رابطه جنسی با مردان متاهل  + کمک به مردان متاهل با ارائه خدمات جنسی

رابطه جنسی با مردان متاهل 

شونا ریور، ستاره مشهور بزرگسالان، می‌گوید: من برای داشتن رابطه جنسی با مردان متاهل پول می گیرم! کار او به عنوان یک اسکورت درجه یک به نجات بسیاری از ازدواج‌ها کمک می‌کند. زیرا مردانی که سرگردان می‌شوند ممکن است بعد از رابطه با شونا، خود را عاشق پیدا کنند. این زن که برای پول با مردان بی‌شماری رابطه جنسی داشته است، ادعا می‌کند که حدود 50 درصد از مشتریانش ازدواج کرده‌اند.

 

شونا به رابطه متاهلی مردان شکست خورده کمک می‌کند. خانم شونا ریور می‌گوید: بسیار احمقانه است که از یک نفر انتظار داشته باشید که همه نیازهای شما را برآورده کند. بنابراین، با دادن راه های جنسی به مردان که در خانه به آنها دسترسی ندارند، فکر می کنند که ازدواج شان بهم نمیخورد. او به پادکست گفت: زنان نیازی به ترس از من ندارند.

 

کمک به مردان متاهل با ارائه خدمات جنسی

من سعی نمی کنم مرد زندگی کسی را بگیرم. آنها به من مراجعه می کنند زیرا به چیزی نیاز دارند – آنها احساس می کنند چیزی در رابطه شان کم است. بنابراین من فقط بخش گم شده را ارائه می کنم. سپس بیشتر اوقات مرد خوشحال است که برمی گردد و یک زندگی خانوادگی دارد. آنها خوشحال می روند و زندگی متاهلی شان هم روز به روز بهتر می شود.

رابطه جنسی با مردان متاهل 

شونا، که وقتی ادعا کرد با سه ستاره منچستریونایتد رابطه جنسی داشته است، تیتر خبرها شد. او می‌گوید خیانت کردن با یک کارگر اسکورت سرویس، برای مردان متاهل «وحشتناک» نیست. زیرا سکس جایگزین با یک همکار یا آشنا می‌تواند برای ازدواج شان بسیار مخرب‌تر باشد. این زن ادعا می کند که یک “دریچه ایمنی” ضروری برای برخی از شوهران فراهم می کند.

 

بیشتر بخوانید: زنی که 23 ارگاسم در روز دارد و از رابطه جنسی زیاد لذت می برد!

 

رابطه جنسی با من کوچک ترین گناه آنها است

شونا ادامه داد: گاهی اوقات با برخی از مشتریانی که آماده صحبت در مورد ازدواج خود هستند، صحبت می کنم. دوست دارم “تجربه دوست دخترشان” را انجام دهم. بنابراین با هم صحبت می کنیم … ما به زندگی یکدیگر پی می بریم و آنها ممکن است بگویند: اوه! خانواده من… خب… ما به یک سفر اسکی رفتیم، شگفت انگیز بود. سپس همسرم تولد داشت و این جواهرات فوق العاده زیبا رو بهش دادم…

 

بنابراین من احساس می‌کنم که این خیلی وحشتناک نیست که به دنبال یک همراه بگردیم. این کوچکترین گناهی است که می توانند بکنند. اگر آنها به دنبال شخص دیگری مانند یک معشوق می گشتند، این یک تهدید بزرگتر برای رابطه آنها بود. من فکر می کنم برای مرد می تواند عاشق همسرش باشد و همه چیز را فراهم کند و دلسوز و خوب باشد.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی با دوست صمیمی دوران دبیرستان!

 

درخواست عجیب مشتریان شونا

شونا می گوید: مردان می توانند برای یکی دو ساعت با یک همراه جنسی خوب رفتار کند و بعد به خانواده برگردد و طوری رفتار کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید بگوییم که شونا میل جنسی بسیار بالایی دارد و با داشتن رابطه جنسی کمتر از پنج بار در هفته راضی نمی شود. اما در عین حال، چیزهایی وجود دارد که او هرگز نمی خواهد با یک مرد انجام دهد.

کمک به مردان متاهل با ارائه خدمات جنسی

او گفت: اگر با کسی قرار می گرفتم و او از هواداران پر و پا قرص فوتبال بود، از من می خواست که با او در تمام مسابقات شرکت کنم، وحشتناک بود، زیرا فکر می کنم فوتبال خیلی کسل کننده است. این زن جوان اضافه می کند که اگر با یک ماهیگیر مشتاق قرار می گرفت، هم می خواست که با او به ماهیگیری برود.

 

بیشتر بخوانید: همسر من با مردان دیگر رابطه جنسی دارد و نمی توانم کاری کنم!

 

مشکلات دیگر مشتریان جنسی شونا

فقط برخی از فعالیت‌ها وجود دارد که شونا به آنها علاقه‌ای ندارد، و بنابراین مشتری باید شخص دیگری را برای معاشرت پیدا کند. شونا می‌گوید که گاهی اوقات زوج‌ها رابطه جنسی خود را از دست می‌دهند. زیرا یکی یا هر دوی آن‌ها وزن اضافه می‌کنند، یا فقط مراقبت از نظافت شخصی خود را متوقف می‌کنند.

 

او تاکید می کند که لازم نیست اینطور باشد. هرچند، اشاره می کند که ویدئوهای اوایل دوران حرفه ای پورن او به صورت آنلاین در دسترس هستند. اما او فکر می کند که اکنون، تقریباً یک دهه بعد، بدنش بسیار بهتر شده است. بنابراین می تواند جایگزین خوبی برای مردانی باشد که از اضافه وزن همسرانشان ناراضی هستند.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام نظرات