خانواده کیوانچ تاتلیتوگ + آغاز شهرت

کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) یکی از محبوب‌ترین بازیگران ترکیه است که به شهرت جهانی رسید است. او در تاریخ 27 اکتبر 1983 در شهر آدانا ترکیه متولد شد. کیوانچ ابتدا به عنوان مدل فعالیت می‌کرد. و در سال 2002 به عنوان “مدل سال” انتخاب شد. اما معروفیت واقعی او با بازی در سریال “گوموشته‌ک” (Gümüş) در سال 2005 آغاز شد.

در این سریال، کیوانچ نقش “مهمت” را بازی کرد و بازیگری شگفت‌انگیز او مورد تحسین قرار گرفت. این نقش باعث شناخت و توجه بسیاری از مخاطبان در سراسر جهان شد.از آن زمان به بعد، کیوانچ در چندین سریال و فیلم موفق حضور داشته است. به عنوان مثال، وی در سریال “عشق-اک-میم” (Aşk-ı Memnu)، “فیروزکوی” (Kuzey Güney) و “عشق و غرور” (Kara Sevda) به عنوان بازیگر اصلی حضور داشته و از توانایی هنری و استعداد بازیگری خود بهره‌برداری کرده است.

علاوه بر بازیگری، کیوانچ تاتلیتوگ همچنین به عنوان مدل در کمپین‌های تبلیغاتی برندهای مختلف حضور دارد. با چهره جذاب و استعداد در هر دو زمینه بازیگری و مدلینگ، کیوانچ تاتلیتوگ را می‌توان یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین بازیگران جوان ترکیه و جهان به شمار آورد.

خانواده کیوانچ تاتلیتوگ

خانواده کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) از پدری به نام “Erdem Tatlıtuğ” و مادری به نام “Nurten Tatlıtuğ” تشکیل شده است. او دو برادر دارد، برادر کوچکتری به نام “Cem Tatlıtuğ” و برادر بزرگتری به نام “İlker Tatlıtuğ”.

از طریق رسانه‌های اجتماعی، کیوانچ اغلب عکس‌های خانوادگی خود را با طرفداران خود به اشتراک می‌گذارد و نشان می‌دهد که خانواده برای او بسیار مهم است و از حضور و حمایت آنها لذت می‌برد. او با همسرش “باساک دیزدار” در سال 2016 ازدواج کرده است و زندگی خانوادگی خوشایندی دارند.

آغاز شهرت

شهرت کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) با بازی در سریال تلویزیونی “گوموشته‌ک” (Gümüş) در سال 2005 آغاز شد. او در این سریال نقش “مهمت” را بازی کرد و با بازیگری شگفت‌انگیز خود مورد تحسین قرار گرفت. نقش وی در این سریال باعث شناخت و توجه بسیاری از مخاطبان در سراسر جهان شد.

آغاز شهرت کیوانچ تاتلیتوگ

از آن زمان به بعد، کیوانچ در چندین سریال و فیلم موفق حضور داشته است و روز به روز محبوبیتش رشد کرده است. به عنوان یکی از بازیگران برجسته ترکیه، کیوانچ تاتلیتوگ با استعداد و استعداد خود موفق به جلب توجه جهانیان شده است و همچنین به عنوان یکی از صدرنشینان در لیست مردان زیبای جهان شناخته می‌شود.

فیلم و سریال کیوانچ تاتلیتوگ

کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) تاکنون در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور داشته است. اینجا تعدادی از آثار برجسته او را برای شما ذکر می‌کنم:

فیلم و سریال کیوانچ تاتلیتوگ

– سریال “گوموشته‌ک” (Gümüş) – در این سریال که آغاز شهرت او بود. نقش “مهمت” را بازی کرد.

– سریال “عشق و جنگ” (Aşk ve Ceza) – در این سریال، کیوانچ نقش “یامان” را ایفا کرد.

– سریال “کوزی گونار” (Kuzey Güney) – در این سریال، او به ترتیب نقش‌های “کوزی” و “گونار” را بازی کرد.

– فیلم “آسیاب سفید” (Beyaz Melek) – در این فیلم، کیوانچ نقش “حامد” را بازی کرد.

– فیلم “عروسک‌های خراب” (Pardon) – در این فیلم، او نقش “مشتاق” را ایفا کرد.

این تنها چند نمونه از آثار موفق کیوانچ تاتلیتوگ است و او همچنین در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های دیگر نقش داشته است که همگی مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته‌اند.

نظرخودتان را ثبت نمایید

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات