جشن طلاق 4 هزار پوندی مدل دوجنسه برزیلی  + جشن طلاق میلیونی بعد از جدایی از شوهر ناراضی

جشن طلاق 4 هزار پوندی مدل دوجنسه برزیلی 

جشن طلاق 4 هزار پوندی مدل دوجنسه برزیلی بعد از جدایی از شوهرش سوژه کاربران شده است. این زن جوان می گوید: من بعد از جدایی از شوهرم جشن طلاق 4 هزار پوندی برگزار کردم – چونکه او نمی‌توانست با تمایلات جنسی من کنار بیاید. خانم لاریسا سامپانی، فاش کرد که پس از جدایی از همسر سابقش پس از تنها شش ماه ازدواج، 5000 دلار (4000 پوند) برای “جشن طلاق” خرج کرده است.

 

این مدل جوان بیش از 412000 فالوور در شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام و تیک تاک دارد. او در پیج های خودش اغلب نکاتی را در مورد فعالیت های روزانه اش به اشتراک می گذارد. اما لاریسا به ندرت در مورد زندگی مشترک خودش و روابطی که داشته صحبت می کرد. تا اینکه او پس از 6 ماه زندگی مشترک طلاق گرفت و جشن بزرگی برگزار کرد.

 

بیشتر بخوانید: درآمد چند صد میلیونی دختر جوان از شوگر ددی های متعدد + عکس

 

جشن طلاق میلیونی بعد از جدایی از شوهر ناراضی

این دختر 24 ساله می گوید که به طور هدفمند جزئیات مربوط به رابطه خود را مخفی نگه داشته است. زیرا بخش بزرگی از زندگی “آفلاین” او است. اما حالا که می بیند ازدواجش به تازگی به پایان رسیده است، تصمیم گرفته است این خبر را به اشتراک بگذارد. وی می خواهد با پاشیدن پول نقد روی مهمانان خودش، مجرد بودنش را دوباره جشن بگیرد.

جشن طلاق 4 هزار پوندی مدل دوجنسه برزیلی 

او ادعا می کند که از شوهرش جدا شده است زیرا او “نمی توانست دوجنسه بودن او را تحمل کند” و حسادت می کرد. و لاریسا می خواهد کسی را برای زندگی پیدا کند که او را قضاوت نکند. لاریسا گفته: “من لایق خوشحالی هستم و شایسته یافتن شخصی هستم که بدون قضاوت من را درک کند.” هیچ چیز بدتر از دوست داشتن کسی نیست که به همه خصوصیات شما احترام نمی گذارد.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت هزینه درمان سرطان با فروش عکس های لخت در اینترنت

 

شوهرم از من جدا شد چون دوجنسه بودم

این مدل جوان می گوید: چیزی که بیشترین فشار را بر روابط ما وارد کرد این بود که من دوجنسه بودم. افراد زیادی در اینترنت در مورد رابطه من نمی دانستند، زیرا من همیشه آن بخش از زندگی ام را آفلاین نگه می داشتم. جشن طلاق در خانه بهترین دوست لاریسا در ریودوژانیرو، برزیل برگزار شد و با یک صورت حساب سنگین نیز همراه شد.

لاریسا توضیح می دهد: «در مجموع، مهمانی [طلاق] و استخر اجاره ای برای من 5000 دلار هزینه داشت. البته با تزئینات، شیرینی، کیک، تنقلات و نوشیدنی و… فقط نزدیکترین دوستانم – 10 دختر – به این مهمانی خاص دعوت شده بودند. این مدل اضافه کرد که مهمانی یک “نقطه عطف” و راهی برای “جشن آزادی او و شروع دوباره اش” بود.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر پورن شدن به درخواست شوگر ددی 80 ساله + عکس

 

واکنش کاربران به جشن طلاق لاریسا سامپانی

لاریسا می گوید که او و همسرش به مدت دو سال با هم قرار می گذاشتند و یک مراسم مذهبی برای ازدواج هم برگزار کردند – که این ازدواج تنها شش ماه به طول انجامید. وی افزود: تصمیم سختی بود، اما متوجه شدم که رابطه ما مدت زیادی است که کار نمی کند. من توسط افرادی حمایت شده ام که از من دفاع می کنند و نمی توانم صبر کنم تا خاطرات باورنکردنی جدیدی خلق کنم.

وی اضافه می کند: این سفر جدید زندگی من است و می خواهم از این سفر لذت ببرم. این اینفلوئنسر در پستی که بیش از 11500 لایک به دست آورده است، عکس هایی از این رویداد را با فالوورهای خود به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است. یک نفر نوشت: “با من ازدواج کن”، در حالی که برخی دیگر اضافه کردند: “من این ایده را دوست دارم، من هم یک مهمانی می گذارم و تو را دعوت می کنم.”

 

جشن طلاق لاریسا پس از آن برگزار شد که او قبلاً در ماه مه سال گذشته با بازسازی نوار جنسی کیم کارداشیان در کنار خواهرش رافائلا برای افزایش شهرت آنلاین خود به تیتر اخبار تبدیل شد. و در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این حوزه، می توانید به لینک های پیشنهادی ما مراجعه کنید. شما می توانید جالب ترین اخبار روز جهان را از سایت ما دنبال کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل