زندگینامه آیسم + بهترین و جذاب ترین آهنگ های آیسم کدامند؟

آیسم از رپر های ایرانی معروف و خوش آوازه می باشد که در اوج جوانی خود توانسته است به موفقیت های زیادی دست پیدا کند و در مورد او این صحبت بیان می شود که آیسم، یکی از امید های آینده رپ و هیپ هاپ است. در ادامه به طور مفصل با بیوگرافی آیسم رپر بسیار خوب کشورمان، آشنا خواهیم شد.

زندگینامه آیسم

آیسم یکی از رپر های نسل چهار های جدید و معروف در حوزه موسیقی هیپ هاپ و رپ می باشد. آیسم نیز مانند بسیاری از رپر های ایرانی توانسته است سبک و شیوه ای برای خود پیدا کند و به شیوه خود خوانندگی کند. می توان گفت که آیسم به دلیل سبک جدیدی که در خواندن موسیقی های خود دارد، توانسته است نظر بسیاری از شهروندان را به خود جلب کند و اکثر آهنگ های او با استقبال بسیار خوب رپ دوستان رو به رو شده است.

جالب است که بدانید این خواننده تازه کار از سال ۱۳۹۹ به طور حرفه ای خوانندگی را دنبال می کند و فعالیت هنری خود را در این سال آغاز کرده است. او پس از از گذشت چندین سال توانسته است به شهرت خوبی دست پیدا کند و آهنگ های جذابی بخواند که در بین مردم بسیار محبوب می باشند. همان طور که گفته شد آیسم یکی از معروف ترین رپر های ایرانی می باشد که در میان جوانان و نوجوانان ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

آیسم که در ایران متولد شده است و سال های زیادی از عمر خودش را در ایران زندگی می کرده، او به دلیل کار در حوزه رپ؛ مجبور به ترک ایران شده است و خبرهایی که از او به گوش می رسد حاکی از این است که در خارج از کشور زندگی می کند. آیسم پس از این که به دلیل محدودیت های موجود در ایران تصمیم به مهاجرت گرفت، ناچار شد به پرتغال مهاجرت کند. آیسم در حال حاضر نیز ساکن پرتغال می باشد و در آنجا می تواند به طور آزادانه کار و حرفه خود را دنبال کند.

بسیاری از خوانندگان و دوستداران رپ، بر این باورند که آیسم یکی از جوان های تازه کاری است که آینده خوبی در موسیقی رپ دارد و او را یک استعداد در موسیقی رپ و هیپ هاپ می دانند. در حالت کلی هر یک از رپر هایی که تصمیم می گیرد در ایران زندگی کند و به کار و فعالیت خود بپردازد باید این را قبول کند که برای مجوز گرفتن بسیاری از قسمت های موسیقی آن ها سانسور شود و موسیقی ساخته شده توسط آن ها در نهایت با یک تحریف بیش از حدی رو به رو می شود.

به همین دلیل اکثر رپرها تصمیم می گیرند که خارج از ایران فعالیت خود را ادامه دهند. آیسم نیز از همین دسته از رپر هاست که گفته می شود او به دلیل این که از وضعیت مالی خوبی برخوردار است توانسته است در یکی از بهترین مناطق پرتقال سکونت کند و زندگی راحتی در آن جا برای خود دست و پا کند.

او همچنین پس از مهاجرتش به موفقیت های بسیاری دست پیدا کرده است که یکی از آن ها شانس همکاری با دیگر رپر های معروف و محبوب ایران بوده است. آیسم از کم سن و سال ترین رپر های ایرانی می باشد، او تا کنون پس از پشت سر گذاشتن شرایط سخت زندگی ‌اش توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند و یکی از آیندگان رپ فارسی محسوب می شود او اکنون یکی از معروف ترین رپر های نسل ۴ رپ شناخته می شود.

بهترین و جذاب ترین آهنگ های آیسم کدامند؟

همان طور که تا به این جای مقاله متوجه شده اید آیسم از خوانندگان رپ فارسی می باشد که با انتشار آهنگ های زیبایش به شهرت رسیده است. او با توجه به سن کمی که دارد اما استعداد بسیاری در خوانندگی مخصوصاً سبک رپ و هیپ هاپ دارد، این خواننده دوست داشتنی توانسته است با اتشار آهنگ های خود که هر کدام به سبک خاصی خوانده شده ‌اند دوستداران بسیاری را پیدا کند. جالب است که بدانید آهنگ های آیسم هر کدام با شیوه و ریتم خاصی خوانده شده اند که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

برای دانلود هر یک از آهنگ ها می توانید به گوگل مراجعه کرده و آن ها را دانلود کنید. اما ما در این قسمت قصد داریم که چند تا از آهنگ های معروف او را به شما معرفی کنیم و در مورد هر یک از آن ها توضیح مختصری را ارائه کنیم، همچنین سعی کردیم که بخشی از متن آهنگ ها را نیز در توضیح آن ها بیاوریم تا بتوانید محتوای کلی آهنگ را درک کنید و در صورت علاقه مندی آن را گوش کنید، پس تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

موزیک می شینم هنوزم

موزیک می شینم هنوزم که به آهنگ آیسم سه صبح ویس میاد هم معروف می باشد، پر دانلود ترین و محبوب ترین موزیک های خوانده شده توسط آیسم می باشد، این موزیک به سبک هیپ هاپ خوانده شده است و دارای ریتم جذابی است که شنونده را به خود جذب می کند که پیشنهاد می شود حتما این آهنگ را گوش دهید.

موزیک اگه بری

موزیک آیسم اگه بری یکی از دیگر موزیک های پرطرفدار آیسم می باشد که پس از انتشار آن به سرعت توانست جایگاه بسیار خوبی را در بین شنوندگان موزیک های او را پیدا کند و حتی این موزیک به مشهور شدن آیسم نیز کمک بسیار زیادی کرده است.

موزیک انگار

موزیک انکار یکی از موزیک های عاشقانه و دلنشین آیسم می باشد که با ریتم بسیار خاصی خوانده شده است، این موزیک دوستداران و طرفداران خاص خودش را دارد در ادامه شما می توانید بخشی از متن این موزیک زیبا را بخوانید تا در صورت علاقه بتوانید راحت تر آن را دانلود کرده و گوش کنید.

زخم

یکی از در موزیک های عاشقانه و غمگین آیسم، موزیک زخم می باشد که این موزیک با احساس زیادی آمیخته شده است و بسیاری از شنوندگان این موزیک بیان می کنند که یکی از بهترین آهنگ های این خواننده می باشد.

عکس های آیسم را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های آیسم را می توانید در صفحه اینستاگرام او ببینید، همچنین شما می ‌توانید با مراجعه به موتور های جست و جوگر مانند گوگل عکس آیسم را مشاهده کنید. با توجه به این که این خواننده یک خواننده تازه کار و جوان می باشد انتظار می رود که شناخته شده نباشد اما آیسم در بین جوانان و نوجوانان معروفیت بسیار زیادی دارد.

تا جایی که برخی از طرفداران و دوستداران او برایش در پلتفرم های مختلف در فضای مجازی صفحات و یا پیج هایی را می سازند که در آن ها به معرفی بیش تر این خواننده می پردازند. پس شما می توانید در صورتی که به هر یک از شبکه های مجازی نظیر تلگرام و یا اینستاگرام دسترسی دارید در آن ها به جست و جوی فن پیج ها و یا کانال های مربوط به این خواننده جوان بپردازید و در نهایت عکس های بسیار متنوعی را از آیسم در این صفحات مشاهده کنید.

همچنین گفتنی است که معمولاً این صفحات ایجاد می شوند تا اطلاعات دیگر خواننده ها رو با دوستداران آن ها به اشتراک بگذارند. شما می ‌توانید در صورتی که سوالی در مورد خواننده مورد نظر خود دارید به این پیج ها صفحه ها مراجعه کرده و به جواب خود دست پیدا کنید.

آدرس صفحه رسمی آیسم در اینستاگرام چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام آیسم را می توانید در وب سایت های مختلف و یا حتی با سرچ و جست و جو در فضای اینستاگرام پیدا کنید، تنها کافیست که نام این خواننده را به صورت انگلیسی در قسمت سرچ گوگل بنویسید و سپس با بالا آمدن پیج او، آن را مشاهده کنید. آیسم در پیج خود بسیاری از عکس ها و یا فیلم های خود را به صورت پست و یا استوری منتشر کرده است، او همچنین عکس هایی از کاور های آهنگ های و یا فیلم های از موزیک ویدیو کارهایش را منتشر کرده است.

همچنین می توانید در قسمت هایلایت های پیج او با کار های این خواننده جوان از گذشته تاکنون آشنا شوید. همان طور که می دانید با توجه به لینک هایی که در صفحه اش منتشر شده است. شما می توانید به حساب های کاربری او در دیگر اپلیکیشن های مختلف نیز دسترسی داشته باشید، همچنین با دنبال کردن این خواننده محبوب ایرانی می توانید بسیاری از کار های جدید او را بشنوید و منتظر منتشر شدن آن ها باشید.

این رپر کنسرتی هم برگزار کرده است؟

با توجه به غیر قانونی بودن موسیقی رپ و هیپ هاپ در کشورمان، امکان برگزاری کنسرت در داخل کشور برای خوانندگان این سبک از موسیقی میسر نمی باشد که آیسم نیز از این قاعده مستثنا نیست. او تا کنون کنسرت رسمی ای داخل کشور برگزار نکرده است. با این وجود با توجه به این که او خارج از ایران زندگی می کند، گزارش ها و فیلم های منتشر شده حاکی از آن است که او کنسرت هایی در کشور های ترکیه و کانادا برگزار کرده است.

از طرفی به دلیل این که اکثر طرفداران این رپر در داخل کشور حضور دارند، افراد بسیاری توانایی شرکت و حضور در کنسرت های او و سایر رپر ها را ندارند. او به اجبار می بایست به دیدن ویدئوهای کنسرت آن ها در یوتیوب و سایت های منتشر کننده آن ها بسنده کنند.

آیسم با کدام رپرها همکاری کرده است؟

آیسم تا کنون با رپرهای معروف بسیاری همکاری داشته است که اکثر موزیک های او که با همکاری دیگر رپران خوانده شده است، بسیار معروف شده اند و این معروفیت توانسته است به شهرت خود آیسم نیز کمک کند. او با رپر هایی نظیر هیپهاپولوژیست و سپهر خلسه و کوروش و غیره همکاری داشته است که در صورتی که مایل باشید، می توانید موزیک های آن ها را دانلود کرده و گوش دهید.

آیسم آهنگ بی نظیر whistler را با رپر معروف ایرانی، هیپهاپولوژیست اجرا کرده است؛ سروش هیپهاپولوژیست نیز یکی از از رهبران جدید رپر های نسل ۴ شناخته می شود که شهرت بسیاری در بین جوانان دارد، او توانسته بود با یکی از کلیپ هایش که در فضای مجازی وایرال شد،معروف شود.

همان طور که گفته شد از دیگر همکاری های آیسم، با کوروش بوده است که آهنگ only fans را با این خواننده خوانده است، شاید شما کوروش را با اسم کوری نیز بشناسید. همچنین آیسم موزیک wagon را با همکاری یکی دیگر از رپر های معروف فارسی به نام علی جی دال منتشر کرده است که او یک یوتیوبر بسیار معروف نیز می باشد.

آیسم توانسته است به همراه خشایار اس آر (کچی بیتز) موزیک با من بیا را منتشر کند که یکی از پر دانلود ترین موزیک های او به شمار می آید. خشایار یکی از خوانندگان رپ ایران باشد که از سنین جوانی در موسیقی فعالیت داشته است و سپس با همکاری با سینا ساعی توانسته به شهرت بسیار خوبی برسد.

او همچنین یکی از اعصای تیک تاک بوده است. آیسم با همکاری نازلی مک فیان نیز آهنگ ایفوریا را منتشر کرده است که اگر این آهنگ را گوش داده باشید، می ‌دانید که این آهنگ متن بسیار دلنشین و جذابی دارد و یکی از بهترین موزیک های منتشر شده از او می باشد.

این رپر کجا زندگی می کند؟

همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد اکثر رپر های معروف کشور برای این که بتوانند آن طور که می خواهند موزیک های خود را خوانده و منتشر کنند مجبور می شوند به خارج از کشور مهاجرت کنند تا بتوانند در کشور های دیگر به خودشکوفایی برسند و مهارت خود را در خوانندگی افزایش دهند. آیسم نیز یکی از جوان های ایرانی می باشد که از ایران مهاجرت کرده است و اکنون در پرتغال زندگی می کند، این خواننده پس از مهاجرتش به خارج از کشور توانسته با بسیاری از خوانندگان برتر در حوزه رپ فارسی همکاری داشته باشد.

همسر آیسم کیست؟

یکی از پرتکرار ترین سوالات در مورد این خواننده روابط شخصی اش و همسر او می باشد که در این باره باید بگوییم آیسم در مورد روابط شخصی خود چیزی را فاش نکرده است. او تا جایی که اطلاعات در دست داریم می دانیم که او ازدواج نکرده و فعلا مجرد می باشد.

آهنگ های آیسم را چگونه دانلود کنیم؟

آهنگ های آیسم را می توانید در فضا های مختلف دانلود کنید، یکی از آن ها مراجعه به گوگل می باشد که برای دانلود آهنگ های آیسم، در صورت علاقه شما می توانید به راحتی و در کم ترین زمان آن ها را در وب سایت های مختلف موزیک پیدا کرده و با کیفیت های مختلف دانلود کنید. یکی دیگر از راه های دانلود کردن آهنگ های آیسم مراجعه به کانال ها و یا بات های تلگرامی است که شما می توانید با سرچ کردن آهنگ های او در فضای تلگرام از طریق بات های موسیقی و یا کانال های موسیقی، آن ها را به راحتی دانلود کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به پیج اصلی اینستاگرام خود این خواننده لینک های دانلود موزیک های مختلف او را پیدا کرده و به راحتی آن ها را دانلود کنید. ما در قسمت های قبل در این مقاله به معرفی چند مورد از بهترین موزیک های آیسم پرداخته ایم که در صورت علاقه شما می توانید با خواندن توضیحات هر یک از این موزیک ها تصمیم بگیرید که آن را دانلود کرده و گوش دهید یا خیر.

چگونه می توان به موزیک ویدیو های این رپر دسترسی داشت؟

برای دسترسی به کلیپ های موزیک ویدیو این خواننده محبوب و تازه کار می توانید چند روش مختلف را امتحان کنید یکی از این روش ها، رفتن به کانال یوتیوب خواننده می باشد. شما با جستجو در کانال یوتیوب او می توانید به راحتی موزیک ویدیو هایش را مشاهده کنید، البته گفتنی است که برای مشاهده موزیک ویدیوهای این خواننده از طریق یوتیوب شما به یک وی پی ان قوی نیاز دارید.

اما راه های ساده تری نیز برای مشاهده ویدیو کلیپ های این خواننده وجود دارد که یکی از آن ها این است که به گوگل مراجعه کنید و در وب سایت های مختلف، نظیر آپارات ویدیو کلیپ های او را مشاهده کنید در نهایت اگر به دنبال ویدیو خاصی از او در گوگل گشتید و نتوانستید آن را پیدا کنید. شما با استفاده از وی پی ان می توانید در سایت های فیلتر شده، ویدیو کلیپ های او را مشاهده کنید. همچنین می توانید با مراجعه به پیج اینستاگرامی خواننده نیز ویدیو های او را در کم ترین زمان مشاهده کنید و حتی با دنبال کردن این خواننده می توانید کلیپ هایش را در استوری هایش نیز ببینید.

آیسم چه حاشیه هایی داشته است؟

در حالت کلی می توان گفت که آیسم یکی از کم حاشیه ترین رپر های نسل چهار شناخته می شود که تا کنون هیچ گونه حاشیه جدی نداشته است. اگر حاشیه ای برای او به وجود آمده بود، او با بی توجهی به آن و دامن نزدن به حواشی، توانسته است به خوبی آن را کنترل کند و به فراموشی برساندش.

منابع درآمد آیسم کدامند؟

منبع درآمد این خواننده معروف نیز مانند دیگر خوانندگان معروف از طریق انتشار آهنگ ها و موزیک ویدیو هایش می باشد، همچنین یکی دیگر از اصلی ترین منابع درآمدی این است که کنسرت های مختلفی در کشورهای گوناگون برگزار می کند که اغلب کنسرت های او با استقبال گسترده مردم رو به رو می شود و در نتیجه با برگزاری کنسرت های بی نظیرش توانسته است به درآمد بالایی دست پیدا کند.

همچنین اکثر خوانندگان به دلیل معروفیتی که در بین مردم دارند معمولا دنبال کنندگان زیادی در صفحه های مجازی خود دارند آن ها می توانند از این طریق نیز به درآمد بالایی دست پیدا کند. آیسم نیز یکی از خوانندگان محبوب و معروف ایرانی است که توانسته است از صفحه های خود در شبکه های مجازی کسب درآمد کند.

آیسم کنون آلبومی هم منتشر کرده است؟

آیسم توانسته است تا کنون آلبوم های پر طرفدار زیادی را منتشر کند اما گفتنی است که اکثر موزیک های او به صورت تک ترک منتشر می شدند، در صورتی که علاقه مند هستید تا از آلبوم ها آهنگ های این خواننده محبوب اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید به وب سایت ها یا کانال ها و یا صفحه های مختلف این خواننده مراجعه کنید تا بتوانید به طور دقیق اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول

  1. آیسم از چه سالی فعالیت خود را در حوزه رپ و هیپ هاپ شروع کرده است؟

    آیسم از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در حوزه رپ و هیپ هاپ به صورت جدی آغاز کرده است و تا کنون توانسته است به شهرت بسیار خوبی دست پیدا کند، با این که او یک جوان کم سن و سال می باشد.

  2. آیا آیسم در ایران زندگی می کند؟

    خیر، آیسم خواننده جوانی است که از سنین پایین به دنبال تحقق بخشیدن به آرزوهایش رفته است و برای این کار مجبور به ترک کردن کشورش شده است و در حال حاضر در خارج از ایران زندگی می کند.

  3. معروف ترین آهنگ هایی که آیسم با همکاری در خوانندگان معروف خوانده است، چه می باشد؟

    آهنگ آیسم و هیپ هاپولوژیست و آهنگ آیسم و کوروش از بهترین همکاری ها و آهنگ های این خواننده محسوب می شود که طرفداران بسیار زیادی دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل