جدول بیوگرافی نیلوفر پارسا + نیلوفر پارسا کیست؟

نیلوفر پارسا بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد؛ او از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشته است و با تشویق پدرش وارد کلاس های امین تارخ شده است. او نیز زیر نظر آقای امین تارخ تعلیم دیده است. او بسیار بازیگر خوبی می باشد.

نیلوفر با بازی در فیلم آوای باران بسیار دیده شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت و از آن زمان به شهرت بالایی رسید. نیلوفر علاقه زیادی به موسیقی دارد و در این زمینه هم فعالیت نسبتا خوبی دارد او در سال گذشته با آقای مهدی حسینی ازدواج کرده است و عکس های زیادی از عروسی او که یکی از پولدارترین سلبریتی های ایران می باشد، در فضای مجازی منتشر شده است.

نیلوفر پارسا کیست؟

جدول بیوگرافی نیلوفر پارسا

تاریخ تولد نیلوفر پارسا: 27 فروردین 1369
شغل نیلوفر پارسا: بازیگر ایرانی زن
حواشی نیلوفر پارسا: مهاجرت و کشف حجاب خواهرش
سلبریتی های مرتبط: ریحانه پارسا (خواهر)

نیلوفر پارسا کیست؟

نیلوفر پارسا متولد بیست و هفتم فروردین ماه ۱۳۶۹ در تهران می باشد؛ او دانش آموخته رشته مهندسی iT فناوری اطلاعات است. او نیز فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد اولین بازی او در تلویزیون چند نقش کوتاه در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بود. نیلوفر با بازی در نقش بیتا در سریال آوای باران به شهرت رسید.

او از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت و مشوق اصلی او پدر و مادرش بودند که مانع کار او نشدند. او را به کلاس های زیادی فرستادند و در یکی از کلاس ها تحت نظر آقای امین تارخ تعلیم دیده اند. او نیز به موسیقی علاقه زیادی دارد و در زمینه موسیقی هم فعالیت می کند.

عکس خواهر نیلوفر پارسا

اگر بخواهیم عکس های خواهر این بازیگر جوان را مشاهده کنیم می توانیم با سرچ کردن نام خواهر نیلوفر پارسا یعنی ریحانه پارسا در صفحه مرورگر تلفن همراه مان تعداد کثیری از عکس های این خواهر را مشاهده کنیم. یا با دنبال کردن پیج اینستاگرام این خواهر تعداد زیادی از عکس های آن ها را مشاهده و ذخیره کنیم، خواهر او ریحانه پارسا نام دارد که چند سالی است؛ که به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در ایران زندگی نمی کند.

رابطه نیلوفر پارسا با خواهرش چگونه است؟

رابطه این دو خواهر چگونه است؟

اگر چه هر دوی این خواهران در سینمای ایران چهره‌ هایی شناخته شده و معروف هستند. اما با توجه به این که چند سالی است که ریحانه به خارج از ایران مهاجرت کرده، به نظر می‌ رسد رابطه آن ها چندان علنی و در معرض دید عموم نیست. اگر چه به طور قطع آن ها به صورت پنهانی و به دور از چشم مردم با یکدیگر رابطه دارند و از حال یکدیگر باخبر می‌ شوند. به خصوص این که شاهد سفرهای متعدد نیلوفر پارسا به کشور ترکیه هستیم. چرا که عکس‌ های زیادی از سفر او به کشور ترکیه وجود دارد که گویای حضور او در این کشور بوده است. به احتمال زیاد در این سفر ها او با خواهرش دیدار و ملاقات کرده است.

پیج خواهر نیلوفر پارسا چه نام دارد؟

خواهر نیلوفر پارسا همان طور که گفته شد ریحانه پارسا نام دارد. ریحانه پارسا هم نیز مانند تمام افراد سر شناس دیگر از اینستاگرام استفاده می کند او در اینستاگرام فعالیت نسبتا زیادی دارد و از سلبریتی های اینستاگرام امروزه است. آدرس پیج او نیز Reyhane parsa نام دارد. او در خارج از کشور زندگی می کند و دو سالی هست که به خارج از کشور مهاجرت کرده است.

درآمد نیلوفر پارسا چیست؟

نیلوفر درآمد نسبتا خوبی دارد و او از طریق بازیگری که بسیار شغل خوبی است. با بازی در سریال ها و فیلم های متعددی درآمد نسبتا خوبی دارد و او نیز در حوزه تئاتر هم فعالیت بالایی دارد و همچنین او مدلینگ می باشد و درآمد بسیار بالایی دارد و در زمینه مانتو و روسری مدلینگ می باشد و همواره عکس‌ های متعددی را از خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

کلاب هاوس نیلوفر پارسا

کلاب هاوس نیلوفر پارسا

اگرچه کلاب هاوس در مقایسه با دیگر شبکه ‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، یوتیوب و توییتر هنوز در بین مردم ما جا نیفتاده است. با این حال هزاران کاربر در این شبکه عضویت و فعالیت دارند. در کلاب هاوس افراد می ‌توانند به صورت صوتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و در رابطه با موضوعات مختلف با یکدیگر به بحث و گفتگو بنشینند. اگر شما نیز کنجکاوید که پیگیر و دنبال کننده این بازیگر جوان و تازه کار سینما و تلویزیون در شبکه کلاب هاوس باشید باید نام او را در این شبکه جستجو کنید تا آیدی او برای شما ارائه شود.

توییتر نیلوفر پارسا

نیلوفر پارسا نیز به عنوان یک بازیگر سرشناس و فعال در تلویزیون و سینمای ایران به نوبه خود طرفدارانی دارد که او را در شبکه‌ های اجتماعی دنبال می ‌کنند. او نیز با ایجاد حساب کاربری در شبکه توییتر ارتباط خود را با طرفدارانش محکم ‌تر کرده و هر از گاهی پیام‌ ها و اظهار نظرهای مختلفی را در رابطه با مسائل و موضوعات گوناگون به اشتراک می‌ گذارد. بنابراین در شبکه توییتر نیز می‌ توانید دنبال کننده نیلوفر پارسا باشید.

نسبت وی با ریحانه پارسا چیست؟

شغل این فرد چیست؟

نیلوفر بازیگر سینما علاوه بر بازیگری شغل دیگری نیز دارد که در زمینه مدلینگ بودن فعالیت می کند. او مدلینگ بسیار خوبی می باشد و همواره به ورزش و تغذیه خود اهمیت زیادی می‌دهد. او همواره در پیج اینستاگرامش عکس ها و مدل های زیادی را از خود به اشتراک گذاشته است که در زمینه مانتو و روسری مدلینگ می باشد. او نیز همچنین در رشته موسیقی فعالیت نسبتا خوبی دارد و سازهای زیادی را می نوازد که بسیار در این کار مهارت بالایی دارد.

نیلوفر پارسا چه حاشیه هایی داشته است؟

نیلوفر پارسا هم مانند تمام بازیگران و افراد مشهور حاشیه های زیادی را به دنبال دارد که اگر بخواهیم یکی از آن ها را نام ببریم این است. حاشيه ای برای او به وجود آمد که او هم مانند خواهرش ریحانه پارسا به خارج از کشور مهاجرت کرده است که تمام این ها شایعه می باشد. او نیز گفته است برای این افراد متاسفم که این گونه حاشیه ها را به وجود می آورند.

آیا نیلوفر پارسا دستگیر شده است؟

نیلوفر پارسا یک بازیگر جوان و تازه کار در سینما و تلویزیون ایران است که نه تنها به عنوان بازیگر بلکه در زمینه موسیقی و ورزش نیز به صورت حرفه ‌ای فعالیت می ‌کند. او مدت کوتاهی پس از حضور در تلویزیون و ایفای نقش در سریال‌ های مختلف به سینما راه یافت و با توانایی ‌ها و مهارتی که در بازیگری از خود نشان داد توانست نظر کارگردانان و تهیه کننده گان را به خود جلب کند و همچنان با جدیت در زمینه حرفه ای بازیگری فعالیت دارد. زندانی شدن نیلوفر پارسا از نمونه خبرهایی است که در برخی از سایت ‌ها مطرح شد اما باید بدانید که چنین خبری حقیقت ندارد و او به هیچ دلیلی دستگیر یا محاکمه نشده است

نیلوفر پارسا کجا زندگی می کند؟

نیلوفر در تهران زندگی می کند او در سال گذشته با مهدی حسینی ازدواج کرده است و عکس عروسی او نیز در تمام سایت های معتبر به اشتراک گذاشته شده است. او بسیار از مهدی حسینی راضی می باشد و او را فردی بسیار آرام و خوشرو خطاب می کند. نیلوفر پارسا از زندگی در تهران بسیار راضی می باشد و تهران را بهترین جا برای زندگی کردن می داند.

سوالات متداول

نیلوفر پارسا و همسرش

در حال حاضر نیلوفر دومین بار است که ازدواج می کند و قبل از ازدواج با این عکاس مشهور با شخصی دیگر در سال 1399 ازدواج کرده بود. با این حال وی از ازدواج مجدد خود راضی می باشد.

همسر اول او مهدی حسینی یکی از بازیگران مطرح ایرانی است که درباره طلاق آن ها اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد. همسر دوم او نیز که به تازگی ازدواج کرده اند میلاد اسدالهی، عکاس مشهور ایرانی می باشد. نیلوفر پارسا با میلاد اسد الهی سر یک پروژه عکاسی آشنا شدند و پس از آن تصمیم به ازدواج گرفتند. نیلوفر خبر ازدواج دوم خود را نیز مانند ازدواج اول به یکباره منتشر کرد و بسیاری از طرفداران را با این خبر شوکه کرد.

آیا این بازیگر باردار شده است؟

همان طور که می‌ دانید این بازیگر در سال هزار و سیصد و نو و نه با شخصی به نام مهدی حسینی ازدواج کرد. که البته این ازدواج بسیار کوتاه و کم دوام بود و آن ها به دلایل نامعلومی خیلی زود تصمیم به جدایی و متارکه گرفتند. اما مدت زمان زیادی از طلاق این دو زوج نگذشته بود که نیلوفر پارسا خبر ازدواج دومش را در شبکه ‌های اجتماعی مطرح کرد و او برای بار دوم با مهدی اسد اللهی در سال ۱۴۰۱ ازدواج کرد. با توجه به این که مدت زمان ازدواج او در هر دو مرتبه بسیار کوتاه بوده او اقدام به بارداری و بچه‌ دار شدن نکرده است. یا لااقل تاکنون از سوی خود نیلوفر پارسا خبری مبنی بر بارداری منتشر نشده است.

نیلوفر پارسا و مهدی حسینی

مهدی حسینی یکی از بازیگران مطرح ایرانی می باشد که در سینمای ایران فعالیت دارد. این بازیگر همسر سابق نیلوفر پارسا، بازیگر معروف ایرانی است. همانطور که می دانید معمولا در دنیای سینما، چهره های مشهور زیادی وجود دارند که با یکدیگر ازدواج می کنند.

نیلوفر و مهدی حسینی نیز از آن دست افراد بوده اند. اما ازدواج این دو زیاد دوام نیاورد و خیلی سریع از یکدیگر جدا شدند. خبر ازدواج و خبر جدایی آن ها، کاربران را شوکه کرد. این زوج خبر ازدواج خود را به یکباره اعلام کردند و در نهایت به سرعت نیز از هم جدا شدند.

در حالی که آن ها کنار یکدیگر خوشبخت به نظر می رسیدند، جدایی آن ها بسیار عجیب بود تا اینکه نیلوفر تصمیم به ازدواج با شخص جدیدی را گرفت و در نهایت با ازدواج دوم او بسیاری از صحبت ها درباره همسر سابق نیلوفر به پایان رسید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دو زوج زیبا، به پیج اینستاگرامی آن ها مراجعه کنید و با دنبال کردن این بازیگران اطلاعاتی را درباره این زوج به دست آورید.

نیلوفر پارسا و میلاد اسدالهی

میلاد اسدالهی یکی از عکاسان حرفه ای ایرانی می باشد که در یکی از پروژه های عکاسی با نیلوفر پارسا آشنا می شود. آن ها پس از آشنایی با هم به سرعت تصمیم بر ازدواج می گیرند. این در حالی است که نیلوفر تازه در رابطه قبلی خود بیرون آمده بود و به تازگی از همسر سابقش طلاق گرفته بود.

با این حال نیلوفر در سال 1401 تصمیم به ازدواج با میلاد اسدالهی می گیرد و از رابطه خود با این عکاس مشهور راضی می باشد. ازدواج های نیلوفر کاملا برای کاربران شوک برانگیز می باشد، زیرا وی به یکباره خبر ازدواج خود را منتشر می کند و به سرعت تصمیم بر ازدواج می گیرد.

او در این باره می گوید، ازدواج یکی از موضوعاتی است که هر انسانی باید انجام دهد و ممکن است برای بعضی ها تلخ و برای بعضی ها شیرین باشد. او در ادامه به این موضوع اشاره می کند که از ازدواج مجدد خود پشیمان نمی باشد و ازدواج یک امر مهمی است که هر کسی این کار را انجام می دهد.

نیلوفر در حال حاضر حدود یک سال است که با میلاد اسدالهی ازدواج کرده است و دیگر هیچ صحبتی را درباره همسر سابق خود بازگو نمی کند. وی پس از جدایی از مهدی حسینی به سرعت با شخص جدیدی وارد رابطه شد و به سرعت نیز با آن ازدواج کرد. این موضوع باعث شد تا حواشی هایی زیادی برای این بازیگر به وجود بیاید.

نیلوفر پارسا در آوای باران

آوای باران یکی از فیلم های معروف ایرانی بوده است که نیلوفر پارسا در این فیلم نقش آفرینی کرده است. اوج معروفیت نیلوفر زمانی اتفاق افتاد که در فیلم آوای باران حضور پیدا کرد. وی در این فیلم بازیگر شخصیت خاکستری بوده است. نام او در فیلم آوای باران بیتا می باشد و برای اجرای این نقش نیلوفر تلاش های بسیاری را کرده است. وی در یکی از صحبت هایش می گوید برای اینکه نقش بیتا را بازی کند به جامعه پیرامونش مراجعه کرد تا بتواند بیتا را از آن ها الگو بگیرد.

نیلوفر پارسا قبل عمل چه شکلی بود؟

نیلوفر پارسا قبل عمل چه شکلی بود؟

نیلوفر پارسا این طور به نظر می ‌رسد که اقدام به عمل زیبایی بینی کرده است. همچنین ‌عکس هایی از این بازیگر در برخی از سایت‌ ها وجود دارد که می توانید او را بدون آرایش و میکاپ ببینید و با مقایسه چهره او در حالتی که آرایش دارد به وضوح می ‌توان تغییر چهره او را مشاهده کنید. چرا چهره بدون آرایش و با حالتی که میکاپ دارد کاملا متفاوت است.

رشته ورزشی این بازیگر چیست؟

اگر به اندام ظریف و ایده آل نیلوفر پارسا دقت کرده باشید ممکن است به این نتیجه برسید که او با ورزش و تمرین حرفه ‌ای به این بدن ایده آل دست یافته است. بهتر است بدانید که نیلوفر پارسا علاوه بر بازیگری به ورزش نیز علاقه زیادی دارد و همواره ساعاتی از روز را به ورزش کردن و تمرین اختصاص می ‌دهد.

ورزش مورد علاقه او ژیمناستیک است و او از همان کودکی تحت نظر یک مربی به صورت حرفه‌ ای این رشته ورزشی را آموزش دیده و آن را تا سنین بزرگسالی دنبال کرده است. البته او در حال حاضر بیشتر ورزش یوگا را انجام می ‌دهد و به این ورزش روی آورده است. به هر حال هر رشته ورزشی که باشد او بدن زیبای خود را با ورزش و تمرین به دست آورده است نه با عمل ‌های زیبایی و پیکر تراشی که امروزه بسیار رایج شده است.

این بازیگر در چه سریال هایی بازی کرده است؟

نیلوفر پارسا اکنون با فعالیت های بالا در سریال های متنوع بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. او در فیلم هایی مانند، من و شارمین، بعد از تو، باج، یک شب در تهران و بسیاری از فیلم های دیگر حضور داشته است. علاقه مندان به مشاهده فیلم های این بازیگر می توانند با جستجوی ساده در اینترنت به راحتی انواع فیلم های نیلوفر را مشاهده کنند و با انتخاب یکی از فیلم ها می توانید آن را دانلود کنید و به تماشا کردن بپردازید.

سوالات متداول

  1. نیلوفر پارسا کیست؟

    نیلوفر بازیگر سینما و تلویزیون می باشد که با بازی در سریال آوای باران به شهرت زیادی رسید. او خواهر ریحانه پارسا می باشد.

  2. درآمد نیلوفر پارسا از کجاست؟

    نیلوفر درآمد خود را از راه بازیگری کسب می کند و در زمینه مدلینگ بودن هم فعالیت بسیار زیادی دارد.

  3. ریحانه پارسا با نیلوفر پارسا چه نسبتی دارد؟

    ریحانه نیز خواهر نیلوفر پارسا می باشد و این دو خواهر رابطه بسیار خوبی با همدیگر دارند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات