این فیلم نیز با کارگردانی مصطفی کیایی سال 1394 اکران شده است و درباره زندگی خانوادگی، طلاق، جدایی و مواد مخدر است. صدف در این فیلم نیز نقشی به نام پریچهر را بازی کرده است و شانس حضور در کنار فرهاد اصلانی، مهتاب کرامتی، بهرام رادان و سحر دولت شاهی را داشته است. این فیلم در جشنواره فیلم فجر نیز حضور یافت و جوایزی را نیز دریافت کرد. بعد از بازی در این فیلم عده ای معتقد بودن ایفای نقش صدف طاهریان در سریال کیمیا نیز اتفاق افتاده است. اما این بازیگر در این سریال حضور نداشته است.

پس کوچه های شمرون

این فیلم نیز در ژانر رومانتیک سال 1391 به کارگردانی کامران قدکچیان اکران شد. داستان این فیلم درباره زوجی است که به تازگی ازدواج کرده اند اما به دلیل شرایط زندگی قصد جدایی دارند. آن ها به محضر برای طلاق نیز می روند اما اتفاق هایی می افتد که باعث می شود از این کار منصرف شوند. صدف در این فیلم در کنار اکبر عبدی، شاهرخ استخری و محمدرضا شریفی نیا بازی کرده است. در این فیلم رامسین کبریتی نیز حضور داشت که او هم مانند صدف مهاجرت کرده و در ترکیه فعالیت می کند.

صدف طاهریان قبل کشف حجاب

این بازیگر قبل از کشف حجاب محبوبیت چندانی نداشت. در واقع نقش های او در فیلم هایی که بازی کرد جز نقش های اول نبود به همین خاطر کمتر دیده شد. عکس هایی نیز از او قبل از کشف حجاب در اینترنت موجود است که می توانید با جستجوی نام او آن ها را ببینید. اما بعد از کشف حجاب افراد زیادی او را دیدند و این کار باعث معروف شدن او شد.

صدف طاهریان چه حاشیه هایی داشته است؟

صدف طاهریان چه حاشیه هایی داشته است؟

همان طور که گفتیم این فرد حاشی زیادی داشته است و در واقع این حواشی او را مطرح کردند. وی بعد از این که به ترکیه مهاجرت کرد تصمیم گرفت تا افشاگری هایی را درباره سینما و تلویزیون ایران و فحشایی که آن جا وجود دارد انجام دهد. او می گفت که به او برای بازی در فیلم ها و سریال ها پیشنهاد بی شرمانه شده است و وقتی برای شکایت می رفته است مسئولان می گفتند که شاید خودت هم می خواستی که این پیشنهادها را به تو بکنند. این صحبت ها باعث ایجاد جنجال زیاد شد.

چند تن از بازیگران از صدف برای این حرف ها حمایت کردند و آن ها را تایید کردند؛ اما عده ای نیز این حرف ها را تکذیب کردند. مدتی بعد نیز رابطه صدف طاهریان و رامین رضائیان بر سر زبان ها افتاده بود و داستان از این قرار بود که آن ها به صورت مجازی با هم دوست شده اند و در ارتباط هستند. اما نه رضائیان و نه صدف طاهریان درباره این موضوع صحبتی نکردند و آن را تایید را تکذیب نکردند.

چند سال پیش نیز زمانی که صدف به تازگی مهاجرت کرده بود در صفحه اینستاگرام خود پستی درباره امیر تتلو گذاشت و به او ابراز علاقه کرد. این پست بسیار جنجال به پا کرد زیرا در آن زمان تتلو با دنیا جهانبخت دوست بود و به تازگی جدا شده بود. صدف این پست را پاک کرد و در این باره نیز صحبتی نکرد و تتلو نیز درباره صحت این قضیه حرفی نزد. به نظر می رسد تنها صف از این کار جمع کردن دنبال کننده باشد و هدفی دیگری نداشت.

صدف طاهریان پس از مهاجرتش به دلیل کم بو1د درآمد شروع به تبلیغات سایت ایران انفجار کرد. ابتدا این موضوع از طرف مخاطبان او با جبهه مواجه شد. اما پس از مدتی و با اثبات اعتبار سایت ایران انفجار روال سابق به پیج اینستاگرام او بازگشت.

صدف طاهریان در خارج از ایران در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

این بازیگر خارج از ایران تا به حال فیلم یا سریالی را بازی نکرده است. مدتی بعد از این که مهاجرت کرده بود به او چند پیشنهاد برای بازی در سریال ها دادند. اما او در مصاحبه ای این را بیان کرده است که در آن جا نیز به او پیشنهادهای بی شرمانه شده است و همین باعث شده او هیچ فیلم یا سریالی را نیز در آن جا بازی نکند و این موضوع را او را بسیار ناراحت کرده است. ولی ممکن است در آینده بتواند نقشی را در یک فیلم بازی کند و این موضوع به او و آینده کاری اش بستگی دارد. اما در صورت این اتفاق شما می توانید خبرهای آن را از فضای مجازی او دنبال کنید.

صدف طاهریان در چه سالی مهاجرت کرد؟

صدف طاهریان در چه سالی مهاجرت کرد؟

همان طور که در بالا بیان کردیم صدف در سال 1394 صدف بعد از جنجالی که بخاطر عکس های اینستاگرام به پا کرد از ایران خارج شد و به ترکیه رفت. این مهاجرت قرار بود کاری باشد اما صدف نتوانست کار مشابه ایران پیدا کند. به همین خاطر مجبور شد کسب و کار دیگری را مانند مدلینگ شروع کند. صدف دوباره نمی تواند به ایران باز گردد بخاطر این که قوانین را زیر پا گذاشته است و به نظر می رسد ممنوع الورود به ایران باشد. به همین حاطر خانواده او نیز پیش صدف رفته اند و با هم زندگی می کنند.

دلیل مهاجرت صدف طاهریان چه بود؟

صدف طاهریان از شرایط سینما و تلویزیون ایران به خاطر فساد و فحشایی که وجود داشت ناراضی بود. به او پیشنهادهایی شده بود و گفته بودند که اگر می خواهد در فیلم ها بازی کند باید حتما این پیشنهادها را قبول کند. او برای این که از این اتفاقات دور باشد و راحت زندگی کند از ایران خارج شد. در ترکیه هم برای کار در فیلم ها به او پیشنهاداتی شده بود؛ اما صدف کار مدلینگ را انتخاب کرد. از دلایل دیگر مهاجرت او این بود که خارج از ایران بهتر می تواند کسب و کار خود را داشته باشد و آن را ادامه دهد.

دوست پسرهای صدف طاهریان

صدف طاهریان یکی از بازیگرهای سینمای ایران بوده است که به دلایلی، ایران را ترک می‌کند و به ترکیه مهاجرت می‌کند. این بازیگر در زندگی شخصی خود بسیار حاشیه ساز است و تا کنون به خاطر ارتباط با افراد مختلف و معروف بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دوستی های متنوع او با بازیگران و افراد سر شناس باعث شد، بسیاری صدف را تنها به دنبال کسب معروفیت بدانند. این موضوع پس از انتشار یک عکس در پیج اینستاگرام صدف طاهریان به حقیقت پیوست.

صدف عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد و پیشنهاد بی شرمانه ای را برای خواننده معروف، امیر حسین مقصود لو که با نام تتلو شناخته می شود، داشته است که خیلی سریع این عکس را از صفحه خود پاک کرد.

این موضوع نشان می داد که صدف تنها به دنبال راه هایی برای رسیدن به معروفیت می باشد و از هر روشی برای رسیدن به خواسته های خود استفاده می کند. ما در ادامه قصد داریم تعدادی از دوست پسر های معروف این بازیگر را به شما معرفی کنیم که می توانید در ادامه همراه ما باشید و دوست پسر های مشهور این بازیگر را بشناسید.

پویان مختاری

پویان مختاری یکی از افراد مشهور در فضای مجازی اینستاگرام می باشد و تا کنون حواشی های بسیار بالایی را در فضای مجازی به وجود آورده است. وی مدتی عکس هایی را با صدف طاهریان منتشر کرد و صدف نیز این رابطه را تایید کرد و کاربران اینستاگرام شاهد عکس های دو نفره این زوج بوده اند.

پس از مدتی گشت و گذار و منتشر عکس های دو نفره رابطه این دو به پایان رسید که بسیاری بر این باور بودند، این کار فقط برای منافع شخصی بوده است و رابطه واقعی ای بین این دو نبوده است.

بنیامین جهرمی

بنیامین جهرمی یکی دیگر از دوست پسر های پر سر و صدای صدف بوده است. وی مدتی را در رابطه با بنیامین جهرمی بوده است و پس از آن به ترکیه مهاجرت کرد. در نهایت با سوال های زیادی که از بنیامین درباره صدف پرسیده می شد، بنیامین مجبور شد جلوی دوربین بیاید و درباره صدف صحبت هایی را کند.

او در این ویدیو می گوید که زندگی شخصی او به خودش مربوط است و علاقه ای به توضیح دادن ندارد. او تنها به دوستی به صدف اشاره می کند و دفاعیه هایی را از صدف انجام می دهد. شما می توانید برای مشاهده این ویدیو به سایت های معتبر مراجعه کنید.

تکه اوزگور

یکی از دوست پسر های جنجالی صدف که باعث شد در کشور ترکیه نیز از آن زیاد صحبت شود. تکه اوزگور، یکی از بازیگران ترکیه ای می باشد. صدف با تکه اوزگور وارد رابطه عاشقانه ای شده است و بسیاری درباره ازدواج آن دو صحبت می کنند.

صدف طاهریان درباره این صحبت ها تنها به دوستی اشاره می کند و می گوید که ازدواج نکرده ام و تنها با تکه اوزگور در رابطه عاشقانه هستم. اما در نهایت بسیاری از کاربران منتظر خبر ازدواج این زوج می باشند.

دوستی صدف طاهریان و کامبیز اخباری

کامبیز اخباری یکی از عکاسان بسیار حرفه ای ایرانی می باشد. این عکاس تا کنون عکس های زیادی را از افراد مشهور گرفته است و عکاس آن ها می باشد. یکی از افرادی که کامبیز هم عکاس و هم ارتباط دوستانه با وی دارد، صدف طاهریان می باشد.

کامبیز یکی از دوستان بسیار صمیمی صدف طاهریان است و به غیر از دوستی با صدف، عکاس او نیز می باشد. صدف تا کنون عکس های بسیار بالایی را داشته است که عکاس آن ها کامبیز اخباری بوده است.

خانه صدف طاهریان کجاست؟

صدف طاهریان یکی از باریگران مطرح ایرانی بوده است، که به دلیل فساد در سینمای ایران تصمیم به ترک ایران و سینما را گرفت. وی به ترکیه مهاجرت کرد و تصمیم گرفت در فیلم های ترکیه ای نقش آفرینی کند. اما مدتی پس از ورود به ترکیه صدف در اینستاگرام خود اعلام می کند که حتی سینمای ترکیه نیز مانند سینمای ایران پر از فساد است.

وی پس از این موضوع به فعالیت خود در رمینه مدلینگ ادامه می دهد اما این پایان کار او در سینما نبوده است، چرا که فعالیت های کوچیکی را در دنیای سینما انجام می دهد. او در حال حاضر ساکن کشور ترکیه می باشد و خانه او در استانبول ترکیه است.

درآمد این مدل چقدر است؟

یوتیوب صدف طاهریان

یوتیوب یکی از برنامه های پر طرفدار است که افراد مشهور می توانند با فعالیت در این برنامه به درآمد بالایی دست پیدا کنند. برای پیدا کردن یوتیوب صدف طاهریان شما می توانید با مراجعه به این برنامه و جستجوی نام صدف طاهریان به صورت انگلیسی، کانال اصلی وی را در یوتیوب پیدا کنید و با دنبال کردن صدف در این برنامه ویدیوهای منتشر شده از او را تماشا کنید.

یکی دیگر از راه های پیدا کردن یوتیوب صدف طاهریان مراجعه به سایت های معتبر اینترنتی می باشد که کاربران می توانند با جستجو ساده در این سایت ها به راحتی کانال یوتیوب او را پیدا کنید.

مصاحبه با صدف طاهریان

صدف طاهریان تا کنون مصاحبه های زیادی را انجام داده است که در هر کدام از مصاحبه های خود صحبت های جنجالی ای را داشته است. ویدیوهای مصاحبه این بازیگر در اکثر سایت های اینترنتی موجود می باشد. تنها کافی است برای پیدا کردن آن ها مصاحبه صدف طاهریان را جستجو کنید تا به راحتی ویدیوهای مصاحبه او را تماشا کنید.

یکی دیگر از برنامه هایی که در آن ویدیوهای مصاحبه صدف وجود دارد، برنامه یوتیوب می باشد. در این برنامه بسیاری از ویدیوها موجود است و فقط کافیست موضوع مربوطه را جستجو کنید تا انواع ویدیوها را از این بازیگر تماشا کنید. صدف طاهریان یکی از بازیگرهایی می باشد که بیشتر به دنبال کسب معروفیت است.

او در مصاحبه های خود نیز به حواشی ها بیشتر می پردازد و صحبت های جنجالی را داشته است. وی انتقا هایی را از سینمای ایران کرده بود و درباره فاسد بودن سیستم سینما گفتگوهایی را داشته است. علاقه مندان می توانند برای مشاهده این گفتگوهای جنجالی، ویدیو کامل مصاحبه های صدف طاهریان را از طریق سایت های معتبر اینترنتی مشاهده نماید.

رابطه صدف طاهریان و پویان مختاری چیست؟

رابطه صدف طاهریان با پویان مختاری یکی از خبرهایی بود که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به پا کرد. پویان مختاری خواننده و یکی از اولین و معروف ترین کسانی بود که اقدام به راه اندازی سایت های شرط بندی در ترکیه کرد. او زمانی که هر دو نفر در ایتالیا بودند، با انتشار یک عکس در کنار صدف طاهریان خبر شروع رابطه اش با صدف را عمومی کرد. صدف طاهریان هم در اینستاگرامش و در یک پست حاشیه ساز خبر رابطه اش با پویان مختاری را به اطلاع دنبال کنندگانش رساند. رابطه این دو نفر از نظر کاربران آنقدر جدی به نظر می آمد که همه از احتمال ازدواج این دو نفر صحبت می کردند. آن ها همچنین سفری به پاریس داشتند و عکس هایی با هم در استخر هتل منتشر کردند و آن زمان گفته می شد که این دو نفر بعد از ازدواج قرار است با هم در موناکو زندگی کنند، اما مدتی بعد از هم جدا شدند.

پویان مختاری یکی از کسانی بود که با دختران معروف زیادی رابطه برقرار می کرد و آن ها را علنی می کرد تا به این ترتیب مشهور شود و فالوور جذب کند. سپس فالوئرهای خود را برای ثبت نام در سایت های شرط بندی اش ترغیب می کرد و کسب درآمد می کرد.

صدف طاهریان پویان مختاری، مونتیگو و بیشتر پسرهایی که مدتی با آن ها در رابطه بود یا افرادی مانند تتلو که نسبت به آن ها ابراز علاقه کرد را تنها برای معروف شدن انتخاب می کرد. این افراد همگی از افراد شناخته شده و معروف در فضای مجازی بودند. بیشتر کاربران دلیل ارتباط برقرار کردن او با این گونه افراد را معروف شدن و جذب فالوور می دانند. در واقع صدف طاهریان پس از مهاجرت از ایران کاملا ناشناخته بود و با انتشار عکس های لخت و رابطه برقرار کردن با افرادی معروف، به شهرتش اضافه شد.

رامین رضائیان فوتبالیست هم یکی از کسانی بود که گفته می شد صدف طاهریان مدتی با او در ارتباط بود. رابطه بین این دو نفر توسط دوست دختر رامین رضائیان مطرح شد، او مدتی پیش تر متوجه رابطه پنهانی و قرار گذاشتن این دو نفر با هم شده بود و این رابطه را در فضای مجازی فاش کرد. او رامین رضائیان را به خیانت کردن متهم کرد و با این کار می خواست آبروی این فوتبالیست جوان ایرانی را ببرد. البته هیچ یک از این دو نفر در مقابل این افشاگری ها واکنشی نشان ندادند و آن را تائید یا تکذیب نکردند.

صدف طاهریان در عصر یخبندان هم بازی کرده است؟

عصر یخبندان یکی از فیلم های ایرانی به نویسندگی و کارگردانی مصطفی کیایی بود که صدف طاهریان زمانی که در ایران بود، در این فیلم در نقش زنی به نام پریچهر بازی کرد. این فیلم در سال 1393 ساخته شد و عکس ها و سکانس های بازی او با حجاب را می توانید در گوگل جستجو کنید و ببینید. البته او قبل از این فیلم چند سابقه بازیگری دیگر هم داشت که عصر یخبندان یکی از معروف ترین آن ها است. او در این فیلم همبازی بازیگران شناخته شده ای مانند سحر دولت شاهی، آناهیتا نعمتی، فرهاد اصلانی و بهرام رادان بود. او مدت کوتاهی پس از بازی در این فیلم، ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد و دیگر در زمینه بازیگری کاری انجام نداد.

او علت مهاجرتش را پشت پرده فاسد سینمای ایران می دانست. او در همان سال ها در مصاحبه ای گفت برای این که بتواند در برخی فیلم ها و سریال ها بازی کند با پیشنهادهای بی شرمانه ای مواجه می شد اما هیچوقت آن ها را قبول نمی کرد. این بازیگر سابق ایرانی و مدل حال حاضر، پس از مهاجرت دیگر به بازیگری نپرداخت و به کارهایی مثل مدلینگ و راه اندازی سایت شرط بندی مشغول شد.

عکس های صدف طاهریان جدید را کجا می توان مشاهده کرد؟

جدیدترین عکس های این بازیگر سابق را می توانید در صفحه اینستاگرامش پیدا کنید. او از سال 2013 وارد این شبکه اجتماعی پرطرفدار شده و با آیدی sadaftaheriann فعالیت می کند. صدف بیشتر از 3.5 میلیون دنبال کننده دارد و عکس هایی با استایل های مختلف از خود به اشتراک می گذارد. او در حال حاضر در ایتالیا زندگی می کند. این مدل زیبای ایرانی متولد سال 1367 است و در حال حاضر 35 سال سن دارد.

عکس های این مدل زیبا و جوان ایرانی را می توانید با جستجوی نامش در گوگل هم بیابید. او یکی از چهره های محبوب و البته پر حاشیه ایرانی است که برای همیشه ایران را ترک کرد. او بعد از ترک ایران حجاب خود را کنار گذاشت و عکس هایی با استایل های متفاوت و گاهی بدون لباس از خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرد که بیشتر آن ها هنوز هم در اینترنت موجود است. بیشترین دلیل شهرت صدف طاهریان در ماه های اول مهاجرتش کشف حجاب و منتشر کردن عکس های بدون حجاب و لخت خودش بود و هنوز هم همه ایرانیان، بیشتر صدف طاهریان را به این دلیل می شناسند.

برنامه سینا ولی الله و صدف طاهریان

یکی از برنامه هایی که از صدف طاهریان به عنوان مهمان دعوت کرده بود، برنامه چند شنبه با سینا ولی الله بود. ویدئوی گفتگوی او و سینا در یوتیوب موجود است که در صورت تمایل می توانید مشاهده کنید. این برنامه مربوط به سال های 1395 یا 1396 است و یکی دو سال پس از مهاجرت صدف طاهریان به ترکیه است.

صدف که از ابتدا هم علت مهاجرتش را فضای نامناسب سینمای ایران اعلام کرده بود، در برنامه سینا هم این موضوع را عنوان کرد. او گفت متاسفانه برای ماندن و پیشرفت کردن در سینمای ایران باید تن به هر کار و هر رابطه ای داد، که البته او اضافه کرد که این موضوع فقط مخصوص ایران نیست و در سینمای کشورهای دیگر هم وجود دارد. صدف طاهریان همچنین از فعالیت های مدلینگ خود و برند لباس زیر و لباس خواب زنانه glossa که متعلق به اوست هم صحبت کرد. این برنامه یکی از پر بیننده ترین و مهیج ترین برنامه های سینا در آن فصل بود.

رابطه این مدل با کامبیز اخباری چیست؟

کامبیز اخباری یکی از دوستان قدیمی صدف طاهریان است، حرفه اصلی او عکاسی و فیلمبرداری است و در ترکیه زندگی می کند. آشنایی این دو نفر هم به دلیل عکاسی کامبیز از صدف طاهریان است. او به دلیل عکاسی از برخی شخصیت های معروف و ساخت نماهنگ برای برخی خوانندگان معروف شده است و البته زمانی که در ایران بود، مدتی هم به این دلیل به زندان رفت. این موضوع باعث شد که او هم به فکر ترک ایران و مهاجرت به ترکیه بیفتد.

این فرد برنامه ای در یوتیوب دارد با نام رد لاین، که از افراد مشهور دعوت می کند و سوالات حاشیه ای از آن ها می پرسد. این برنامه به صورت لایو و زنده ضبط می شود و در یکی از آن ها صدف طاهریان در کنار دوست پسر ترکش تکه اوزگو بازیگر حضور دارد. ویدئو مصاحبه این دو دوست قدیمی در یوتیوب موجود است که مربوط به دو سال پیش است. البته در این ویدئو او را با نام کامبیز اکبری معرفی کرده اند اما فامیلی درست او اخباری است.

او در اینستاگرام با آیدی kambiz فعالیت می کند که در صورت تمایل می توانید فعالیت های او را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید.

آیا sadaf taheriam با مونتیگو رابطه داشته است؟

یکی از روابط عاشقانه صدف طاهریان با مونتیگو خواننده رپر ایرانی بود. مونتیگو یکی از بزرگ ترین و معروف ترین کسانی است که در ترکیه سایت های شرط بندی فارسی را می گرداند. او اولین سایت شرط بندی یعنی بت بال 90 را تاسیس کرد. او همچنین مدتی رابطه ای عاشقانه با دنیا جهانبخت داشت. اکثر خوانندگان رپ و بلاگرهایی که در ترکیه ساکن هستند و سایت شرط بندی دارند، از طریق این فرد سایت های خود را راه اندازی کرده اند.

ارتباطی که بین صدف طاهریان با مونتیگو وجود داشت هم با همین راه اندازی سایت شرط بندی توسط صدف آغاز شد. انتشار عکس های این دو نفر در کنار هم باعث شد تا کاربران فضای مجازی پی به رابطه میان این دو نفر ببرند. هیچکدام از دو طرف، این رابطه را تکذیب یا تائید نکردند اما مدت کوتاهی پس از شروع این رابطه، مونتیگو عکس هایی با دنیا جهانبخت منتشر کرد و رابطه دیگری را با این فرد معروف آغاز کرد.

آیا صدف طاهریان باردار است؟

صدف طاهریان یکی از پر حاشیه ترین هنرمندان است. او بار ها با ساخت شایعات و حواشی خود را بر زبان ها انداخت و توانست تعداد زیادی دنبال کننده به دست آورد. او مدتی به تتلو ابراز علاقه کرد و با این کار تعداد فالوورهای خود را افزایش داد. باری دیگر از رابطه با مونتیگو صحبت کرد و این بار نیز توانست مخاطبان خود را تا حد زیادی افزایش دهد، او با ایجاد حاشیه و شایعه پراکنی توانسته است تعداد 3 میلیون و 500 دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورد.

اخیرا هم با انتشار خبر حاملگی خود دوباره در تیتر خبر گذاری های زرد قرار گرفت. اما این موضوع یقینا شایعه است؛ چرا که صدف همچنان به فعالیت های خود در فضای مجازی ادامه می دهد و تا کنون در مورد رابطه هایش هیچ صحبتی نکرده است و گفتنی است که او در تصاویر و ویدئوهایی که منتشر می کند هیچ کدام از علائم بارداری را ندارد.

آیا صدف می تواند به ایران بازگردد؟

آیا صدف می تواند به ایران بازگردد؟

صدف به دلیل انتشار عکس های غیر اخلاقی و مستهجن از خود ممکن است ممنوع الورود شده باشد و حتی ممکن است در هنگام ورود به ایران دستگیر شود. او که پس از مهاجرت از ایران، تصاویر لخت بسیاری از خود منتشر کرده است، بارها در خبرگذاری های مختلف خارجی حضور یافت و با برخی از مجریانی که از نظر صدا و سیمای ایران فاسد هستند، مصاحبه کرده است.

او در بسیاری از مصاحبه های خود گفته است که به دلیل فساد و فحشا در سینمای ایران مجبور به مهاجرت شده است که یکی دیگر از دلیل های ممنوع الورود شدن او می باشد. او در برنامه چند شنبه با سینا و رد لاین حضور داشت که بار ا در این برنامه ها به نظام جمهوری و … توهین و اهانت شده است و حضور صدف در این برنامه ها، دلیل دیگری برای بازنگشتن او به ایران است.

صدف طاهریان تبلیغ شراب می کند؟

در ابتدای حضور صدف طاهریان در ترکیه، او فعالیت خود را در زمینه تبلیغات لوازم های آرایشی شروع کرد. سپس پس از مدتی به عنوان یک مدل شروع به کار کرد وبا برندهای بسیاری همکاری داشت. او بار ها تصاویری را از خود منتشر کرده است و دنبال کنندگان او گمان کردند که او در حال معرفی برند خاصی از مشروبات است.

او ویدئویی را پست کرد که در این ویدئو صدف در دریاچه شنا می کند و پس از بیرون آمدن، نوشیدنی الکلی مصرف می کند اما تمام این تصاویر و ویدئوها مربوط به زندگی شخصی صدف طاهریان است. او تا کنون هیچ برندی از مشروبات الکلی را تبلیغ نکرده است، اما وجود مشروب در تصاویر او، همیشه ذهن مخطبان او را گمراه می کند.

سوالات متداول

  1. آیا صدف طاهریان در سریال کلاه پهلوی بازی کرده است؟

    مدتی این شایعه ایجاد شده بود که صدف طاهریان در سریال کلاه پهلوی بازی کرده است. اما او در واقع فقط برای این سریال تست داده بود و هرگز در آن بازی نکرده است. چند باری نیز به پشت صحنه این سریال رفته بود.

  2. آیا صدف طاهریان و مادرش با هم زندگی می کنند؟

    مادر صدف طاهریان یکتا حقی نام دارد. او با صدف زندگی می کند و مادرش نیز چندی پیش خبرساز شده بود. زیرا او مبلغ زیادی پول را به خیریه اهدا کرده بود و صدف نیز از این کار او در اینستاگرام خود تقدیر کرد و برای او استوری گذاشت.

  3. شغل پدر صدف طاهریان چیست؟

    درباره شغل پدر صدف در اینترنت و یا سایت های خبری اطلاعاتی وجود ندارد و به نظر می رسد خود او نیز علاقه به صحبت در این باره ندارد. اما با توجه به زندگی که صدف در ایران داشته است و زندگی بعد از مهاجرت او پدرش فردی با درآمد بالا دیده می شود.

  4. آیا فیلم رامین رضائیان و صدف طاهریان پخش شده است؟

    فیلمی از این دو فرد در اینترنت موجود نمی باشد؛ زیرا آن ها رابطه نزدیکی با هم نداشته اند و فقط از طریق فضای مجازی در ارتباط بوده اند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات