خوش شانس ترین اعداد قرعه کشی  + پرتکرارترین اعداد قرعه کشی

خوش شانس ترین اعداد قرعه کشی 

یک مطالعه جدید خوش شانس ترین اعداد قرعه کشی را نشان می دهد! تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان صنعت بخت آزمایی و بینگو، “خوش شانس ترین” اعداد در انواع قرعه کشی ها را پیدا کرده است. چه در قرعه کشی محلی شرکت کرده باشید و چه در بخت آزمایی، این مطالعه اعدادی را معرفی می کند که اگر به آنها توجه داشته باشید، می توانید از یک برد بزرگ سود ببرید.

 

بسیاری از مردم رویای برنده شدن در قرعه کشی را برای خرید چیزهایی که همیشه آرزو می کردند می توانند بخرند. و یک مطالعه جدید می تواند این رویا را بسیار محتمل تر کند. تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان صنعت بخت آزمایی، (خوش شانس ترین) اعداد قرعه کشی را پیدا کرده اند. و این می تواند به این معنی باشد که اگر این اعداد را انتخاب کنید، می توانید برنده شوید.

 

این داده ها آخرین آمار بخت آزمایی یورومیلیونز را که از 27 سپتامبر 2016 تا 2 ژانویه 2024 گرفته شده است، تجزیه و تحلیل می کند. طبق گزارش ها، خوش شانس ترین عدد 21 است. زیرا بیشترین تعداد قرعه کشی شده در نتایج یورومیلیونز را با 96 بار داشته است. باید بگوییم که این عدد خوش شانس آخرین بار در 10 نوامبر 2023 قرعه کشی شد.

 

پرتکرارترین اعداد قرعه کشی

اما خوش شانس ترین عدد ما بعدی 20 است که 92 بار قرعه کشی شده است، آخرین آن در 19 دسامبر 2023 است. پس از آن 17 که 89 بار قرعه کشی شده است و سپس 42 و 23 که هر دو 88 بار قرعه کشی شده اند. بر اساس تحقیقات انجام شده، بدشانس ترین عدد برای بازی، شماره 22 است که تنها 54 بار قرعه کشی شده است.

خوش شانس ترین اعداد قرعه کشی 

بیشترین رقمی که یک عدد دو رقمی باید به پایان برسد، یک است که آخرین بار در 5 سپتامبر 2023 قرعه کشی شده است. این داده ها همچنین بیشترین ستاره های این اعداد خوش شانس را پیدا کردند که دو و سه هستند. طبق گزارش ها این اعداد تک رقمی، 154 بار قرعه کشی شده است.

 

بیشتر بخوانید: روش جادویی انتخاب اعداد بخت آزمایی و قرعه کشی

 

بهترین تاریخ برای خرید بلیط بخت آزمایی

اگر نمی دانید در کدام تاریخ بلیط بخت‌آزمایی بخرید، طبق گزارش‌ها، 17 نوامبر خوش‌شانس‌ترین روز سال برای برنده شدن است، (با 20 برنده بزرگ جک‌پات.) و پس از آن 8 فوریه که 16 برنده برنده جک‌پات داشته است. مشترک سومین تاریخ خوش شانس 28 و 26 سپتامبر است، (با 15 برنده جکپات خوش شانس.)

همچنین، خوش شانس ترین شهر در حوزه بخت آزمایی کینگستون آپون هال در بریتانیا است (41083 جستجوی گوگل). این خیلی تعجب آور نیست زیرا یکی از بزرگترین بردهای منطقه از غرب هال در سال 1995 به دست آمد. این مربوط به زمانی بود که تری بنسون، که به عنوان یک برقکار مشغول به کار بود، برنده یک جکپات 20 میلیون پوندی شد.

 

بیشتر بخوانید: برد 12 میلیون یورو در بخت آزمایی با پیدا کردن بلیط روی زمین!

 

خوش شانس ترین شهرها در بخت آزمایی

علاوه بر اعداد و تاریخ های خوش شانس، این مطالعه داده های جستجوی گوگل را تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص کند کدام شهرهای دنیا برای برنده شدن در قرعه کشی امیدوارتر هستند. شهر ساندرلند در انگلیس، با میانگین ماهانه 44871 جستجو به ازای هر 100000 ساکن در صدر فهرست شهرهای بریتانیا که به دنبال برنده شدن در لاتاری هستند، قرار دارد.

مطالعه جدید خوش شانس ترین اعداد قرعه کشی را نشان می دهد!

 

برای در نظر گرفتن این موضوع، باید بگوییم که ساکنان ساندرلند 253 درصد بیشتر از کسانی که در کمبریج زندگی می‌کنند، به دنبال برنده شدن در بخت آزمایی هستند. و باید ذکر کنیم که این پایین‌ترین رتبه را در بین تمام شهرهای بریتانیا دارد. اما در رده سوم شهر بلکپول انگلیس (38194 جستجو) قرار دارد در حالی که داندی در رتبه چهارم (35322 جستجو) قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید: برنده شدن در بخت آزمایی با مولد اعداد تصادفی (RNG)

 

شهرهای شمالی و جنوبی انگلیس بهترین ها هستند

جالب است بدانید که تمام شهرهای خوش شانس در انگلستان قرار دارند. دانکستر که دومین جمعیت مهم در بین 10 شهر برتر را دارد، نیز در این لیست وارد شده است. خب، این شهر با میانگین 35278 جستجوی ماهانه به ازای هر 100000 نفر، رتبه پنجم را برای شهرهای بریتانیا که تلاش می کنند بیشترین تلاش را برای برنده شدن در لاتاری انجام دهند، به خود اختصاص داد.

 

علاوه بر کمبریج، مردم آکسفورد و لندن هم کمترین نگرانی را در مورد برنده شدن در لاتاری داشتند. یکی از سخنگویان در مورد این یافته‌ها اظهار داشت: دریابید که کدام شهرهای بریتانیا رویای برنده شدن بزرگ در قرعه‌کشی را در سر می‌پرورانند. جالب است که به تقسیم شمال و جنوب انگلیس در نتایج، مانند 3 امید برتر، توجه کرده و روی برد در این شهرها حساب باز کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل