حراج پرده بکارت بدل کایلی جنر  + حراج باکرگی بدل کایلی جنر

حراج پرده بکارت بدل کایلی جنر 

در این پست، به بررسی ماجرای حراج پرده بکارت بدل کایلی جنر می پردازیم. بدل کایلی جنر میلیونر خودساخته و مدل مشهور، پرده بکارت خود را بازسازی کرده و به حراج گذاشته است. او باکره نبوده اما عمل ترمیم پرده بکارت انجام داده و باکرگی مجدد خودش را به اشتراک گذاشته است. این خبر بازتاب زیادی در شبکه های اجتماعی داشته و ما در ادامه به بحث درباره این خبر پرداخته ایم.

 

بدل کایلی جنر «باکرگی» 1.5 میلیون پوند پیشنهاد داد تا دوباره آن را از دست بدهد. باید بگوییم که بدل کایلی جنر (جولیا مدیروس) که در یک عمل جراحی 8179 پوندی (10000 دلار) “باکرگی خود را بازیابی کرد” برای از دست دادن دوباره آن دو میلیون دلار (1.5 میلیون پوند) پیشنهاد داده است. او می خواهد با این مبلغ کلان، دوباره باکرگی خودش را از دست بدهد.

 

بیشتر بخوانید: اعترافات زن متاهل که با مردان دیگر می خوابد + عکس

 

حراج باکرگی بدل کایلی جنر

جولیا مدیروس، به خاطر شباهت عجیبش به کایلی، ستاره رئالیتی معروف است. این چهره ژانویه گذشته پس از اینکه فاش کرد که جراحی بازسازی پرده بکارت انجام داده است، به تیتر خبرها تبدیل شد تا بتواند «برای بار دوم» باکرگی خود را از دست بدهد. این زن 23 ساله در آن زمان ادعا کرد که می خواهد پس از “ناامید شدن” بار اول، دوباره با شخص خاصی تجربه جنسی را تجربه کند.

حراج پرده بکارت بدل کایلی جنر 

با این حال، به نظر می رسد که یک فرد ناشناس امیدوار است با هزینه ای سرسام آور با این دختر زیبا ارتباط برقرار کند. جولیا که تعداد زیادی از فالوور داشته و تقریباً 100000 دنبال کننده در اینستاگرام (@juju .brazil) دارد، می گوید که هر روز پیام های زیادی از طرفداران دریافت می کند. با این حال، اخیراً یک پیشنهاد او را شوکه کرده است.

 

بیشتر بخوانید: ازدواج پسر جوان با ستاره فیلم های پورن که 14 سال از او بزرگتر است!

 

دو میلیون دلار برای پرده بکارت مدل برزیلی

یک فالوور این مدل در ازای یک تعطیلات آخر هفته با هم در دبی، دو میلیون دلار پیشنهاد داده است. این مدل خیره کننده که اصالتا برزیلی است اما اکنون در لندن زندگی می کند، گفت: من هنوز شوکه هستم! معمولاً مردم برای من پیشنهاد می‌فرستند. برخی در مورد فتیش‌های خود نظر می‌دهند و دیگران فقط فرصتی برای صحبت می‌خواهند. اما این مرا شگفت زده کرد، زیرا پول زیادی است.

این فالوور در اینستاگرام خودش نوشت: اسم من احمد است، مقاله شما را در مورد باکرگی شما دیدم. مدتی است که شما را دنبال می کنم، می خواهم از شما دعوت کنم که آخر هفته را در دبی با من بگذرانید. آیا 2 میلیون دلار (USD) برای شما کافی است؟ لطفاً به پیام من پاسخ دهید، من بسیار علاقه مند به آشنایی با شما هستم.

 

سپس این فالوور شماره تلفن خود را برای جولیا ارسال کرد تا بیشتر چت کنند. خانم جولیا علی‌رغم شگفت‌زده شدن از این پیشنهاد، ادعا می‌کند که این اولین باری نیست که به او پیشنهاد پول می‌دهند. او گفت: از زمانی که عمل جراحی بازسازی پرده بکارت انجام دادم، مردم شروع به پیشنهادهای بسیار بالا برای من کردند. من هرگز نمی پذیرفتم – زیرا کوچکترین امکانی وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید: جهانگردی زن آمریکایی با فروش عکس های سکسی آنلاین

 

پرده بکارتم را نمی فروشم

البته جولیا گفته: من فقط برای عشق این کار را انجام خواهم داد، تنها زمانی که فرد مناسب را پیدا کنم. هیچ پولی در این دنیا نیست که باکرگی من را بخرد. زیرا من فوق العاده رمانتیک هستم. این مدل و اینفلوئنسر سال گذشته عمل جراحی پرده بکارت را انجام داد تا “دوباره احساس باکره بودن” کند. او در آن زمان گفت: من می خواهم دوباره باکرگی خود را از دست بدهم.

در 17 سالگی باکرگی ام را از دست دادم و اولین بار تجربه خوبی نداشتم. اکنون به دنبال رابطه ای هستم که در آن احساس دوست داشتنی داشته باشم و آن شخص را نیز دوست داشته باشم. بنابراین می‌خواهم «اولین بار» جدیدم همان طور باشد که تصور می‌کردم. البته هنوز مشخص نیست که او پیشنهاد این میلیونر اهل دبی را قبول می کند یا نه.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل