حواشی شکیل اونیل + شکیل اونیل و همسرش

شکیل اونیل یا همان shaquill oneal یکی از بازیکن های سیاه پوست لیگ بسکتبال nba است. او دارای هیکل عظیم الجثه ای است و غول بسکتبال نامیده می شود. شکیل در دوران فعالیت هایش بسیار افتخار آفرین بوده است. بستکبال یکی از ورزش هایی است که دارای طرفداران بسیاری می باشد. بسکتبال جزو 10 رشته برتر و پرطرفدار می باشد. این ورزشی گروهی و پر هیجان است. شکیل اونیل قدرت جسمانی بسیار بالایی دارد و توانسته مهارت های خود را در ورزش بسکتبال به کار گیرد.

 شکیل اونیل یکی از 10 بازیکن برتر بسکتبال nba است که چهار قهرمانی را در این رقابت‌ ها به دست آورد. او در ۱۹ سال حضور چشمگیر در بسکتبال ان بی ای ثروت زیادی را به دست آورده است. شکیل اونیل در اعتراف کرده است که در ابتدا بسیار ولخرج بوده و اگر مشاور بانک استخدام نمی‌ کرد، ورشکست می‌ شد.

با این حال او در جوانی یک مشاور بانک برای خود استخدام کرد تا پول‌ های خود را مدیریت کند و در صورتی که این اتفاق رخ نداده بود، احتمالا سرنوشت اونیل به شکل بدی رقم می‌خورد. شکیل در مصاحبه ای گفته است در عرض یک ساعت بعد از بستن اولین قرارداد حرفه ای، یک میلیون دلار را خرج کرده است. او در این‌باره گفت: پس از امضای اولین قرارداد حرفه‌ ای، من در عرض یک ساعت یک میلیون دلار خرج کردم. عکس شکیل اونیل بسکتبالیست را برای شما خوانندگان عزیز این مقاله آورده ایم.

حواشی شکیل اونیل

حواشی شکیل اونیل

با توجه به این که شکیل اونیل یکی از بسکتبال‌ های معروف به شمار می‌ رود، به همین دلیل این روزها در کانون توجهات قرار گرفته است و هر از گاهی در پیرامون او نیز خواسته و یا ناخواسته حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود. حالت از مهم‌ ترین حواشی پیرامون او می‌ توان به: فعالیت های او در ورزش بسکتبال، درگیری‌ هایی که اونیل با برخی از بسکتبالیست‌ های دیگر داشته است، روابط شخصی او، خداحافظی اونیل از دنیای بسکتبال و … اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که اونیل تا به اکنون به هیچکدام از حاشیه های پیرامونش واکنشی نشان نداده است و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

شکیل اونیل و همسرش

شکیل اونیل در 26 دسامبر 2002 با شاولی اونیل در هتل بورلی هیلز ازدواج کرد. آن ها صاحب 4 فرزند شدند. اما آن ها در سال 2007 از یکدیگر جدا شدند. اما پس از اندک زمانی دوباره باهم زندگی مشترک خود را شروع کردند. در نهایت در سال 2011 برای همیشه از یکدیگر جدا شدند. شاولی و شکیل برای 9 سال با یکدیگر زندگی مشترک داشته است.

شکیل نیز از دوست دخترش، قبل از ازدواج با شاولی یک فرزند دختر به نام تاهیرا دارد. اما شاولی در بیست و هفتم نوامبر سال 1974 به دنیا آمد. شاولی یک شخصیت تلویزیونی بسیار محبوب در آمریکا است. او هم چنین یک کارآفرین نمونه است. همچنین شاولی یکی از تهیه کنندگان اجرایی مجموعه تلویزیونی واقعیت VH-1، همسران بسکتبال، زنان همسایه LA و زنان Baller است. شاولی نیز از رابطه قبلی اش یک پسر به نام میلس دارد.

شکیل اونیل در تیم های متعددی بازی کرده است و قهرمانی های زیادی به دست آورده است. شکیل اونیل بسیار محبوب است و جزو قهرمان های ورزش بسکتبال در 50 سال اخیر بوده است. البته یکی دیگر از دلایل محبوبیتش اخلاق بسیار نیکویی است که دارد. او در سال 2003 به عنوان مرد اخلاق انتخاب شده است.

تیم هایی که اونیل در آن ها تکلیف نقش کرده است؟

معروفترین لیگ حرفه ای بسکتبال جهان ان بی ای، همواره جایگاه ستارگان بزرگ این رشته ورزشی بوده و در طول حیاتش سوپراستارهای زیادی را همچون «مایکل جردن» افسانه ای، «استیونش»، «کوبی برایانت» و… به جهانیان معرفی کرده است. یکی از سوپراستار ها شکیل اونی است.

شکیل، بیشتر دوران کودکی اش را همراه با ناپدری اش در یکی از پایگاه های نظامی ارتش آمریکا واقع در آلمان گذراند و در آن جا با بسکتبال آشنا شد. مربی او فردی به نام «دال براون» بود که عقیده داشت «شکیل» استعداد شگرفی در یادگیری و بازی بسکتبال دارد و به ناپدری او توصیه کرد که هرچه زودتر او را راهی وطن کرده تا در یکی از 5 تیم برتر بسکتبال nba به بازی بپردازد.

اونیل زمانی که 20 سال داشت با قامتی نزدیک به 2 متر و وزنی بالغ بر 110 کیلوگرم راهی آمریکا شد تا به شهر «اورلاندو» برود و در آن جا ادامه تحصیل دهد، اما رفتن او به این شهر منجر به عضویت در تیم مشهور «اورلاندو مجیک» گشت تا اونیل طعم دنیای حرفه ای بسکتبال را بچشد. او از سال 1992 تا 1997 در این تیم بازی می کرد.

سپس به تیم لس آنجلس لیکرز پیوست و 8 سال در این تیم بازی کرد. سپس در سال 2004 به تیم میامی هیت رفت و تا سال 2008 در این تیم فعالیت های درخشانی انجام داد. او بعد از تیم میامی هیت، وارد تیم فینیکس سانز شد و تا سال 2009 در این تیم بازی کرد.

او یک سال بعدی اش را در تیم کلیولند کاوالیرز بود و در نهایت از سال 2010 تا 2011 آخرین بازی اش را در تیم بوستون سلتیکس انجام داد. او بارها در مسابقات ستارگان شرکت داشته است و به عنوان برترین بازیکن پست 5 و یکی از نمادهای تاریخ ان بی ای معرفی شد.

بیوگرافی شکیل اونیل بسکتبالیست مسلمان

شکیل اونیل با نام اصلی شکیل راشائون اونیل در6 مارس 1972 در شهر نیوجرسی در آمریکا به دنیا آمد. در سن آنتونیو در تگزاس دوران طفولیت خود را گذرانید. او نام های مستعاری مانند شک، دیزل، ارسطوی بزرگ، سوپر من و دکتر شک دارد. شکیل اونیل 217 سانتی متر قد دارد و هر کسی در کنار او بایستد بسیار کوتاه به نظر می زند.

مادر شکیل، بعد از تولد پسرش با «فیلیپ هریسون» گروه بان ارتش آمریکا ازدواج کرد. همین امر باعث شد تا شکیل ارتباط زیادی با پدرش نداشته باشد. شکیل علاوه بر ورزش در زمینه سینما و موسیقی هم فعالیت دارد. او علاقمند به مذهب اسلام است.

شکیل اونیل و کوبی برایانت

کوبی برایانت یکی دیگر از بسکتبالیست های معروف ان بی ای است. او به مدت 20 سال در تیم لس آنجلس لیکرز افتخار آفرینی کرد. شکیل و کوبی با هم دو پایه ی اصلی تیم لیکرز محسوب می شدند. اما سپس شکیل از تیم لیکرز جدا شد و کوبی به تنهایی در این تیم بازی می کرد.

آن ها هر دو وارد دنیای موسیقی رپ شدند. در آن زمان ورزشکاران ان بی ای برای معروفیت بیشتر ترانه می خواندند. طبق گفته لس آنجلس تایمز شکیل اونی رپر بهتری نسبت به کوبی برایانت بود است. برایانت تک آهنگی به نام K.O.B.E بیرون داد و وارد عرصه خوانندگی شد.

ملاقات شکیل اونیل و حامد حدادی

حامد حدادی بسکتبالیست ایرانی تبار است. او تنها ایرانی است که در تیم ان بی ای بازی کرده است. حامد حدادی در تیم های ایرانی صبا باتری، ملی حفاری اهواز، پیکان و مهرام بازی کرده است. او هم چنین در تیم های غیر ایرانی مانند ممفیس گریزلیز در ان بی ای و النصر امارات بازی کرده است.

حامد حدادی در سال 2013 به تیم تورنتو رفت اما دولت کانادا به آن ویزا نداد به همین قراردادش را با تیم تورنتو فسخ کرد. او با تیم فینیکس سانز در ایالت آریزونا قرار داد بست و به آریزونا رفت. او یکی از قد بلندهای بسکتبال است و در جایگاه سنتر بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد. او در بازی که در سال 2009 بین تیم بسکتبال ممفیس و سانز انجام شد توانست با انجام بازی عالی، تیم سانز که حتی شکیل اونیل در آن بازی می کرد را ببرد. که این برد به بیشتر مشهور شدن حامد حدادی کمک شایانی کرد.

پیج اینستاگرام چیست؟

بهتر است بدانید که در حال حاضر اونیل برای این که بتواند با طرفداران و مخاطبانش در ارتباط باشد در اینستاگرام یک صفحه شخصی برای خود راه اندازی کرده است. حال اگر عبارت (shaq) را در قسمت سرچ اینستاگرام جستجو نمایید، به این گونه پیج اینستاگرام شکیل اونیل برای شما نمایش خواهد یافت. جالب است که بدانید در حال حاضر این بسکتبالیست معروف در اینستاگرام بیش از 33 میلیون فالوور دارد.

شکیل اونیل و بیگ شو

در ابتدا بهتر است بدانید که پل دونالد وایت جونیور معروف به بیگ شو یک کشتی‌ گیر حرفه‌ ای آمریکایی است که در مسابقات کشتی حرفه‌ ای شرکت می‌ کند. حال این موضوع را هم باید افزود که شکیل اونیل و بیگ شو از دوستان صمیمی یکدیگر به شمار می‌ روند که تا به اکنون تصاویر متعددی از آن ها در کنار هم در فضای مجازی و اینترنت منتشر شده است. حال می‌ توانید با مراجعه به اینترنت به جستجو و مشاهده تصاویر این دو چهره معروف در کنار یکدیگر بپردازید.

بررسی زندگی شخصی Shaquille o’neal

شکیل اونیل یک آمریکایی تبار است. او در سال 1992 وارد دنیای حرفه ای بسکتبال شد. در تیم های متعددی بازی کرد و توانست یک بسکتبالیست معروف شود. او تحصیلاتش را در دانشگاه لویزیانا تمام کرد. او تجارت خوانده است.

سرانجام در سال 2011 آخرین بازی خود را در تیم بوستون سلتیکس انجام داد و از دنیای بسکتبال و ورزش خداحافظی کرد. او به عنوان یکی از پنجاه چهره برتر تمام بازی های ان بی ای معرفی شد. همچنین او تنها بازیکنی است که توانسته در 13 فصل پیاپی آمار 20 امتیاز و 10 امتیاز ریباند را ثبت کند.

شیکل اونیل افتخارات زیادی کسب کرده است که فقط مهم ترین ها را برای شما می گوییم. جایزه بهترین تازه کار ان بی ای در سال 1993 را به دست آورد. هم چنین با ارزش ترین جایزه بازیکن ان بی ای را در سال 2000 کسب کرد. جایزه با ارزش ترین بازیکن حرفه ای مرحله حذفی بیل راسل ان بی ای در سال 2000 تا 2002 را از آن خود کرد.

عکس های شکیل اونیل را در کجا ببینیم؟

با توجه به این که اونیل یکی از بسکتبالیست‌ های معروف می‌ باشد، به همین دلیل در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. حال خیلی از مردم به ویژه طرفداران او تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر اونیل بپردازند، چرا که از مشاهده تصاویر این بسکتبالیست معروف لذت می برند.

در این مورد بهتر است بدانید در حال حاضر روش‌ های متعددی برای جستجو و مشاهده تصاویر این بسکتبالیست معروف وجود دارد. به عنوان مثال اگر شما به اینترنت مراجعه کنید و نام او را جستجو نمایید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد. هم چنین ناگفته نماند که اگر به اینستاگرام این چهره معروف مراجعه کنید هم می‌ توانید تصاویر با کیفیتی از او را در لوکیشن‌ های مختلف مشاهده کنید.

بهترین عملکرد شکیل اونیل در کدام بازی بوده است؟

شکیل اونیل یکی از بسکتبالیست‌ های موفق به شمار می‌ رفته است که در دوران فعالیت خود در بازی‌ های متعددی شرکت کرده است و دستاورد های زیادی را نیز کسب کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که اونیل بیشترین امتیاز خود را در یک بازی مقابل لس آنجلس کلیپرز در 6 مارس 2000 با 61 امتیاز به دست آورد و بهترین عملکرد او بوده است.

سوالات متداول

  1. شکیل اونیل متولد چه سالی است ؟

    شکیل متولد سال 1972 است. او در نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد.

  2. حرفه های شکیل اونیل چه بوده است ؟

    او یک بسکتبالیست آمریکایی است. او یکی از پنجاه بازیکن حرفه ای ان بی ای معرفی شده است. اما به غیر از ورزش، خوانندگی و هنر پیشگی انجام داده است.

  3. آیا شکیل اونیل همسر دارد ؟

    او در سال 2002 با شاولی کارآفرین و شخصیت معروف آمریکایی ازدواج کرد و صاحب 4 فرزند شد. اما آن ها در سال 2011 از یکدیگر جداشدند.

  4. لقب های شکیل اونیل چیست ؟

    او لقب های مستعار زیادی مانند شک، دیزل، ارسطوی بزرگ، سوپر من و دکتر شک دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل