جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین  + فروش عکس های لخت به صورت آنلاین

جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین 

 

جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین باعث جلب توجه کاربران شبکه های اجتماعی شده است. این زن جوان می گوید: من در یک ون زندگی می کنم و عکس های لخت خودم را می فروشم. اینکار، کار سختی است زیرا در چهار سال گذشته فقط پنج روز مرخصی داشته ام. بنابراین این جیپسی جوان، به ندرت می تواند حتی یک روز از کار عجیب خودش را تعطیل کند.

 

زنی که با ون خود به دور دنیا سفر می کند، قبض بنزین خود را از طریق فروش آنلاین عکس های سکسی از بدنش، تامین می کند – او می گوید که به سختی روزهای مرخصی می گیرد. این زن جیپسی، 43 ساله، حتی در طول کریسمس تلاش خواهد کرد تا وضعیت مالی خود را سالم نگه دارد تا بتواند به تجربه زندگی از پشت فرمان ادامه دهد.

 

بیشتر بخوانید: عکس لخت ژاله پرسپولیسی + بیوگرافی ژاله پرسپولیسی یا ژاله پوف

 

فروش عکس های لخت به صورت آنلاین

باید بگوییم که این زن آمریکایی قبلاً 119000 مایل را با موتور خود طی کرده است. وی از 50 ایالت از زمان کنار گذاشتن کنوانسیون برای خودانگیختگی بیشتر بازدید کرده است. این الهام بعد از آن بود که این آرایشگر سابق 20 ساله از شوهر سوم خود طلاق گرفت و متعاقباً نتوانست هزینه مسکن اجاره ای را بپردازد. او پس از بی خانمانی در نهایت یک ون خرید و سه سال است که در جاده بوده است.

جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین 

این جیپسی جوان و زیبا در مورد اینکه آیا او از راضی نگه داشتن مشترکین آنلاینش فرار می کند، گفت: در چهار سال گذشته من فقط پنج روز مرخصی گرفته ام.این شغلی است که در آن باید دائماً خود را تبلیغ کنید و پست های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و در صفحه OnlyFans خود پست بگذارید و هر روز به پیام ها پاسخ دهید.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت پرستار آمریکایی و اخراج او + عکس

 

چالش های زندگی در یک ون

او می گوید: حضور در اونلی فنز را تغییر نمی‌دهم زیرا به من این آزادی را می‌دهد که از هر کجا کار کنم. وی که اصالتاً اهل شهر کوچکی در ایالت مین آمریکا است، گفت که در زمستان برای ماندن در ون خود دچار مشکل شده بود، زیرا هوا در آنجا خیلی سرد بود. بنابراین حالا در 1500 مایلی در فلوریدا است و در اوقات فراغت خود به بی خانمان ها غذا و هدایا می دهد.

خانواده او در خانه می‌دانند که او از طریق اینترنت درآمد کسب می‌کند و خودش هم می‌گوید که عزیزانش با این کار مشکلی ندارند. اما آنها به طور قابل‌توجهی نمی‌خواهند جزئیات عکس های او را بدانند. این زن جوان، امیدوار است که درآمد خود را در سال آینده دو برابر کند تا بتواند هزینه پرواز به کشورهای مختلف را برای ادامه سفرهای خود در خارج از کشور بپردازد.

 

بیشتر بخوانید: لو رفتن عکس های لخت جذاب ترین پلیس زن دنیا + عکس

 

با فروش عکس های سکسی جهانگردی می کنم

جهانگردی آرزوی این جیپسی جوان است. او گفت که حتی زمانی که آرایشگر بود، شغلی که او آن را دوست داشتنی توصیف می کرد، آرزوی آزادی و سفر بیشتر داشت. و حالا که دارد کارها را به روش خودش انجام می دهد، گفت: هیچ کلمه ای نمی تواند توصیف کند که چقدر به خودم افتخار می کنم. من فقط به این باور ادامه دادم که می توانم این کار را انجام دهم و این زندگی را نشان دادم و سخت کار کردم.

و با فکر کردن به سالی که چند دوست را از دست دادم و دوستان جدیدی پیدا کردم. اما حدس می‌زنم زندگی جاده‌ای همین است. به خودم افتخار می‌کنم که بدون توجه به شرایط، خودم هستم و به کسی اجازه نمی‌دهم احساس کنم کمتر از چیزی که هستم. اگر نسخه جوان‌ترم می‌توانست چیزی به من بگوید، احتمالاً «س*** مقدس» بود که خیلی باحال است.

 

در آخر هم باید بگوییم که برای مطالعه پست های بیشتر در این حوزه، می توانید به لینک هایی که در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. شما می توانید جالب ترین و داغ ترین اخبار جهان را در سایت ما مطالعه کنید. به علاوه، برای بازدید از بهترین سایت های سرگرمی آنلاین ایران، می توانید به لینک هایی که در پایین صفحه قرار داده ایم، مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل