خالکوبی شده ترین مادر جهان  + تاتو شده ترین مادر جهان

خالکوبی شده ترین مادر جهان 

در این پست، خالکوبی شده ترین مادر جهان را به شما معرفی می کنیم. این مادر خالکوبی شده 17 هزار پوند فقط برای نشان دادن بدن داغ خودش خرج کرده است. البته او چند برابر این پول را از شبکه های اجتماعی به دست آورده است. او حالا جزو افراد داغ و ترند در اینستاگرام بود و درآمد بالایی از این راه دارد. البته او علاقه دارد تا عکس های جذاب و داغ از بدن و اندامش را هم به اشتراک بگذارد.

 

الکساندرا جاسمین مجموعه خالکوبی های معروف خود را به نمایش گذاشته که طبق گزارش ها در طول سال ها بیش از 17000 پوند برای آن هزینه کرده است. این مادر که سه فرزند دارد، 178000 دنبال کننده در اینستاگرام به دست آورده است. وی با انتشار عکسی که اخیراً در اینستاگرام پست کرده و در آن هنر بدن خود را به رخ کشیده، به شهرت رسید.

 

بیشتر بخوانید: بمباران پورن استار با عکس های آلت تناسلی مردانه! + عکس

 

تاتو شده ترین مادر جهان

خانم الکساندرا جاسمین مجموعه خالکوبی های معروف خود را به نمایش گذاشت که در آن بیش از 17000 پوند خرج کرده است. او تاتو یک گربه بزرگ روی شکم خود دارد، همچنین یک جمجمه در بالای فاق او و کلمات “گناهکار” روی بازویش حک شده است. این مادر سه فرزند صدها طرح دیگر از ماندالا و کلمات روی پیشانی، گونه ها و چانه خود دارد.

خالکوبی شده ترین مادر جهان 

حالا در یک پست، او خالکوبی های خود را فقط با لباس زیر به نمایش گذاشت. باید بگوییم که الکساندرا در پستی که روز دوشنبه به اشتراک گذاشت، نوشت: “صبح بخیر، امروز دندون عقلم رو می کشم. لعنت بهش، من خیلی می ترسم. اما اول از همه… بیا بریم سر کار! پست ها و استوری های روزانه او توجهات زیادی را جلب کرده و هر روز بر تعداد فالوورهای او اضافه می شود.

 

بیشتر بخوانید: عکس های عروس دیوید بکهام و پسرش بروکلین خشم کاربران را برانگیخت!

 

واکنش کاربران به تاتو های الکساندرا جاسمین

او یک سلفی جدید در حمام خانه اش منتشر کرده است. در حالی که لباس هایش را کنار گذاشته اما لباس زیر خود را نگه داشته است. او ناحیه سینه‌اش را پوشانده بود، جایی که به‌طور استراتژیک دست‌ها و بازوهایش را نشان می داد. بدون او به حدی تاتو شده هیچ نشانه ای از پوست سفیدش دیده نمی شود. او حتی اکثر نقاط صورتش را هم خالکوبی کرده است.

تاتو شده ترین مادر جهان

این مادر که به تاتو شده ترین مادر جهان معروف است، هر وقت بیرون می رود عکس های زیادی پست می کند. به جرات می توان گفت که طرفداران عکس های آپلود شده او را می ستودند. جدیدترین عکس او، که صبح روز دوشنبه به اشتراک گذاشته شد، هزاران لایک داشت. اکثر فالوورهای او کسانی هستند که مشتاق تاتو زدن و نقاشی بدن خود هستند.

 

بیشتر بخوانید: فروش عکس های دوران بارداری بوکسور زن و درآمد باورنکردنی او!

 

عشق و علاقه به تاتو از دوران نوجوانی

اخیراً، این مادر خالکوبی شده در شبکه های اجتماعی به عنوان “بوم نقاشی” شناخته شده است. او برای هوادارانش برهنه شد تا مجموعه جوهر 17000 پوندی خود را به رخ بکشد. باید بگوییم که او دوست دارد به طرفدارانش نگاهی دزدکی به تاتوهای روی پاهایش، تاتوهای توری روی پشتش و سیاهی جوهر سینه اش بدهد.

الکساندرا جاسمین

عکس یکی از از تاتوهای او، در عرض دو روز بیش از 4100 لایک به دست آورده بود. بسیاری از طرفداران نیز وقت گذاشتند و از این اینفلوئنسر فنلاندی بابت خالکوبی هایش تعریف کردند. الکساندرا فقط 18 سال داشت که اولین خالکوبی خود را انجام داد. این زن جوان برای تاتو آرتیست شدن هم آموزش دیده و از آن زمان خود را با انبوهی از خالکوبی های مختلف پوشانده است.

تاتو شده ترین زن جهان

این مادر جوان عاشق پست کردن عکس تاتوها در صفحه اینستاگرامش است. او قبلاً گفته بود: وقتی خالکوبی می کنم، بیشتر احساس زنده بودن دارم. البته در کشورهایی همانند کشورهای خاورمیانه، تاتو زدن هنوز یک تابو است. ما قبلا هم درباره زن انگلیسی تاتو شده صحبت کرده بودیم که در ترکیه مورد آزار و اذیت مردم قرار گرفته بود. اما در اروپا، مردم روشنفکرتر هستند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات