خفن ترین راه برای به ارگاسم رسیدن دختران باکره  + 5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

دختران باکره میتوانند طوری خودارضایی کنند و بـه ارگاسم برسند کـه بکارت خودرا پاره نشود در ادامه با 5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش» هاتم بت را دنبال کنید .

 

خفن ترین راه برای به ارگاسم رسیدن دختران باکره 

بـه‌طور کلی بـه تحریک آلت تناسلی توسط خود فرد برای تخلیه هیجان جنسی خودارضايي دختر باكره گویند. اکثر زنان و دختران در سنین 13 تا 20 سالگی برای اولین بار اقدام بـه خود ارضائی می کنند و برای اولین بار بـه تجربه‌اي چنین هیجان‌انگیز دست مییابند.

5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

این افراد از آنجا کـه تا کنون چنین لذتی را درک نکرده‌اند اغلب از نظر روحی بـه ان معتاد میشوند ودر هر فرصتی اقدام بـه خود ارضائی می کنند. در دختران زمانی می گویند خودارضايي دختر باكره «استشها» صورت گرفته کـه با خود، کاری کند کـه بـه اوج لذت جنسی برسد. دراین زمان مایعی کـه از او خارج می شود منی نامیده می شود منی در زنان و دختران بر خلاف مردان و پسران، همراه با جهش نیست.

 

خود ارضایی بـه بسیاری از دختران برای رسیدن بـه آرامش و از بین بردن استرس کمک میکند. ان‌ها از لذت حاصل از این عمل بهره می برند، خستگی خودرا بـه در میکنند و برای مدتی از دنیای واقعیت و روزمره فاصله میگیرند.

 

درعین‌حال دریافت حسی و شناخت بهتری ازبدن خود پیدا میکنند کـه در نهایت نقش مثبتی نیز در ارتباط جنسی ان‌ها با پارتنرشان دارد. برای بسیاری از دختران این عمل، جدا از شرایط زندگی ان‌ها و داشتن یا نداشتن ارتباط جنسی با دیگری، شکل خاص و مستقلی در کسب لذت جنسی شمرده میشود.

 

5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

همین‌طور بـه خاطر انتخاب آزاد رویای جنسی، می توانند بخشی از خواسته‌هاي‌ جنسی خودرا ان‌گونه کـه علاقه و آرزو دارند، تجربه کنند. جالب این کـه برخی از دختران، اغلب در رویای خود رابطه جنسی با زنان دیگر دارند و یا خودرا در نقش مفعولی میبینند.

 

بیشتر بخوانید: برقرار کردن رابطه جنسی در هواپیما توسط مسافران «+عکس باورنکردنی»

 

تقریبا نیمی از این دختران می توانند بخشی از رؤیاهای جنسی خودرا بـه مرحله عمل نیز دربیاورند. در رسیدن بـه لذت جنسی از راه خود ارضایی، بعضی از آنان کمبود حس آمیخته و یکی شدن و تعلق داشتن بـه دیگری را احساس می کنند، در عوض رسیدن بـه اوج لذت جنسی «ارگاسم» از این راه تقریبا تضمین‌شده اسـت.

 

 

خفن ترین راه خودارضایی دختران باکره

محققین بیان می کنند کـه آنورگاسمی یکی از مهمترین عوارض خودارضايي دختر باكره اسـت. ممکن اسـت این افراد در دوره مجردی با خودارضايي دختر باكره بتوانند نیازهای جنسی خودرا برآورده کنند اما در آینده رضايتمندی جنسي در زندگی مشترک و لذت بـه ارگاسم رسیدن با همسر خودرا از دست خواهند داد.

عمل خودارضايي دختر باكره با تحریک قسمت‌هاي‌ خارجی دستگاه تناسلی رایج‌تر اسـت کـه صدمه چندانی بـه دستگاه تناسلی نمیرساند اما زمانی کـه خودارضايي دختر باكره با تحریک قسمت‌هاي‌ داخلی‌تر دستگاه تناسلی باشد .

 

بسته بـه نوع فشار و ناحیه لمس شونده ممکن اسـت درصورتی‌کـه بـه‌صورت مداوم تکرار شود آسیب‌هاي‌ جدی بـه دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. خودارضايي دختر باكره با انگشت می تواند باعث خراشیدگی لبه‌هاي‌ پرده بکارت گردد. اگر عمل خودارضايي دختر باكره با استفاده از جسم خارجی یا فشار بیش از حد بـه دهانه واژن باشد .

 

میتواند خسارات جبران ‌ناپذیری را بـه دنبال داشته باشد. آسیب بـه پرده بکارت ازجمله این خسارت‌هاست کـه ممکن در حین عمل خودارضايي دختر باكره با جسم خارجی بـه وقوع بپیوندد.

 

5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

طبق معمولً دختران در پاسخ بـه این سؤال کـه چرا اقدام بـه خودارضايي دختر باكره انجام میدهند این مطلب را بیان می کنند: تسکین احساس ناخوشایند در واژن. چون حین ارگاسم واژن منقبض شده و ترشحات از ان خارج می شوند. در حین عمل ارگاسم مقداری ماده دوپامین ترشح می شود کـه احساس خوشایندی بـه فرد در حال ارضا تلقین میکند.

 

 

آموزش کامل ترین خود ارضایی دختران برای سن های کم

تقریبا تمام دختران برای اینکار از دست خود و از راه تحریک کلیتوریس استفاده میکنند. البته این تحریک کلیتوریس هم بـه‌صورت‌هاي‌ مختلفی انجام می گیرد. مشاهده‌شده اسـت خودارضايي دختر باكره با استفاده از انگشت خود صورت می‌پذیرد هرچند کـه بعضی نیز با فشار شدید آب کلیتوریس خودرا تحریک و عمل خودارضايي دختر باكره را انجام می دهند. اقدام بـه خودارضايي دختر باكره با پتو نیز در بین برخی از این دختران جوان شایع اسـت! با توجه بـه این نکته از اقدام بـه تحریک با استفاده از این روش‌ها خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: 10 روش ارضا کردن زن و بازی با واژن و نقطه جی «+عکس»

 

خودارضايي دختر با مالش کلیتوریس بـه‌تنهایی نمیتواند بـه پرده بکارت آسیبی وارد کند. همان‌ طور کـه گفته شد پرده بکارت فقط بواسطه وارد شدن جسم خارجی داخل واژن پاره میشود نه با خودارضايي دختر باكره با مالش کلیتوریس فرد.

 

مالش کلیتوریس از روی لباس و حتی لباس باعث پارگی پرده بکارت نخواهد شد هرچند کـه ترشحات پس از ان همراه با خون باشد. این خون احتمالاً ناشی از آسیب‌دیدگی قسمت خارجی واژن میباشد.گاهی مواقع میتواند فعل و انفعالات داخل رحم بر اثر تحریک تشدید هم باعث خروج خون پس از عمل خودارضايي گردد.

 

 

معایب خود ارضایی دختران در سن پایین

خود ارضایی دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و درصورتی‌کـه بـه‌صورت رفتار روزانه درآید خطرناک میشود و مانند هر اعتیادی، روح و جسم و روان فرد را بـه هم می‌ریزد و زمانی کـه فردی اقدام بـه خودارضايي می کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می‌افتد و جنبه‌هاي‌ مهم و عاطفی دریک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمیکند .

 

ناسازگاری خانوادگی و سردی در روابط بعد از ازدواج از عوارض دیگری اسـت کـه منشأ بسیاری از اختلافات زوجین اسـت؛ ابتلا بـه اینکار در دختران، سبب می شود کـه تحریکات جنسی در ان‌ها بی‌اثر باشد و از شوهر دلسرد شوند.

 

چرا کـه با خودارضايي شرطی شده‌اند تا دریک وضعیت خاصی کـه خودرا تحریک میکنند بـه ارگاسم برسند و بـه هنگام نزدیکی بـه همسر خود بـه یاد رفتارهای خود می‌افتد و گمان میکنند تنها در ان شرایط می توانند بـه ارگاسم برسند. این حالت برای کسانی بیشتر اسـت کـه قبل از ازدواج چنین وضع و حالتی را داشته‌اند.

 

کم شدن حافظه و قدرت یادگیری

ضعف اعصاب و کم شدن قدرت تحمل در برابر مسائل

خطر از بین رفتن پرده بکارت برای دختران بر اثر دست‌کاری زیاد

خلأ عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتمادبه‌نفس

ضعف اراده و گرفتاری در اخذ تصمیم‌هاي‌ لازم تا حدی کـه فرد را چون غلامی حلقه بـه گوش و دچار جنگ و جدال می‌سازد.

کاستی در اعتماد بـه ‌نفس بـه‌ خاطر دلهره و وحشت فرد در حین ارتکاب از بیم رسوایى.

درهم کوبیده شدن شخصیت فرد بـه خاطر سرزنش و تحقیر خود، بـه علت ارتکاب گناه

فراهم شدن زمینه بی‌مبالاتی بـه خاطر احساس دائمی گناه از عمل.

اضطراب دختران بـه خاطر وحشت ان‌ها نسبت بـه از دست دادن بکارت خود.

 

 

برای انجام هر عملی پیش از همه ی اراده و تصمیم لازم اسـت ودر ترک خودارضايي دختر باكره این مساله اهمیت بیشتری پیدا می کند. تلاش برای تقویت اراده از گام‏‌هاي‌ مهم در ترک خودارضايي دختر باكره اسـت.

 

بعد از اراده و تصمیم راسخ بـه ترک خود ارضایی، اولین قدم دراین راه پرهیز از دست ‏کاری با اندام جنسی اسـت و بهترین راه گریز از این امر بودن در حضور دیگران و بیرون رفتن از خلوت و تنهایی خود اسـت.

 

از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏‌هاي‌ تحریک‏ کننده و فکر در مورد ان‌ها دوری کنید و اوقات فراغت خودرا با مطالعه، ورزش و برنامه‌هاي‌ جمعی پر کنید.هر کاری کـه شـما را بـه فکر خودارضايي بیندازد ان کار را سریع ترک کنید.

 

بیشتر بخوانید: عکس سکسی خواننده معروف شما را ارضا میکند!! «بدون سانسور»

5 روش برای خودارضایی کردن دختران باکره بدون پارگی «+آموزش»

خودارضايي دختر باكره آسیب هاي‌ جدی بـه کلیتوریس و واژن دختر وارد می کند خودارضايي دختر باكره باعث زود انزالی می شود و وقتی دختر ازدواج می کند لذت جنسی کافی از ارضا شدن توسط همسرش را نخواهد برد دین اسلام خودارضايي دختر و پسر را ممنوع اعلام کرده اسـت و خودارضايي دختر باكره گناه کبیره اسـت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل