حسین تهی کیست؟ + اینستاگرام حسین تهی

حسین تهی مشهور ترین خواننده رپ فارس است. او یکی از پر طرفدار ترین و تاثیرگذار ترین خواننده ها می باشد. این خواننده خوش ذوق در حال حاضر یک خواننده بین المللی محسوب می شود او با خواننده های زیادی با ملیت های مختلف آهنگ بیرون داده است. او حاشیه ها و داستان زندگی جالبی هم دارد، که در ادامه به بررسی زندگی نامه شخصی او می پردازیم.

حسین تهی کیست

حسین تهی کیست؟

از خواننده های رپ نسل سه است که همراه امیر تتلو و طعمه شروع به فعالیت کردند، در ادامه به بیوگرافی حسین تهی می پردازیم. سید حسین موسوی که مقلب به حسین تهی می باشد، متولد ۶ بهمن ۱۳۶۷ در تهران است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران واحد دماوند می باشد. از سال ۱۳۷۹ بود که به طور زیر زمینی و غیر حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد، تصمیم گرفت در بخش رپ و هیپ هاپ فعالیت کند. اولین موزیک‌ خود در یک استودیو خانگی و با کمترین امکانات ضبط کرد، تا سال ۱۳۸۱ تعداد افراد اندکی او را می شناختند اما همکاری او با امیر تتلو و آرمین 2afm باعث شد خیلی سریع مشهور بشود. به خاطر فعالیت غیر مجاز در زمینه موسیقی مجبور به ترک ایران شد. ابتدا به دبی رفت و بعد در شهر های لندن و سپس لس آنجلس ساکن شد. مدتی بعد به خاطر فعالیت های بین المللی که داشت به هالیوود رفت.

تهی یک سگ کوچولو به اسم دیزی هم‌ دارد که علاقه زیادی به این سگ داشته و همیشه از او استوری می گذارد. زندگی شخصی تهی بسیار آرام و بی حاشیه است و او برای رسیدن به هدفی که دارد تمام تلاش خود را می کند تهی دوست دارد در جایگاه بین المللی شناخته شود و به همین علت با خواننده های کشورهای مختلف همکاری می کند. در دوران کرونا تهی یک موزیک به اسم دنیا که یک کار مشترک با دو خواننده ترک بود بیرون داد، این موزیک برای تشکر از کادر درمان ساخته شده بود. این کار مشترک باعث شد تهی در ترکیه هم معروف شود، حتی وزیر بهداشت ترکیه این موزیک را منتشر کرد و از این سه خواننده جوان تشکر کرد.

حسین تهی یکی از خوانندگانی است که همیشه به مردم، چه در داخل و چه در خارج از ایران توجه بسیاری داشته است و همیشه از مردم خود حمایت کرده و از این طریق باعث شده است تا بیشتر درمیان مردم محبوب شود. او در بیشتر فستیوال های بزرگ و بین المللی دنیا حضور داشت است. تریل یکی از فستیوال های موسیقی بین المللی است که تهی به این فستیوال دعوت شده بود، فستیوالی که در آن بزرگ ترین خواننده ها از جمله اسنوب داگ، د ویکند، میگوس و پیت بول حضور داشتند. او‌ در سال های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ جایزه بهترین خواننده R&B را دریافت کرده است.

اینستاگرام حسین تهی

حسین تهی با آی دی tohi در اینستاگرام فعالیت دارد. پیج اینستاگرام تهی بیش از ۱۲ میلیون فالوور دارد، تهی از پر طرفدار ترین خواننده های رپ نسل یک می باشد. اخلاق و رفتار حسین بسیار محترمانه و مودبانه می باشد و به همین خاطر افراد زیادی او را فالوو کرده اند. همیشه دوست دارد شادی و خوشحالی که دارد را با مردم به اشتراک بگذارد و به همین خاطر در اینستاگرام بسیار فعال است او بیش از هزار پست در اینستاگرام دارد توصیه می کنیم حتما به پیج او سر بزنید. تهی در قسمت بایو پیج سایت موزیک خود را هم قرار داده است. در حال حاضر تهی یک خواننده بین المللی محسوب می شود که با خواننده های خارجی زیادی کار اشتراکی پخش کرده است و به همین خاطر افراد با ملیت های متفاوتی او را فالو کرده اند.

تهی در صفحه اینستاگرام عکسی از یک رپر معروف خارجی پخش کرد اسم این رپر دویکند است که با یک سرچ متوجه محبوبیت او در بین آمریکایی ها می شوید. تهی گفت: دویکند از بهترین و خاکی ترین رپرهایی بود که دیدم به علت این که خودم فن این رپر معروف هستم صحبت های زیادی در زمینه موسیقی با یکدیگر داشتیم و دویکند به طور کامل با فرهنگ ایرانی آشنا بود و بسیار صمیمانه با من برخورد کرد.

یوتیوب حسین تهی

یوتیوب حسین تهی

تهی علاوه بر فعالیت در اینستاگرام در یوتیوب هم بسیار فعال می باشد. پلتفرم یوتیوب برای افراد بستری را فراهم کرده که ویدیو ها با مدت طولانی تر و با کیفیت بهتر در آن قرار بگیرند و حتی از این طریق کسب درآمد هم داشته باشند، هر چقدر تعداد بازدید و سابسکرایب های پیج بیشتر باشد کسب درآمد از طریق این اپلیکیشن هم بیشتر خواهد بود. تهی در یوتیوب نزدیک به ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد. تمام موزیک ویدیو هایی که تا به حال پخش شده اند را در یوتیوب به صورت رایگان برای طرفدارانش قرار داده است، علاوه بر این موارد تهی با پوتک و‌ دیگر خواننده های فعال یوتوب چالش می رود. او در صفحه خود مصاحبه های زیادی با خبرنگار های مختلف انجام داده است که این نکته حائز اهمیت است. او پر بازدید ترین صفحه یوتیوب را دارد و به همین خاطر افراد مختلفی با او مصاحبه می کنند.

کلاب هوس حسین تهی

کلاب هوس یکی دیگر از اپلیکیشن های پر طرفدار می باشد که توانسته بستری را فراهم آورد تا افراد خیلی راحت و بدون هزینه با همدیگر گفت و گو کنند و حتی در دوران کرونا در کلاب هوس مذاکرات و مناظره برگزار می شد. خواننده ها و رپر های زیادی در این اپلیکیشن فعالیت می کنند. این رپر معروف هم با آیدی tohi در کلاب هوس فعالیت دارد. این اپلیکیشن مثل قدیم بین مردم محبوب نیست و تعداد کاربران محدودی در آن فعالیت دارند. البته این نکته که کلاب هوس فقط برای نسخه آی او اس طراحی شده است بی دلیل نیست که تعداد کاربران ایرانی در آن کم باشند. اکثرا ایرانی ها از نسخه اندروید استفاده می کنند.

عکس های حسین تهی را در کجا ببینیم؟

عکس های حسین تهی را در کجا ببینیم؟

برای این که بتوانید عکس های بیشتری از حسین تهی ببینید لازم است که پیج اینستاگرام او‌ را فالوو‌ کنید. در این سایت ما سعی کرده ایم تعدادی عکس برای شما قرار بدهیم اما با سرچ اسم تهی در‌ گوگل می‌ توانید عکس های بیشتری هم از او ببینید. حسین تهی خواننده بسیار‌ محبوبی است و افراد زیادی برای او فن پیج تشکیل داده اند و تمامی عکس ها و‌یدیوهای تهی را در این پیج ها قرار می دهند. حسین در یوتیوب هم بسیار فعال است و با افراد زیادی مصاحبه های جنجالی برگزار کرده است. حتی ویدیو کلیپ موزیک هایی که خوانده است را می توانید در یوتیوب نگاه کنید.

مصاحبه با تهی

طی محاحبه اخیری که با تهی انجام شد از او درباره لقب تهی پرسیده شد، که چرا این لقب‌ را انتخاب کرده است. او‌در پاسخ گفت: سر کلاس ریاضی به مبحث اعداد تهی که می رسند و معلم می گوید این عدد زیر مجموعه تمام اعداد است. همین تعریف نظر حسین را جلب می کند و در ادامه گفت: تهی را به این دلیل انتخاب کرده ام که روح من خالی از کینه و دشمنی باشد. سید حسین موسوی علاقه زیادی به امام حسین و محرم دارد حتی یک موزیک هم برای این ایام خوانده است. دلیل این عشق و علاقه را از او‌ پرسیده اند و‌ او گفت: در کودکی مریض شده بودم و چند روزی در بیمارستان بستری بودم، ماه محرم بود و از امام حسین خواستم سلامتی را به من بازگرداند که خیلی معجزه آسا روز بعد هیچ علائمی نداشتم و از بیمارستان مرخص شدم.

او در راه موسیقی به دنبال کسب جایگاه های بزرگ می باشد. در مصاحبه گفته بود من هدف های بزرگی در موسیقی دارم که باید به همه این هدف ها برسم. او دوست دارد در جایگاه بین المللی به عنوان خواننده ایرانی مقامی داشته باشد و شبانه روز برای رسیدن به این هدف تلاش می کند. در حال حاضر حسین تهی با آرش خواننده پاپ موزیک ایران همکاری می کند، به دلیل ذهن باز و خوش ذوقی که دارد متن موزیک های آرش را می نویسد. یکی از بهترین کار هایی که برای آرش نوشته است (تکون بده) بود، که بهترین رتبه و بازدید را در سایت های ایرانی داشت. تهی با خواننده های مجاز ایرانی هم رابطه بسیار خوبی دارد یکی از این خواننده ها که حتی تهی عکس او را در صفحه اینستاگرام اش قرار داد، رضا صادقی می باشد. او در کپشن این پست نوشت: بعد از ده سال دیدار با داداش رضا گل یک رفیق قدیمی و خوش صدا و رضا صادقی از محبوب ترین خواننده های سبک پاپ در جواب او نوشت: بعد از ده سال چه دیدار دل چسبی بود، یک برادر با معرفت و باهوش و از همه مهمتر خستگی ناپذیر. این که این دو خواننده یکدیگر را برادر خطاب می کنند نشان دهنده روابط صمیمی بین آن د‌و می باشد. این که یک خواننده مجاز کشور ما به راحتی توانسته با یک‌ خواننده غیر‌مجاز که حتی اجازه ورود را به کشور را ندارد ملاقات کند باعث تعجب طرفداران شده بود و همه این خبر را دست به دست در فضای مجازی منتشر می کردند.

حاشیه های تهی

حاشیه های تهی در رابطه با چه موضوعاتی است؟

تهی یکی از بی حاشیه ترین خواننده های رپ فارس می باشد و همیشه سعی کرده است از کینه و خشم و هیت دادن دوری کند. اما حاشیه همیشه به دنبال افراد معروف است و عید ۱۴۰۱ تهی یک موزیک ویدیو به اسم چطوری گل پخش کرد که در این موزیک ویدیو نیکا فلاحی یکی از شاخ های مجازی اینستاگرام هم حضور داشت. نیکا فلاحی از پر طرفدار ترین تیک تاکر ها در اینستاگرام می باشد او نزدیک به ۵ میلیون فالوور دارد. تهی با استفاده از نیکا فلاحی در موزیک ویدیو خود باعث شد که موزیک او بیشتر شنیده بشود.

در‌دوران کرونا لایو گذاشتن بین افراد معروف یکی از تفریحات و سرگرمی های مردم شده بود و در یکی از‌ لایو های امیر تتلو، شاخ مجازی به اسم ندا یاسی حضور داشت. امیر تتلو و ندا یاسی بالا ترین آمار بازدید لایو را در اینستاگرام داشتند و با حرف های رکیک و حاشیه سازی در مورد سلبریتی ها بازدید لایو خود را بالا می بردند. در یکی از شب ها موضوع صحبت این دو فرد تهی بود. ندا یاسی ادعا می کرد که تهی به او‌ پیشنهاد رابطه دوستی داده است و‌ حتی از او‌ خواسته در موزیک‌ ویدیو هایش شرکت داشته باشد. در ادامه این بحث به حرف های رکیک کشیده شد، اما تهی خیلی سریع این فرد را در اینستاگرام بلاک‌ کرد، حتی وارد حاشیه و بحث های او‌ نشد و گفت: نمی خواهم اسم این افراد را بیاورم که از طریق من معروف تر بشوند.

دوستی تهی با امیر تتلو همیشه پر از حاشیه و دردسر برای تهی بوده است. آخرین دفعه تتلو و تهی در گروه اتحاد با همدیگر همکاری کردند و چند موزیک بیرون دادند که از معروف ترین آن ها موزیک حله بود. در آبان ماه ۱۴۰۱ کنسرت تتلو در ترکیه به دلایل امنیتی لغو شد و همین موضوع باعث تتلو دوباره شروع به فحاشی به مردم ایران و تهی بکند. یکی از خط قرمز های تهی احترام به وطن است و این طرز رفتار تتلو باعث شد تهی واکنش تندی به او‌ نشان دهد. تتلو از تهی خواسته بود در این کنسرت شرکت کند اما تهی این دعوت را قبول نکرده بود. تهی در یک استوری از تمام ایرانی ها عذر خواهی کرد و گفت: من اشتباه کردم که از ابتدا این فرد را وارد عرصه موسیقی کردم، از تمام مردم ایران عذر خواهی می کنم و دیگه با این فرد هیچ همکاری ندارم.

از دیگر حواشی او اداره و راه اندازی سایت بازی انفجار و سایت شرط بندی است. این موضوع حواشی زیادی برای او ایجاد کرده است.

حسین تهی به چه کسانی دیس داده است؟

حسین تهی از مشهور ترین چهره هایی است که از سال های خیلی گذشته و اوایل دهه 80 وارد عرصه خوانندگی شده است و این حرفه را در سبک رپ، پاپ ادامه داده است. از آن جایی که او شهرت زیادی دارد و مورد توجه بسیاری از خواننده های نسل جدید می باشد دیس و دیس بک بازی های فراوانی با خواننده ها دارد. او چندی پیش آهنگ های مختلفی را در سبک رپ منتشر کرد که به منظور اعتراض و دیس دادن به خواننده های مختلف بود. در ادامه به نام کسانی که او به آن ها دیس داده است اشاره خواهیم کرد.

گروه زد بازی

گروه زد بازی که متشکل از رپر های جوان می باشد یکی از گروه هایی می باشد که گویا دلخواه حسین تهی نمی باشد و او آن ها را در آهنگ دیس کرده است.

گروه وانتونز

گروه وانتونز هم یک گروه رپ می باشد که آهنگی با نام فنا منتشر کردند و در آن از رپرهای قدیمی انتقاد کردند؛ اما بعد آن حسین تهی با سه خواننده دیگر آهنگی با نام حله منتشر کرد که در آن به گروه وانتونز و مخالفان خود دیس داده بود.

نظر رضا پیشرو درباره حسین تهی

نظر رضا پیشرو درباره حسین تهی

رضا پیشرو یکی از چهره هایی می باشد که در عرصه خوانندگی و سبک رپ فعالیت می کند و یکی از هم دوره های حسین تهی به شمار می رود و در آغاز فعالیت با این چهره آهنگ های مختلفی ساخته است. آن ها در حال حاضر نیز با هم فعالیت می کنند و ارتباط نزدیکی با هم دارند. نظرات آن ها در مورد یکدیگر همیشه مثبت بوده و می باشد و از زمان قدیم تا به حال به یکدیگر و کار هایی که انجام داده اند واکنش های مثبتی نشان داده اند.

نظر پیشرو در مورد کار های تهی هیچ وقت انتقادی نبوده است چون خود او نیز از قدیمی ترین خواننده ها می باشد که شرایط همکار ها و دوستان خودش را به خوبی درک می کند و نکات مثبت آهنگ های تهی را بیان می کند. آن ها هیچ اختلافی ندارند و در صورت امکان و وجود شرایط لازم آهنگ مشترک می سازند و در اختیار مردم قرار می دهند.

آهنگ های برتر حسین تهی

تهی یکی از فعال ترین خواننده های ایرانی می باشد. او‌ توانسته با خواننده های پاپ بزرگ ایران مثل ابی و ‌اندی کار‌ کند. این جوان هنرمند خوش ذوق رابطه بسیار صمیمی با آرش دارد و متن تمام آهنگ های او را می نویسد. هدفی که تهی در موسیقی دارد باعث می شود همیشه بهترین آهنگ ها را بنویسد و با بهترین خواننده های نسل یک از جمله تتلو و پیشرو کار کند. برو از پیش من اولین موزیک اشتراکی تهی با رپر های نسل یک بود که برای اولین بار‌ این رپرها موزیک‌ ویدیو این آهنگ زیبا را هم ضبط کردند. تهی در یکی از مصاحبه هایش گفت: در این موزیک ویدیو من ۱۳ سال بیشتر نداشتم و ما برای ضبط این موزیک ویدیو هیچ پولی نداشتیم به همین خاطر صحنه هایی که در شب قرار بود فیلم برداری شود را با نور ماشین های مردم ضبط کردیم.

موزیک چطوری گل به تازگی‌ پخش که در‌ آن یکی از تیک‌ تاکر‌ های معروف، نیکا فلاحی حضور‌ داشت. این‌ موزیک در اینستاگرام نزدیک به ۶۰ میلیون بازدید داشت و افراد معروفی پایین این پست کامنت گذاشتند از جمله علی کریمی و‌ محسن تنابنده که از تهی را تحسین کرده بودند و‌ او را به ادامه راه تشویق می کردند. محسن تنابنده یکی از دوست های صمیمی تهی است و تهی هر سال عید منتظر فصل جدید پایتخت با حضور محسن تنابنده است، با پخش خبر توقیف پایتخت تهی یک استوری گذاشتن و ابراز ناراحتی کرد که چرا بهترین سریال کمدی باید در شبکه های ایرانی توقیف شود. در ادامه بهترین موزیک های تهی را معرفی می کنیم.

حسین تهی خدایا مرسی

موزیک خدایا مرسی یکی از بهترین کار های تهی می باشد که هم در بین طرفداران بسیار مورد توجه قرار گرفت و خود تهی هم رابطه عمیقی با این موزیک دارد. در یکی از مصاحبه هایی که داشت راجب این موزیک گفت: من حس خوبی به این کار دارم و تکرار کلمه خدایا مرسی این انرژی را به کائنات می فرستد که شما برای داشتن هر شخص مهمی در زندگی شکر گذار هستید و انرژی شما را دو برابر می کند.

حسین تهی تابستون

موزیک تابستون تهی سال ۹۵ منتشر شد. یک موزیک شاد به سبک هیپ هاپ و رپ بود. تهی توانسته بود تلفیق این دو سبک موسیقی را به تنهایی اجرا کند. این موزیک شاد برای مهمانی ها و تولد ها پخش شد که با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شد.

حسین تهی با مرام

موزیک ویدیو بامرام سال ۹۶ پخش شد که یکی از پر بازدید ترین موزیک ویدیو های فارسی زبان بود. سبک این آهنگ خیلی شبیه به سبک موزیک های بابا کرمی بود که انگار به صورت خیلی مدرن خوانده شده بود. سبک موزیک ویدیو هم الهام‌ گرفته شده از سبک مافیایی ایتالیا بود که خیلی شباهت خاصی به سریال پیکی بلایندرز داشت.

قران خوندن حسین تهی

قران خوندن حسین تهی

در سال ۹۹ تهی یک صفحه از قران را شب قدر استوری کرد که در آن از طرفدارانش خواست در این شب قران بخوانند. او در این استوری نوشت که برای اولین بار است ترجمه قران را می خوانم حس می کنم در آن کلی راز مخفی نهفته است و درباره این جهان خیلی خوب به ما هشدار می دهد. در ادامه استوری‌ نوشته بود من دیگر سعی می کنم قمار نکنم، مشروب نخورم و با نا محرم ارتباط نداشته باشم، در واقع می خواهم دیگر گناهی نکنم، من در این جامعه یک الگو هستم و ترجیح می دهم الگوی خوبی باشم و عشق به خدا را ترویج بدهم. تهی عقاید مذهبی دارد و سعی می کند له همه آن ها پایبند بماند او همیشه روز عاشورا نذری می دهد.

واکنش حسین تهی به ندا یاسی چگونه بود؟

ندا یاسی یکی از شاخ های مجازی اینستاگرام می‌ باشد، که توانسته با حاشیه سازی و حرف های رکیک در اینستاگرام فالوور‌ کسب کند. چند وقت پیش تتلو لایو گذاشته بود که اکثر خواننده ها از‌ جمله تی ام بکس و حسین تهی در این لایو شرکت کردند، در انتها ندا یاسی وارد لایو شد. و در مورد تهی صحبت های رکیکی انجام داد که خیلی سریع حسین به این صحبت ها پایان داد و ندا یاسی را بلاک کرد. شاید خواننده های دیگر بخواهند وارد حاشیه شوند و از طریق شاخ های مجازی فالوور کسب کنند اما حسین تهی اصلا وارد حاشیه نمی شود و به خاطر همین اخلاقی که دارد همه عاشق او هستند.

رابطه حسین تهی و حصین چگونه است؟

حسین تهی فردی است که عموما مشکل زیادی با دیگران ندارد و همان طور که اشاره شد فقط به صورت انفرادی و در سبک خودش فعالیت های هنری و خوانندگی انجام می دهد. یکی از خواننده هایی که حسین تهی با او همکاری داشته است حسین خواننده رپ فارسی می باشد که شهرت زیادی در بین مردم دارد. آن ها فعالیت مشترک نیز داشته اند و در آخرین آهنگ با نام حله در سبک رپ دریل درخشیدند. آن ها رابطه دوستانه ای دارند و از فاصله دور طرفدار و حامی یکدیگر هستند.

عکس ماشین حسین تهی

تهی از علاقمندان به حوزه ماشین های لوکس می باشد. او همیشه در صفحه اینستاگرام خود عکس با ماشین های مختلف پخش می کند که همه این ماشین ها لوکس محسوب می‌ شوند. در اخرین عکس از اینستاگرام تهی او در کنار یک لامبورگینی اوروس مشکی ایستاده است. این ماشین سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد و یکی از لوکس ترین ماشین های دنیا محسوب می شود، و زمانی این قضیه جالب تر می شود که این ماشین سفارشی‌ و به تعداد محدود ساخته می شود. این فقط‌ یکی از ماشین هایی می باشد که تهی با آن‌ ها عکس گذاشته است و بوگاتی ماشین بعدی است که حتی در موزیک ویدیو تهی هم وجود داشت.

یکی دیگر از ماشین هایی که در پست های تهی به چشم می خورد تانک رضوانی می باشد. شاید اسم این ماشین برای شما عجیب باشد اما رضوانی یک شرکت خودرو سازی با مالک ایرانی است که قویترین شاسی‌ بلند های جهان را می سازد که حتی این تانک ها ضد گلوله می باشند. تانک رضوانی در کنار بهترین ماشین های خارجی از لحاظ ساخت قرار می گیرد. رضوانی برای فروش ماشین ها یا به اصطلاح تانک های خود دست به تبلیغات گسترده زده است، و احتمالا از تهی برای نشان دادن ماشین های خود استفاده کرده باشد چون از بلاگر‌ دیگری هم به اسم هیرو شیما دعوت شده بود تا به دفتر نمایندگی آن ها بروند و از این ماشین ها ویدیوهای تبلیغاتی درست کنند. تهی در آخرین کنسرتی که در لس آنجلس داشت با تانک رضوانی وارد صحنه شد، این کنسرت در‌ بزرگ ترین سالن لس آنجلس برگزار شد، که هر سال محل برگزاری جایزه اسکار است. ایرانی های زیادی از سراسر دنیا در این کنسرت حضور داشتند که بهروز وثوقی یکی‌ از چهر‌ه های معروف و محبوب این کنسرت محسوب میشد.

عکس ماشین حسین تهی

دوس دختر تهی کیست؟

چند وقت پیش موزیک ویدیو رویا از تهی پخش شد که در ابتدای این موزیک ویدیو تهی در حال صحبت با یک‌ دختر‌ بود. همه فکر‌ کردند این دختر خوش چهره دوس دختر تهی است و چون اسم موزیک را رویا گذاشته است، اسم این دختر هم رویا است. این حاشیه ها و شایعات به حد خیلی زیادی در فضای مجازی پخش شد، که تهی اعلام کرد هیچ‌ رابطه ای بین آن دو وجود ندارد و آن دختر‌ فقط یک مدل خارجی است. بعد از این شایعه خبری پخش شد که تهی نامزدی کرده است ولی چون دوست ندارد کسی به حریم خصوصی زندگی او وارد شود این خبر را هیچ جا پخش نکرده است. بهرحال تهی یک خواننده معروف ایرانی است پاپاراتزی ها در همه مکان ها او را دنبال می کنند نمی تواند خیلی راحت نامزد خود را از دوربین ها و‌ چشم آدم ها پنهان کند.

حسین تهی برادر سید محمد موسوی است؟

سید محمد موسوی یکی از بازیکنان تیم ملی والیبال می باشد که به علت تشابه اسمی فکر می کردند تهی و محمد موسوی با هم بردار هستند اما این قضیه واقعیت ندارد و از جانب هر دو فرد تکذیب شده است. تهی به هیج وجه اجازه نمی دهد اطاعات خصوصی که مربوط به خانواده اش می شود در فضای مجازی پخش شود، به همین علت اطلاعات دقیقی از اعضای خانواده او نداریم.

بیماری حسین تهی چه بود؟

تهی زمانی که ۵ یا ۶ ساله بود به یک بیماری ناشناخته مبتلا می شود که پزشکان حتی قادر به درمان او نبوده اند. او روز سوم محرم در بیمارستان بستری می شود و تا شب عاشورا مدام وضعیت جسمانی او بدتر می شود. طبق مصاحبه تهی در شب عاشورا او از امام حسین می خواهد که شفا پیدا کند. به طور معجزه آسایی صبح که تهی از خواب بیدار می شود دیگر هیچ اثری از بیماری در بدن او وجود ندارد. تهی نذر می کند تا زمانی که زنده است در این روز به افراد فقیر کمک کند یا نذری بدهد.

رابطه تهی و تتلو چگونه است؟

تتلو و تهی از خواننده های نسل یک رپ فارس هستند که با هم کار را شروع کرده و معروف شدند. آهنگ برو از پیشم اولین آهنگی بود که تهی و تتلو و پیشرو پخش کردند که یک موزیک ویدیو هم داشت. این موزیک ویدیو با گوشی موبایل ساده ضبط شده بود اما چون سبک جدیدی از موزیک وارد ایران شده بود خیلی از جوانان از این سبک حمایت کردند. تهی و تتلو بعد از مهاجرت از هم دور‌ شدند و به مدت چند سال همکاری نداشتند، شایعاتی پخش شد که این دو با هم قهر هستند اما تتلو و تهی به این ماجرا ها واکنش نشان ندادند.

تابستان ۱۴۰۱ تتلو خبری پخش کرد مبنی بر این که بین رپر های نسل یک گروه اتحاد تشکیل شده است. اعضای این گروه تتلو، تهی، پیشرو و حصین بودند. این گروه نشان داد که تتلو و تهی با هم قهر نیستند. سه موزیک از این گروه اتحاد پخش شد که معروف ترین آن ها موزیک دریل (حله) بود. این موزیک در واقع نوعی دیس بک به بچه های وانتونز بود. کوروش وانتوز چند وقت قبل گفته بود: ما هیچ کار قوی از رپر های نسل یک نداریم! تهی خیلی قشنگ در ورس اول موزیک جواب کوروش وانتونز را می دهد. این موزیک مثل بمب در فضای مجازی منتشر شد و طرفداران هر ۴ رپر از این اتحاد حمایت کردند. متاسفانه رفتار های زشت تتلو باعث شد که این گروه از هم پاشیده شود و مدت زیادی دوام نیاورد. ابتدا تهی بود که از این گروه خارج شد و در نهایت پیشرو با توهین های زیادی که تتلو به او کرد از گروه خارج شد و این اتحاد از بین رفت.

تهی بعد از خارج شدن از گروه دیگر ارتباطی با تتلو نداشت، تا این که تتلو از تهی دعوت کرد تا در کنسرت مهر ماه همراه او باشد اما تهی این درخواست را خیلی مودبانه رد کرد و اعلام کرد به خاطر شرایط پیش آمده قصد شرکت در هیچ کنسرتی را ندارند.

چه کسانی به حسین تهی دیس بک دادند؟

چه کسانی به حسین تهی دیس بک دادند؟

به طور کلی حسین تهی در بیشتر دوران فعالیت خودش آهنگ های تک نفره و بدون حاشیه ای ساخته است که هیچ دیس بازی در آن ها وجود نداشته است. در رابطه با دیس بک ها به حسین تهی باید اشاره کنیم که فقط چندین بار در سال های گذشته توسط امیر تتلو و گروه های وانتونز و زد بازی دیس شده است؛ اما در حال حاضر و با گذشت زمان زیادی از این اتفاقات هیچ کدام از خواننده ها با حسین تهی درگیری ندارند و او را دیس نمی کنند.

به گفته خودش او از این ماجرا ها فاصله گرفته است و سعی می کند بیشتر در زمینه پاپ فعالیت کند که حاشیه های این چنینی نداشته باشد. مدتی است که او هیچ واکنشی نسبت به دیگر رپر ها ندارد و شاید به همین دلیل است که او را مخاطب دیس های خود قرار نمی دهند. همان طور که می دانید بیشتر خواننده های سبک رپ فعالیت های حمله و دیس بازی های مختلف را انجام می دهند ولی حسین تهی مدتی است رپ نمی کند و ترجیح می دهد مسیر خودش را در سبک دیگری که مورد پسند مردم می باشد ادامه دهد.

آهنگ جدید تهی چیست؟

آهنگ جدید تهی چیست؟

حسین تهی خواننده فعالی نیست اما اخیرا فعالیت های کمی زیاد شده است و آهنگ های پر مخاطبی را منتشر کرده است. آهنگ بالاتر که با همکاری خالد خواننده عربی می باشد یکی از آخرین آهنگ های خوانده شده توسط حسین تهی می باشد که بازخورد های مثبتی در تمام جهان داشته است. آخرین آهنگ او نیز که مدتی بعد از وایرال شدن بالاتر ساخته و منتشر شد با نام اوه می باشد که یک آهنگ پر انرژی و شاد می باشد و از زمانی که منتشر شده است در صدر جدول پلتفرم های موسیقی قرار دارد.

این آهنگ این روز ها در اینستاگرام به همراه چالش های واینر ها و مردم دیده می شود و این موضوع نشان می دهد که مردم به میزان خیلی زیادی از این آهنگ جدید حسین تهی لذت برده اند و هنوز هم آن را منتشر می کنند. زمان زیادی از آهنگ اوه نمی گذرد اما همه طرفداران تهی آن را به خوبی گوش داده اند و تک به تک لغات آن را حفظ کرده اند و با آن ویدیو های پر بازدید و جالب می سازند. این خواننده اعلام کرده است که پس از این آهنگ جدیدی که خوانده است تا مدت ها آهنگ جدید نخواهد ساخت.

فعالیت های تهی درباره اعتراضات ایران

این چهره نیز همچون دیگر افراد مشهور ایرانی واکنش های مختلفی نسبت به اتفاقات داخل کشور داشته و دارد چون صفحه اینستاگرام او یک صفحه پربازدید و معتبر می باشد. حسین تهی در رابطه با اعتراضات مردمی آهنگی نخوانده است اما همیشه استوری ها و پست های مختلفی منتشر می کند که در آن ها خودش را همراه مردم می داند. حسین تهی یک خواننده سیاسی نیست اما تا جایی که بتواند با مردم کشور ایران همراهی و همدلی می کند و نسبت به اخبار جدید داخل کشور ایران واکنش نشان می دهد تا خودش را به تمامی مردم ثابت کند. فعالیت های او بیشتر در صفحه خودش انجام می شوند.

سوالات متداول

  1. رابطه تهی با گروه اتحاد چگونه است؟

    بعد از بی احترامی ها و بد دهنی های تتلو به تهی و مردم شریف ایران، تهی در یک استوری اعلام کرد دیگر در گروه اتحاد عضو نیست و حتی اشتباه کرده است افرادی مثل تتلو را وارد عرصه خوانندگی کرده است. او‌ در استوری به شدت تتلو‌ را تخریب کرد و حتی از پیشرو خواست تا دیگر با تتلو همکاری نداشته باشد.

  2. چرا تهی ‌و خلسه با هم دعوا کردند؟

    دعوای تهی و خلسه مربوط به گروه اتحاد است. خلسه در حال حاضر با رپر های نسل چهار همکاری می‌ کند. در یک ویدیو یوتیوب خلسه شروع به انتقاد از گروه نسل یک کرد که خیلی سریع با واکنش جدی تتلو و تهی رو به رو شد.

  3. آیا تهی ازدواج کرده است؟

    تهی در حال حاضر مجرد می باشد و‌ تمامی شایعات مبنی بر این که او ازدواج کرده، را تکذیب کرده است. عکس های زیادی از تهی پخش شد که کنار دختر های جوان ایستاده است اما هیچکدام از آن ها با تهی ازدواج نکرده اند. حتی عکس دوس دختر های تهی هم تا به امروز پخش نشده است.

  4. اسم جدید ترین آلبوم تهی چیست؟

    تهی تا به امروز هیچ آلبومی نداشته است و سوپر استار اولین آلبومی است که او بعد از ۲۱ سال منتشر کرده است و این آلبوم از هفت آهنگ تشکیل شده است. علت انتخاب هفت آهنگ برای این آلبوم این بود که تهی علاقه خاصی به این عدد دارد و از نظر تهی بهترین ترک این آلبوم سوپر استار تیکی تاکا است.

به این مقاله امتیاز دهید :

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات