خاطرات جالب پورن استار سابق  + برای سرگرمی پورن استار شدم

خاطرات جالب پورن استار سابق 

در این پست، خاطرات جالب پورن استار سابق که حالا خانه دار است را به اشتراک گذاشته ایم. خانم مری کری که در گذشته یک استریپر و همچنین بازیگر فیلم های جنسی بوده است می گوید: من ستاره سابق بزرگسالان هستم – هیو هفنر را ملاقات کردم و حتی در دوران اوج خود کاندیدای دولت شدم. او اکنون خانه دار است و همچنین به عنوان یک مدل دوربین عکاسی با طرفدارانش در تماس است.

 

با این حال، مری کری تصمیم گرفته است جزییات صمیمی از زندگی پر زرق و برق سابق خود به عنوان یک ستاره بزرگسال را به اشتراک بگذارد. این ستاره سابق بزرگسال از نقل خاطرات حرفه سابق خود – از جمله ملاقات با هیو هفنر و نامزدی برای فرمانداری در برابر آرنولد شوارتزنگر – لذت برد. او زندگی ای را داشته است که اکثر مردم فقط آرزوی آن را دارند.

 

ژست گرفتن برای مجله هاستلر، و رابطه با افراد مشهوری مانند پاریس هیلتون، جسیکا سیمپسون، مدل های پلی بوی و حتی ملاقات با هیو هفنر، از جمله افتخارات مری کری است. این “دختر مهمانی” سابق ابتدا به عنوان یک رقصنده وارد صحنه هالیوود شد. سپس به یک ستاره بزرگسال موفق تبدیل شده و حتی در برابر آرنولد شوارتزنگر برای دولت نامزد شد.

 

بیشتر بخوانید: بازداشت دختران جوان پس از لخت شدن در فروشگاه + عکس

 

برای سرگرمی پورن استار شدم

خانم مری، که اکنون 43 سال دارد، با یک پزشک ازدواج کرده است. او نشان می دهد که چگونه از یک دختر شهر کوچک به سوپراستار بزرگسال تبدیل شده است. مری که 795000 فالوور دارد گفت: من همیشه می‌خواستم برای جمعیت اجرا کنم. اما زندگی اینطور نشد. دکترها متوجه شدند که من یک استخوان اضافی در مچ پا رشد کرده ام که باید برداشته شود.

خاطرات جالب پورن استار سابق 

مصدومیت باعث شد که نمی توانستم به درستی روی پوینت بایستم و بسیار دردناک بود. تصمیم گرفتم جراحی نکنم و مجبور شدم حرفه رقصم را رها کنم، یا اینطور فکر می‌کردم. تا اینکه چند سال بعد، رقابتی را برای یک باشگاه استریپ‌پیچ دیدم. قبلاً هر شب با دوستانم مشروب می‌نوشیدم و می‌رقصیدم و به این فکر می‌کردم که اگر یک دختر مهمانی سکسی باشم، سرگرم کننده است.

 

من رتبه اول را کسب کردم و کاملاً آن را دوست داشتم. البته برهنگی من را فریب نداد. سپس مری زادگاهش فورت لادردیل در ایالات متحده را ترک کرد و در 21 سالگی به لس آنجلس نقل مکان کرد. وی برای تامین هزینه های زندگی و پرداخت قبوض به طور منظم شروع به برهنه شدن کرد. پس از آن هم، اغلب در کلوپ های شبانه یا کلوپ استریپ با افراد مشهور روبرو می شد.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی زوج جوان در استادیوم فوتبال + عکس

 

درآمد بالا از طریق بازی در فیلم های جنسی

مری که مشتاق کسب درآمد بیشتر بود، پس از چند سال، سطح کاری خودش را بالا برد. او گفت: من می خواستم در دنیای برهنگی پیشرفت کنم و راه برای انجام آن تبدیل شدن به یک “دختر معروف” بود. پس من شروع به عکاسی برای مجلات کردم تا نمایه خود را بالا ببرم و موقعیت مشهوری به دست بیاورم. باید بگویم که من برای شروع روزی 250 دلار درآمد داشتم اما این رقم به زودی افزایش یافت.

وقتی دوستانش، به مری گفتند که بازی در فیلم های بزرگسالان بهترین راه برای جذب طرفداران بیشتر و تبلیغ خود است، او دقیقاً همین کار را کرد. و پول به زودی به سرعت و سخت در حال چرخش بود. مری گفت: من یک ستاره بزرگسال بودن را بخشی از ماموریت خود کردم تا بهترین کنسرت های رقص را دریافت کنم.

 

سپس، من یک VHS نرم پورنو در فیلم Blockbuster پیدا کردم و به معنای واقعی کلمه روی جلد عکسم به آدرس استودیو نوشتم و خواستم به عنوان یک بازیگر در نظر گرفته شوم. همیشه بازی در فیلم‌های جنسی را فرصتی برای بالا بردن قیمت خود به عنوان یک رقصنده تور می‌دیدم و هر کاری که سر راهم بود را انتخاب می‌کردم. برای شش فیلم در سال، 100000 دلار درآمد داشتم.

 

بیشتر بخوانید: اظهارات جنجالی کارگر جنسی انگلیسی درمورد تن فروشی + عکس

 

تحویل دادن اسلحه و دریافت فیلم پورن رایگان

مری که یک ستاره در حال ظهور در صنعت بزرگسالان بود – که برای تلویزیون پلی بوی کار می کرد – هفت بار از عمارت پلی بوی بازدید کرد. او حتی در یک مهمانی در سال 2003 با هیو هفنر ملاقات کرد – گفت: کوتاه بود اما او بسیار شیرین بود. در اقدامی بحث برانگیز، برای تقویت بیشتر موقعیت شهرت خود، مری تصمیم گرفت در سال 2003 در برابر آرنولد شوارتزنگر برای فرمانداری نامزد شود.

خاطرات جالب پورن استار سابق که حالا خانه دار است!

 

او در میان 135 نامزد در انتخابات رتبه دهم را کسب کرد و برای سیاست “پورن و تپانچه” – یک نمایش استریپ سکسی – مبارزه کرد و موضوع انتخابات را در آن گنجانید. خانم مری همچنین ادعا کرد که دادن رایگان فیلم بزرگسالان به هر کسی که اسلحه خود را تحویل بدهد، می‌تواند جرایم اسلحه و قتل را کاهش دهد.

 

سپس او گفت: صاحب شرکت پورن من وقتی در مورد انتخابات فراخوان شنید به این فکر افتاد. من برای اجرا در آگوست 2003 ثبت نام کردم. خیلی سرگرم کننده بود و من را به شهرت اصلی رساند و تا حد زیادی زندگی من را تغییر داد. این بسیار سرگرم کننده بود که درباره دولتمان بیشتر بدانم و ببینم چه حمایتی از من وجود دارد. من در آن زمان پر از سرگرمی بودم اما قلبم در جای درستی قرار داشت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل