خانواده دی کاپریو + فیلم ها و سریال های دی کاپریو

دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، با نام کامل لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو، در 11 نوامبر 1974 در لس آنجلس، کالیفرنیا متولد شد. او یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازیگران هالیوود است. دی‌کاپریو از سنین پایین علاقه شدیدی به فیلم و بازیگری داشت. و در سن ۱۴ سالگی شروع به حضور در تئاترهای محلی و تبلیغات تلویزیونی کرد.

فرصت بزرگ دی‌کاپریو در دنیای سینما در سال ۱۹۹۳ با نقش مارکوس در فیلم “This Boy’s Life” به کارگردانی مایکل کاتون-جونز بود. او پس از آن در فیلم “ذوالقدرت‌ترین مرد جهان” (What’s Eating Gilbert Grape) به کنار جانی دپ وارد شد و به خاطر بازی عالی‌اش در نقش یک جوان معلول ذهنی، نامزد جایزه اسکار شد.

در سال ۱۹۹۷، دی‌کاپریو به تصویر کشیدن قهرمانی در فیلم “تایتانیک” توسط جیمز کامرون پرداخت. این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شد و شهرت بین‌المللی او را به اوج خود رساند.

از آن پس، دی‌کاپریو در فیلم‌هایی همچون “جنگل” (The Beach)، “جنگ ستارگان: اپیزود دوم – حمله کلون‌ها” (Star Wars: Episode II – Attack of the Clones)، “گاندی” (Gangs of New York)، “آویاتور” (The Aviator) و “ذهن زیبا” (Inception) نقش آفرینی کرده است.

خانواده دی کاپریو

دی کاپریو در خانواده‌ای ایتالیایی-آمریکایی به دنیا آمده است. پدر او، جورج دی‌کاپریو، فروشندهٔ کمیابهای کتاب بود و مادرش، ایرویندا ایندو (روسلی)، قبلاً در حوزهٔ خدمات پزشکی مشغول به کار بود. دی کاپریو همچنین دو خواهر به نام‌های آدلین و ویلیام و یک نوه‌خواهر به نام نینا دارد.

خانواده دی کاپریو

خانواده دی کاپریو همواره از پشتیبانی و حمایت وی برای تحصیل و توسعهٔ حرفه‌ایش حمایت کرده‌اند. او به نقل از خانواده‌اش، به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه و استعدادهای بازیگری‌اش افتخار می‌کنند و او را به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران هالیوود تشویق می‌کنند.

در کل، خانواده دی کاپریو نقش مهمی در پشتیبانی و موفقیت او در دنیای سینما داشته و به عنوان یک پشتیبان قوی در زندگی حرفه‌ای و شخصی او حضور دارند.

فیلم ها و سریال های دی کاپریو

دی کاپریو در طول دوره حرفه‌ای خود در صنعت سینما، در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های معروف حضور داشته است. در زیر لیستی از برخی از فیلم‌ها و سریال‌های مهم دی کاپریو را می‌توانید بیابید:

فیلم ها و سریال های دی کاپریو

– تایتانیک (Titanic، 1997)

– جنگل (The Beach، 2000)

– جنگ ستارگان: اپیزود دوم – حمله کلون‌ها (Star Wars: Episode II – Attack of the Clones، 2002)

– گاندی (Gangs of New York، 2002)

– آویاتور (The Aviator، 2004)

– ذهن زیبا (Inception، 2010)

– شیر شاه (The Wolf of Wall Street، 2013)

– فریت دیو (The Revenant، 2015)

– برکنر (Once Upon a Time… in Hollywood، 2019)

– داونتون آببات (Downton Abbey، 2019) – ظاهر شدن در نقش خود

این تنها چند نمونه از فیلم‌ها و سریال‌هایی هستند که دی کاپریو در آنها حضور داشته است. او با بازیگری استثنایی‌اش و انتخاب دقیق نقش‌هایش، توانسته است محبوبیت بسیاری را به دست آورد و جوایز مهمی را کسب نماید.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات