جدیدترین روش ها ویژه رابطه جنسی  + Sensation Play چیست؟

برای رسیدن بـه سکس خفن و رابطه جنسی پر از احساس نیاز اسـت بـه روش هاي‌ جدیدی روی بیاورید در ادامه با سوال Sensation Play بازی حسی در سکس چیست؟ «خفن ترین رابطه جنسی در روز» هاتم بت را دنبال کنید .

 

جدیدترین روش ها ویژه رابطه جنسی 

برخی از مردم می خواهند جنسیتشان یک خط داستانی داشته باشد – بنابر این انها عاشق نقش آفرینی هستند. برخی از افراد میخواهند کـه رابطه جنسی آن ها شیطنت آمیز باشد – بنابر این انها عاشق صحبت‌هاي‌ کثیف هستند.

 

برخی از افراد می خواهند رابطه جنسی انها عاشقانه باشد – بنابر این عاشق عشق ورزی نرم و صمیمی هستند. و برخی افراد فقط می خواهند چیزها را احساس کنند.این آخرین گروه از افراد ممکن اسـت نخستین در صف چیزی باشند کـه در جامعه ناهنجار بـه عنوان “بازی حسی” شناخته می شود.

 

بازی حسی در مورد جوشاندن رابطه جنسی بـه احساسات فیزیکی خالص اسـت – در واقع، شـما حتی ممکن اسـت بخش “جنس” ان را از پنجره بیرون بیاندازید، بـه این معنا کـه بازی احساسی بـه هیچ شکلی از نفوذ یا حتی در ناحیه تناسلی نیاز ندارد. تماس الزاماً

 

اما واقعا بازی حس چیست؟ و چگونه می تواند انواع جدیدی از تجارب سکسی را برای شـما و شریک زندگی شـما باز کند؟ برای این کـه شـما را دراین قلمرو هیجان انگیز وابسته بـه عشق شهوانی کم کنید، با تعدادی از متخصصان سکس صحبت کردیم. در این جا چیزی اسـت کـه انها باید بگویند:

 

Sensation Play چیست؟

بازی حسی طیف بسیار گسترده‌اي از فعالیت‌هاي‌ بالفعل را توصیف میکند کـه می توانند در زندگی جنسی ناهنجار یا بیشتر وانیلی کار کنند.

جدیدترین روش ها ویژه رابطه جنسی 

بیشتر بخوانید: حرکات سکسی ایرینا شایک در حال تنیس بازی «+عکس داغ»

 

اینکا وینترز، فیلمساز بزرگسال از ForPlay Films می گوید: «بازی حسی، همانگونه کـه از نامش پیداست، شامل درگیر کردن و تحریک حواس بـه منظور ایجاد لذت اسـت. این می تواند شامل لمس، بو، چشیدن، صدا و/یا بینایی باشد. این تعریف گسترده، فضای زیادی برای خلاقیت در بازی شـما باقی میگذارد، و باعث می شود کـه بـه احتمال زیاد برای هر شخصی، برخی [تنوع] بازی‌هاي‌ احساسی وجود داشته باشد.»

 

جاوی میگوید چه در بازی‌هاي‌ حسی تازه کار باشید چه نباشید، همیشه خوب اسـت درنظر داشته باشید کـه «برخی از فعالیت‌ها بر حواس فردی تمرکز میکنند و برخی دیگر، ترکیبی از حواس پنج‌گانه».

 

بـه عنوان مثال، «قلقلک‌هاي‌ پر و چرخ‌هاي‌ وارتنبرگ برای بازی‌هاي‌ حسی عالی هستند، اما می توانید با چشم‌بند کردن و خوردن داروهای تقویت‌کننده‌هاي‌ جنسی هم با بینایی و هم با چشایی بازی کنید». «چرخ وارتنبرگ یک چرخ سنجاق چرخان اسـت کـه بـه یک دسته متصل اسـت».

 

بازی حسی در سکس چیست؟ «خفن ترین رابطه جنسی در روز»

وینترز می گوید تا زمانی کـه آرزوهای بازی احساسی شـما ایمن، عاقلانه و کاملاً توافقی باشند، “آسمان حد اسـت”.برای مبتدیان، یک دروازه رایج برای بازی حسی، آزمایش لمس فیزیکی بر روی پوست اسـت، بـه همین ترتیب با غلغلک پر.

وینترز همچنین پیشنهاد می کند کـه با “اشیاء مختلف مانند روسری ابریشم، بند شانه، مسواک، زبان، ناخن یا دمای بازی با قطعات یخ، فلز سرد یا گرم شده آزمایش کنید.”

 

برای مرجع سریع: استفاده از گرم یا سرد روی پوست بـه عنوان بازی دما نیز شناخته می شود. اگر دوست دارید کمی کتک بزنید یا با یک کراپ سواری بازی کنید، بـه ان بازی ضربه اي نیز میگویند.

 

لاولس توضیح می دهد: «در برخی موارد، بازی ضربه‌اي میتواند نرم و ظریف باشد، در حالی کـه ضربه‌هاي‌ محکم‌تر می تواند باعث ایجاد درد رضایت‌بخش شود» – بـه این معنی کـه درجات مختلفی وجوددارد کـه فرد ممکن اسـت تمایل بـه درد داشته باشد، بنابر این همیشه با شریک زندگی خود تماس بگیرید و هرگز تصور نکنید.

 

وینترز پیشنهاد میکند: «اگر می خواهید کمی درد را در خود جای دهید، میتوانید از چرخ وارتنبرگ، موم داغ یا یک عصای برقی استفاده کنید. با این حال، «این‌ها عموماً [کاربردهای بازی حسی] پیشرفته‌تر هستند و برای انجام صحیح و ایمن نیاز بـه تحقیق و آموزش دارند».مرتبط: اشتباهات رایجی کـه باید هنگام امتحان کردن کینک از انها اجتناب کنید

 

بـه عبارت دیگر، خودرا آموزش دهید و از عقل سلیم استفاده کنید – بـه معنای واقعی کلمه مستقیماً بـه موم داغ نپرید یا از “صفر” بـه هر نوع افراطی نروید. وقت خودرا صرف کنید و از سفر لذت ببرید.همچنین، در جنبه لذت بخش تر بازی حسی، از گوش خود غافل نشوید.

 

بیشتر بخوانید: در سکس اینطوری صحبت کن! «خفن ترین رازهای رابطه جنسی»

 

سکس خشن با بهترین روش ها

Angie Rowntree از Sssh.com می گوید: «ما تقاضای‌هاي‌ عضو زیادی برای محتوای ASMR وابسته بـه عشق شهوانی دریافت می کنیم. یکی از بزرگ‌ترین محرک‌ها برای گزگز‌هاي‌ لذت‌بخش، زمزمه ساده در گوش اسـت. ان رابا شریک زندگی خود امتحان کنید – حتی زمانی کـه در رخت خواب نیستید، این عمل ساده ودر عین حال احساسی می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد.

 

علاوه بر این، برخی از افراد نیز کاوش «طعم» خودرا انجام میدهند و ان را بـه جلسات «فروغ» ترجمه میکنند. پاشیدن بـه عمل مالیدن غذا بـه سرتاسر خود یا بدن همسرتان گفته می شود.

 

راونتری میگوید: «برای اکثر مردم، این بـه اسانی با یک قوطی خامه فرم گرفته میشود. اما تا زمانی کـه با غذای داغ و یا قرار دادن مستقیم اندام تناسلی در دسترس غذا سر و کار نداشته باشید، می توانید تخیل بیشتری نیز داشته باشید. و برای سرگرمی هاي‌ مشابه اما غیر غذایی، رنگ بدن نیز وجوددارد.”

 

فواید بازی حسی

اگر شـما از ان دسته افرادی هستید کـه همیشه در ذهن شماست، یا متوجه میشوید کـه نمیتوانید در مواقعی جلوی حرکت افکارتان را بگیرید، ممکن اسـت بـه بازی حسی بـه عنوان وسیله‌اي برای دستیابی بـه «ذن جنسی» خود فکر کنید.

 

جاوی می گوید: «آزمایش بازی‌هاي‌ حسی می تواند بـه شـما کمک کند تا با بدن خود ارتباط بیشتری برقرار کنید و تمام احساسات مختلف را بـه طور کامل تجسم و تجربه کنید.

 

وینترز موافق اسـت: «ما آن قدر مشغول، حواس پرت ودر بیشتر مواقع استرس هستیم کـه اغلب نشانه ها و احساساتی را کـه می توانند بـه ما در تجربه لذت کمک کنند، از دست میدهیم. بازی حسی بـه ما کمک می کند تا با آگاهی بخشیدن بـه احساساتمان، ذهن آگاهی را تمرین کنیم.

 

علاوه بر این، در زمینه رابطه یا زندگی جنسی شریکی شـما، پزشک لاولس می گوید: «بازی حسی می تواند صمیمیت و اعتماد را افزایش دهد و بـه زوج‌ها این امکان را می دهد تا بدن و ترجیحات خودرا بهتر کشف و درک کنند». همچنین میتواند از نظر جنسی قدرت‌بخش باشد، زیرا اغلب شامل ارتباط شفاف، رضایت و تعیین مرز میشود.»

 

بازی حسی را در سکس بگنجانید

پزشک لاولس پیشنهاد می کند: «با یادگیری بیشتر در مورد بازی حسی و همچنین بحث در مورد مرزها و کلمات ایمن با شریک زندگی خود شروع کنید. اگر بـه تنهایی ان را بررسی میکنید، برای خود محدودیت‌هایي تعیین کنید.»

 

و اگر بـه صورت انفرادی پرواز میکنید، جاوی میگوید: «میتوانید با اضافه کردن چشم‌بند بـه جلسات خودارضایی خود، یا با استفاده از قلقلک‌دهنده پر روی خود، یا درگیر شدن در بازی‌هاي‌ دمایی، خودتان بـه بازی حسی بپردازید.

یا می تواند بـه سادگی بـه شکل استفاده از یک اسباب بازی مورد علاقه خودارضایی با یک روان کننده گرم کننده باشد.بازی انفرادی یا تلفیقی، حسی می تواند بـه همان اندازه کـه می خواهید پیچیده یا ساده باشد. Rowntree توضیح می دهد: «بازی حسی می تواند بـه همان اندازه ابتدایی باشد کـه یک مکعب یخ را روی نوک سینه‌هاي‌ شریک زندگیتان بچرخانید و بـه آرامی دمید تا لرز و هیجان ایجاد کنید.»

 

لاولس میگوید: زوج‌هاي‌ ناهنجار ممکن اسـت از ترکیب بازی احساسی خود با محدودیت‌ها لذت ببرند، “کـه می تواند شامل طناب، نوار بند، کلاسور «دستبند و پابند»؛ غل و زنجیر، میله‌هاي‌ پخش‌کننده و یوغ باشد. «این‌ها می توانند احساس تسلیم و درماندگی مطلوب را افزایش دهند. انها باید همیشه با یک کلمه ایمن استفاده شوند کـه بـه شرکای خود بفهماند کـه چیزی ناراحت کننده اسـت.”

 

Rowntree میگوید: «واقعاً هیچ «نگاه» یا «تمرین» منحصر بـه فردی برای بازی حسی وجود ندارد، و لزومی ندارد کـه شامل یک پویایی تبادل قدرت باشد.

 

بیشتر بخوانید: سکس یک مرد مست با دستگاه ATM بانکی «+عکس عجیب»

 

بازی حسی در سکس چیست؟ «خفن ترین رابطه جنسی در روز»

او توضیح می دهد: «در عوض، همه ی چیز بـه چیزهایی مربوط می شود کـه شـما و شریک زندگیتان برای یک دیگر لذت‌بخش میبینید. «اگر صحنه‌اي از بازی حسی دریک فیلم اروتیک بـه شـما الهام می دهد و هردو شـما را مجبور میکند در مورد انچه کـه هردو دوست دارید صحبت کنید، فوق‌العاده اسـت. با این حال، نشانه هاي‌ خودرا فقط از انچه دریک صفحه فیلم می بینید نگیرید – همیشه بـه یک دیگر نگاه کنید و خطوط ارتباطی را باز نگه دارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل