دلارام خسروانی کیست؟  + دلارام خسروانی چگونه معروف شد؟ 

یکی از سلبریتی های اینستاگرام و به قولی اینفلوئنسر های مجازی که گاهی اوقات به آن ها شاخ های مجازی هم می گویند، دختری است به اسم دلارام خسروانی که سال های زیادی است که مشهوریت زیادی بین کسانی که به فضای مجازی سر می زنند پیدا کرده است. با این حال در سال های اخیر به نظر می رسد که از محبوبیت او کمی کاسته شده و او دیگر در اوج معروفیتش به سر نمی برد. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیوگرافی و حاشیه های زندگی او بپردازیم.

دلارام خسروانی کیست؟ 

دلارام خسروانی کیست؟ 

دختر جوانی که زیبایی غیر عادی ای داشت، توصیف مناسبی برای دلارام که از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام است به نظر می رسد. به خاطر همین زیبایی هم هست که او طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. از طرف دیگری ماجرای رابطه های مختلف و طلاق او تا مدت ها سر زبان ها بود.

رابطه هایی که شاید همه شان آنقدر که به نظر می رسد غیراخلاقی نبوده باشند. دلارام کارش را با بلاگری شروع کرد. او به خاطر علاقه زیادی که به موسیقی داشت شروع به کاور کردن تعدادی از موسیقی های محبوبش کرد.

دلارام خسروانی چگونه معروف شد؟ 

در ابتدا او به خاطر موسیقیش معروف شد. اما هر چه که گذشت به دلیل زیبایی ذاتی و صدای قشنگش، به زودی تعداد فالوور های او بسیار بیشتر از چیزی که فکر می کرد شد. به نظر برخی این محبوبیت زیاد و سریع باعث شد تا او اندکی خودش را از دست بدهد و شروع کند به فاش کردن زندگی شخصیش کند.

اما این فقط داستان های زندگیش نبود که در آن پیج به اشتراک می گذاشت. پس از مدتی او عکس های شخصیش را نیز با فالوور هایش به اشتراک می گذاشت. این کار تا حدی پیش رفته بود که او از جزیئات روابطش و روابط دوستانش نیز پست هایی می گذاشت. 

ماجرای دلارام خسروانی و حامیم

دلارام خسروانی و حامیم دوستان بسیار خوبی برای یک دیگر هستند. آن ها با یک دیگر روابط خانوادگی دارند و حامیم مانند برادر دلارام برای او دلسوزی می کند. دلارام به کمک حامیم توانسته اند که بسیاری از مشکلات خود را حل کند و کار های زیادی را به کمک او انجام بدهد.

به گفته دلارام حامیم یک عموی بسیار محبوب و مهربان برای دلنواز است و فرزند او علاقه زیادی به حامیم دارد. حامیم و دلارام در مراسم های زیادی با هم دیده شده اند.

عکس های او را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های دلارام خسروانی می توانید به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید. پیج دلارام خسروانی را می توانید در آدرس delaramkhosravani پیدا کنید. در پیج او می توانید عکس هایی از خودش، شوهرش و دوستانش را بیابید و از زندگی شخصی او مطلع شوید.

اعتیاد دلارام خسروانی حقیقت دارد؟

پس از جدایی دلارام از حسین، مشکلات بسیاری برای او به وجود آمد و نتوانست به خوبی از پس مشکلات خود بر بیاید. به همین دلیل او دچار افسردگی بسیار شدیدی شد. اما به کمک خانواده و راهنمایی های روانشناس توانست در مدتی طولانی، به زندگی سابق خود برگردد. به دلیل افسردگی بسیار شدید، افراد بسیاری حدس می زدند که او به اعتیاد روی آورده است. اما دلارام تمامی این خبر ها را تکذیب کرد و اعلام کرد که او در حال مبارزه با بیماری و مشکلات خود بوده است و به هیچ موادی اعتیاد پیدا نکرده است.

پیج اینستاگرام دلارام خسروانی چیست؟ 

این پیج شخصی دختری متولد 1378 است که در سال های گذشته شهرت زیادی به دست آورده است. دلارام تک دختری تهرانی است که با پدر و مادرش زندگی می کرد. او که مدتی به کانادا فرستاده شده بود به خاطر دلتنگی به ایران باز می گردد و در همین موقع است که صفحه ای در اپلیکیشن اینستاگرام برای خودش باز می کند.

او که به کلاس های موسیقی و هنر فرستاده شده بود به کمک مادرش شروع به آوازخوانی می کند و ویدیو هایش را در صفحه اش بارگذاری می کند. پس از معروف شدنش به قولی تبدیل به یک شاخ مجازی می شود و شایعات درباره او زیاد می شود. 

داستان خودکشی دلارام خسروانی چیست؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم دلارام دچار افسردگی شد و به سختی توانست حضانت فرزندش را از حسین بگیرد. افراد بسیاری خبر هایی مربوط به خودکشی دلارام خسروانی منتشر می کردند که هیچ کدام از آن ها واقعیت نداشت. دلارام در تمام مراحل زندگی اش به خاطر دختر کوچک خود صبر و تحمل بالایی از خود نشان داده است.

دوست پسر کنونی وی چه کسی است؟

دلارام پس از ازداوج با حسین، کاملا به او وفادار بود. اما پس از خیانت حسین و جدایی از او، تا مدت ها نتوانست با فرد دیگری وارد رابطه شود. اما جدیدا خبر هایی در مورد دوست پسر جدید او به گوش می رسد که اطلاعات کاملی از او منتشر نشده است. نام دوست پسر او سیاوش می باشد و آن ها قرار است به کشور های دیگر مهاجرت کنند و نقشه های بسیاری برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند. البته آن ها مدت کمی است که وارد رابطه شده اند.

آیا این شاخ مجازی بچه دارد؟ 

در کانادا که بودند، پس از چند روز حال ناخوش دلارام نگران می شود و یک تست بارداری تهیه می کند. او حامله بود و این در حالی بود که نه خود دلارام نه حسین هیچ یک نمی خواستند بچه دار شوند. این اتفاق برای حسین به شدت شوکه کننده بود و او به همین دلیل به ایران برگشت.

این تنها گذاشتن دلارام باعث شد تا بسیاری از مخاطبان پیج اینستاگرام دلارام از حسین نفرت پیدا کنند. تا حدی که بسیاری برای او پیام های بی ادبانه و حتی خطرناک فرستادند و او را تهدید به مرگ کردند. بعدها مشخص می شود که دلیل جداییشان این بوده که حسین از دلارام خواسته بوده تا بچه را سقط کند ولی دلارام این خواسته او را رد کرده و حسین هم به همین دلیل او را ترک می کند.

دلارام خسروانی کجا زندگی می کند؟ 

در حال حاضر دلارام در تهران است و به همراه پدر و مادرش زندگی می کند. صد البته بچه ای که با حسین داشت نیز اکنون با آن ها در یک خانه است و همراه مادرش زندگی می کند. دلارام خسروانی و مادرش به نظر می رسد رابطه مثبت و خوبی با یکدیگر دارند.

حاشیه های دلارام خسروانی

دلارم تا کنون درگیر حواشی بسیار مختلفی شده است. یکی از این حاشیه ها اعتیاد او بود که گفته می شد سیاوش که دوست پسر دلارام است او را معتاد کرده است. حاشیه بعدی در مورد فرزند او بود که عده ای حدس می زدند که پدر او فرد دیگری غیر از حسین است. اما دلارام با انجام آزمایش های لازم ثابت کرد که پدر فرزند او حسین رضوانی است.

برخی دیگر حاشیه هایی در مورد نامشروع بودن فرزند او بیان می کردند که دلارام بیان کرد که او و حسین در حضور پدرش عقد کردند و این بچه حاصل ارتباطی مشروع می باشد. حاشیه دیگری در مورد حضانت فرزند او به گوش می رسید و گفته می شد که به دلیل اعتیاد دلارام، حضانت فرزندش را به حسین داده اند.

درآمد دلارام خسروانی چقدر است؟ 

به عنوان یکی از پربازدیدترین پیج های فارسی اینستاگرام، درآمد او باید بسیار زیاد باشد. به صورت کلی درآمد سلبریتی های اینستاگرام با بازدید بالا بسیار زیاد می باشد. برخی متخصصان معتقدند که با داشتن همچین تعداد فالووری، او باید برای هر استوری یا پستی که تبلیغ می کند چیزی حدود ده میلیون درآمد داشته باشد. با این اعداد و ارقام بعید نیست که او میلیونر یا حتی میلاردر باشد.

آیا دلارام خسروانی طلاق گرفته است؟ 

پس از به دنیا آمدن دخترش، دلارام عکس هایی از خودش به همراه دختر و در کمال تعجب حسین منتشر کرد. بسیاری بر این باور بودند که این به این معنی است که این دو با یکدیگر آشتی کرده اند. و به نظر می رسید حق با آن ها است. حسین به خاطر دخترش، دلناز، پیش دلارام برگشته و آن ها مدتی بعد با یکدیگر ازدواج هم کردند.

پس به نظر می رسید که شوهر دلارام خسروانی حسین خواهد ماند، تا جایی که دلارم خسروانی در ماه عسل خودش هم عکس هایی در اینستاگرامش منتشر کرد. با این حال به نظر می رسید سرنوشت نمی خواست تا این زوج با یکدیگر بمانند. چرا که حسین مجبور به رفتن به سربازی شد و در مدتی که نبود به نظر می رسد اختلافاتی بین این دو افتاد که سرانجام به طلاق انجامید. اما این که علت طلاق دلارام خسروانی واقعا چه بوده را کسی نمی داند.

سوالات متداول

  1. دلارام خسروانی چند ساله است؟

    دلارام خسروانی متولد سال 1378 شمسی است که یعنی در حال حاضر در سال 1402 او 24 سال سن دارد.

  2. چه بر سر رابطه دلارام خسروانی و حسین رضوانی آمد؟

    این دو در ابتدا با یکدیگر دوست دختر و دوست پسر بودند که در نهایت این دوستی در کانادا منجر به حاملگی دلارام شد. به خاطر همین مسئله حسین او را رها کرد و به ایران بازگشت.

  3. حسین رضوانی با چه کسی به دلارام خسروانی خیانت کرد؟

    او با دوست نزدیک دلارام، ملیکا تهامی به دلارام خیانت کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل