دختر جوان که یوگای لخت را راز تناسب اندام خودش می داند  + یوگای برهنه و تناسب اندام

دختر جوان که یوگای لخت را راز تناسب اندام خودش می داند 

در این پست، با دختر جوان که یوگای لخت را راز تناسب اندام خودش می داند آشنا می شویم. او می گوید: من با یوگای برهنه تناسب اندام خودم را بدست آورده ایم. کلویی آمور گفت راز تناسب اندام او یوگا برهنه است. او ادعا کرد که این ورزش “رایگان” است و به او “قدرت” داده است که بسیاری از مردان را مجذوب خودش کند. کلویی می‌گوید مردان نمی‌توانند از اندام زیبای او چشم بردارند.

 

خانم کلویی آمور 2.1 میلیون طرفدار در اینستاگرام خودش دارد. این مدل جاون اغلب عکس های لخت خود را حین انجام یوگای برهنه به اشتراک می گذارد. باید بگوییم که او ادعا می کند مردان آنقدر مجذوب ظاهر او شده اند که او حاضرند هر چقدر می خواهد برایش خرج کنند. و این جذابیت زنانه بیش از حد او، باعث شد که کلویی، خودش را «زن زیبای زندگی واقعی» لقب دهد.

 

بیشتر بخوانید: شاخ اینستاگرامی که لخت می شود تا به زنان دیگر امید بدهد + عکس

 

یوگای برهنه و تناسب اندام

با وجود اینکه کلویی مورد توجه قرار گرفته، اما اعتراف می کند که در گذشته با مشکلات مربوط به تصویر بدنش دست و پنجه نرم کرده است. با این حال، این زن 32 ساله می گوید که یوگای لخت به او کمک می کند تا او توانمند شود. اکنون او همه اعضای بدن خود را دوست دارد. کلوئی، اهل لس آنجلس، گفت: من یوگای برهنه را دوست دارم – این نوع یوگا بسیار آزاد است.

دختر جوان که یوگای لخت را راز تناسب اندام خودش می داند 

تمرین برهنه به من قدرت داده است، و پس از آن همیشه احساس موفقیت می کنم. این مدل جوان ادامه داد: من ابتدا یوگا را شروع کردم زیرا فکر می کردم این کار برایم جالب است. کنجکاو بودم که ببینم چقدر می توانم انعطاف پذیر باشم. هم برای ذهن و هم برای بدن من چالش برانگیز است و انجام برهنه آن بیشتر حس هنری به من می دهد. این کار را هم به تنهایی و هم با دیگران انجام می دهم.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت دنیا مسیحا مدل مشهور ایرانی + بیوگرافی

 

مزایای لخت یوگا کار کردن از زبان کلویی

کلویی قبلاً در مورد اینکه چگونه با وجود مدل بودن، از مشکلات تصویر بدنش رنج می برد صحبت کرده است. در واقع، او می گوید که بدن خود را در جامپرهای بزرگ پنهان می کرد تا از نگاه دیگران جلوگیری کند. او افزود: من ممکن است یک مدل باشم، اما مانند سایر خانم ها مشکلات بدنی دارم. وقتی شروع به کار کردم، سیکس پک نداشتم و خیلی لاغر بودم.

یوگای برهنه و تناسب اندام

سینه و باسن من متناسب بود، اما من واقعاً لاغر بودم، و صورتم توخالی به نظر می‌رسید. ولی بدنم از آن زمان تغییر کرده است. حتی در حال حاضر، گاهی اوقات پشت پرش‌های بزرگ پنهان می‌شوم، اگر به‌ویژه احساس خودآگاهی داشته باشم. من گاهی برای دوست داشتن بدنم تلاش می کنم، اما پذیرفته ام که هیچکس کامل نیست.

 

شما باید سعی کنید خودتان را دوست داشته باشید، همانطور که دیگران شما را زیبا می بینند. کلویی برای اولین بار یوگای داغ برهنه را از یک عکس مجله پلی بوی الهام گرفت و از آن زمان به این سمت علاقه مند شده است. همچنین، او گفته که با تمرین در یک استودیوی خصوصی با چهار زن دیگر، اعتماد به نفس زیادی را بدست آورده است.

 

بیشتر بخوانید: عکس های لخت دختران بدنساز ایرانی خوش اندام جذاب

 

یوگای لخت باعث شد بدنم را دوست داشته باشم

کلویی می گوید: یوگا برهنه بسیار شخصی است. من قبلا فقط با لباس یوگا انجام می دادم، بنابراین نگران بودم که چگونه برهنه بودن در اتاقی با زنان دیگر را تحمل کنم. آن روز واقعا گرم بود بنابراین گرما باعث شد این تمرین چالش برانگیزتر اما واقعاً ارزشمند است. اینکار به تقویت بدن من کمک کرد و همچنین در پوست خودم راحت تر شدم. یوگای برهنه به من کمک کرد دوباره عاشق بدنم شوم.

مزایای لخت یوگا کار کردن

کلویی اکنون یوگای برهنه را به همه توصیه می کند، می داند که ممکن است برای برخی افراد احساس ناخوشایندی داشته باشد. برای کمک به دیگران، او برخی از نکات برتر خود را به اشتراک گذاشته است. خانم کلویی گفت: اول با لباس شروع کنید. به این ترتیب، از قبل به تجربه‌ی یوگا خود اطمینان خواهید داشت. این باعث می‌شود حواس‌تان پرت شود، به طوری که از برهنه بودن آگاه نباشید.

 

مدل جوان در آخر اضافه می کند: یوگا ذهن، بدن و روح ما را به هم متصل می کند. انجام برهنه آن فقط یک امتیاز برای یکی بودن با خود و ارتقای مثبت بودن بدن است. بنابراین، من انجام یوگا به صورت کاملا برهنه را به همه افراد چه زنان و چه مردان توصیه می کنم. اگر با بدن خودتان مشکل دارید، اینکار کمک می کند تا بهتر بدن تان را هر جور که هست بپذیرید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات