رابطه جنسی مسافران در هواپیما  + پرواز به مقصد مایورکا و دردسرهای آن

رابطه جنسی مسافران در هواپیما 

رابطه جنسی مسافران در هواپیما موضوع برگزیده پست های امروز ما است. آقای ریک سیفلد از سال 2002 خلبان بوده است و مسیر مورد علاقه او برای پرواز به مایورکا است، به این معنی که او اغلب در پروازهای خود گردشگران مست و مزاحم داشته است- اما به ندرت وارد عمل می شود تا آنها را متوقف کند. این خلبان توضیح داده که اکثر مسافران مست در کابین رابطه جنسی برقرار می کنند.

 

ریک سیفلد، 48 ساله اهل برلین، از سال 2002 به عنوان یک خلبان تجاری فعالیت می کند. این هوانورد می گوید که همیشه از زمان استراحت خود در پلایا د پالما، جایی که اکنون زندگی می کند، لذت می برد. او عاشق آرامش ساحل و گوش دادن به امواج دریاست. آقای سیفلد بیشتر از مسیرهای متوسط و کوتاه به اروپا و شمال آفریقا پرواز می کند و این کار را در 40 سال گذشته انجام داده است.

 

پرواز به مقصد مایورکا و دردسرهای آن

ریک سفیلد گفت که جو طی چند سال گذشته تغییر کرده است و مسافران اکنون بسیار پر سروصداتر از گذشته هستند – اما به دلیل زیبا بودن مسیر مایورکا همچنان مسیر مورد علاقه او برای پرواز است. و چقدر گردشگران از رفتن به آنجا خوشحال هستند. مایورکا یک مقصد خوشگذرانی شناخته شده است که در سال های اخیر حجم بسیار بالایی از گردشگران را در خود جای داده است.

رابطه جنسی مسافران در هواپیما 

اما همزمان با افزایش حجم مسافران، اعتراضات مردم بومی در سراسر جزیره نیز آغاز شده است. ساکنان می گویند حجم گردشگرانی که به کشور می آیند دیگر پایدار نیست و دولت باید برای محدود کردن آنها وارد عمل شود. همچنین اینروزها ممنوعیت مصرف الکل در برخی مناطق، نه تنها در مایورکا، بلکه جزایر همسایه ایبیزا اعمال شده است تا از افراط و آشفتگی گردشگران در تعطیلات آخر هفته جلوگیری کند.

 

دلیل رابطه جنسی مسافران در هواپیما

ممنوعیت مصرف الکل در مایورکا به این معنی است که مردم دیگر نمی توانند در خیابان مشروب بنوشند و مغازه ها نباید بعد از ساعت 9.30 شب الکل بفروشند. اما آقای سیفلد گفت که مسافران در پروازهای او با شروع به نوشیدن مشروبات الکلی در هواپیما، تعطیلات خود را زودتر شروع می کنند. او گفت که مردم اغلب سیاه مست هستند، زیرا ارتفاع بالاتر متابولیسم الکل را برای آنها دشوارتر می کند.

علاوه بر این، مهمانداران هواپیما اغلب افراد را در حال سیگار کشیدن در توالت‌ها می‌گیرند – اما این تمام چیزی نیست که در حمام هواپیما اتفاق می‌افتد. او گفت: “گاهی اوقات زوج ها در توالت داخل هواپیما ناپدید می شوند. برخی دیگر به هر شکل ممکن در ردیف صندلی ها رابطه جنسی دارند.” ما به عنوان خدمه هواپیما همیشه متوجه این موضوع می‌شویم. اما فقط در صورتی مداخله می‌کنیم که کسی شکایت کند.

 

بالاخره همه ما بزرگسال هستیم

از نظر آنچه که برای خلبان شدن لازم است، آقای سیفلد گفت: افراد برای خلبان شدن نیاز دارند تا در آن واحد روی 70 چیزهای مختلف تمرکز کنند. او ادامه داد که زنان اغلب خلبانان بهتری نسبت به مردان می‌شوند و این صنعت مدت‌هاست که تحت سلطه مردان قرار ندارد. زنان بهتر از مردان وارد عمل می شوند و مسافران را بهتر مدیریت می کنند.

سیفلد همچنین گفت هیچ شغل دیگری وجود ندارد که بخواهد انجام دهد. او همیشه آرزوی خلبان شدن را داشته و گفته است که این شغل را “دوباره” انتخاب خواهد کرد. بنابراین، اهمیتی به رابطه جنسی مردم در هواپیما نمی دهد. البته اگر کسی شکایت کند او وارد عمل می شود، اما میزان درگیری در این مسیر بسیار کم است.

 

این خلبان با اعتقاد بر اینکه همه ما بزرگسال هستیم، کمتر مزاحم روابط جنسی مسافران خصوصا در توالت می شود. اما اگر کسی در هواپیما سیگار روشن کند آنها سریعا وارد عمل می شوند، زیرا کاری بسیار خطرناک است. اما رابطه جنسی… نه، آنطور که باید نمی تواند نظم پرواز را به هم بریزد. در واقع آنهایی که مشغول اینکار هستند آرام تر از دیگران می باشند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل