خیانت فوتبالیست معروف به همسرش  + واکنش ویکتور کانتیلو به ادعای خیانت به همسرش

خیانت فوتبالیست معروف به همسرش 

خیانت فوتبالیست معروف به همسرش وقتی به مسافرت رفته بود، موجی از حواشی را به راه انداخته است. یک فوتبالیست متاهل به دلیل ادعای داشتن یک معشوقه در خانه خود مجبور به انکار رابطه خود شده است. گفته می‌شود ویکتور کانتیلو، ستاره کورینتیانس، در حالی که همسرش جرالدین پیندا در خانه پدر و مادرش نبود، در خانه‌اش مهمانی برگزار کرده است.

 

ویدئویی در رسانه های اجتماعی منتشر شده است که توسط مونالینی سوارز – معشوقه ادعایی کانتیلو منتشر شده است. فیلم نشان می دهد که دی جی در حال قدم زدن در اطراف خانه بوده و چیزی جز یک لباس مجلسی نازک بر تن ندارد. در توضیح این ویدیو آمده است: و این خیانت؟ کانتیلو، بازیکن کورینتیانس واقعاً اهمیتی نمی‌داد که من را با همه چیزم همسرش به خانه‌اش ببرد.

 

بیشتر بخوانید: تجاوز بازیکن فوتبال به دختر 19 ساله + عکس

 

واکنش ویکتور کانتیلو به ادعای خیانت به همسرش

کانتیلو، 29 ساله، اتهامات خیانت و کلاهبرداری را رد کرده است. زیرا او ادعا می کند این دختر که دی جی است، تلاش هایی برای آسیب رساندن به ثبات زندگی خانوادگی او است. وی در بیانیه‌ای در اینستاگرام نوشت: در چند ساعت اخیر اطلاعاتی به دست آمده که این شخص به دنبال آسیب رساندن به ثبات همسر و دو فرزندم است.

 

من قاطعانه این ادعا را رد می کنم و خواهان احترام به حریم خصوصی خانه ام هستم. پس از بازتاب یک ویدیوی قدیمی که در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، من و خانواده‌ام مسائل شخصی خود را بدون افشاگری حفظ خواهیم کرد. من در این لحظه تعیین کننده بر روی بازی برای تیمم متمرکز هستم. با این حال، مونالینی در مصاحبه با مجله Quem ادعاهای خود را دو چندان کرده است.

 

این دی جی برزیلی گفت: همسر این بازیکن، با پدر و مادرش به مسافرت رفته بود. او به من پیام داد که قرار است در آپارتمانش با دوستان و آشنایانش مهمانی بگیرد. بنابراین ما آنجا ماندیم و در آپارتمان با او خوابیدیم. در اتاق او و همسرش. باید بگوییم که این مصاحبه موج حواشی را دو چندان کرده است و باید دید که این بازیکن چه واکنشی نشان خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی اولگا کارمونا معروف ترین فوتبالیست زن جهان + عکس

 

ویکتور کانتیلو کیست؟

ویکتور دانیلو کانتیلو جیمنز متولد سال 1993، بازیکن فوتبال کلمبیایی است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه کورینتیانس برزیل بازی می‌کند. کانتیلو در ریو فریو، زونا بنانرا، ماگدالنا به دنیا آمد و در سال 2009 پس از نمایندگی سی دی مولینو ویجو و سی دی بلن سن برناردو، به مجموعه جوانان اتلتیکو ناسیونال پیوست.

خیانت فوتبالیست معروف به همسرش 

او اولین بازی خود در تیم اول را در 24 آوریل 2013 انجام داد و در بازی رفت 2-0 کوپا کلمبیا مقابل ریونگرو آگویلاس بازی کرد. کانتیلو در 26 ژوئیه 2013 اولین بازی خود را در رده A Primera انجام داد و 90 دقیقه کامل را در برد 3-2 مقابل اتلتیکو هویلا بازی کرد.

مونالینی سوارز

وی که به ندرت در طول فصل استفاده می‌شد، به‌عنوان بازیکن قرضی در تیم‌های اتلتیکو اف‌سی و لئونس بازی کرد. با تیم دوم، او اولین گل بزرگسالان خود را به ثمر رساند و گل تساوی را در تساوی 2–2 خارج از خانه مقابل آمریکا د کالی در 26 سپتامبر 2014 به ثمر رساند. در 7 ژانویه 2017، کانتیلو با بند خرید به دپورتیوو پاستو در رده برتر پیوست.

 

بیشتر بخوانید: زیباترین فوتبالیست زن جهان آنا ماریا مارکوویچ + عکس های جدید داغ

 

دوران حرفه ای ویکتور کانتیلو

باید بگوییم که در 4 ژوئیه، پس از تحت تاثیر قرار دادن تیم، او برای جونیور از پاستو با مبلغ 1.2 میلیون دلار آمریکا قرارداد امضا کرد، زیرا طرف دوم بند خرید خود را اعمال کرد. کانتیلو بلافاصله تبدیل به یک بازیکن کلیدی برای تیم شد و جام حذفی را برد و به نیمه نهایی کوپا سودامریکانا رسید. او همچنین پس از پایان فصل مورد علاقه اودینزه قرار گرفت.

همسر ویکتور کانتیلو

در 9 ژانویه 2020، کانتیو تا سال 2023 به کورینتیانس ملحق شد. او تا ژوئن 2021 بازیکن قرضی خواهد بود. (زمانی که تعهد به خرید بند فعال خواهد شد). در 16 مارس 2018، کانتیلو توسط مدیر تیم ملی خوزه پکرمن برای بازی های دوستانه مقابل فرانسه و استرالیا دعوت شد. او اولین بازی خود را در 16 نوامبر 2021 در مقدماتی جام جهانی مقابل پاراگوئه انجام داد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات