خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان  + مشتریان عجیب سکس ورکر استرالیایی

خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان 

در این پست، خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان را به اشتراک گذاشته ایم. او می گوید: من یک سکس ورکر هستم و باید بدانید که اینکار می تواند عجیب تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. مثلا، یکبار حین سکس یکی از مشتریان من که یک پسر جوان بود، نزدیک بود سکته کند. آن پسر جوان بیش از حد هیجان زده شده بود و امکان داشت حین رابطه جنسی بر اثر سکته بمیرد.

 

خانم بلیر هانتر پس از سال ها کار در این صنعت، اکنون دایرکتوری اسکورت را اداره می کند. اگرچه این یک شغل سکسی است، اما او اعتراف کرد که لحظات بسیار عجیبی در آن وجود داشته است. اسکورت بودن یک شغل جذاب و پر زرق و برق به نظر می رسد، اما این زن جوان اعتراف کرد که لحظات فراموش نشدنی در حرفه او وجود داشته است.

 

بلیر هانتر که در اینستاگرام با آی دی @blairehunter_ حضور دارد، یک اسکورت سرویس به نام Ivy Societe را اداره می کند. قبل از این، او سال ها را در این حرفه گذراند. این زن جوان که اکنون در اوایل 30 سالگی خود قرار دارد، در ملبورن مستقر است. او گفت که برای رسیدن به جایی که امروز دارد، دوران سختی را گذرانده است. او در 2.5 سال گذشته خدمات جنسی زیادی ارائه داده است.

 

بیشتر بخوانید: سکس ورکر یعنی چه؟ آیا Sex Worker بودن آسان است؟

 

مشتریان عجیب سکس ورکر استرالیایی

بلیر هانتر سکس ورکر سابق، اعتراف کرد که در طول مدتی که در این شغل بود، لحظات عجیبی را تجربه کرده است. از درخواست‌های فوق‌العاده بد گرفته تا زمانی که او فکر می‌کرد مشتری دچار حمله قلبی شده است. به طور کلی کار به دور از اوقات کسل‌کننده بودن بوده است. با این حال، او گفت این خاطرات نیست که در ذهنش باقی می ماند.

خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان 

بلکه او چنان پیوند عمیقی با برخی از مشتریانش ایجاد کرده است که این لحظات خاص همان لحظاتی هستند که با او می مانند. اگرچه برخی از تجربیات بسیار بد بوده اند، اما او صمیمیت مشتریانش بیشتر از همه به یاد دارد. بلیر گفت: می توانم به شما بگویم مشتریان از لیس زدن خامه از روی پاهایم، تا زمانی که فکر می کردم یکی از آنها دچار حمله قلبی شده کارهای عجیبی انجام داده اند.

 

اما این تجربیات جزو خاطرات خوب من از آن کار نیستند. بلکه من تنها لحظاتی که در آنها خنده و عشق وجود داشت را برای خودم نگه داشته ام. برای من، بهترین خاطرات شوخی‌ها و اعتمادی است که با مشتریانی که با آنها ارتباط واقعی داشتم شکل گرفت. در این لحظات است که متوجه می‌شوی از یک ارتباط فیزیکی فراتر رفته‌ای و دوستی با دیگران داری.

 

بیشتر بخوانید: مدل زن زیبا و جذاب که دائما توسط مردم قضاوت می شود + عکس

 

یک روز معمولی برای کارگران جنسی چگونه است؟

وقتی صحبت از اینکه یک روز معمولی برای بلیر چگونه است، او گفت که در واقع کار اداری گسترده ای در رابطه با کار جنسی وجود دارد. اکثر مردم بازاریابی خود را مدیریت می کنند، وب سایت های خود را توسعه می دهند، پیج های خود را مدیریت می کنند، و به سوالات پاسخ می دهند. او افزود: من نیمه بازنشسته از صنعت سکس هستم و وقتم را عمدتاً به مشتریان ثابت و ثابت اختصاص می دهم.

این به من امکان می دهد زمان بیشتری را به Ivy Societe اختصاص دهم و تعادل کار و زندگی بهتری داشته باشم. زمانی که تمام وقت به عنوان یک کارگر جنسی کار می کنم، یک روز معمولی برای من شامل مراقبت از خودم می شود. این معمولاً شامل جلسات باشگاه، مصرف وعده های غذایی مغذی و انجام هر گونه کار اداری است که نیاز به توجه دارد.

 

این وظایف معمولاً شامل پاسخ به سؤالات، تأیید مشتریان و مدیریت دقیق تقویم من است. اگر رزرو برای آن روز برنامه ریزی شده است، من با مشتری خود برای تأیید قرار ملاقات، ایمن کردن جزئیات پرداخت و آماده شدن برای جلسه، ارتباط برقرار می کنم. بلیر همچنین اعتراف کرد که زندگی حرفه ای او منجر به موفقیت مالی بزرگی برای او شده است.

 

بیشتر بخوانید: لخت شدن دختر جوان در استانبول و حمله مردم به او + عکس

 

من عاشق کار خدمات جنسی هستم!

بلیر می گوید که برای کشف کار خدمات جنسی از خودش بسیار سپاسگذار است. زیرا توانسته حقوق شش رقمی را در دو تجارت متمایز به دست آورد، اول در بازار سهام و دوم در سفرهای مکرر. او حتی در آستانه به دست آوردن مبالغ بسیار بیشتر به عنوان سرمایه گذار است. به عبارت دیگر، همه چیز برای او کاملاً خوب پیش رفت.

خاطرات جالب کارگر جنسی از مشتریان در طول سالها

 

بلر می‌گوید: تمایلم به کار سخت، و توانایی طبیعی من در بودجه و پس‌انداز، من را راحت و در تعریف خودم از موفقیت رها کرده است. برای من، موفقیت مالی فراتر از ارقام در بانک است. کار جنسی به من این توانایی را داده است که رویاهایم را دنبال کنم. رئیس خودم بودن به من این امکان را می دهد که سفر کنم، عزیزانم را لوس کنم و هر از گاهی یک روز مرخصی بگیرم.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل