خانواده بنسو سورال + اولین سریال

بنسو سورال (Bensu Soral) یک بازیگر و مدل ترکیه‌ای است. او در تاریخ 23 مارس 1991 در استانبول، ترکیه متولد شد. بنسو سورال در یک خانواده هنرمند متولد شد؛ خواهر دوقلوی او نیز بازیگر مشهور ترکیه به نام هانده سورال است.

بنسو سورال در سال 2011 با بازی در سریال تلویزیونی به نام “Gönülçelen” به شهرت رسید. او در این سریال نقش “Zeynep” را بازی کرد. پس از این نقش، با بازی در سریال‌های موفق دیگری مانند “Medcezir” و “Fi” به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. علاوه بر سریال‌ها، بنسو سورال همچنین در فیلم‌های سینمایی مانند “İncir Reçeli 2” و “İyi Oyun” نیز حضور داشته است.

بنسو سورال با استعداد بازیگری خود و ظاهر جذاب، مورد توجه مخاطبان و صنعت سینما و تلویزیون ترکیه قرار گرفته است. او با بازی با احساس و قدرت در نقش‌های مختلف، توانست است. هواداران بسیاری را به خود جذب کند و به یکی از صداپیشگان محبوب ترکیه تبدیل شود.

خانواده بنسو سورال

بنسو سورال در یک خانواده هنرمند به دنیا آمد. پدر او به نام Hüseyin Soral است و مادرش نیز به نام Asuman Soral معروف است. همچنین، برادران و خواهران دیگری نیز در خانواده سورال هستند که همه از آن‌ها به عنوان بازیگران مشهوری در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه شناخته می‌شوند.

هانده سورال، خواهر دوقلوی بنسو سورال، نیز یک بازیگر مشهور است و در سریال‌ها و فیلم‌های مختلفی حضور داشته است. او همچنین بازی در تئاتر و تبلیغات نیز داشته است.

بنسو سورال و هانده سورال همچنین با همکاری در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، به عنوان دوقلوهای مشهور ترکیه شناخته می‌شوند. آن‌ها به همراه خانواده‌شان در اجراهای مختلف همکاری کرده و همچنین در رویدادهای اجتماعی و خیریه نیز فعالیت دارند.

اولین سریال

اولین تجربه بازیگری بنسو سورال در سال 2006 بود، زمانی که او در سریال تلویزیونی “گنجشکک” (Güneşi Beklerken) به عنوان بازیگر نقش مکمل حضور یافت. این سریال، شروعی موفق برای او به عنوان یک بازیگر جوان بود و او را به دید مخاطبان و صنعت سینما و تلویزیون معرفی کرد. پس از آن، بنسو سورال در سریال‌ها و فیلم‌های بیشتری شرکت کرد و با هر کارش بیشتر توانست عملکرد خود را بهبود بخشد و توجه بیشتری را به خود جلب کند.

بنسو سورال با چه سریالی به شهرت رسید؟

بنسو سورال با سریال “عشق اجاره‌ای” (Kiralık Aşk) به شهرت رسید. این سریال که در سال 2015 پخش شد، به طور وسیعی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و موفقیت فراوانی را به او داشت. در این سریال، بنسو سورال نقش “دفنه” را بازی کرد، یک دختر جوان خونگرم و شاد که درگیر عشق پیچیده‌ای با شخصیت “اومیت” (با بازی برک اتیش) می‌شود. با بازی برجسته بنسو سورال و داستان جذاب سریال، او توانست بر سرمایه شهرت خود ساخته و محبوبیت بالایی را در صنعت سینما و تلویزیون بدست آورد.
نظرخودتان را ثبت نمایید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل