زندگینامه شایان رگ + بهترین و جذاب ترین آهنگ های شایان رگ کدامند؟

یکی از این نام ها که در یک سال اخیر شهرتش بیشتر شده است و توجه علاقه مندان به رپ و هیپ هاپ را به خود جلب کرده است، شایان رگ است.

او دوست یکی از رپرهای شناخته شده تر به نام هیپ هاپولوژیست یا دکتر رپ فارسی است و در اغلب حاشیه های پیرامون این خواننده و در برخی آهنگ های او نامش در کنار این خواننده می آید. آن ها درگیری هایی با گادپوری دیگر رپر فارسی دارند و دیس هایی هم به یکدیگر داده اند.

زندگینامه شایان رگ

زندگینامه شایان رگ

شایان رگ یکی از خوانندگان رپ است که چند آهنگ در این سبک موسیقی منتشر کرده است، البته در هیچ یک از این آهنگ ها او به تنهایی اجرا نکرده است و همیشه رپری دیگر در کنار او حضور داشته است. او متولد یکی از شهرهای استان مازندران به نام نور است، در بیوگرافی شایان رگ او را متولد سال ۱۳۶۷ معرفی کرده اند. او یکی از دوستان صمیمی و نزدیک دکی یا سروش هیپ هاپولوژیست است که با چند نفر دیگر، از رپرهای استان مازندران محسوب می شوند. او تا به حال همکاری های زیادی با این خواننده رپ و هیپ هاپ داشته است.

بهترین و جذاب ترین آهنگ های شایان رگ کدامند؟

این خواننده جوان از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و حدود ۱۴ آهنگ در سبک موسیقی هیپ هاپ و رپ منتشر کرده است. او تمام آهنگ هایش را با یک خواننده دیگر اجرا کرده است. برای اطلاع از نام آهنگ های این خواننده با ما همراه باشید.

آهنگ مریض

این یکی از آهنگ های شایان رگ است که اجرایی دونفره با رپری دیگر به نام اشکان مبهوت است. او هم یکی از رپرهای استان مازندران است و در این آهنگ با هم استانی خود یعنی شایان رگ یک فیت اجرا کرده است. این آهنگ را می توانید از طریق سایت های معتبر دانلود موزیک، دریافت کنید.

آهنگ مثل ما که نه

آهنگ دیگری که این خواننده جوان با یک رپر دیگر اجرا کرده است، آهنگ مثل ما که نه نام دارد. او این آهنگ را با رپر جوان دیگری به نام تورج پارازیت اجرا کرده است، که یکی از خوانندگان و تنظیم کنندگان سبک موزیک هیپ هاپ در ایران است.

آهنگ جون سخت با اشکان کاگان

اشکان کاگان یکی از رپرهای جوانی است که علاوه بر خواندن در کار آهنگسازی و تنظیم و تهیه کنندگی در موسیقی هیپ هاپ در ایران فعالیت دارد. او هم مانند شایان رگ متولد و ساکن استان مازندران است و هر دو از دوستان سروش هیپ هاپولوژیست هستند. این دو خواننده این آهنگ را به عنوان یک دیس ترک به گاد پوری منتشر کرده اند.

آهنگ با گلاک میاد دم صبح

این یکی از آهنگ هایی است که این خواننده با سروش هیپ هاپولوژیست به طور مشترک اجرا کرده است. در صورت تمایل می توانید این آهنگ را در یوتیوب و یا در سایت های معتبر دانلود موزیک بیابید.

آهنگ ساختمون

آهنگ ساختمون شایان رگ با تی جای Teejay یکی از فیت های دیگر این خواننده است. از این آهنگ موزیک ویدئویی هم موجود است که در صورت تمایل می توانید در یوتیوب آن را مشاهده کنید.

عکس های شایان رگ را در کجا مشاهده کنیم؟

این خواننده در فضای مجازی عکس های زیادی از خود منتشر نکرده است، همچنین اگر نامش را در گوگل جستجو کنید تنها چند ویدئو از او برایتان نمایش داده می شود. او در پیج اینستاگرامش فعالیت زیادی ندارد و پست هایی که به اشتراک گذاشته است هم تنها چند ویدئو از آهنگ هایش است. تصویر او را می توانید در موزیک ویدئوهایی که از کارهای او منتشر شده است، مشاهده کنید.

آدرس صفحه رسمی شایان رگ در اینستاگرام چیست؟

آدرس پیج رسمی شایان رگ در اینستاگرام shayanrag است و او نزدیک به ۷ هزار دنبال کننده در این شبکه اجتماعی محبوب و پر طرفدار دارد. البته باید بدانید که شایان رگ اینستاگرام چندان پرکاری ندارد و تنها در این پیج هفت پست از او منتشر شده است. او در یکی از پست های آخرش که در حدود ۲ سال پیش آن را منتشر کرده است اجرایی از آهنگ مثل ما که نه به همراه تورج پارازیت را با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشته است.

او اگر چه یک کانال یوتیوب هم به نام خودش دارد، اما در آنجا هم فعالیت زیادی ندارد و گویا میانه خوبی با فعالیت در شبکه های اجتماعی ندارد. شایان رگ در یوتیوب کمتر از ۱۰۰ سابسکرایب دارد و با آیدی ShayanRagg فعالیت می کند. در این کانال او تنها یک ویدئو دارد که مربوط به یکی از آهنگ های جدید او به نام جون سخت است که با اشکان کاگان اجرا کرده است. او برای این ویدئو آهنگ خود را با تصویر کاور این آهنگ در حدود یک هفته پیش منتشر کرده است و تا به امروز در حدود هفت هزار ویو داشته است.

شایان رگ با کدام رپر ها همکاری کرده است؟

همانطور که در بخش معرفی آهنگ های این خواننده گفته شد، تمام آهنگ هایی که به نام او منتشر شده است همکاری او با دیگر رپرها بوده است. سروش هیپ هاپولوژیست، تورج پارازیت، اشکان مبهوت، تی جی و اشکان کاگان از جمله خوانندگانی هسند که در موسیقی رپ فعالیت دارند و فیت هایی با شایان رگ داشته اند. برای دانلود این آهنگ ها می توانید نام این خواننده و یا نام آهنگ های او را در کانال های تلگرامی یا سایت های معتبر دانلود موزیک، جستجو کنید. در این سایت ها می توانید قبل از دانلود، آهنگ مورد نظر خود را گوش کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.

این رپر کجا زندگی می کند؟

شایان رگ ساکن ایران و شهرهای شمالی کشور در استان مازندران است. این خواننده جوان بیشتر اوقات در کنار سروش هیپ هاپولوژیست خواننده مازندرانی و اشکان کاگان تهیه کننده و آهنگساز مازندرانی حضور دارد. او فعلا تصمیمی در مورد ترک ایران و ادامه فعالیتش در خارج از کشور ندارد. 

همسر شایان رگ کیست؟

این رپر جوان در مورد زندگی شخصی خود اطلاعاتی منتشر نکرده است و در هیچ عکس یا ویدئویی هم با دختری دیده نشده است. اگر به فعالیت های او در فضای مجازی هم نگاهی بیندازید می بینید که او در این مورد نه پستی منتشر کرده است و نه صحبتی کرده است. بعید به نظر می رسد که او تا به حال ازدواج رسمی کرده باشد، اما در مورد اینکه با چه کسی در ارتباط است و دوست دختر دارد یا خیر، نمی توان صحبتی کرد. 

آهنگ های شایان رگ را چگونه دانلود کنیم؟

امروزه سایت های زیادی برای دانلود موزیک راه اندازی شده اند که اگر اسم یک خواننده را در گوگل وارد کنید، این سایت ها هم برایتان به نمایش در می آید. به این ترتیب شما می توانید با جستجوی اسم آهنگ یا اسم خواننده مورد نظر خود آهنگ های آن ها را دانلود کنید. علاوه بر این در برخی کانال های تلگرامی هم لینک دانلود موزیک خوانندگان مختلف گذاشته شده است که می توانید به صورت رایگان آهنگ مورد نظر خود را دانلود کنید.

چگونه می توان به موزیک ویدیو های این رپر دسترسی داشت؟

موزیک ویدئوهایی که از این رپر جوان موجود است در یوتیوب و یا سایت های فارسی مثل آپارات موجود است. تعداد این موزیک ویدئوها چندان زیاد نیست و در صورت جستجوی نام آهنگ اگر موزیک ویدئویی از آن موجود باشد، برایتان نشان داده می شود.

شایان رگ چه حاشیه هایی داشته است؟

این خواننده جوان که دوست صمیمی و بسیار نزدیک به سروش هیپ هاپولوژیست است حاشیه هایی در مورد درگیری با دیگر رپر شمالی یعنی گاد پوری داشت. این خوانندگان اگر چه در دیس های خود به یکدیگر انتقاداتی کردند و فحاشی هایی هم کردند، اما به این بسنده نکردند و یک قرار برای درگیری حضوری هم گذاشتند که البته اگر چه گادپوری به محل قرار رفته بود اما طرف دیگر دعوا در آن مکان حضور نداشتند. برخی از ویس ها و ویدئوهای مربوط به این ماجرا در یوتیوب موجود است که در صورت تمایل می توانید مشاهده کنید.

منابع درآمد شایان رگ کدامند؟

شایان رگ فعالیتش در زمینه موسیقی آنقدر نیست که بتوان آن را یک منبع درآمد برای او به حساب آورد. او تا به حال آهنگ هایش را پیش فروش نکرده است و کنسرتی هم برگزار نکرده است، پس درآمد قابل توجهی از خوانندگی نصیبش نشده است. در مورد اینکه او چه فعالیتی برای کسب درآمد انجام می دهد اطلاعاتی در دست نیست.

سوالات متداول

  1. شایان رگ کجا زندگی می کند؟

    شایان رگ متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان نور است و در حال حاضر هم در یکی از شهرهای این استان زندگی می کند.

  2. صفحه اینستاگرام شایان رگ چیست؟

    آدرس صفحه اینستاگرام او shayanrag است که هفت هزار دنبال کننده دارد.

  3. آیا شایان رگ مهاجرت کرده است؟

    خیر این خواننده رپر جوان در ایران زندگی می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل