رکورد شنا در دریای خزر + رکورد شنا در عمق دریا

شنا در دریا دارای جذابیت های خاص و منحصر به فردی می باشد که هر فرد را به می تواند به خود جذب کند. این گونه رکورد شنا در دریا نیز دارای طرفداران زیادی می باشد که در ادامه قصد داریم شما را کمی بیشتر با این رکورد آشنا کنیم.

  • اگر تمایل به بررسی دیگر موارد از رکود شنا استقامت هستید می توایند از این لینک کمک بگیرید.
رکورد شنا در دریای خزر

رکورد شنا در دریای خزر

شنا استقامتی در مسافت هزار و سیصد متر در دریا خزر باعث ثبت رکورد جدیدی در عرصه رکورد شنا در دریا خزر شد‌‌ه است. شناگر گیلانی رکوردار این شنا می باشد که ابتدا سفر خود را از آستارا شروع کرد و به سمت نوشهر رفت. او پس از ساعت ها شنا توانست رکورد خود را به صورت رسمی ثبت کند.

لازم به ذکر است توجه کنید که این رکورد با مجوز وزارت ورزش انجام شده است. شعبانی، این شناگر گیلانی گفته است که قصد دارید این رکورد را در سطح جهانی نیز ثبت کند. هم اکنون در سطح جهانی، این رکورد در دست شناگر ایرلندی می باشد که رکوردی سه برابر شعبانی را زده است.

رکورد شنا در عمق دریا

هربرت نیچ با رکوردی که زده است می تواند باعث شوکه شدن شما شود تا حدی که می توانید گمان کنید این رکورد کذب می باشد. این فرد تنها با یک بار تنفس توانسته است تا عمق دویست و پنجاه و سه متری دریا برود و بازگردد. این رکورد در سبک غواصی آزاد ثبت شده است و با این وجود به طور رسمی در گینس به ثبت رسید.

نیچ بعد از رکورد شنا در عمق دریا به لقب عمیق ترین مرد کره زمین شهرت یافت. انجام این رکورد تنها با یک بار تنفس انجام شده است که به جذابیت و سختی بیشتر این رکورد اضافه می کند.

کدام یک از رکوردهای شنای دریا بیشتر ثبت گینس شده اند؟

رکوردهای زیادی در دریا ثبت شده است و بسیاری از آن ها نیز به دلیل های مختلف ثبت گینس نشده اند. اما با این وجود رکوردهای زیادی نیز می باشند که از فاکتور رکورد گینس گذشته اند و ثبت جهانی شده اند‌. این رکوردها بیشتر در زمینه شنا استقامتی و یا حرکات سخت و دشوار می باشد.

زیرا این گونه به صورت راحت تری می تواند در گینس ثبت شود و شناگر را به شهرت جهانی برساند. رکوردهایی که قصد ثبت شدن در گینس را دارند باید زیر نظر اساتید گینس و فاکتورهای مهمی گزینش شوند. پس از آن می توانند به صورت رسمی در کتاب گینس به ثبت برسند.

رکورد شنا توسط مردان در دریا

شنا در سی و پنج روز به صورت مکرر در دریا می تواند هر فردی را خسته کند اما شناگر ایرانی از پس این سختی به خوبی بر آمده است. این شنا در صورتی که در مسافت زیادی سپری شده است اما تحت نظر افراد بوده است. این گونه در صورت بروز هر گونه مشکلی افراد حرفه ای حضور داشته‌ اند تا به کمک او بروند.

با این وجود بدون هیچ مشکلی این شناگر توانست از پس تمامی مسافت بدون هیچ مشکلی بر بیاید. البته رکوردهای دیگری نیز در شنا در دریا توسط مردان به ثبت رسیده است.

رکورد شنا در دریا توسط زنان

الهام سادات اصغری از شناگران ایرانی می باشد که دارای رکورد شنا در دریا می باشد. این شناگر با شنا در آب های آزاد رکوردهای زیادی را به اسم خود ثبت کرده است. شنا رفت و برگشت در دوازده کیلومتر از رکوردهای مهم در کارنامه خانم اصغری می باشد. این شناگر تا کنون چهار رکورد به صورت رسمی در گینس یه اسم خود ثبت کرده است.

در نهایت با رکوردهای خود خانم اصغری به دختر دریا معروف شد. خانم اصغری از همان سنین جوانی تا کنون با توجه به علاقه خود در ورزش شنا به صورت حرفه ای فعالیت کرده است. سپس با تلاش و پشکارهای خود توانسته است به خوبی به رکوردهای زیادی دست پیدا کند.

چه کسی رکورد شنا در مسافت طولانی‌ ترین در 24 ساعت در دریا را دارد؟

شنا در 24 ساعت می تواند به حد کافی دشوار و سخت باشد و هر شناگری را به چالش بکشد. تا کنون شناگران زیادی برای محک زدن خود این رکورد را به ثبت رسانده اند. از جمله شناگرانی که این رکورد را در دفعات اول زده است شناگر آمریکایی، مایکل فیلیپس می باشد. این شناگر با داشتن آمادگی جسمانی بالا توانسته است بدون هیچ مشکلی این رکورد را نیز به اسم خود بزند.

شوئنمارکر نیز از دیگر شناگران حرفه ای می باشد که با وجود سختی های فراوان برای شنا در 24 ساعت، باز این رکورد را زده است. هم اکنون با گذشت زمان افراد زیاد دیگری این رکورد را به کارنامه ورزش شنا خود اضافه کرده اند.

چه کسی رکورد سریع‌ ترین زمان برای شنا از کانال انگلیس را دارد؟

شنا و رد شدن از کانال انگلیس تا حدی می تواند غیر ممکن به نظر برسد اما شناگری بریتانیایی این کار را ممکن کرده است. بلند ترین مسیر برای شنا، سخت ترین مسیر برای شنا و غیره از جمله اسم هایی می باشد که به کانال انگلیس داده شده است.

اما این شناگر بریتانیایی با وجود سی و سه سال سن به راحتی توانسته است این مسافت را با بالا ترین سرعت شنا طی کند. او هم اکنون در تلاش است تا دور تا دور برای از جزایر را شما کند و رکوردهای جدید تر و سخت تری را به اسم خود درخشان کند.

کدام فرد بیشترین بار رکوردهای شنای انفرادی دریا را جابجا کرده است؟

ورزش شنا در دو قسمت، رکورد شنا انفرادی و شنا تیمی تقسیم می شود که هر کدام به نوبه خود دارای سختی و دشواری مخصوصی برای خود است. در این بین رکورد شنا انفرادی در دریا یکی از سبک های موجود در رشته شنا انفرادی محسوب می شود. ماهی پرنده لقب سریع ترین شناگر جهان می باشد که حتی در دریا و آب های آزاد نیز می تواند به خوبی عمل کند.

مایکل فیلیپس این شناگر آمریکایی دارای بیشترین رکورد در شنا انفرادی در دریا می باشد. این فرد دارای بالا ترین تعداد مدال طلا در دنیا می باشد بسیار قابل توجه است.

چه مسافتی بیشترین مسافت شنای متوالی در دریا بدون وقفه است؟

رکورد شنا در دریا بدون وقفه در ایران در دست نوجوانی دوازده ساله می باشد. این دختر نوجوان مسیر سیصد و چهل و دو کیلو متر را بدون وقفه در دریا طی کرده است. کل مسیر توسط این نوجوان تنها در بیست و سه دقیقه طی شده است که واقعا دقیقه مهمی به حساب می آید.

در این سبک از شنا در سطح جهانی نفر دوم با طی کردن دویست و هفتاد کیلو متر در رده بندی دوم این رکورد قرار دارد. این مسابقه و رکورد شنا در دریا بیشتر در رده بندی نوجوان و جوانان انجام می شود. به همین منظور رکوردار نهایی این شنا در ایران توسط دختری دوازده ساله است که در شمال ایران این رکورد را زده است.

چه کسی رکورد طولانی‌ ترین شنای در آب‌ های زیر صفر درجه سانتی‌ گراد را در دریا ثبت کرده است؟

شنا در هوای بیست و نه درجه زیر صفر می تواند سرما را تا مغز استخوان شما وارد کند. هیلونگ جیانگ سرد ترین استخر موجود در دنیا می باشد که سالانه پانصد شناگر توانایی های خود را در این استخر محک می زنند. شناگران روسی از شناگرانی می باشند که رکورد شنا در این استخر را به اسم خود ثبت کرده اند.

البته بسیاری از این شناگران معتقد هستند که شنا در این گونه آب های سرد می تواند سلامتی شناگر را بالا تر ببرد. به همین منظور این شناگران تا کنون رکورد طولانی‌ ترین شنا را در آب های زیر صفر درجه سانتی‌ گراد، را به اسم خود زده اند.

چه تفاوتی بین رکوردهای شنا در استخر و دریا وجود دارد؟

شنا در آب های آزاد و در استخر های سر پوشیده دارای تفاوت های زیادی با یک دیگر می باشد. شنا در استخر راحت تر است به گونه ای که بیشتر شناگران ترجیح می دهند این مکان را برای ثبت رکورد خود انتخاب کنند.

شناگر باید دارای فاکتورهای مخصوص و مهمی باشد تا بتواند در دریا رکوردهای جهانی را به ثبت برساند. البته شناگران زیادی نیز هستند که با توجه به حرفه ای بودن خود، ترجیح می دهند تا در دریا و آب های آزاد رکوردهای خود را به ثبت برسانند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل