دستشویی زنی در هواپیما + قوانین همه کاره در هواپیما

یک زنی میانسال بـه دلیل دعوا با مهانداران هواپیما شلوار خودرا پایین کشید و دستشویی کرد در ادامه با ادرار کردن زنی وسط راهرو هواپیما جنجالی شد!! «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

دستشویی زنی در هواپیما

زنی در پرواز خطوط هوایی فرانتیر تهدید کرد کـه در راهرو ادرار می کند وقتی مهماندار مانع از استفاده او از سرویس بهداشتی شد و تا آنجا پیش رفت کـه درکنار مسافران وحشت زده چمباتمه اي عریان کرد.

 

ویدیوی این حادثه وحشی، بدون شوک، ویروسی می شود… زیرا نشان می دهد کـه زن بـه هواپیمای پر از مردمی می گوید کـه «بـه بچه‌ها هول نمیکند» و مثانه‌اش را خالی می کند تا همه ی سرنشینان ببینند.

 

زن سعی می کند راهش را بـه سمت دستشویی برود، اما وقتی مهماندار هواپیما راه وی را می‌بندد، ژاکتش را روی صندلی خالی میگذارد و شروع بـه درآوردن شلوارش میکند و انگار میـــخواهد ادرار کند.

ادرار کردن زنی وسط راهرو هواپیما جنجالی شد!! «+عکس»

 

بیشتر بخوانید: سکس زوری تاکسیران شهوتی به دختری ۱۹ ساله «+جزئیات»

 

با توجه بـه ارزشش، او می گوید: “ببخشید، همه ی” … اما سپس اظهار می کند کـه “آماده اسـت این جا ادرار کند” و مسافران شوکه شده جیغ میزنند کـه او شروع بـه عریان شدن می کند.

 

پیپی پتی می ایستد و می خواهد وی را بـه دستشویی راه دهند، زیرا مسافران نگران وی را بـه خاطر نشان دادن باسن لخت‌اش در مقابل بچه‌ها سرزنش می کنند و جرقه‌اي بـه راه انداخته اسـت.

 

افرادی کـه آنجا بودند می‌گویند کـه همه ی چیز دریک پرواز از جایی در فلوریدا بـه فیلادلفیا سقوط کرد … و یکی از مسافران زن را بـه تهدید بـه کشتن یک نفر دیگر در هواپیما متهم می کند.

 

این دومین قسمت عجیب‌وغریب در پرواز خطوط هوایی Frontier این هفته اسـت… همان طور کـه گزارش دادیم، زن دیگری در پرواز از هیوستون بـه دنور دچار بحرانی حماسی با برخی حالات جدی “جن گیر” شد.

 

بیشتر بخوانید: با این لباس نمیتونید تجاوز بکنید! «عجیب ترین لباس زنان دنیا»

 

قوانین همه کاره در هواپیما

بـه طور کلی اشیایی کـه حمل ان‌ها در هواپیما ممنوع اسـت بـه سه دسته تقسیم میشوند:

اشیاء ممنوع در کابین هواپیما، مانند: انواع چاقو و اشیاء نوک تیز، لوازم ورزشی، ابزارآلات و وسایل دفاع شخصی.

اشیاء ممنوع در بار، مانند: مواد غذایی فاسد شدنی و اسیدی، تعداد بالای باتری، سیگار الکترونیک.

اشیاء ممنوع در کابین و بار، مانند: مواد محترقه، سلاح گرم، کلر، کود، اسپری رنگ، مواد آزمایشگاهی و عفونی.

 

هنگام بستن بار و ارائه ان در گیت نظارت بـه نکات زیر توجه کنید:

 

ادرار کردن زنی وسط راهرو هواپیما 

تمام اشیاء تیز اعم از انواع چاقو با هر جنس و ابعادی، ابزار برش و برخی از وسایل ورزشی باید قبل از بستبندی بررسی شوند. این اشیاء را تحت هیچ شرایطی نباید بـه داخل کابین هواپیما ببرید. این اشیاء پس از بررسی بـه کابین هواپیما منتقل می شوند.

 

قوانین حمل سلاح گرم و تفنگ‌هاي‌ شکاری، بـه شرایط افراد و مقررات فرودگاه و کشور مقصد بستگی دارد. اما بـه طور کلی درصورت داشتن مجوز، باید قبل از بـه همراه داشتن این موارد، مسئولین مربوط را در جریان قرار دهید.

 

برخی از لوازم ورزشی مثل سلاح هنرهای رزمی، چوب بیسبال، تیر و کمان و غیره، از وسایل ممنوع در کابین هواپیما هستند. این وسایل در قسمت بار هواپیما قرار میگیرند.

 

ورود وسایل پرواز کنترلی و انواع پهباد و کواد کوپتر بـه ایران نیازمند مجوز اسـت، در غیر این صورت نمیتوانید ان‌ها را وارد کشور کنید و ورود و خروج طلا و زیورآلات از طریق پروازهای هوایی بـه فرودگاه‌هاي‌ ایران هم ممکن اسـت شامل محدودیت‌هاي‌ گوناگونی باشد. بهتر اسـت قبل از سفر در مورد جزئیات ان اطلاعات مورد نظر را کسب کنید.

 

بـه همراه داشتن وسایل آرایشی بهداشتی هم چون انواع کرم و پودر اسپری، عطر، ادکلن و … بـه کابین هواپیما از طریق کیف دستی ممنوع اسـت. بهتر اسـت این موارد را در چمدان خود ودر قسمت بارها قرار دهید.

 

آیین نامه امنیتی پرواز، محدودیت‌هایي را برای حمل مایعات و انواع پودر، ژل و اسپری تعیین کرده اسـت. همواره تعداد کشورهایی کـه از قوانین وضع شده در سازمان هوانوردی بین‌ المللی پیروی میکنند .

رو بـه افزایش اسـت. محدودیت فعلی برای حمل مایعات، اسپری‌ها، انواع ژل و پودر در هواپیما 100 میلی‌لیتر یا میزانی معادل ان اسـت. این مواد باید دریک ظرف پلاستیکی شفاف با ظرفیت 1 لیتر قرار داده شوند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه عکس نود بفرستیم؟ | روشی جذاب برای خاص بودن

 

هر مسافر مجاز بـه حمل یک ظرف اسـت. هنگام نظارت باید این ظرف پلاستیکی را بـه صورت جداگانه بـه مأمورین مربوطه نشان دهید. انواع داروها، شیر و غذای کودکان و مکمل‌هاي‌ رژیم غذایی از این قانون مستثنی هستند.

 

یک زنی بسیار نا مودبانه بسیار بد برخورد کرد و جلوی همه ی ادرار کرد و بسیار در فضای مجازی سوژه شد . ادرار کردن زنی وسط راهرو هواپیما جنجالی شد!! «+عکس»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل