دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد  + دختر روسی که بزرگترین سینه های جهان را دارد

دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد 

دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد می گوید: سینه های طبیعی 34KK من یک کابوس هستند… من از مدرسه اخراج شدم و زندگی اجتماعی من دارک شده است. این زن جوان دارای سینه‌های طبیعی 34KK است که زندگی روزمره او را، از پروازهای ناخوشایند گرفته تا درس‌های آسیب‌رسان PE در دوران کودکی به یک مسیر غیرمنتظره تبدیل می‌کند.

 

اینفلوئنسر 28 ساله روسی از سال‌های اولیه نوجوانی‌اش، پس از آزار و اذیت های مختلف بخاطر سینه‌های غول‌پیکرش، با «شیاطین درونی» خود هم، مبارزه کرده است. با این حال، 2 میلیون فالوور اینستاگرام، که به او کمک می کنند هزاران پوند درآمد کند، او سینه خود را به بزرگترین دارایی خود تبدیل کرده است. و او از طریق سینه های بزرگ پول در می آورد.

 

دختر روسی که بزرگترین سینه های جهان را دارد

او می گوید: ترول‌ها پشت ناشناس بودن اینترنت و حساب‌های جعلی پنهان می‌شوند و به آزار و اذیت من ادامه می‌دهند. (ترول کسانی هستند که در فضای مجازی با کامنت و پیام های منفی دیگران را اذیت می کنند). وی ادامه می دهد: ترول ها همیشه سعی می‌کنند نظرشان را بدهند یا حتی چت روم هایی برای صحبت در مورد زندگی شخصی من ایجاد کنند.

دختری که بزرگترین سینه های جهان را دارد 

من اجازه نمی‌دهم نظرات منفی ترول ها، مرا ناراحت کنند. به آنچه هستم افتخار می‌کنم. و خودم و بدنم را دوست دارم. عاشق انحناهای بدنم هستم، و همچنین عاشق حجم سینه، باسن و کمرم هستم. آناستازیا پس از نقل مکان از مسکو به دبی، چیزی جز کمی خرده‌تراپی را دوست ندارد، اما اذعان می‌کند که اتاق‌های تناسب در دبی به یک منطقه فاجعه تبدیل شده است.

 

آناستازیا گفت: گاهی به کمک متصدیان اتاق تناسب نیاز داشته‌ام. به خصوص وقتی لباس‌هایم در ناحیه نیم تنه بالایی بدنم پاره می‌شوند و من باید هزینه آنها را بپردازم، و این ناامیدکننده است. فروشگاه‌های معمولی لباس‌های زیر زنانه گزینه‌ای برای من نیستند. زیرا لباس اندازه سینه های من را ندارند. بنابراین من به فروشگاه‌های آنلاین تخصصی متوسل می‌شوم.

 

بیشتر بخوانید: سینه های بزرگ دختر 25 ساله و پیدا نشدن سوتین مناسب برای او!

 

دردسرهای سینه های بزرگ برای آناستازیا

اما این مدل خیره‌کننده اصرار می‌کند که بالاخره پس از دوران کودکی پر دردسرش، که باعث شد به لطف قلدرهای وحشتناک مدرسه تبدیل به فردی گوشه‌گیر شده، راضی است. او می‌گوید: وقتی 13 ساله شدم، اندازه سینه‌هایم افزایش یافت. در 14 سالگی، من دارای سینه های بزرگی بودم. به جای اینکه احساس خوش شانسی کنم، به خصوص در دوران تربیت بدنی احساس خجالت شدیدی می کردم.

دردسرهای سینه های بزرگ

چیزهای ساده ای مانند دویدن سخت بود – زیرا که سینه های من خیلی سنگین بود. آناستازیا در دوران نوجوانی با تمسخر شدید همکلاسی هایش مواجه شد. بیشتر تمسخرها از طرف پسران بود، اما حتی برخی از دختران نیز حسادت شدیدی از خود نشان دادند. گزارش شده است که یک دختر آناستازیا را با چاقو در راهروی مدرسه تعقیب کرده و تهدید به بریدن سینه های او کرده است.

 

سینه های بزرگ باعث منزوی شدن آناستازیا شدند. فشار فزاینده و آشفتگی عاطفی آناستازیا را مجبور کرد که مدرسه را به طور کلی ترک کند. برای سه سال باقی مانده از تحصیل، او در خانه درس می خواند و اغلب خودش را در اتاقش حبس می کرد و بازی های ویدیویی انجام می داد. او می‌گوید: وقتی بزرگ می‌شدم، تنها بودم. اما وقتی دیدم تنها نیستم، باعث شد تا اعتماد به نفسم را بدست بیاورم.

 

بیشتر بخوانید: معضلات سینه های بزرگ دختر جوان و جذاب آمریکایی! +عکس

 

رسیدن به موفقیت با سینه های بزرگ

داستان های زنان دیگر که سینه های بزرگی داشتند، به من کمک کرد زیبایی و ارزش خودم را ببینم. آناستازیا قبل از تبدیل شدن به یک مدل به عنوان یک طراح گرافیک و نویسنده محتوا کار می کرد. ولی بعدا، او با الهام از اعتماد به نفس دیگران، شروع به شرح زندگی خود در رسانه های اجتماعی کرد. همین امر هم باعث شد تا او به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.

رسیدن به موفقیت با سینه های بزرگ

او گفت: من صفحه اینستاگرام خود را در سال 2018 به عنوان یک اکانت حرفه ای برای کارهای هنری خود راه اندازی کردم. اما سپس شروع به آپلود عکس های خود در بیکینی های مختلف کردم. عکس های من، توجه اینفلوئنسرها را به خود جلب کرد و آنها تصاویر من را دوباره منتشر کردند. پیج من به سرعت شروع به رشد کرد و تنها در دو سال بیش از 510000 دنبال کننده به دست آورد.

 

بیشتر بخوانید: پشیمانی دختر جوان از عمل بزرگ کردن سینه + عکس

 

چالش های زندگی آناستازیا به خاطر سینه های بزرگ

اکنون آناستازیا با داشتن بیش از 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، آنچه را که زمانی به عنوان یک “نقص” می دانست به یک ماشین پول ساز تبدیل کرده است. این اینفلوئنسر قبلاً فاش کرده بود که چگونه پروازهای طولانی مدت می تواند یک کابوس خاص باشد – او را مجبور می کند بلیط های خود را ارتقا دهد.

بزرگترین سینه های جهان

او گفت: من همیشه پرواز بیزینس یا فرست کلاس دارم، مخصوصاً برای یک پرواز طولانی. این به این دلیل است که می توانید صندلی را باز کنید و به پشت تکیه دهید. همچنین، من حفظ حریم خصوصی را بیشتر ترجیح می دهم. وی همچنین توضیح می دهد: سینه های من باعث تصادفات ناشیانه شده اند – این خیلی ناجور است.

 

من همیشه چیزهای روی میز را با آنها له می کنم! همچنین هنگام خرید بیرون به طور تصادفی با چیزهایی در فروشگاه ها برخورد کرده ام و همه چیز را خراب کرده ام. این مدل همچنین اذعان داشت که نقص و کمبود لباس مناسب، در کمد لباس هایش هم، یک کابوس همیشگی است. به علاوه، آناستازیا نشان داد که قفسه سینه او تقریباً باعث تصادف اتومبیل می شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات