رفتارهای جنسی و قطع کردن زبان یک زن  + قطع کردن زبان زنی توسط همسرش برای رفتار جنسی

یک همسر هندی با همسرش کار عجیبی کرد در ادامه با قطع کردن زبان زنی توسط همسرش برای رفتار جنسی «+عکس» هاتم بت را دنبال کنید .

 

رفتارهای جنسی و قطع کردن زبان یک زن 

یک مرد هندی در اقدامی بسیار عجیب برای این کـه بتواند جلوی فحاشی و توهین بـه همسر خودرا بگیرد سخت ترین راه را انتخاب کرد.بـه گزارش هاتم بت رسانه هاي‌ هندی خبر دادند کـه آقای بونتی ویرما، جوان 31 ساله اي اسـت کـه دائما بـه هینا همسر خود توهین میکند و همین مساله باعث شد کـه همسر وی خانه را ترک کند.

قطع کردن زبان زنی توسط همسرش برای رفتار جنسی «+عکس»

 

او بخاطر علاقه ي شدید بـه همسرش و عدم نظارت رفتارش خودش را بـه روش عجیبی تنبیه کرد.روزنامه ایندیا تایمز نوشت ویرما پس از آنکه همسرش خانه را ترک کرده بود برای این کـه بتواند رضایت او را جلب کند و دوباره همسرش را در خانه ببیند، زبان خودرا قطع میکند.وی برای درمان زبان خود بـه بیمارستان منتقل شده اما مشخص نشده اسـت کـه همسرش بـه خانه بازگشت یا نه؟

 

بیشتر بخوانید: برقرار کردن رابطه جنسی در هواپیما توسط مسافران «+عکس باورنکردنی»

 

قطع کردن زبان زنی توسط همسرش برای رفتار جنسی

کار احمقانه ي این مرد در تیتر حوادث و خبرها جنجال آفرین شد برخی کار او را بسیار احمقانه و برخی تحسین کردند! کـه بخاطر حفظ همسر و علاقه بـه او از جان خودش مایه گذاشته تا زندگی اش را حفظ کند.گاهی عشق چه کارها کـه نمیکند! می توانست رها کند و برود و خیلی کارهای راحت تر دیگر…

 

عشق هاي‌ دیوانه وار و کارهای احمقانه در دنیا کم نیستند مثل دختری کـه بخاطر عشق بـه دوست پسرش نام او را روی پیشانی خود با سوزاندن حک کرد!!

 

این دختر کـه طرفدار خواننده معرف درک بود بخاطر علاقه ي عجیب نام او را روی پیشانی خود با سوزاندن تاتو کرد! درک این خواننده پس از شنیدن این خبر و دیدن تصاویر احمقانه واکنش تندی نشان داد و کار این دختر را احمقانه خواند! و گفت من خودم اصلا هیچ تاتو یا خالکوبی ندارم و اصلا قابل فهم نیست برایم!

 

اداب و رسوم عقد ازدواج

آداب و رسوم خواستگاری و ازدواج در کشور ما کـه از فرهنگ‌هاي‌ مختلقی تشکیل شده اسـت، جذابیت‌هاي‌ زیادی دارد. گاهی هم رسوم یک فرهنگ، برای فرهنگ دیگر عجیب بـه نظر می رسد! اما اوضاع در سایر کشورها چگونه اسـت؟ آیا در کشور های دیگر هم سنت‌هاي‌ عجیب‌ و غریب داریم؟ دراین نوشته کوتاه، سراغ ۹ کشور می رویم و بـه ۹ رسم عجیب ان‌ها از خواستگاری تا ازدواج سری می کشیم.

 

بیشتر بخوانید: ماجرای عجیب جنسی یک زن با سگش «+عکس»

 

۱. اسکاتلند: عروس و داماد رو کثیف کنید!

این سنت ازدواج اسکاتلندی بـه‌طور معمول برای عروس و گاهی هم داماد اجرا می شود. دوستان عروس دراین مراسم، باقی مانده غذا و زباله‌ها را سر او می‌ریزند تا حسابی کثیف شود! تخم‌مرغ و ماهی از پرطرف‌دارترین اقلام هستند.

 

۲. فیجی: به خانواده عروس دندان نهنگ هدیه دهید!

فرهنگ فیجی، ترکیبی غنی از فرهنگ‌هاي‌ بومی، چینی، هندی و اروپایی، با زبان‌ها، غذاها، لباس‌ها، صنایع دستی، موسیقی و اعتقادهای مختلف اسـت ودر این میان، عروسی‌هاي‌ فیجی هم سنت‌هاي‌ جالب خودشان رو دارند. در بعضی نقاط این کشور، داماد باید گردنبندی از دندان نهنگ بـه خانواده عروس هدیه بدهد.

 

۳. چین: دیوار ساقدوش‌ها را در هم بشکن!

مسلما در هر ازدواجی، در هر جای دنیا کـه باشد، دختر و پسر فقط باهم روبرو نیستند، بلکه باید با دوستان یک دیگر هم کنار بیایند. بـه همین خاطر سنت جالبی در چین وجوددارد کـه طبق ان داماد باید دیواری را کـه ساقدوش‌هاي‌ عروس تشکیل داده‌اند، بشکند تا ثابت کند چقدر او را دوست دارد.

 

۴. موریس: عروس را حسابی چاق کنید!

خیلی از عروس‌ها چند ماه منتهی بـه مراسم ازدواج، رژیم غذایی میگیرند تا لاغر شوند اما در جزیره موریس، قضیه برعکس اسـت و عروس‌هاي‌ تپل، جذاب‌تر هستند! بـه همین خاطر، خانواده عروس تا جای ممکن و حتی بـه‌زور بـه دختر خود غذا میدهند تا در چشم خانواده داماد عزیز شود.

 

ولز از پادشاهی‌هاي‌ پیشین اسـت کـه امروزه همراه انگلستان، اسکاتلند و ایرلند شمالی، کشور بریتانیا رو تشکیل میدهند. عروسی‌هاي‌ ولزی هم از آداب و رسوم خاص خود برخوردارند.

 

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی یک زوج جوان در باغ وحش روسیه با حیوانات «+عکس»

قطع کردن زبان زنی توسط همسرش

برای نمونه، هر دامادی کـه میـــخواهد نهایت عشق خودرا بـه همسر آینده نشون دهد، قاشق چوبی کنده‌کاری‌شده بـه او هدیه می دهد. این رسم در قدیم آن قدر مهم بوده کـه از وام‌ها و یا روش‌هاي‌ خرید اقساطی جهیزیه استفاده میکردند تا این رسم را بـه جا بیاورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل