خفن ترین اهنگ ها مخصوص شب زفاف و رابطه جنسی  + کاردی بی شاهکار. Megan Thee Stallion – “WAP”

آهنگ و آهنگ در هنگام هرچیزی لذت خودشو داره و ما می‌خواهیم بهترین موسیقی هایي را بـه شـما معرفی کنیم کـه ویژه سکس و رابطه جنسی میباشد در ادامه با 10 موزیک ویژه سکس پرهیجان روی تختواب «تاپ ترین ها» هاتم بت را دنبال کنید .

 

خفن ترین اهنگ ها مخصوص شب زفاف و رابطه جنسی 

رابطه جنسی در مورد دو «یا چند» بدن اسـت کـه بـه هم نزدیک می شوند. درست؟ خب اکثرا البته، این نادیده گرفتن رابطه جنسی از راه دور با کمک فناوری اسـت، اما در واقع چیزهای بسیار بیشتری در ان وجوددارد.

درگاه پرداختی فیلیپ بت Philip bet

زیرا انچه سکس خوب را از رابطه جنسی بد یا فلان متمایز می کند… خوب، هر چیز دیگری اسـت. این زمینه اسـت: جایی کـه هستید و چه احساسی دارید، نور و بو، چه در حال انجام ان روی دیوار یا در یک تخت بزرگ سایز راحت باشید.

 

یک جنبه خاص از رابطه جنسی کـه اغلب بـه اندازه کافی مورد توجه قرار نمیگیرد؟ صدا. مانند سینما، وقتی صحبت از رابطه جنسی بـه میان می آید، موسیقی متن می تواند تفاوت را ایجاد کند. قرار دادن مقداری موسیقی در حالی کـه ان را روشن می کنید میتواند صدای فعالیت‌هاي‌ شـما را بـه افراد اطراف بپوشاند، اما همچنین می تواند شـما را تحریک کند یا آرام کند، و همچنین بـه شـما سرعتی می دهد تا بدن خودرا بـه سمت ان حرکت دهید.

 

بیشتر بخوانید: سکس افسر پلیس و زن شوهردار در ماشین گشت ویژه «+عکس داغ»

 

کاردی بی شاهکار. Megan Thee Stallion – “WAP”

دو نفر از محبوب‌ترین زنان صنعت رپ برای این آهنگ کاملاً واضح و نیمه بحث‌انگیز کـه در اواسط همه ی‌گیری پدیدار شد، باهم متحد میشوند. در حالی کـه این آهنگ با انتقادهایی در رابطه با ماهیت صریح ان مواجه شد .

 

بیشتر آن ها متوجه شدند کـه آهنگ غم انگیز کاردی و مگ در رتبه اول جدول 2020 قرار گرفته اسـت. در مورد این کـه چرا این آهنگ عالی برای داشتن رابطه جنسی اسـت؟ خوب، این باید کاملاً واضح باشد. خانم‌ها هم مثل بچه‌ها دوست دارند ان را اجرا کنند، ودر این جا آهنگی وجوددارد کـه انها را تشویق می کند نظارت را بـه دست بگیرند و از حیله‌هاي‌ زنانه‌شان بـه نفع خود استفاده کنند.

 

تنها چند ماه پس از تسلط کامل “WAP”؛ مگان Good News، نخستین آلبوم استودیویی خودرا منتشر کرد. “Body” بلافاصله منفجر شد، مملو از ضربات و اشعاری کـه بـه طور کامل بـه بدن مثبت می‌پرداختند.

 

 

Lil Nas X – “MONTERO «مرا با نامت صدا کن»”

بهترین برای: رابطه جنسی در جایی کـه بتوانید خودتان باشیدلیل ناس ایکس، با نام مونترو لامار هیل، در آخرین روز از ماه غرور درسال 2019 بـه طور عمومی منتشر شد. کمتر از دو سال بعد، او “Montero” را منتشر کرد .

 

آهنگی کـه بـه گفته او “درها را بـه روی بسیاری از افراد عجیب‌وغریب باز خواهد کرد.” ” در آهنگ ویدیوی همراه خود، ناس ایکس در حال رقصیدن قطبی در جهنم اسـت، خود شیطان را بـه هم میزند، و تا آنجا کـه می تواند بی عذرخواهی افسانه اي باشد. در مورد آهنگ؟ این یک bop گواهی، از طریق و از طریق.

 

یا سعی کنید: Troye Sivan – “Bloom”

 

کمی کندتر و احساسی تر، با استعاره هاي‌ باغبانی تروی سیوان گیج نشوید. وقتی میگوید میـــخواهد از باغش دیدن کنید، در مورد باسنش صحبت می کند. حتی باوجود مفاهیم جنسی، این تصنیف شیرین و ساده اي اسـت کـه می تواند یک موسیقی عالی برای همراهی لحظات پرشور ایجاد کند.

خفن ترین اهنگ ها مخصوص شب زفاف و رابطه جنسی 

«سه‌گانه مستقل بریتانیایی رنگ پریده» دقیقاً برای بیشتر مردم فریاد نمی زند، اما گوش دادن بـه «Intro»؛ نخستین آهنگ نخستین آلبوم xx، شـما را تبدیل بـه مردی متحول می کند. سرسبز اسـت، آرامش بخش اسـت .

 

رویایی اسـت. مثل این اسـت کـه دوباره روی یک کاناپه عالی بیفتید «اگر کاناپه واقعاً یک خلسه هیپنوتیزمی باشد». میکس‌هاي‌ طولانی‌تری از این آهنگ وجوددارد، و نه، شـما در جستجوی ان‌ها اشتباه نمی کنید زیرا، مانند رابطه جنسی، 130 ثانیه کافی نیست.

 

بـه دنبال آهنگ مقدماتی دیگری برای یک آلبوم راک مورد تحسین منتقدان هستید؟ «بدون عنوان» اینترپل حال و هوای کمی متفاوت دارد – کم‌تر و رانندگی‌تر – اما یک شروع عالی نیز هست، موسیقی متنی برای برخی از کونیلینگوسی‌هاي‌ تپنده و تپنده‌اي کـه بـه سرعت انجام میشود.

 

The Weeknd – “بالا برای این”

بـه نظر می‌رسد هیچکس در دهه گذشته بیشتر از The Weeknd موسیقی جنسی منتشر نکرده اسـت، اما اگر با کارهای قبلی او آشنا نباشید، از دست می‌دهید. مردی کـه بـه نام هابل تسفایه بـه دنیا می آید .

 

قبل از این کـه نام آشنای خودرا بـه خود اختصاص دهد، آهنگ‌هاي‌ تاریک جنسی R’n’B مانند «High for This» را پخش می کرد. چیزی غیر قابل انکار در مورد موسیقی عیاشی او با رنگ BDSM و مواد مخدر وجوددارد، و “High for This” از این نظر برجسته اسـت.

 

10 موزیک ویژه سکس پرهیجان روی تختواب «تاپ ترین ها»

چیزهای اولیه او ممکن اسـت جذابتر باشند، اما مطالب بعدی او دقیقاً پاکیزه نیستند. اگر ضربات کامل‌تری را دوست دارید، بسیار کم‌تر اسـت.

 

فرانک اوشن – “اهرام”

بیشتر آهنگ‌هاي‌ این فهرست در بازه زمانی سه تا پنج دقیقه هستند، اما در مقایسه، «اهرام» یک شاهکار تنتریک اسـت. بـه 10 دقیقه درخشش بی وقفه فکر کنید، دقیق تر. علیرغم عنوان فرعونی، اشعار بـه طور قطع بیشتر «کلاب استریپ» اسـت تا «مصر باستان»؛ اما در دست اوشن این آهنگ برای ان کم‌تر حماسی نیست. و ان ریف کیبورد؟ جنس خالص

 

برجسته‌اي از میکس‌تپ اول Ocean کـه از MGMT بی‌نقص «Electric Feel»؛ «Nature Feels» را نمونه‌برداری میکند، در Spotify در معرض نیست، اما ممکن اسـت ارزش تلاش بیشتری برای شنیدن داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: سکس زن کره ای با 250 مرد در چند ماه «+عکس داغ»

 

BANKS با دیدگاهی تازه بـه زندگی «و مسیری کاملاً جدید» از این بیماری همه ی گیر بیرون آمد. او در خبرنامه خود با اشاره بـه این کـه چه چیزی الهام‌بخش «شیطان» بود، گفت کـه این آهنگ تند و تیز ایده «تولد دوباره و تبدیل شدن بـه نیروهای طبیعت کـه ما بـه دنیا آمده‌ایم»

 

را کانالیزه میکند. از طریق زمزمه‌هاي‌ درون گوش، اشعار کسی را دنبال میکنند کـه زندگی را بـه شیوه‌ي خود در آغوش میگیرد، در پوستی کـه بـه نشان دادن ان افتخار می کند. این صدای کسی را کـه در نهایت می‌خواند تا بازرسی را بـه دست بگیرد، تراوش می کند، و ان را بـه موسیقی عالی برای تمجید از رابطه جنسی عمیق و آرام با نیمی از زوجین تبدیل می کند کـه بازرسی موقعیت را بـه دست میگیرند.

 

 

این آهنگ نمونه اي از بازرسی و دانستن دقیق آنچه می‌خواهید اسـت. «اول بیا» بـه طور خلاصه این اسـت: با من بـه عنوان یک خانواده سلطنتی رفتار کنید، مطمئن شوید کـه پیاده می‌شوم، و سپس زمانی کـه مقدار بیشتری بخواهم برمی گردم. هر سوالی دارید؟

 

بیانسه – “پارتیشن”

برای یکی از مشهور ترین افراد در آمریکا، بیانسه بـه طرز چشمگیری در مورد زندگی جنسی خود در “پارتیشن” صحبت کرد، آهنگی کـه در مورد داشتن رابطه جنسی با ماشین با شوهرش در لیموزین در مسیر باشگاه بود.

10 موزیک ویژه سکس پرهیجان روی تختواب «تاپ ترین ها»

با این حال، حال و هوای سکسی آهنگ با صراحت چشم نواز ان آغاز و بـه اتمام نمیرسد، زیرا ضرب آهنگ مینیمالیستی فشرده بـه یک صدای بیس پررونق می ریزد و التماس هاي‌ گروه کر در گوش شـما زمزمه می کند. اوه، و صدای فرانسوی در مورد لذت زنانه نیز وجوددارد.

 

با تمام احترامی کـه برای بی قائلم، بیت جی زی متن اصلی را خراب می کند. در این جا، کانیه قبل از این کـه The Weeknd «بله، دوباره او» ما را بـه خانه بخواند، یک سکس غیر قابل باور جدی بـه کیم کی می دهد.

 

دریک – “پاسشن فروت”

در یک سال‌هاست کـه در مدار «جمی‌هاي‌ سکسی» بوده اسـت، اما شاید هیچ‌کدام از آهنگ‌هاي‌ او بـه اندازه «Passionfruit» کـه ضرب آهنگ‌هایش مانند کسی اسـت کـه آهنگ زنگ آیفون از پیش بارگذاری شده را در یک ظرف عسل فرو کرده اسـت، با قالب سازگاری نداشته باشد.

 

 

“محو” برخی از حال و هوای ضرب “Passionfruit” – آهنگ بـه سمت پایین تغییر کرده اسـت – و مقدار زیادی انرژی موسیقی خانه دارد. اگر بتوانید پست مالون و کانیه تنظیم خودکار را بازرسی کنید، این بسیار سرگرم کننده اسـت. همچنین ان ویدیو …

 

Marvin Gaye – “Let’s Get It On”

این فهرست بدون مردی کـه اساساً آهنگ‌هاي‌ مربوط بـه جنسیت را روی نقشه قرار میدهد وجود نخواهد داشت. بسیاری از آهنگ‌هاي‌ سکسی طولانی هستند و با اشتیاق واقعی کوتاه هستند، اما با «Let’s Get It On»؛ ماروین گی بـه همه ی نشان داد کـه چگونه یک آهنگ جنسی را درست اجرا کنند. میتوانید حس دردناک اشتیاق را در صدای او احساس کنید، در حالی کـه او شریک احتمالی خودرا برای محبت کردن پس از «تلاش برای جلوگیری از این احساسات برای مدت طولانی» تشویق میکند.

 

دونالد گلاور، با نام مستعار چیلدیش گامبینو، با آهنگ روح‌انگیز و اغواکننده «Redbone» بـه موفقیت دست یافت، ترانه‌اي کـه احساس می کند ممکن اسـت زمان از دوران ماروین گی بـه‌عنوان یک مرم غیر قابل مقایسه بـه ما سفر کرده باشد. البته، با توجه بـه محتوای شعری گروه کر، سفیدپوستان نباید باهم آواز بخوانند، اما چه کسی در حین سکس با فهرست پخش جنسی همراه اسـت؟

 

10 موزیک ویژه سکس پرهیجان روی تختواب «تاپ ترین ها»

بـه دنبال حالات بازگشتی مشابه با سرعت پایین تر هستید؟ این مربای صاف و لطیف d’Angelo همان چیزی اسـت کـه شـما بـه دنبال ان هستید – احساس سکس صبحگاهی تنبل با همسرتان در یک روز تعطیل اسـت.

 

Fleetwood Mac – “The Chain”

مانند هر سکس‌کپاد خوب، «زنجیره» یک شاهکار در ساخت کند تا پایانی شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیز اسـت. هر آیه در نهایت بـه آغاز باز می‌گردد، بـه نوعی مانند … لبه؟ این انتخابی اسـت کـه برای همه ی کار نمی‌کند، اما اگر سلیقه شـما بر اساس گیتار بر خلاف R’n’B اسـت، اوج این آهنگ بـه تنهایی ارزش اوج را دارد. وقتی بیس در ساعت 3:05 وارد شد، خوب، سعی کنید زودتر تمام نشود.

 

«راک کلاسیک» بـه‌عنوان یک ژانر، مدت زیادی در مورد آهنگ‌هاي‌ سکسی نیست، اما این جواهر ممکن اسـت برای هردو واجد شرایط باشد. ضرب آهنگ زیبا و تزلزل ناپذیر در نیمه راه بین شادی و هیجان گیر کرده اسـت، و همانگونه کـه خواننده اصلی دیوید برن می‌خواند، “حدس می‌زنم باید سرگرم باشم”؛ هرچه کمتر در مورد ان بگوییم، بهتر اسـت.

 

این آهنگ از مارک موریسون خواننده بریتانیایی R’n’B دهه 90؛ یک آهنگ دیس در مورد عاشقی کـه وی را طرد کرده اسـت، حتی با احساسات خشن موضوع خود کاملاً انرژی حسی را ساطع می کند. ضربان بوم باپ یک مسابقه BPM عالی برای یک جلسه سکس ریتمیک یا با سرعت کامل یا نیمه سرعت اسـت، و ممکن اسـت وادار شوید زبان خودرا گاز بگیرید تا از تلاش برای ناله کردن در اواسط رانش جلوگیری کنید.

 

اگر احساس نوستالژیک دهه 90 می کنید، ریف سانتانا دراین آهنگ، همراه با اعترافات نفسگیر ریحانا بـه شاخ بودن، می تواند اینکار را انجام دهد.

 

 

ساد – “شیرین ترین تابو”

ساد یکی از بهترین خواننده‌ها و ترانه‌سراهای قرن بیستم اسـت و نبوغ او دراین یکی زنده اسـت. آهنگ‌هایي مانند این، آهنگ‌هاي‌ عاشقانه‌اي هستند کـه حتی غم‌انگیزترین چیزها را نیز جذاب میکنند «و بالعکس». این انتخاب شـما برای رابطه جنسی با یک سابق اسـت کـه بهتر از ادامه دادن بـه او بدانید، اما لعنت بـه ان؛ رابطه جنسی برای نه گفتن خیلی خوب اسـت.

آه، چه جهنمی ساد مانند ماروین گی، فرانک اوشن و The Weeknd از ان دسته افرادی اسـت کـه شایسته دو گزینه اسـت. دوبار فرو رفتن در این جا قطعا جرم نیست.

 

 

The Notorious B.I.G. – “Big Poppa”

با صدای صاف بیگی، تلاوت فرهنگ لغت جذاب بـه نظر میرسد. بنابر این، جای تعجب نیست کـه ادای احترام سرودانه او بـه یک رابطه کمی نامرتب، کاملاً بـه طرز ویرانگری بداخلاق ظاهر شود. ضرری ندارد کـه ان رابا ضرباهنگی آن قدر حسی کـه می تواند بـه عنوان یک ساز بـه نمایش درآید، پشتیبانی میشود. کدام…

 

…اگر سلیقه شـما بیشتر بـه راک دهه 70 متمایل اسـت، خبر خوب: ضرب آهنگ “Big Poppa” از یک آهنگ بـه همان اندازه جذاب برادران Isley انتخاب شده اسـت.

 

 

بیشتر بخوانید: تصاویر داغ رابطه جنسی وحشی مورد علاقه خانوم ها «+بدون سانسور»

 

آریانا گرانده و نیکی میناژ – “کنار به پهلو”

در ژانری کـه برای دهه‌ها تحت سلطه موزیسین‌هاي‌ مذکر بوده اسـت، سرود آریانا ممکن اسـت جذاب‌ترین و خوش‌صداترین نباشد، اما با جسارت محض راه خودرا قلدر میکند – اشعار درباره سختی راه رفتن پس از کوبیدن شدید اسـت. زیبای جدیدش و آیه نیکی، جایی کـه او در مورد دوچرخه سواری صحبت می کند، بـه درد نمیخورد.

10 موزیک ویژه سکس پرهیجان روی تختواب «تاپ ترین ها»

10 موزیک ویژه سکس 

آیا بـه دنبال آهنگ دیگری با محوریت زن هستید، اما آهنگی کـه کمی آرام‌تر و احساسی‌تر باشد؟ لیزو مقداری آبمیوه دارد کـه می توانید ان را بگیرید. هشدار: این آهنگ در ذهن شـما گیر می کند.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات