در بازی مقابل فولاد VAR به سود پرسپولیس از کار افتاد؟

در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس تا پیش از مسابقه با فولاد نتوانسته بود با حضور فناوری VAR در لیگ برتر به پیروزی برسد، اینبار مسئولین به کمک این تیم آمدند تا با وار به پیروزی برسد تا همه محاسبات مبنی بر حذف حق خوری به واسطه اشتباهات داوری نقش بر آب شود.

در بازی مقابل فولاد VAR به سود پرسپولیس از کار افتاد؟

در بازی مقابل فولاد VAR به سود پرسپولیس از کار افتاد؟

پس از آنکه مسئولین فولاد خوزستان با کارشکنی علنی خود مانع از استقرار VAR در استادیوم فولاد آرنا شدند تا به واسطه عدم بازبینی صحنه، بازیکن استقلال خوزستان از اخراج مقابل استقلال تهران فرار کرده باشد؛ برگ اصلی آقایان صحنه گردان در فوتبال ایران و به صورت خاص فدراسیون فاسد مهدی تاج در بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان رو شد.

جائی که تا دقیقه 20 بازی فولاد خوزستان یک پنالتی و یک اخراج از داور وسط طلبکار شد اما مهره چینی مافیای فوتبال و قرار گرفتن داور ی که به هواداری پرسپولیس مشهور است در اتاق VAR باعث شد تا صحنه پنالتی نادیده گرفته شود و در ادامه در صحنه ای که مسعود ریگی با نوک استوک خود به صورت بازیکن فولاد کوبید، به یکباره هم داور وسط بینایی اش را از دست داد و هم تصویر آهسته صحنه در var به نمایش در نیامد تا پرسپولیس در روزی که ظاهراً VAR در این بازی مورد استفاده قرار گرفته بود به سبک سالهای گذشته، با استفاده از اشتباه داوری برنده مسابقه ای شود که برتری فنی از سوی شاگردان گاریدو مقابل فولاد ندیدیم و تنها این تلاش عوامل بیرونی بود که موجب باخت استقلال و پیروزی پرسپولیس در هفته سوم منتج به تعطیلات فیفادی شد.

نکته قابل تامل و توجه اینکه مسئولین و کادر فنی فولاد خوزستان که تمام تلاش خود را برای حاشیه سازی در دیدار استقلال و استقلال خوزستان به کار بردند، ظاهراً از این شکست راضی بودند و با لبی خندان قزوین را ترک کردند. بدن کوچکترین اعتراضی به اتفاقات رخ داده در جریان بازی و در نهایت با تبریک به تیم حریف که به نوعی هم خانواده خود محسوب می شد، پرونده این دیدار را بستند.

بدون شک هواداران فولاد خوزستان این اتفاق را از یاد نخواهند برد که یحیی گل محمدی در هفته سوم لیگ برتر به جای تمرکز بر روی تیم خود، چه اقداماتی برای شکست استقلال و پیروزی تیم سابق خود (پرسپولیس) کرد و در نهایت با رضایت کامل از شکست مقابل پرسپولیس و بدون اعتراض به تصمیمات اشتباه و اثرگذار داور، هفته را به پایان رساند.

 

هر چه که بود، فدراسیون فوتبال نشان داد اگرچه چند پیاده نظام فاسد این تشکیلات به اتهام فساد بازداشت هستند اما اهالی فوتبال همچنان شاهد حضور سر مار و رئس مافیای فساد یعنی مهدی تاج در راس هرم فدراسیون فوتبال هستند.

حضور مهد تاج با ده ها پرونده باز و بسته فساد(به تائید نمایندگان مجلس رسیده) در راس فدراسیون فوتبال خود مصداق عینی فساد است. بی اعتنایی فدراسیون فوتبال و ارکانش به اعترافات صرح و مستند علرضا بیرانوند مبنی بر نحوه دور زدن قانون توسط باشگاه پرسپولیس و پرداخت های خارج از قرارداد و شکستن سقف بودجه در سالهای گذشته توسط هوادار متمول نیز مصداقی دیگر بر فساد در فدراسیون فوتبال مهد تاج است که با این مورد با مماشات برخورد کرده است.

پی نوشت: بی دلیل نیست که تیم پرسپولیس با حضور مهد تاج، بیشترین عنوان قهرمان پس از انقلاب را به دست آورده است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات