حامله شدن زنی از جسد همسرش  + ایا بارداری بدون دخول امکان پذیر است ؟‌

دختری جوان عاشق یک سرهنگ میشود ودر جنگ این مرد میمیرد و اما زن او با پیگیری هاي‌ زیاد خودرا حامله و باردار کرد در ادامه با باردار شدن زنی از جسد بی جان شوهرش بعد از 2 سال هاتم بت را دنبال کنید .

 

حامله شدن زنی از جسد همسرش 

نوزادی 2 سال و نیم بعد از مرگ پدرش بـه دنیا آمد تا مادرش نشانه اي از پدر فوت شده ي او داشته باشد ؛ بارداری و زایمان زن بیوه خبری بود کـه با عکس نوزاد تازه متولد شده منتشر شد. ماجرای حامله شدن زن جوان ۲ سال بعد از مرگ همسرش سوژه داغ رسانه هاي‌ علمی و دکتری شد.

باردار شدن زنی از جسد بی جان شوهرش بعد از 2 سال

سوالی کـه برای خیلی از مراجعین ما پیش می اید این اسـت کـه آیا بدون دخول امکان بارداری وجوددارد؟اصولا فرآیند حاملگی پیچیده اسـت و بسیاری از زوجین گاهی تا چندین سال موفق بـه داشتن فرزند نمیشوند. اما دراین میان مواردی از بارداری بدون دخول نیز مشاهده شده اسـت .

 

ایا بارداری بدون دخول امکان پذیر است ؟‌

کـه باید این مساله مورد توجه دختران باکره و زوجینی کـه در سلامت کامل هستند و قصد داشتن فرزند دیگری را ندارند؛ قرار گیرد.
بنابر این بهتر از قبل از شروع روابط جنسی خود با شریک زندگی‌تان با متخصصان مربوطه مشورت کنید تا بتوانید اطلاعات لازم را دراین زمینه کسب کنید.

 


بیشتر بخوانید: تعرض جنسی پرستار مرد به جسد سردخانه های زن «+عکس »


 

همسر بیوه پلیس جوانی کـه 3 ماه بعد از ازدواجشان دریک ماموریت کشته شد بعد از گذشت چند سال از فوت شوهرش فرزند خودرا بـه دنیا آورد.

 

ونجیان لیو پلیس نیویورک 2 سال و نیم پیش دریک حادثه تیراندازی ترسناک کشته شد و همسر تازه عروسش تنها ماند اما او دوست نداشت بـه این اسانی از شوهرش جدا شود و تمام سعی خودرا کرد تا نشانه اي از او بـه یادگار بگیرد.

 

باردار شدن زنی از جسد بی جان شوهرش

بعد از مرگ لیو همسر او از دکتر سوال کرد کـه آیا میتواند اسپرم شوهرش را داشته باشد یا خیر؟ مراحل قانونی طی شد و اسپرم پلیس 32 ساله برای بارور شدن همسرش در جایی مخصوص نگه داری شد.

 

ماجرا از این قرار اسـت کـه افسر پلیس آمریکایی دریک ماموریت مبارزه با قاچاقچیان جان خودرا از دست می‌دهد و کشته میشود.همسر او بـه قدری وابسته شوهرش بود کـه پزشکان تقاضا کرد کـه کمک کنند یک بچه یه یادگار از همسرش بماند.

 

خارج کردن اسپرم از جسد و بارداری زن جوان

پزشکان با خارج کردن مقداری اسپرم از این افسر پلیس و نگه داری آن در مکانی مخصوص توانستند آنرا بـه رحم این زن وارد کنند ودر نتیجه زن جوان توانست بعد از مرگ همسرش حامله شود و فرزندی بـه دنیا اورد.بعد از گذشت مدتی از این حادثه و بازگشت همسر جوان “لیو” بـه اوضاع روحی مناسب برای بارداری انتقال جنین صورت گرفت و “ژیا چن” باردار شد.

 

طبق معمول پس از انزال مردان، حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون اسپرم از طریق مایع منی آزاد می شود. برای وقوع حاملگی باید بخش زیادی از این مایع بـه عمق دستگاه تناسلی زن وارد شود. در واقع اسپرم‌ها بـه دلیل داشتن تاژک کـه یک اندام حرکتی سلولی اسـت .

 

می توانند از مسیر دهانه رحم وارد رحم و سپس لوله فالوپ شوند و با تخمک آزاد شده در زمان تخمک‌گذاری «طبق معمول ۶ تا ۷ روزبعد از پایان پریودی» لقاح پیدا کنند. بنابر این برای بالا بردن احتمال وقوع بارداری، حتماً باید چندین‌بار مقاربت در روزهای قبل، حین و بعد از تخمک‌گذاری صورت بگیرد. از طرفی طبق بررسی‌ها اسپرم‌ها می توانند ۴۸ تا ۷۲ ساعت در بدن زن زنده بمانند کـه این مساله خود احتمال بارداری را بالا میبرد.

 

درصورتی کـه پروسه هاي‌ فیزیولوژی دست بـه دست هم بدهند تا تخمک و اسپرم بـه هم برسند و بعد آن ها وارد فاز تقسیم سلولی شوند تا بارداری رخ دهد.

 


بیشتر بخوانید: پرده بکارت این دختر 19 ساله باکره 2.8 میلیون دلار می ارزد «+عکس»


 

شرایط بارداری بدون سکس

۱: نعوظ و انزال طبیعی «اگر مرد مشکل در نعوظ و انزال داشته باشد حتی اگر اسپرم‌ها سالم باشند احتمال باروری پایین می‌آید»

۲: مایع منی سالم « منی از نظر حجم غلظت سیالی ph رنگ باید نرمال باشد»

 

۳: اسپرم‌ها « شکل و مورفولوژی، حرکت، سرعت، زنده بودن، عدم چسبندگی اسپرم‌ها بـه هم دیگر، عدم آنتی بادی ضد اسپرم در سطح آن ها بررسی می شود»

 

گریدبندی حرکت و سرعت اسپرمها: A سریع و پیشرونده B کند و پیشرونده C متحرک و غیرپیشرونده D غیرمتحرک

۴: محیط مناسب واژن « ازنظر ph قلیایی و عدم عفونت و نیز عدم آنتی بادهای ضد اسپرم باید نرمال باشد»

۵: رحم و محیط مناسب رحمی

۶: لوله هاي‌ فالوپ سالم و بدون انسداد

۷:تخمک اماده باروری

 

باردار شدن زنی از جسد بی جان شوهرش بعد از 2 سال

باتوجه بـه ۷ مورد فوق اگر در هر کدام مشکلی ایجاد شود امکان باروری و لقاح ضعیف میشود همانگونه کـه ذکر شد محیط واژن برای حفظ اسپرمهاباید مناسب باشد و ph قلیایی مناسب را داشته باشد. 

و برای حذف محیط نامناسب بهترست انزال در عمق واژن و نزدیک دهانه رحم باشد هرچه این فاصله بیشتر و دورتر باشد امکان آسیب بـه اسپرمها و کاهش کیفیت اسپرم‌ها بیشتر میشود و احتمال باروری کمتر، از طرفی عمر اسپرم در محیط آزاد و خارج از واژن بسیار کوتاهست حدود چند دقیقه با این تفاسیر امکان بارداری بدون دخول بسیار تا بسیار پایین ست.

 


بیشتر بخوانید: عکس لخت پسر بایدن با دختران روسپی در حمام و اتاق خواب «+جزئیات»


 

اما از آنجا کـه در گریدبندی تحرک و سرعت اسپرمها عنوان شد، معدود اسپرم‌هاي‌ سریع و پیشرونده «گرید A» و نیز واژن قلیایی مناسب، ولو و وستیبول «فرج» تحریک شده اسـت.

 

از نظر ترشحات موکوسی لغزنده، امکان رسیدن اسپرم بـه محیط رحم بعید نیست هرچند بسیار نامحتمل باشد لذا هر تماس جنسی بیرونی دستگاه تناسلی مرد با زن بدون دخول، را به دلیل اهمیت و عواقب بارداری ناخواسته باید منع نمود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل